Katalog znalezionych fraz
Erotyka — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

No, nasza melina musi wygl±daæ porz±dnie
mo¿na by poznosiæ jaki¶ z³om i zbudowaæ prowizoryczny mur, czy co¶ takiego

niedawno wpad³ mi do g³owy taki pomys³, ¿eby przywie¼æ jakie¶ stare ciuchy, wypchaæ je traw±, czy s³om±, ¿eby wygl±da³y jak ludzie i powiesiæ je na drzewach albo ukrzy¿owaæ wko³o bazy, my¶le ¿e kapitalnie by to wygl±da³o, szczególnie w nocy...
co o tym my¶licie?


Nieg³upie ca³kiem a te kuk³y mo¿na by dodatkowo czerwon± farb± pochalapaæ ostrzej by by³o
Zrobi³em wkoñcu zdjêcia naszej bazy. Tak jak pisa³em wcze¶niej s± to dwa hangary i przylegaj±ce do nich ma³e ruinki. Zwidzali¶my je podczas poprzedniego zlotu w nocy
Dodam tylko jeszcze, ¿e teraz jest zima i teren wygl±da te nieco inaczej - w lato na pewno bêdzie du¿o bardziej zaro¶niêty!

Hangar 1
Hangar 2

Na ty³ach hangarów znajdowa³y siê pomieszczenia, ale obecnie s± one w stanie totalnego zniszczenia, co ca³kowicie wyklucza ich u¿ycie (no mo¿e w hangarze 2 siê jeszcze co¶ wykorzysta, ale w H1 nie ma o tym mowy bo strop siêwali na g³owê!)
Hangar 1 - wnêtrze
Hangar 2 - wnêtrze (tylko cze¶æ!)

Do obu hangarów znajduj± siê równie¿ wej¶cia 'od ty³u'. Niestety poniewa¿ trzebaby przej¶æ przez w/w pomieszczenia to równie¿ je mo¿na wykorzystaæ tylko w ograniczony sposób z powodów bezpieczeñstwa!
Hangar 1 - ty³y
Hangar 2 - ty³y

Hangar 2 posiada oprócz tego bardzo przydatne pomieszczenie, które ¶wietnie nadaje siê na sypialniê dla hardcorowców, którzy nie bêd± korzystaæ z us³ug namiotu ;P
Wystarczy zrobiæ prowizoryczne drzwi i jest luz
Hangar 2 - sypialnia

Oprócz tego na ty³ach H2 znajduj± siê bardzo przydatne ruinki. Zrobi siê tam palenisko i miejsce zebrañ. Fajnie by te¿ by³o tam rozbiæ namioty ze wzglêdu na ochronê ¶cian, bo jak ju¿ kiedy¶ pisa³em po obu stronach hangarów s± drogi. Niestety pod³o¿e jest betonowe, wiêc nie wiem czy to jest realne - jakby co to namioty rozbije siê pomiêdzy hangarami i dobrze zamaskuje!
Ruiny
Ruiny
Ruiny
Ruiny
Ruiny
Pozwolicie, ¿e siê wtr±cê. Was, raidersów bêdzie minimum 4 i bêdziecie spaæ osobno (z dala od OT), tak? W takim razie w nocy musicie sobie chyba ustaliæ warty, bo wiecie... zajdzie was jaki¶ dresiarz albo nawet SGS i bêd± mieli zabawê. Jak wiadomo na warcie w nocy ciê¿ko jest wytrzymaæ bez ogniska. Jak chcecie to rozwi±zaæ? Raczej niem±drym pomys³em by³oby palenie ogniska gdzie¶ na zewn±trz, chyba, ale co wy o tym wszyskim my¶licie?


Co¶ czujê ¿e bêdê tam u was czêstym go¶ciem
Jabot to taki wolny strzelec

Ej ch³opaki, pamiêtajcie tylko o tym ¿e z jednej i z drugiej strony macie drogê po której doje¿d¿a siê do OT.

Je¶li chodzi o ognisko, to jak ju¿ zamaskujecie sobie ¶rodek - ten pomiêdzy drogami i pomiêdzy hangarami albo jak to tam zrobicie(latem trawy i tak bêd± wy¿sze) to ³uny widaæ nie bêdzie raczej - a ju¿ na pewno nie dymu... ciê¿ko jest w nocy dym zobaczyæ.
z informacji z jakich posiadam to regularnych raiders bedzie co najmniej 10 wiec to juz jest pare osob. a SGS to mial stresy ladne przez nas w zeszlym roku jako jeden z sabotazystow wiem jak im zapobiedz wiec lux
co do spania nie ma problemu; zrobiê sobie wewn±trz miêkkie legowisko z trawy i przykryje siê kocem rautnkowym i bêdzie ok, a wej¶cie mo¿na zas³oniæ jakim¶ kocem albo ga³êziami.
ja zapodam sobie hamak i bede odizolowany od robactwa i zimna ciagnacego od gleby czasu bedziemy mieli dosyc na rozne ciekawe patenty. mysle ze jak starczy czasu to mozna przygotowac pare prostych legowisk dla przyszlych raiderow, czym mozna by zahcecic ludzi do porzucenia namiotow. no i jeszcze jedna kwestia - z tego co pamietam to w Falloucie w bazie raiders dowodcy spali osobno od reszty kmieciow, w lepiej chronionym obszarze , jak sie wybada dokladnie bunkier to tez bedzie mozna tak zrobic, aby np dojsc do legowisk dowodcow, trzeba by przejsc przez sypialnie zolnierzy. do by utrudnilo plan np porwania nas czy cos w tym stylu
Dzisiejsze poszukawania ze ¦ledziem okaza³y siê niezwykle owocne. Znale¼li¶my nowe miejsce na nasz± bazê!

