Erotyka — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress
RADA BRACTWA
Dnia 21 Lipca 2005 roku, g³ówny szef organizacji imprezy Oldtown (dawniej Zlot Fanów Fallout’a Kluczewo 2005) ustali³ wraz z szefami poszczególnych sekcji i¿ wprowadzamy hierarchiê w szeregi naszego bractwa Ogres of Oldtown w celu zapewnienia lepszej organizacji. Zgodnie z ustaleniem, szef g³ówny, jego zastêpca a tak¿e wszyscy szefowie sekcji (bez zastêpców) stanowi± Radê Bractwa Ogres of Oldtown. Decyzje rady s± wi±¿±ce dla ka¿dego Org’a lub cz³onka Wsparcia (patrz ni¿ej).
PODZIA£ NA 2 GRUPY
W zwi±zku z nierówn± ilo¶ci± obowi±zków i zadañ spoczywaj±cych na poszczególnych osobach które przyczyni³y siê do powstania i przebiegu naszej imprezy, Rada ustali³a ¿e dzielimy wszystkich którzy pomagaj± w organizacji konwentu na dwie grupy:
ORG (organizator) – organizatorami s± wszyscy szefowie (g³ówny i szefowie sekcji) oraz ich zastêpcy. Ka¿dy organizator jest zobowi±zany do potwierdzenia i¿ przyjmuje do wiadomo¶ci niniejszy regulamin i bêdzie go przestrzegaæ. Na osobach które nale¿± do tej grupy spoczywa odpowiedzialno¶æ za przebieg i reputacjê imprezy. Bycie ORGanizatorem jest przywilejem ale zobowi±zuje do wykonywania swoich zadañ. Organizatorzy maj± dostêp do wszystkich tablic naszego bractwa.
WSP (wsparcie) – do grup wsparcia nale¿± osoby które pomagaj± w organizacji imprezy ale tylko w konkretnym, ¶ci¶le okre¶lonym charakterze. Pod czas trwania imprezy, osoby nale¿±ce do WSP maja uprawnienia takie jak zwykli uczestnicy (mog± braæ udzia³ w konkursach i wszelkich innych atrakcjach) z kilkoma wyj±tkami: w zamian za swoj± pomoc, nie p³ac± op³aty akredytacyjnej, ich identyfikatory nie s± takie jak zwyk³ych uczestników. Osoby nale¿±ce do tej grupy, maj± dostêp wy³±cznie do tablicy g³ównej i tablicy swojej sekcji – w celu nie robienia ba³aganu.
REGLUAMIN
Regulamin jest zbiorem zasad które musz± byæ przestrzegane zarówno przez grupê ORG jak i WSP.
1.
Tyle na razie. Trzeba ustaliæ punkty tego regulaminu a na koñcu napisaæ o systemie 3 ostrze¿eñ, op³acie itd.
no i super tylko teraz piszemy 2 osobne regulaminy dla orgow i wsp czy nie?
Nie, piszemy jeden wspólny a te punkty które dotyczy³yby jedynie ORGów podkre¶li siê napisem w nawiasie "(dotyczy tylko grupy ORG)"
ja bym dodal jeszcze cos z organizacji na samych tablicach, chodzi mi o to ze kazdy pomysl w wersji juz przetworzonej wchodzi w zycie tylko i wylacznie po zatwierdzeniu go przez rade, a zglaszac je maja szefowie sekcji i tylko wtedy (wiem powtarzam sie ale to wazne) gdy pomysl bedzie juz w pelni gotowy, czyli beda ludzie ktorzy go beda realizowac, beda srodki i ogolnie all
sprawa nr 2: dodajemy ze kazdy org ma obowiazek stawiac sie na zebrania orgow (czatowe) 3 nieobecnosci=wywalenie, i w momencie kiedy zaczna sie intensywne prace nad zlotem kazdy szef ma obowiazek co njmniej 2 razy dziennie odwiedzac swoja tablice i czynnie uczestniczyc w organizacji, jak nie to degradacja. moze byc?
3 nieobecnosci to moze troche za surowo. Do zlotu kupe czasu, a kazdemu moze cos wypasc waznego i moze sie zdarzyc tak, ze polowa z nas bedzie miala 3 nieobecnosci. Moze zrobimy tak, ze 3 nieobecnosci pod rzad wykluczaja z rady? Bo przeciez jak ktos bedzie opuszczal zebranie co 3 miesiace, to i tak bedzie na bierzaco, ale jak ktos nie bedzie na 3 zebraniu pod rzad, to sorry, ale na pewno nie bedzie w temacie...
tzn chodzilo mi o raczej nieuzasadnione nieobecnosci, normalka ze komus moze cos wypasc, ale jesli nie przychodzi z niewyjasnionych przyczyn lub np bo gralem w falla czy cos takiego to bez przesady, a co do wyjasnionych nieobecnosci to metoda szkolna ma byc wiecej niz 50% ;]
Aaa... no to spoko . Kurcze, gre w Falla chcialoby sie tez przyjac za usprawiedliwienie, ale wtedy nikt by nie przychodzil
I wrzuccie do regulaminu to o skladce. Jakby nie patrzec taka rzecz musi byc...
tylko nie mamy ustalonej wysokosci wiec od nowa daje ankiete czy ma byc obowiazkowa, ankieta oczywiscie tylko w main czyli dla orgow...
