X
ďťż
Katalog znalezionych fraz
Erotyka — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

W modzie poznajemy młodego chłopaka z dzielnicy portowej Khorinis, Rhena, który koniecznie chce zostać piratem. Musi jednak wywalczyć sobie przyjęcie do załogi Grega. Właściwa przygoda zaczyna się wraz z złożeniem przysięgi pirackiej. Gra w modyfikacji zaczyna się kilka tygodni po tym jak kończy się fabuła oryginalnej gry i oferuje całkowicie nową fabułę, dwa nowe światy prócz Jarkendaru i mnóstwo questów, które gwarantują wiele godzin grania. Gra oferuje około 10-12h dynamicznej i skomplikowanej rozgrywki.Mod wprowadza wielu licznych NPC, praktycznie każdy ma jakieś zadanie w świecie. Zadań jest około 50, co jest sadzę sporą liczbą. Świat jest różnorodny i może się podobać. Moda polecam każdemu ! Dzięki niemu znika niesmak z Nocy Kruka, gdzie piratem zbyt długo się nie było.


Piratenleben to z pewnością jedna z najlepszych modyfikacji do Gothic II NK. Stworzyli ją 2 Niemcy, za co powinno się im pogratulować iż w 2 z pomocą innych stworzyli tak świetną modyfikację, która jest uważana za najlepszą. Mod oferuje około 50 zadań, 10-12h gry. Poziom jaki można osiągnąć to około 17-18 co wydaje się odpowiednim do ilości zadań. Zadania są różnorodne i złożone. Jedne dłuższe, inne krótsze. Jednym z ciekawszych zadań jest zadanie na cmentarzysku w kanionie oraz podróż na poszukiwanie skarbów jednak nie będę ich dokładniej zdradzał by nie psuć gry. Początkowo zaczynamy jako laik, słaby mieszczaniec z Khorinis. Otrzymaliśmy runę w mieście i się teleportowaliśmy. Postanowiliśmy dołączyć do Piratów i razem z nimi zacząć wojaczkę. Czy nam się to uda? Zobaczycie to grając w moda. Dom Uczonych Świat gry jest przepiękny, mimo iż wiele wykorzystano z innych modyfikacji czy Gothica I. Jednak skopiowanie niektórych lokacji po prostu wyszło tak naprawdę na plus. Twórcy Gothica świetnie je zrobili, dzięki czemu i w tej modyfikacji świetnie on się komponuje. Lokacje są różnorodne. Trafimy na wiele jaskiń, cmentarzy. Początkowo do dyspozycji mamy tylko kanion i plażę, oraz część doliny. Później dochodzi jeszcze statek, a na końcu - zupełnie nowa lokacja stworzona przez twórców. Widać iż wiele się napracowali i wszystko pięknie zrobili. Świat jest atrakcyjny i jedyny w swoim rodzaju. Inne mody powinny się na nim wzorować. Będziemy kopać, szukać, biegać, zabijać i wszystko inne aby zostać piratem i wszystko więcej. Praktycznie cały teren jest wypełniony. Nowej lokacji można nawet spotkać takie rzeczy jak motyle, podobne jak w Khorana Prolog. Świat należy zobaczyć bo naprawdę budzi klimat, a w niektórych momentach nawet grozę. Nowy Obóz Piratów Fabuła moda jest naprawdę wciągająca i bardzo dobrze zrobiona. Trafiamy jako obywatel z Khorinis do piratów by zacząć nowe życie. Jednak najpierw musimy wykonać masę zadań, abyśmy zostali przyjęci. Przyjęcie do piratów jest bardzo klimatyczne - składamy wieczorem przysięgę pośród innych piratów. Efekt niesamowity, aż chce się powiedzieć jakbyśmy sami tam byli. W niektórych dialogach można wyczuć powiew humoru, a niekiedy sarkazmu. Czasem nawet trafimy na wiele interesujących zagadek. Polecam je rozwiązać samemu. Mod w ogóle nie nuży. Każde zadanie jest niepowtarzalne i pełne dobrych pomysłów scenarzystów. NPC są tylko niezależni, posiadający niepowtarzalny charakter. Każdy odgrywa jakąś ważną rolę - czy to handlarz, nauczyciel czy zadanie zleca. Nowy Obóz Piratów na Nowej Wyspie Uzbrojenie i ekwipunek prezentuje się znakomicie. Mimo iż prawie wszystkie bronie są z podstawowej części gry. Za to możemy np ulepszyć zbroje, za pomocą rudy, jest to głównie jedyna innowacja. Warto wymienić tu również Regeneracje HP, jednak nie wymagajmy tego co w Gothic III. Ekwipunek spokojnie wystarcza do gry, nawet można powiedzieć iż jest zbyt dobry. Bo wystarczy pójść do handlarza i już mamy broń dla naszej postaci, bez jakiś większych problemów, a złota jest sporo, którego nie ma na co marnować. Przeciwnicy są bardzo różnorodni. Od szczurów po wilki, topielce, ogary. Dodano również nowego przeciwnika - Leśny Ścierwojad, chyba najmocniejsza wersja Ścierwojada jaką widziałem. Są również Kamienni Strażnicy i inni przeciwnicy. Prościej mówiąc trafimy na wszystko, nawet Trolla. W dodatku zostało dodane odnawianie się przedmiotów roślin i potworów, oczywiście skryptowe, ale jednak zawsze coś. Poziom Trudności jest świetnie wykonany. W każdej chwili można go zmienić, a jest ich aż pięć - Bardzo Łatwy, Łatwy, Średni, Trudny, Bardzo Trudny. Każdy różni się ilością HP stwora, jego obroną, oraz zadawanymi obrażeniami przez stwory. Piramida i Obóz Rozbitków Oprawa dźwiękowa jest niezmieniona. Natomiast w nowych lokacjach muzyka z Gothica II NK jest świetnie zastosowana. Na cmentarzu w Kanionie gra bardzo mroczna i klimatyczna muzyka z wszystkim znanego Dwordu Irdhorat z Gothica II. Na nowej wyspie muzyka jest świetnie przydzielona zależnie od terenu. Wpada w ucho, mimo iż to muzyka z Gothica II NK, o dziwo nie nudziła mi się, bo świetnie pasowała do terenu. Modyfikacja posiada Intro oraz Creditsy. Stoją one można powiedzieć na średnim poziomie. Statek Piratów Ogólnie mówiąc Piratenleben to chyba najlepszy mod do Gothic II NK. Wielowątkowa fabuła z częstą ilością zwrotów akcji. Posiada ogrom zalet, a brak wad, no może jakieś pojedyncze, małe błędy które można wybaczyć(nieszczęsny bug z orężem od kowala - nie można go założyć - wywala do pulpitu). Ogromna ilość zadań(50) jak i spora ilość NPC(około 20) powodują iż jeśli ktoś nie ma zaplanowanego czasu na weekend już wie jak go wykorzystać. Mod zawiera polską lokalizację, jednak bez dubbingu. Tak naprawdę świetny mod powinien zawierać Dubbing. Szkoda iż nikt się jeszcze nie postarał i pewnie nie postara. Ogólna Ocena(polskiej wersji) 9+/10. Wady i zalety: +Ogrom Zadań +Możliwość zmiany poziomu trudności +Ogromny Piękny Świat +Wielowątkowa, z zwrotami akcji fabuła +Wiele Npc +Wspaniały Klimat pirackiego życia +Polska Lokalizacja +Dzięki niemu można usunąć niesmak z Nocy Kruka, gdzie piratem byliśmy chwilę -....ale brak dubbingu, dla najlepszego niemieckiego moda(?) -czasem drobne bugi(z kowalem np. po próbie założeniu stworzonego przez niego oręża wywala na pulpit) Download: Mirror I Mirror II
Artykuł bardzo ładny, przejrzysty bardzo mi się podoba a czy ten mod jest po polsku?
Edit przepraszam za spam musiałem jeszcze raz przeczytać opis moda bardzo przepraszam
Fajna recenzja, a moda oczywiście polecam. Klasyk