Miejscówka jest niesamowita. Jest to opuszczony budynek z wie¿± (niestety na wie¿ê nie da siê dostaæ bo kto¶ ukrad³ schody (serio - nie pytajcie siê mnie jak ) i pod³ogê :] ), ale mamy nam parter + kawa³ek pierwszego piêtra (ze schodami) + drugi kawa³em pierwszego piêtra do którego zrobi siê drabinê).

Okolica jest bardzo fajna - cisza spokój, droga kawa³ek dalej wiêc nikt na bêdzie przeszkadza³. Ponadto znalezienie tej bazy przez zlotowiczów lub Rangersów bêdzie na pewno nie ³atwe. W pobli¿u znajduj± siê równie¿ trzy opuszczone hangary (zaznaczone na mapce), które s± identyczne co te w HQ1.

Baza jest daleko od OT, co widaæ na mapie, ale jest nieco bli¿ej do Warowni (punkt obserwacyjny + rozleg³y bunkier, który mo¿na wykorzystaæ do schowania siê). Miejsce jest równie¿ bardziej dogodne do przeprowadzania ataków na karawany.

Ogólnie plan jest taki, ¿e dwa pierwsze dni zlotu siedzimy w nowej bazie (HQ2), a potem zale¿nie od tego jak potocz± siê sprawy mo¿emy przenie¶æ siê bli¿ej OT do HQ1. Wa¿ne jest to, ¿e w przypadku wykrycia której¶ naszej bazy mamy drug± jakby co.

Poni¿ej googlowa mapka. Zdjêcia nowej miejscówki postaram siê zrobiæ jak najszybciej (co w sumie nie ozncza nic konkretnego ).

Top Secret - Raiders Map
a jak z walorami obronnymi nowej bazy ? i czy posiada jakies zadaszenie, bo nie wiem czy chcialbym tam przebywac podczas ulewy jesli by nie miala dachu
stara wieza kontroli lotów! good idea! a na gore to jeszcze jakis czas temu schody by³y, ach. sznurowa drabinka i mozna w³aziæ, zreszt± nawet bez by da³o radê. powodzenia!
¦wietna inicjatywa. Sorry ch³opaki - mia³em siê zjawiæ ale ca³y czwartek zupe³nie mi wylecia³ z g³owy - nawet nie pamiêtam co robi³em w ten dzieñ. Cieszê siê w ka¿dym razie ¿e znale¼li¶cie dobre miejsce. Tylko jedna uwaga Smoq: patrz±c na rysunek mam wra¿enie ¿e ci siê numery HQ pomyli³y - na rysunku to w³a¶nie HQ2 jest bli¿ej OT a nie HQ1

W ka¿dym razie, mam te¿ nadziejê ¿e odwiedzalno¶æ przez osoby trzecie nie jest tam du¿a.
No na pewno. ¦wietny pomys³ z robieniem kilku baz. Smoq, mam pomys³ na pewnego questa którego chcia³bym zadaæ, zwi±zanego z warowni±. Ale pogadamy o tym na priv.
ja my¶la³em o czyms takim: przez pierwsze dwa dni siedzimy w HQ1,
pierwszego napadamy na ludzi id±cych do oldtown (*), drugiego naprzykrzamy sie w mie¶cie, trzeciego dnia rano (niedziela) w mie¶cie og³aszacie, ¿e macie nas do¶æ i og³aszacie polowanie na raiderów, zbieracie zlotowiczów w grupy po 2-4, przydzielacie ka¿demu jednego cz³onka rangers i wysy³acie ich na poszukiwanie naszej bazy (bêdziemy im pomagaæ z znajdowaniu nas),jak nas znajd±, to nie akatuj±, tylko wracaj± zameldowaæ; wieczorem organizujecie atak: przez jaki¶ czas siê bronimy, potem ewakuujemy siê; rangers bior± kilku jeñców, reszta ucieka i przenosimy siê do HQ2

(*) pierwszego dnia mo¿na wys³ac paru ludzi na przystanek, ¿eby odbierali zlotowiczów i odprowadzali do OT, a my atakowaliby¶my ich po drodze, oficjalne rozpoczêcie jest o 1900 (chyba), wiêc od 1000 przyjedzie raptem 8 autobusów (chyba je¿d¿± co godzinê), wiêc dwie ekipy przejd± siê po 4 razy
By³oby wszystko ok ¦ledziu, gdyby nie jeden DUUU¯Y problem, o którym zaraz napiszê w topicu z og³oszeniami, bo zapomnia³em was poinformowaæ
Siema! Przepraszam, ze sie ociagalem, melduje sie jednak zwart i gotow!

