Erotyka â strony, Obrazki i wiele wiÄcej na WordPress
No, nasza melina musi wyglądać porządnie można by poznosić jakiś złom i zbudować prowizoryczny mur, czy coś takiego
niedawno wpadł mi do głowy taki pomysł, żeby przywieźć jakieś stare ciuchy, wypchać je trawą, czy słomą, żeby wyglądały jak ludzie i powiesić je na drzewach albo ukrzyżować wkoło bazy, myśle że kapitalnie by to wyglądało, szczególnie w nocy... co o tym myślicie?
Niegłupie całkiem a te kukły można by dodatkowo czerwoną farbą pochalapać ostrzej by było
Zrobiłem wkońcu zdjęcia naszej bazy. Tak jak pisałem wcześniej są to dwa hangary i przylegające do nich małe ruinki. Zwidzaliśmy je podczas poprzedniego zlotu w nocy Dodam tylko jeszcze, że teraz jest zima i teren wygląda te nieco inaczej - w lato na pewno będzie dużo bardziej zarośnięty!
Na tyłach hangarów znajdowały się pomieszczenia, ale obecnie są one w stanie totalnego zniszczenia, co całkowicie wyklucza ich użycie (no może w hangarze 2 się jeszcze coś wykorzysta, ale w H1 nie ma o tym mowy bo strop sięwali na głowę!) Hangar 1 - wnętrze Hangar 2 - wnętrze (tylko cześć!)
Do obu hangarów znajdują się również wejścia 'od tyłu'. Niestety ponieważ trzebaby przejść przez w/w pomieszczenia to również je można wykorzystać tylko w ograniczony sposób z powodów bezpieczeństwa! Hangar 1 - tyły Hangar 2 - tyły
Hangar 2 posiada oprócz tego bardzo przydatne pomieszczenie, które świetnie nadaje się na sypialnię dla hardcorowców, którzy nie będą korzystać z usług namiotu ;P Wystarczy zrobić prowizoryczne drzwi i jest luz Hangar 2 - sypialnia
Oprócz tego na tyłach H2 znajdują się bardzo przydatne ruinki. Zrobi się tam palenisko i miejsce zebrań. Fajnie by też było tam rozbić namioty ze względu na ochronę ścian, bo jak już kiedyś pisałem po obu stronach hangarów są drogi. Niestety podłoże jest betonowe, więc nie wiem czy to jest realne - jakby co to namioty rozbije się pomiędzy hangarami i dobrze zamaskuje! Ruiny Ruiny Ruiny Ruiny Ruiny
Pozwolicie, że się wtrącę. Was, raidersów będzie minimum 4 i będziecie spać osobno (z dala od OT), tak? W takim razie w nocy musicie sobie chyba ustalić warty, bo wiecie... zajdzie was jakiś dresiarz albo nawet SGS i będą mieli zabawę. Jak wiadomo na warcie w nocy ciężko jest wytrzymać bez ogniska. Jak chcecie to rozwiązać? Raczej niemądrym pomysłem byłoby palenie ogniska gdzieś na zewnątrz, chyba, ale co wy o tym wszyskim myślicie?
Coś czuję że będę tam u was częstym gościem
Jabot to taki wolny strzelec
Ej chłopaki, pamiętajcie tylko o tym że z jednej i z drugiej strony macie drogę po której dojeżdża się do OT.
Jeśli chodzi o ognisko, to jak już zamaskujecie sobie środek - ten pomiędzy drogami i pomiędzy hangarami albo jak to tam zrobicie(latem trawy i tak będą wyższe) to łuny widać nie będzie raczej - a już na pewno nie dymu... ciężko jest w nocy dym zobaczyć.
z informacji z jakich posiadam to regularnych raiders bedzie co najmniej 10 wiec to juz jest pare osob. a SGS to mial stresy ladne przez nas w zeszlym roku jako jeden z sabotazystow wiem jak im zapobiedz wiec lux
co do spania nie ma problemu; zrobię sobie wewnątrz miękkie legowisko z trawy i przykryje się kocem rautnkowym i będzie ok, a wejście można zasłonić jakimś kocem albo gałęziami.
