Erotyka â strony, Obrazki i wiele wiÄcej na WordPress
Coz tu wiele pisac... Oto nasz regulamin...
A mozna poprosic wersje w txt albo w wordzie ?
WERSJA NIEZAKTUALIZOWANA!!! - AKTUALNA WERSJA W POŚCIE SZPONA!!!
RADA BRACTWA Dnia 21 Lipca 2005 roku, główny szef organizacji imprezy Oldtown (dawniej Zlot Fanów Fallout’a Kluczewo 2005) ustalił wraz z szefami poszczególnych sekcji iż wprowadzamy hierarchię w szeregi naszego bractwa Ogres of Oldtown w celu zapewnienia lepszej organizacji. Zgodnie z ustaleniem, szef główny, jego zastepca a także wszyscy szefowie sekcji (bez zastepców) stanowia Radę Bractwa Ogres of Oldtown. Decyzje rady są wiażące dla każdego Org’a lub członka Wsparcia (patrz niżej).
PODZIAŁ NA 2 GRUPY W zwiazku z nierówna ilością obowiazków i zadań spoczywających na poszczególnych osobach, które przyczyniły sie do powstania i przebiegu naszej imprezy, Rada ustaliła że dzielimy wszystkich którzy pomagaja w organizacji konwentu na dwie grupy: ORG (organizator) – organizatorami sa wszyscy szefowie (główny i szefowie sekcji) oraz ich zastępcy. Każdy organizator jest zobowiazany do potwierdzenia, iż przyjmuje do wiadomosci niniejszy regulamin i będzie go przestrzegać. Na osobach, które należą do tej grupy spoczywa odpowiedzialność za przebieg i reputację imprezy. Bycie ORGanizatorem jest przywilejem, ale zobowiazuje do wykonywania swoich zadań. Organizatorzy maja dostęp do wszystkich tablic naszego bractwa. WSP (wsparcie) – do grup wsparcia należą osoby, które pomagają w organizacji imprezy ale tylko w konkretnym, sciśle określonym charakterze. Podczas trwania imprezy, osoby należące do WSP mają uprawnienia takie jak zwykli uczestnicy (mogą brać udział w konkursach i wszelkich innych atrakcjach) z kilkoma wyjątkami: w zamian za swoją pomoc, nie płacą opłaty akredytacyjnej, ich identyfikatory nie są takie jak zwykłych uczestników. Osoby należące do tej grupy, mają dostęp wyłącznie do tablicy głównej i tablicy swojej sekcji – w celu nie robienia bałaganu.
REGULAMIN Regulamin jest zbiorem zasad, które muszą być przestrzegane zarówno przez grupę ORG jak i WSP. 1. Każdy jest zobowiazany do uiszczenia odpowiedniej opłaty, w wysokosci i do terminu ustalonego przez radę. (dotyczy tylko grupy ORG). 2. Szefowie sekcji otrzymaja możliwosc moderowania tablic swoich sekcji. Ogólna „moderkę” bedą posiadać: Rawdan, Theya i Widgetrex. 3. Nie można mieć statusu szefa wiecej niż jednej sekcji jednocześnie. 4. Nie można mieć statusu zastępcy szefa więcej niż jednej sekcji jednocześnie. 5. Można mieć status członka więcej niż jednej sekcji jednocześnie. 6. W sytuacji, gdy szef sekcji nie może wykonywac swoich obowiazków przez jakiś czas, musi powiadomić o tym Rade i swojego zastepcę, który podczas nieobecności szefa sekcji przejmuje jego obowiązki. 7. Osoby należące do danej sekcji za nieprawidłowe wykonywanie swoich obowiazków odpowiadaja przed szefem sekcji albo jego zastępcą. 8. W przypadku nieprawidłowego wykonywania swoich obowiazków zastępca odpowiada przed szefem sekcji, w której pełni te funkcje. 