Erotyka — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress
Regulamin Raidersów
1. Zadaniem gangu Raidersów (jak i ca³ej sekcji) jest wprowadzenie zlotowiczów w odpowiedni klimat. W zwi±zku z tym ka¿dy cz³onek powy¿szych jest zobowi±zany do inteligentnego i 'klimatycznego' postêpowania oraz 'wczucia' siê w rolê. Jak kto¶ chce pobawiæ siê w macho i ma zamiar siê chwaliæ "co to on zesz³ej nocy nie dokona³", to niech sobie odrazu odpu¶ci! Za psucie klimatu grozi system trzech ostrze¿eñ (trzecie upomnienia jest równoznaczne z wyrzuceniem z gangu)!
2. Ka¿dy cz³onek gangu ma obowi±zek zachowaæ swoj± to¿samo¶æ w tajemnicy. Je¶li zostanie on jednoznacznie rozpoznany przez którego¶ zlotowicza musi on opu¶ciæ gang lub zrezygnowaæ z wchodzenia na teren miasta! Ma to na celu utrzymanie realizmu i klimatu imprezy (nie dopuszczalna jest sytuacja, ¿e Raider pije w barze w kim¶ kogo okrad³)! <patrz dodatek A>
3. Pod ¿adnym pozorem nie mo¿e doj¶æ do otwartej, niekontrolowanej walki z jakimkolwiek ze zlotowiczów. W zwi±zku z powy¿szym Raider musi zastowaæ wszelkie mo¿liwe ¶rodki ostro¿no¶ci - dotyczy to równie¿ u¿ywania wszelkiej broni bia³ej! <patrz dodatek B>
4. Podczas wszelkiego rodzaju scenek (np. napady) ¿aden z Raidersów nie mo¿e posiadaæ na³adowanej broni ASG (ani ¿adnej innej). Naboje lub ca³y magazynek (niepusty) nie mog± znajdowaæ siê w broni podczas tego typu akcji! Za³adowan± broñ mo¿na mieæ (i jest to zalecane) jedynie w obozie/kryjówce podczas wyznaczonych przez dowódców nocnych wart lub patroli! W innych przypadkach nale¿y upewniæ siê, ¿e broñ nie jest na³adowana! Chyba, ¿e zostanie ustalone inaczej!
5. Podczas wszelkiego rodzaju napadów ³upem s± jedynie kapsle i woda (ew. ¿ywno¶æ ale w niedu¿ej ilo¶ci). Zabrania siê zabierania broni, amunicji, du¿ej ilo¶ci jedzenia, oraz wszelkich cennych przedmiotów! Ten punkt nie obowi±zuje tylko je¶li tak ustali³ szef sekcji lub jego zastêpca (dotyczy to umówionych scenek)!
6. Przebieg staræ z Rangersami/mieszkañcami/karawanami: Walkê 'nieustawion±' rozstrzyga siê w ustalony sposób. Wygrywa ta grupa, która posiada przewagê, na któr± sk³adaj± siê: - liczebno¶æ ¶cieraj±cych siê grup - rodzaj uzbrojenie - zaskoczenie - wykorzystanie terenu Ka¿d± walkê roztrzyga siê w sposób dyplomatyczny - czyli po krótkiej wymianie argumentów, ta grupa która ma przewagê zbiera okup od przegranych i puszcza ich wolno. Przy pobieraniu okupu obowi±zuje punkt 5 niniejszego regulaminu! Decyzjê o rozsztrzygniêciu pojedynku podejmuj± dowódcy (je¶li takowi s±) obu stron w sposób OBIEKTYWNY!
7. Ka¿dy Raiders musi siê liczyæ z mo¿liwo¶ci± z³apania przez OldTown Rangers. W takim przypadku nie nale¿y zgrywaæ bohatera i zachowywaæ siê klimatycznie. Konsekwencj± z³apania mo¿e byæ grzywna lub areszt. W drugim przypadku Raiders musi siê pogodziæ z odsiadk±, a¿ do zwolnienia lub odbicia przez pozosta³ych Raidersów. Nie nale¿y równie¿ wykorzystywaæ u³omno¶ci naszych budowli (czyli np. traktowaæ drewniane kraty jak metalowe, itp.) - nale¿y zachowaæ zimn± krew i pamietaæ o klimacie.
8. W zwi±zku z mo¿liwosci± realizacji niektórych scenek w formie strzelanek ASG, ka¿dy Raiders ZOBOWI¡ZANY jest posiadaæ gogle ochronne nadaj±ce siê do tego typu zabawy. Dotyczy to nawet osób nie posiadaj±cych broni ASG!
Naruszenie którego¶ z punktów niniejszego regulaminu jest karane przez szefa sekcji lub jego zastêpcê ostrze¿eniem (w pewnych przypadkach szef sekcji mo¿e wyrzuciæ cz³onka gangu bez stosowania ostrze¿eñ!).