Modzik spoko i recencja fajna, ale oczywiście kila pytań co do rozgrywki:
1) Od kogo, o ile to mozliwa, mozna sie nauczyć otwierania zamków?
2) Jaka jest kominacja przełączników aby wypuścić orka w jaskini cmentarne? (Jakośto boszedłem ale i tak fajnie byłoby wiedzieć )
3) Kto nauczy mnie jezyka wojowników? Juzna wysepce.

Szczere podziękowania.
1)Otwierania zamków uczy Bill, po tym jak pomożemy mu zdobyć klucze do skrzyni w I rozdziale.
2)Płyty obok kraty symbolizują czterech bogów: Innosa, Adanosa, Beliara i fałszywego boga. Trzeba wejść na nie w dwóch możliwych kombinacjach. Pierwsza z nich to Beliar (fioletowy) i Adanos (niebieski), druga - Adanos i Innos (czerwony).
3)Języka wojowników uczy Selina, która pojawia się w pewnym momencie w Domu Uczonych.
na stronie z downloadem jest napisane że jest polska wersja. Dopiero ściągam więc głowy nie daje.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • erfly06132.opx.pl


  • © Erotyka — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress Design by Colombia Hosting

    Drogi uzytkowniku!

    W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczac Ci coraz lepsze uslugi. By moc to robic prosimy, abys wyrazil zgode na dopasowanie tresci marketingowych do Twoich zachowan w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam czesciowo finansowac rozwoj swiadczonych uslug.

    Pamietaj, ze dbamy o Twoja prywatnosc. Nie zwiekszamy zakresu naszych uprawnien bez Twojej zgody. Zadbamy rowniez o bezpieczenstwo Twoich danych. Wyrazona zgode mozesz cofnac w kazdej chwili.

     Tak, zgadzam sie na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu dopasowania tresci do moich potrzeb. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

     Tak, zgadzam sie na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu personalizowania wyswietlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych tresci marketingowych. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

    Wyrazenie powyzszych zgod jest dobrowolne i mozesz je w dowolnym momencie wycofac poprzez opcje: "Twoje zgody", dostepnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usuniecie "cookies" w swojej przegladarce dla powyzej strony, z tym, ze wycofanie zgody nie bedzie mialo wplywu na zgodnosc z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.