ja zapodam sobie hamak i bede odizolowany od robactwa i zimna ciagnacego od gleby czasu bedziemy mieli dosyc na rozne ciekawe patenty. mysle ze jak starczy czasu to mozna przygotowac pare prostych legowisk dla przyszlych raiderow, czym mozna by zahcecic ludzi do porzucenia namiotow. no i jeszcze jedna kwestia - z tego co pamietam to w Falloucie w bazie raiders dowodcy spali osobno od reszty kmieciow, w lepiej chronionym obszarze , jak sie wybada dokladnie bunkier to tez bedzie mozna tak zrobic, aby np dojsc do legowisk dowodcow, trzeba by przejsc przez sypialnie zolnierzy. do by utrudnilo plan np porwania nas czy cos w tym stylu Dzisiejsze poszukawania ze Śledziem okazały się niezwykle owocne. Znaleźliśmy nowe miejsce na naszą bazę!
Miejscówka jest niesamowita. Jest to opuszczony budynek z wieżą (niestety na wieżę nie da się dostać bo ktoś ukradł schody (serio - nie pytajcie się mnie jak ) i podłogę :] ), ale mamy nam parter + kawałek pierwszego piętra (ze schodami) + drugi kawałem pierwszego piętra do którego zrobi się drabinę).
Okolica jest bardzo fajna - cisza spokój, droga kawałek dalej więc nikt na będzie przeszkadzał. Ponadto znalezienie tej bazy przez zlotowiczów lub Rangersów będzie na pewno nie łatwe. W pobliżu znajdują się również trzy opuszczone hangary (zaznaczone na mapce), które są identyczne co te w HQ1.
Baza jest daleko od OT, co widać na mapie, ale jest nieco bliżej do Warowni (punkt obserwacyjny + rozległy bunkier, który można wykorzystać do schowania się). Miejsce jest również bardziej dogodne do przeprowadzania ataków na karawany.
Ogólnie plan jest taki, że dwa pierwsze dni zlotu siedzimy w nowej bazie (HQ2), a potem zależnie od tego jak potoczą się sprawy możemy przenieść się bliżej OT do HQ1. Ważne jest to, że w przypadku wykrycia którejś naszej bazy mamy drugą jakby co.
Poniżej googlowa mapka. Zdjęcia nowej miejscówki postaram się zrobić jak najszybciej (co w sumie nie ozncza nic konkretnego ).
Top Secret - Raiders Map
a jak z walorami obronnymi nowej bazy ? i czy posiada jakies zadaszenie, bo nie wiem czy chcialbym tam przebywac podczas ulewy jesli by nie miala dachu
stara wieza kontroli lotów! good idea! a na gore to jeszcze jakis czas temu schody były, ach. sznurowa drabinka i mozna włazić, zresztą nawet bez by dało radę. powodzenia!
Świetna inicjatywa. Sorry chłopaki - miałem się zjawić ale cały czwartek zupełnie mi wyleciał z głowy - nawet nie pamiętam co robiłem w ten dzień. Cieszę się w każdym razie że znaleźliście dobre miejsce. Tylko jedna uwaga Smoq: patrząc na rysunek mam wrażenie że ci się numery HQ pomyliły - na rysunku to właśnie HQ2 jest bliżej OT a nie HQ1
W każdym razie, mam też nadzieję że odwiedzalność przez osoby trzecie nie jest tam duża.
No na pewno. Świetny pomysł z robieniem kilku baz. Smoq, mam pomysł na pewnego questa którego chciałbym zadać, związanego z warownią. Ale pogadamy o tym na priv.
ja myślałem o czyms takim: przez pierwsze dwa dni siedzimy w HQ1, pierwszego napadamy na ludzi idących do oldtown (*), drugiego naprzykrzamy sie w mieście, trzeciego dnia rano (niedziela) w mieście ogłaszacie, że macie nas dość i ogłaszacie polowanie na raiderów, zbieracie zlotowiczów w grupy po 2-4, przydzielacie każdemu jednego członka rangers i wysyłacie ich na poszukiwanie naszej bazy (będziemy im pomagać z znajdowaniu nas),jak nas znajdą, to nie akatują, tylko wracają zameldować; wieczorem organizujecie atak: przez jakiś czas się bronimy, potem ewakuujemy się; rangers biorą kilku jeńców, reszta ucieka i przenosimy się do HQ2
(*) pierwszego dnia można wysłac paru ludzi na przystanek, żeby odbierali zlotowiczów i odprowadzali do OT, a my atakowalibyśmy ich po drodze, oficjalne rozpoczęcie jest o 1900 (chyba), więc od 1000 przyjedzie raptem 8 autobusów (chyba jeżdżą co godzinę), więc dwie ekipy przejdą się po 4 razy
Byłoby wszystko ok Śledziu, gdyby nie jeden DUUUŻY problem, o którym zaraz napiszę w topicu z ogłoszeniami, bo zapomniałem was poinformować
Siema! Przepraszam, ze sie ociagalem, melduje sie jednak zwart i gotow!