Dodatki do regulaminu T³ustym drukiem zaznaczono najwa¿niejsze rzeczy, jakie musi posiadaæ prawie ka¿dy Raider!
Dodatek A (dotyczy anonimowo¶ci cz³onków gangu)
Ka¿dy Raider, który chce odwiedzaæ czasem Oldtown jest zobowi±zany do ukrywania swojej prawdziwej to¿samo¶ci. Obowi±zuj± tutaj nastêpuj±ce regu³y: 1. aby uniemo¿liwiæ rozpozanie przez którego¶ zlotowicza nale¿y zaopatrzyæ siê w maskê, kominiarkê, lub inny kamuflarz, który zapewni wzglêdn± anonimowo¶æ 2. d³ugie przebywanie w mie¶cie jest niewskazane, gdy¿ grozi rozpoznaniem lub zniszczeniem klimatu! Dlatego obóz Raiderów powinien byæ poza obszarem miasta (wskazane jest posiadanie kilku kryjówek) 3. Nie nale¿y mówiæ za du¿o o 'tych Raidersach', ¿eby nie zwracaæ na siebie uwagi i (w razie rozpoznania przez kogo¶) nie psuæ klimatu. Najlepiej w trakcie przebywania w Oldtown (które najlepiej powinno byc ograniczone do minimum) wogóle nie poruszaæ tematu Raidersów!!! 4. Maskê nale¿y zak³adæ/¶ci±gaæ tylko poza miastem i tylko wtedy gdy ma siê pewno¶æ, ¿e nikt Raidersa nie widzia³, ani nie skojarzy ¿e osoba która wesz³a przed chwil± w las, a teraz wychodzi z niego Raiders, to ta sama osoba!!! Czasem mo¿na to zrobiæ na terenie miasta ale obowi±zuj± te same zasady, wiêc nale¿y byæ pewnym ¿e nikt siê nic nie domy¶li!!! Pod ¿adnym pozorem NIE WOLNO ¶ci±gaæ maski podczas trwaj±cego po¶cigu!
Dodatek B (dotyczy zachowania ostro¿no¶ci podczas napadów)
Aby unikn±æ nieprzewidzianych sytuacji (w postaci np. zlotowicza zgrywaj±cego bohatera i rzucaj±cego siê z piê¶ciami na trzech uzbrojonych Raidersów) nale¿y zachowaæ niezbêdne ¶rodki ostro¿no¶ci: 1. Nale¿y zastosowaæ siê do wskazówek szefa sekcji, który przeprowadzi dla Raidersów krótki instruktarz/szkolenie: "Jak nale¿y, a jak nie nale¿y siê zachowywaæ podczas akcji" 2. Szef sekcji wyznaczy spo¶ród Raidersów dowódcê taktycznego, który bêdzie pomaga³ mu oraz odpowiada³ za organizacjê gangu podczas nieobecno¶ci szefa. 3. Przede wszystkim nale¿y zachowaæ bezpieczn± odleg³o¶æ od ofiar napadu 4. Nale¿y budowaæ klimat zagro¿enia, ale nie mo¿na doprowdziæ nikogo do prawdziwego poczucia zagro¿enia czy te¿ paniki! 5. Nie wolno zabieraæ nikomu nic cennego, aby ten nie rzuci³ siê ratowaæ swój 'skarb'! 6. Pod ¿adnym pozorem nie wolno w bezpo¶redni sposób groziæ nikomu broni± sieczn±/k³ut±!!!
Tyle narazie - jakby co to bêdê aktualizowa³ ten post! Nied³ugo zajmê siê praktyczn± stron± organizacji napadów i kryjówek (ale najpierw muszê odwiedziæ lotnisko i pomy¶leæ)!
ja jeszcze tylko sie wtrace ze co do regulaminow wogole to pamietajcie ze wyzsza instancja bedzie regulamin glowny i regulamin asg
A one zostaja takie same, czy bedzie cos zmieniane?
