Katalog znalezionych fraz
Erotyka — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

W modzie poznajemy m³odego ch³opaka z dzielnicy portowej Khorinis, Rhena, który koniecznie chce zostaæ piratem. Musi jednak wywalczyæ sobie przyjêcie do za³ogi Grega. W³a¶ciwa przygoda zaczyna siê wraz z z³o¿eniem przysiêgi pirackiej. Gra w modyfikacji zaczyna siê kilka tygodni po tym jak koñczy siê fabu³a oryginalnej gry i oferuje ca³kowicie now± fabu³ê, dwa nowe ¶wiaty prócz Jarkendaru i mnóstwo questów, które gwarantuj± wiele godzin grania. Gra oferuje oko³o 10-12h dynamicznej i skomplikowanej rozgrywki.Mod wprowadza wielu licznych NPC, praktycznie ka¿dy ma jakie¶ zadanie w ¶wiecie. Zadañ jest oko³o 50, co jest sadzê spor± liczb±. ¦wiat jest ró¿norodny i mo¿e siê podobaæ. Moda polecam ka¿demu ! Dziêki niemu znika niesmak z Nocy Kruka, gdzie piratem zbyt d³ugo siê nie by³o.


Piratenleben to z pewno¶ci± jedna z najlepszych modyfikacji do Gothic II NK. Stworzyli j± 2 Niemcy, za co powinno siê im pogratulowaæ i¿ w 2 z pomoc± innych stworzyli tak ¶wietn± modyfikacjê, która jest uwa¿ana za najlepsz±. Mod oferuje oko³o 50 zadañ, 10-12h gry. Poziom jaki mo¿na osi±gn±æ to oko³o 17-18 co wydaje siê odpowiednim do ilo¶ci zadañ. Zadania s± ró¿norodne i z³o¿one. Jedne d³u¿sze, inne krótsze. Jednym z ciekawszych zadañ jest zadanie na cmentarzysku w kanionie oraz podró¿ na poszukiwanie skarbów jednak nie bêdê ich dok³adniej zdradza³ by nie psuæ gry. Pocz±tkowo zaczynamy jako laik, s³aby mieszczaniec z Khorinis. Otrzymali¶my runê w mie¶cie i siê teleportowali¶my. Postanowili¶my do³±czyæ do Piratów i razem z nimi zacz±æ wojaczkê. Czy nam siê to uda? Zobaczycie to graj±c w moda. Dom Uczonych ¦wiat gry jest przepiêkny, mimo i¿ wiele wykorzystano z innych modyfikacji czy Gothica I. Jednak skopiowanie niektórych lokacji po prostu wysz³o tak naprawdê na plus. Twórcy Gothica ¶wietnie je zrobili, dziêki czemu i w tej modyfikacji ¶wietnie on siê komponuje. Lokacje s± ró¿norodne. Trafimy na wiele jaskiñ, cmentarzy. Pocz±tkowo do dyspozycji mamy tylko kanion i pla¿ê, oraz czê¶æ doliny. Pó¼niej dochodzi jeszcze statek, a na koñcu - zupe³nie nowa lokacja stworzona przez twórców. Widaæ i¿ wiele siê napracowali i wszystko piêknie zrobili. ¦wiat jest atrakcyjny i jedyny w swoim rodzaju. Inne mody powinny siê na nim wzorowaæ. Bêdziemy kopaæ, szukaæ, biegaæ, zabijaæ i wszystko inne aby zostaæ piratem i wszystko wiêcej. Praktycznie ca³y teren jest wype³niony. Nowej lokacji mo¿na nawet spotkaæ takie rzeczy jak motyle, podobne jak w Khorana Prolog. ¦wiat nale¿y zobaczyæ bo naprawdê budzi klimat, a w niektórych momentach nawet grozê. Nowy Obóz Piratów Fabu³a moda jest naprawdê wci±gaj±ca i bardzo dobrze zrobiona. Trafiamy jako obywatel z Khorinis do piratów by zacz±æ nowe ¿ycie. Jednak najpierw musimy wykonaæ masê zadañ, aby¶my zostali przyjêci. Przyjêcie do piratów jest bardzo klimatyczne - sk³adamy wieczorem przysiêgê po¶ród innych piratów. Efekt niesamowity, a¿ chce siê powiedzieæ jakby¶my sami tam byli. W niektórych dialogach mo¿na wyczuæ powiew humoru, a niekiedy sarkazmu. Czasem nawet trafimy na wiele interesuj±cych zagadek. Polecam je rozwi±zaæ samemu. Mod w ogóle nie nu¿y. Ka¿de zadanie jest niepowtarzalne i pe³ne dobrych pomys³ów scenarzystów. NPC s± tylko niezale¿ni, posiadaj±cy niepowtarzalny charakter. Ka¿dy odgrywa jak±¶ wa¿n± rolê - czy to handlarz, nauczyciel czy zadanie zleca. Nowy Obóz Piratów na Nowej Wyspie Uzbrojenie i ekwipunek prezentuje siê znakomicie. Mimo i¿ prawie wszystkie bronie s± z podstawowej czê¶ci gry. Za to mo¿emy np ulepszyæ zbroje, za pomoc± rudy, jest to g³ównie jedyna innowacja. Warto wymieniæ tu równie¿ Regeneracje HP, jednak nie wymagajmy tego co w Gothic III. Ekwipunek spokojnie wystarcza do gry, nawet mo¿na powiedzieæ i¿ jest zbyt dobry. Bo wystarczy pój¶æ do handlarza i ju¿ mamy broñ dla naszej postaci, bez jaki¶ wiêkszych problemów, a z³ota jest sporo, którego nie ma na co marnowaæ. Przeciwnicy s± bardzo ró¿norodni. Od szczurów po wilki, topielce, ogary. Dodano równie¿ nowego przeciwnika - Le¶ny ¦cierwojad, chyba najmocniejsza wersja ¦cierwojada jak± widzia³em. S± równie¿ Kamienni Stra¿nicy i inni przeciwnicy. Pro¶ciej mówi±c trafimy na wszystko, nawet Trolla. W dodatku zosta³o dodane odnawianie siê przedmiotów ro¶lin i potworów, oczywi¶cie skryptowe, ale jednak zawsze co¶. Poziom Trudno¶ci jest ¶wietnie wykonany. W ka¿dej chwili mo¿na go zmieniæ, a jest ich a¿ piêæ - Bardzo £atwy, £atwy, ¦redni, Trudny, Bardzo Trudny. Ka¿dy ró¿ni siê ilo¶ci± HP stwora, jego obron±, oraz zadawanymi obra¿eniami przez stwory. Piramida i Obóz Rozbitków Oprawa d¼wiêkowa jest niezmieniona. Natomiast w nowych lokacjach muzyka z Gothica II NK jest ¶wietnie zastosowana. Na cmentarzu w Kanionie gra bardzo mroczna i klimatyczna muzyka z wszystkim znanego Dwordu Irdhorat z Gothica II. Na nowej wyspie muzyka jest ¶wietnie przydzielona zale¿nie od terenu. Wpada w ucho, mimo i¿ to muzyka z Gothica II NK, o dziwo nie nudzi³a mi siê, bo ¶wietnie pasowa³a do terenu. Modyfikacja posiada Intro oraz Creditsy. Stoj± one mo¿na powiedzieæ na ¶rednim poziomie. Statek Piratów Ogólnie mówi±c Piratenleben to chyba najlepszy mod do Gothic II NK. Wielow±tkowa fabu³a z czêst± ilo¶ci± zwrotów akcji. Posiada ogrom zalet, a brak wad, no mo¿e jakie¶ pojedyncze, ma³e b³êdy które mo¿na wybaczyæ(nieszczêsny bug z orê¿em od kowala - nie mo¿na go za³o¿yæ - wywala do pulpitu). Ogromna ilo¶æ zadañ(50) jak i spora ilo¶æ NPC(oko³o 20) powoduj± i¿ je¶li kto¶ nie ma zaplanowanego czasu na weekend ju¿ wie jak go wykorzystaæ. Mod zawiera polsk± lokalizacjê, jednak bez dubbingu. Tak naprawdê ¶wietny mod powinien zawieraæ Dubbing. Szkoda i¿ nikt siê jeszcze nie postara³ i pewnie nie postara. Ogólna Ocena(polskiej wersji) 9+/10. Wady i zalety: +Ogrom Zadañ +Mo¿liwo¶æ zmiany poziomu trudno¶ci +Ogromny Piêkny ¦wiat +Wielow±tkowa, z zwrotami akcji fabu³a +Wiele Npc +Wspania³y Klimat pirackiego ¿ycia +Polska Lokalizacja +Dziêki niemu mo¿na usun±æ niesmak z Nocy Kruka, gdzie piratem byli¶my chwilê -....ale brak dubbingu, dla najlepszego niemieckiego moda(?) -czasem drobne bugi(z kowalem np. po próbie za³o¿eniu stworzonego przez niego orê¿a wywala na pulpit) Download: Mirror I Mirror II
Artyku³ bardzo ³adny, przejrzysty bardzo mi siê podoba a czy ten mod jest po polsku?
Edit przepraszam za spam musia³em jeszcze raz przeczytaæ opis moda bardzo przepraszam
Fajna recenzja, a moda oczywi¶cie polecam. Klasyk