Widze mase swietnych pomyslow (hamak rulez! ) i ogolnie nie moge sie doczekac zlotu! Mysle, ze efekt bedzie najfajniejszy jak wprowadzimy duzo rezyserki w to co sie bedzie dzialo bo nie oszukujmy sie - inaczej grupa rangersow + komandosi zloja nam tylki. Potrzeba nam wiecej zorganizowanych/ustawianych akcji.
Jezeli chodzi o ogolny wizerunek raiders, to moznaby wprowadzic odrobine tribalskich zwyczajow.. Wyobrazacie sobie tance wokol ogniska i tribalskie piosenki po udanych lowach?? (moze udaloby sie zdobyc do tego jakis beben?) Albo rytual inauguracji nowych czlonkow.. Moze byc czadowo. Wiem, ze to nie idzie w parze z pelzaniem w trawie i ciaglym ukrywaniem sie, ale zlotowicze w raiders tez mieliby swietna zabawe..
Dla osób które nie widziały naszej bazy na żywo wrzucam kilka fotek z majowego spotkania z Bishopem i Śledziem: http://smoq.ovh.org/OoO/baza.zip (ściągać teraz bo nie wiem ile one poleżą na serwie )
Więcej fotek i lepiej przedstawiających wieżę zrobię przy najbliższej okazji, czyli pewnie za tydzień-dwa.
oto jak widzę naszą bazę na podstawie rozważań moich i Smoqa:
na rysunku: -piętro obszar czarny - schody
obszar zielony - w pomieszczeniu C w dachu jest dziura wielkości ok. 0.5 metra, przez którą można wcisnąć się na dach w pomieszczeniu D w rogu jest mała dziura, prowadząca do pokoju na parterze, do którego wchodzi się z zewnątrz i nie ma połączenia za środkiem - obudować dziurę cegłami, załatwić deskę od klozetu i mamy kulturalny kibel
obszaru szarego niema - tzn nie ma tam podłogi
obszar czerwony - poniewaz można się tam dostać jedynie przeskakując dziurę w miejscu A będzie dostępny tylko dla Smoqa i WSP (czyli nas), żeby nikt ze zlotowiczów się nei połamał przypadkiem; ewentualnie można ściąć trzy drzewka i zrobić z nich drabinę albo jakąś kładkę
w miejscu B jest półmetrowa dziura w ścianie, przez którą można dostać się na obszar niebieski, z balkonikiem E,
obszar ciemnoniebieski to wieża, a właściwie dziura bo na tym piętrze nie ma podłogi
- parter wygląda tak samo jak piętro, tylko do pomieszczen C i D można dostać się od zewnąrz a w miejscu B są chyba drzwi (nie pamiętam) , wejście jest na przeciwko schodów, po lewej o ile pamietam wejście do wieży, podłogę trzeba oczyścić z gruzu i tam mogliby mieszkać gargi
-dach obszar szary - płaski teren, na który wchodzi się przez dziurę C
obszar czerwony - wieża obszar czarny - dziura po schodach
- oprócz tego wieża ma jeszcze jedno piętro, żeby na nie wejść trzeba drabiny lub liny - mogę załatwić
opis ten jest głównie dla Kivana i Revraela, którzy jeszcze nie widzieli naszego przybytku
czy ktoś będzie miał jakieś ciuchy do wypchania? (patrz pierwszy post), ja chyba załatwię ze 2 komplety
Tak czytam i czytam ... cholera jak ja żałuję, że nie mogę wam w tym wszystkim chociaż odrobinę pomóc ... przynajmniej jak narazie ...
Załączam dokument z rozpiską co do naszej bazy. Proszę go ściągną i się zapoznać. No i jakby co to skomentować. Proszę również o to ORGów (głównie tych z Repair), bo to pomysłowe chłopaki i może coś pomogą
Raiders HQ
w pomieszczeniach 4, 6 i 8 będą mogli mieszkać zlotowicze, którzy odważą się wstąpić w nasze szeregi