beda zmiany na bank, ale to juz na naszej tablicy bedziemy o tym rozmawiac
Ekwipunek Raidersa
Tutaj bêdê sporz±dza³ (i pewnie nie raz aktualizowa³) listê przedmiotów, jakie ka¿dy Raiders powinien mieæ! Ka¿dy przedmiot oznaczy³em za pomoc± gwiazdek, które informuj± o tym jak dany przedmiot jest wa¿ny. A oto legenda: * - przedmiot ma³o wa¿ny/mo¿na siê bez niego obej¶æ/s³u¿y g³ównie dla wygody ** - przedmiot by³by przydatny/chocia¿ parê osób powinno go mieæ/jak nie bêdzie to siê ¶wiat nie zawali (ale smoq bêdzie niepocieszony!) *** - przedmiot niezbêdny dla grupy, ale nieka¿dy musi go mieæ/jak kto¶ mo¿e za³atwiæ to niech bierze **** - jak kto¶ tego nie bêdzie mia³ to nie bêdzie móg³ byæ Raiderem/koniec-kropka Przedmiote, dodane ostatnio s± napisane pogrubion± czcionk±! maska/kominiarka/patrz regulamin (****) latarka (***) lornetka (**) plecak-kostka (*) flary lub ¶wietliki (**) siatka maskuj±ca (***) broñ ASG (***) gogle ochronne do ASG (****) odpowiedni strój na akcje (najlepiej dobrze maskuj±cy) (****) buty bojówki (*) noktowizor (a nó¿ kto¶ ma ) (**) wska¼niki laserowe (**) nó¿/maczeta (*) petardy na lont (***)
Moje komentarze:
flary lub ¶wietliki s± zdaje siê cholernie drogie i nie wiem czy odnios± zamierzony skutek - chodzi o ich uzycie podczas nocnych akcji (g³ównie zaplanowanych scenek). jak kto¶ wie co¶ dok³adniejszego to proszê o info bo by siê na serio przyda³y!!! Edit: Z tego co dzi¶ widzia³em to taki zwyk³y LightStick kosztuje oko³o 8z³. tylko raczej to ma za ma³± moc (jak nic lepszego nie znajdziemy to kupi siê to)!
siatka maskuj±ca - przydatna g³ównie podczas akcji (ale tak¿e np. w kryjówkach) - jaka¶ wiêksza jej ilo¶æ by³a by mile widziana (jak nie to chocia¿ tyle, ¿eby okryæ siebie!) Edit: dzi¶ widzia³em, ¿e taka siatka dla jednej osoby (maskuje od pasa w górê) to oko³o 25z³.
sprzêt ASG - gdyby by³a go odpowiednia ilo¶æ to walka miêdzy Rangersami a Raidersami mog³aby zostaæ rozegrana jako strzelanka!
strój - wiadomo: chodzi o to ¿eby by³ jak najlepiej maskuj±cy w nocy (i nie tylko), co do butów to dla w³asnego bezpieczeñstwa i komfortu zaleca siê jakie¶ wojskowe 'kalosze'
noktowizor - kumpel Cienia ma, wiêc je¶li mieli by go Rangersi to u nas te¿ by siê przyda³, ale to raczej abstrakcja (ale wspomnieæ/pomarzyæ nie zaszkodzi )
wska¼nik laserowe - jeszcze nie obmy¶lone to jest, ale mog± siê przydaæ!
nó¿/maczeta - nie na ludzi (), ale do przedzierania siê przez ew. dzicz
petardy - no w³a¶nie - to jest BARDZO WA¯NE i przydatne. Mankamentów jest jednak parê: 1. niebezpiecznie jest trzymaæ je od sylwestra, wiêc to raczej odpada!; 2. musz± mieæ lont (nie ufam innym ); 3. Jak kto¶ mo¿e za³atwiæ co¶ z jakiej¶ hurtowni (tak ¿eby by³o np. dwa tygodnie przed zlotem) to dostanie medal!!!
Tyle na razie - pewnie jeszcze siê sporo tego wymy¶li!
Notka: Nale¿y daæ gdzie¶ info o tych przedmiotach (najlepiej gdzie¶ na FC <chocia¿ link jaki¶>), ¿eby ka¿dy zlotowicz, który bêdzie chcia³ siê do nas do³±czyæ, mia³ wszystkie niezbêdne rzeczy!
Spoko Smoq, jak ju¿ zaplanujemy to na stronce FC na pewno walniemy info o tym jak siê na zlot przygotowaæ.
Regulamin Raiders (pierwszy post tego w±tku) zosta³ lekko zaktualizowany. Dodane fragmenty zaznaczone s± na czerwono!
Nanios³em pewn± zmianê w regulaminie. Otó¿ po zastanowieniu stwierdzam, ¿e jednak ka¿dy Raiders powinien mieæ gogle ochronne do ASG (nawet je¶li nie posiada broni). Wynika to poprostu z warunków bezpieczeñstwa, a tak¿e z mo¿liwo¶ci zrealizowania pe³nych scenek z u¿yciem ASG. Nie jest to wielkie utrudnienie i my¶lê, ¿e ka¿dy sobie z ty poradzi
Poniewa¿ ten punkt jest specjalnie nieco przesadzony, to je¶li kto¶ przyjedzie bez gogli to mówi siê trudno - jako¶ to siê prze¿yje, ale mimo wszystko chcia³bym, ¿eby ka¿dy Raiders posiada³ odpowiednie zabezpieczenia. Je¶li ka¿dy spe³ni ten warunek to bêdziemy mogli podj±æ siê w pe³ni realnie odegranych scenariuszy!
Oczywi¶cie takie gogle/okularki/whatever powinny byæ przestowane przy uzyciu ASG (i taki¿ sam test bêdziemy wykonywali na rozpocz±cie zlotu.