Modzik spoko i recencja fajna, ale oczywi¶cie kila pytañ co do rozgrywki:
1) Od kogo, o ile to mozliwa, mozna sie nauczyæ otwierania zamków?
2) Jaka jest kominacja prze³±czników aby wypu¶ciæ orka w jaskini cmentarne? (Jako¶to boszed³em ale i tak fajnie by³oby wiedzieæ )
3) Kto nauczy mnie jezyka wojowników? Juzna wysepce.

Szczere podziêkowania.
1)Otwierania zamków uczy Bill, po tym jak pomo¿emy mu zdobyæ klucze do skrzyni w I rozdziale.
2)P³yty obok kraty symbolizuj± czterech bogów: Innosa, Adanosa, Beliara i fa³szywego boga. Trzeba wej¶æ na nie w dwóch mo¿liwych kombinacjach. Pierwsza z nich to Beliar (fioletowy) i Adanos (niebieski), druga - Adanos i Innos (czerwony).
3)Jêzyka wojowników uczy Selina, która pojawia siê w pewnym momencie w Domu Uczonych.
na stronie z downloadem jest napisane ¿e jest polska wersja. Dopiero ¶ci±gam wiêc g³owy nie daje.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • erfly06132.opx.pl


  • © Erotyka — strony, Obrazki i wiele wiÄ™cej na WordPress Design by Colombia Hosting