Widze mase swietnych pomyslow (hamak rulez! ) i ogolnie nie moge sie doczekac zlotu!
Mysle, ze efekt bedzie najfajniejszy jak wprowadzimy duzo rezyserki w to co sie bedzie dzialo bo nie oszukujmy sie - inaczej grupa rangersow + komandosi zloja nam tylki. Potrzeba nam wiecej zorganizowanych/ustawianych akcji.

Jezeli chodzi o ogolny wizerunek raiders, to moznaby wprowadzic odrobine tribalskich zwyczajow.. Wyobrazacie sobie tance wokol ogniska i tribalskie piosenki po udanych lowach?? (moze udaloby sie zdobyc do tego jakis beben?) Albo rytual inauguracji nowych czlonkow.. Moze byc czadowo. Wiem, ze to nie idzie w parze z pelzaniem w trawie i ciaglym ukrywaniem sie, ale zlotowicze w raiders tez mieliby swietna zabawe..
Dla osób które nie widzia³y naszej bazy na ¿ywo wrzucam kilka fotek z majowego spotkania z Bishopem i ¦ledziem:
http://smoq.ovh.org/OoO/baza.zip (¶ci±gaæ teraz bo nie wiem ile one pole¿± na serwie )

Wiêcej fotek i lepiej przedstawiaj±cych wie¿ê zrobiê przy najbli¿szej okazji, czyli pewnie za tydzieñ-dwa.
oto jak widzê nasz± bazê na podstawie rozwa¿añ moich i Smoqa:

na rysunku:
-piêtro
obszar czarny - schody

obszar zielony - w pomieszczeniu C w dachu jest dziura wielko¶ci ok. 0.5 metra, przez któr± mo¿na wcisn±æ siê na dach
w pomieszczeniu D w rogu jest ma³a dziura, prowadz±ca do pokoju na parterze, do którego wchodzi siê z zewn±trz i nie ma po³±czenia za ¶rodkiem - obudowaæ dziurê ceg³ami, za³atwiæ deskê od klozetu i mamy kulturalny kibel

obszaru szarego niema - tzn nie ma tam pod³ogi

obszar czerwony - poniewaz mo¿na siê tam dostaæ jedynie przeskakuj±c dziurê w miejscu A bêdzie dostêpny tylko dla Smoqa i WSP (czyli nas), ¿eby nikt ze zlotowiczów siê nei po³ama³ przypadkiem; ewentualnie mo¿na ¶ci±æ trzy drzewka i zrobiæ z nich drabinê albo jak±¶ k³adkê

w miejscu B jest pó³metrowa dziura w ¶cianie, przez któr± mo¿na dostaæ siê na obszar niebieski, z balkonikiem E,

obszar ciemnoniebieski to wie¿a, a w³a¶ciwie dziura bo na tym piêtrze nie ma pod³ogi

- parter wygl±da tak samo jak piêtro, tylko do pomieszczen C i D mo¿na dostaæ siê od zewn±rz a w miejscu B s± chyba drzwi (nie pamiêtam) , wej¶cie jest na przeciwko schodów, po lewej o ile pamietam wej¶cie do wie¿y, pod³ogê trzeba oczy¶ciæ z gruzu i tam mogliby mieszkaæ gargi

-dach
obszar szary - p³aski teren, na który wchodzi siê przez dziurê C

obszar czerwony - wie¿a
obszar czarny - dziura po schodach

- oprócz tego wie¿a ma jeszcze jedno piêtro, ¿eby na nie wej¶æ trzeba drabiny lub liny - mogê za³atwiæ

opis ten jest g³ównie dla Kivana i Revraela, którzy jeszcze nie widzieli naszego przybytku
czy kto¶ bêdzie mia³ jakie¶ ciuchy do wypchania? (patrz pierwszy post), ja chyba za³atwiê ze 2 komplety
Tak czytam i czytam ... cholera jak ja ¿a³ujê, ¿e nie mogê wam w tym wszystkim chocia¿ odrobinê pomóc ... przynajmniej jak narazie ...
Za³±czam dokument z rozpisk± co do naszej bazy. Proszê go ¶ci±gn± i siê zapoznaæ. No i jakby co to skomentowaæ. Proszê równie¿ o to ORGów (g³ównie tych z Repair), bo to pomys³owe ch³opaki i mo¿e co¶ pomog±

Raiders HQ
w pomieszczeniach 4, 6 i 8 bêd± mogli mieszkaæ zlotowicze, którzy odwa¿± siê wst±piæ w nasze szeregi
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • erfly06132.opx.pl


  • © Erotyka — strony, Obrazki i wiele wiÄ™cej na WordPress Design by Colombia Hosting