9. Na prośbę szefa sekcji Rada może podjąć decyzje o wykluczeniu osoby, nie spełniajacej swoich obowiazków, z grona członków OoO. 10. Każdy nowy pomysł musi byc omawiany wsród członków określonej sekcji. Kiedy szef sekcji uzna pomysł za możliwy do zrealizowania ma obowiązek zgłosić go Radzie. Tylko Rada ma prawo wydawać zgode na realizacje danego pomysłu. 11. Każdy członek Rady ma obowiazek stawiać sie na zebrania Rady. Trzy nieusprawiedliwione nieobecności na zebraniach wiażą sie z wykluczeniem z Rady. 12. W okresie intensywnych przygotowań do Zlotu, szefowie poszczególnych sekcji maja obowiązek 2 razy dziennie odwiedzać tablicę swojej sekcji i czynnie uczestniczyć w sprawach organizacyjnych. Jeśli nie bedą tego robic, zostaną zdegradowani do grupy WSP, a ich miejsce zostanie mianowany nowy szef, wybrany przez Rade. 13. Jesli o uczestnictwo w danej sekcji ubiega sie członek OoO, za jego rekrutację odpowiada szef sekcji. 14. Jesli ktoś ubiega się o przystąpienie do OoO (a co za tym idzie, przystąpienie do jakiejś sekcji), należy go skierowac do szefa danej sekcji, który ma obowiązek uzyskać zgodę na rekrutacje od Rady. 15. Hasła do poszczególnych tablic mają prawo znać tylko członkowie OoO. Ujawnienie hasła osobie spoza OoO, wiaże się z wykluczeniem z OoO. 16. W sytuacjach tego wymagających, za zgoda Rady, można wyjawić hasło osobie spoza OoO. 17. Osoba, która przez dłuższy czas nie udzielała sie na tablicy organizacyjnej OoO, może (za decyzja Rady) zostać wykluczona z OoO.
Ekhem... Nie wiem czy przeczytaliscie dokladnie regulamin, ale tam pisze, ze kazdy ORG ma potwierdzic, ze zgadza sie z regulaminem! Nie zebym sie czepial, ale jak wprowadzamy biurokracje, to na calego . ORGowie potwierdzajcie!
Szpon: dodać do regulaminu "nie dotyczy Szponixa ???"
SMOQ POTWIERDZA, ŻE Z REGULAMINEM SIĘ ZGADZA I PRZYSIĘGA GO PRZESTRZEGAĆ I BRONIĆ HONORU BRACTWA. AMEN!!!
Main Section nie licze jako sekcji wykonawczej, tylko jako ustawodawcza . Nie napisalem, ze ten punkt odnosi sie tylko do sekcji wykonawczych i do ludzi, ale jak bedzie trzeba, to zrezygnuje z zastepstwa w Repairing Center. I tak chyba lepiej, zeby to byl ktos z miejscowych (ale to juz pisalem).
I zeby nie bylo: JA TEZ SIE ZGADZAM Z REGULAMINEM
A ostanio mowiles ze to ja mam byc zastepca repairów
Theya sie zgadza... gdzie mam podpisać cyrograf... a tutaj, ok, ok, dziękuję, nie, nie noża nie trzeba, mam własny... o tu małe nacięcie na nadgarstku wystarczy. Eeeeeej, no dajcie pióro zanim wam tu zachlapię krwią wszystko! No, dziękuję. Skrzypu skrzypu. Ok, podpisane.
Jak dla mnie regulamin jest ok - akceptuje go i bede przestrzegac.
pozdr.
O Spicu! Ty sie swietnie nadajesz na zastepce RC, potwierdz tylko swoja wole, a odstapie Ci to stanowisko...
a ja bede go przestrzegal i bronil
Nie czytałem ale sie zgadzam
Joke
Brzmi fajnie - popieram ;]
moze byc
Dopiero teraz przeczytałem przyjołem i się zgadzam.
Potwierdzam i zgadzam się.
Zapoznałem się z treścią regulaminu i zobowiązuję się go przestrzegać.
przeczytalem juz wczesnej ale opiro teraz sie podpisuje:]
Wlasnie umiescielem w pierwszym poscie nowa (poprawiona) wersje regulaminu. Jesli ktos napisal wczesniej, ze sie z nim zgadza, niech nie pisze tego jeszcze raz. Jednak jezeli ktos ma jakies 'ale' niech napisze tutaj o tym...
przeczytalem
Przyjąłem to do wiadomości!