A ja mam pytanko odno¶nie rekrutacji (to te¿ powinno byæ w regulaminie)! Szczególnie mnie one interesuj± z tego prostego faktu, ¿e moja sekcja ¶wieci pustkami . Mianowicie: - czy za rekrutacjê do sekcji odpowiada tylko sam szef sekcji, czy te¿ musi on wpierw uzyskaæ zgodê od rady (mowa o rekrutacji spo¶ród cz³onków OoO)? - co je¶li szef sekcji chcia³by zrekrutowaæ kogo¶ spoza OoO (za zgod± rady ofcoz!) - to dotyczy tylko mnie: je¶li nie ma wyznaczonego zastêpcy szefa sekcji, to szef musi go sobie wyznaczyæ spo¶ród cz³onków sekcji, ale poniewa¿ wi±¿e siê to z awansem na ORGa to czy musi on posiadaæ zgodê rady??? (to w sumie mo¿na omin±æ bo zastêpce mogê sobie wyznaczyæ w nieoficalny sposób i wtedy nie musi on byæ wcale ORGiem, ale mimo wszystko chcia³bym wiedzieæ jak to widzicie)
Powy¿sze punkty przyda³oby siê zawrzeæ w regulaminie, aby nikt nie mia³ ¿adnych w±tpliwo¶ci!
W ogole trzeba ten regulamin w koncu napisac... Rado - czekamy
pozdr.
Jeszcze jedno! Czy szefowie sekcji dostan± moderkê na swoje tablice, czy bêd± zmuszeni za ka¿dym razem prosiæ o pomoc Theyê lub Widgetrexa ??? IMO g³upot± jest tu to, ¿e autor w±tku nie mo¿e sam go zamkn±æ (choæ na to ju¿ nic nie poradzimy )!
Szef sekcji bedzie mial moderke na swojej tablicy.
Smoq, masz ju¿ zastêpcê. Czechu siê zgodzi³.
Smoq, widocznie starzy wyjadacze maja tutaj lepiej . Ale kurcze, jakos nie chce mi sie wirzyc, zeby bylo tak jak piszesz. Wlacz jakis temat zaczety przez Cibie i zjedz na sam dol strony. Tam powinno byc (w lewym dolnym rogu) takie rozwijane menu i tam mozesz wybrac zamkniecie topicu...
Moderki bêda a póki co to ja jestem praktycznie ca³y czas online, mój nr gg jest chyba wszystkim znany wiêc nie widze poblemu ¿eby mnie poprosiæ o zamkniêcie tematu do czasu przydzielenia moderek szefom sekcji
co do zamykania swoich tematow moze tottylko moderator lub osoba II lub I kat
No, teraz juz wiadomo, czemu ja moge a Smoq nie.
Rawdanitsu, dzialasz tam?
no wlasnie trza by teraz spisac ten regulamin w pkt-ach i posegregowac i dodac cos jak trzeba i zamiescic go na glownym forum...
W zwiazku z zaistniala ostatnio sytuacja, proponuje dodac do regulaminu, ze haslo mozna wyjawic komus tylko za zgoda rady, kto zrobi to bez zgody wylatuje z zespolu...
I co¶ o udzielaniu siê na forum, bo po co nam kto¶ kto nic sam nie robi !!!
@up&up up w pelni sie zgadzam, Erkha nie bylo tu odkad powstala ta tablica...
no dobra, kto ma czas na napisanie punktów konkretnych?
No to ja sie tego podejme. W koncu po cos jestem zastepca BBBR . Postaram sie zrobic to jeszcze dzisiaj. Wrzuce to tutaj jako post, a Widget albo Theya podepna to do pierwszego posta, co?
spoko. ale to nawet nie jest konieczne, w koncu mozesz zalozyc zupelnie nowy temat z samymi pktami, a komentarze beda tutaj, tamten temat bedzie sluzyl tylko jako reg w pktach,a albo jeszcze lepiej daj go jako .doc i juz
Nie... tylko nie doc - to ohydny microsoftowski format Zrob z tego pdfa albo jak juz to rtf.
pozdr.
To zrobie pdf'a. Zainstalowalem ostatnio nowa wirtualna drukarke pdf, bede mial okazje wyprobowac
Zanim ja otworze pdf to minie godzina.... rtf lepiej by by³o, mo¿e mi to ktos w rtfie na mejla wys³±æ?
Wyslalem. Moze ktos cos skomentuje? Nie mowcie, ze nie ma nic do poprawy
a proposErkha : Wyjecha³ do Kazimierza(na jakies 2 tygodnie ) i stad jego absencja na forum
Szpon: nie ma nic do poprawy! Nie bij!
A tak serio to jest git chyba - nie mam nic wiêcej do dodania!
No mo¿e jedno: nie poruszono tam wogóle tematu zastêpców szefów sekcji. Czy maj± oni jakie¶ obowi±zki/ograniczenia oprócz ... zastêpowania ??? My¶lê te¿, ¿e na przyk³ad je¶li szef wyje¿d¿a na powiedzmy urlop, to musi poinformowaæ o tym conajmniej swojego zastêpce i przez ten okres zastêpca musi wykonywaæ obowi±zki szefa! Mo¿e to oczywiste, ale regulaminy to w³a¶nie takie formalno¶ci! Mo¿e te¿ dodaæ co¶ o tym, ¿e cz³onkowie sekcji odpowiadaj± przed jej szefem i zastêpcom, a zastêpca przed samym szefem i wi±¿e siê to z tym, ¿e na przyk³ad szef po podaniu wyra¼nych powodów mo¿e poprosiæ radê o wyrzucenie kogo¶ z sekcji lub zmianê zastêpcy.
Nie wiem co jeszcze ...
OK, zaraz to dodam i zaloze chyba osobny topic, tak jak pisal Widget, a tutaj beda tylko komentarze...
Pamiêtaj, ¿eby regulamin daæ na tablicy g³ównej, ¿eby wszyscy siê mogli zapoznaæ!
Dalbym regulamin na strone glowna, ale najpierw chcialbym, zeby przynajmniej wiekszosc Rady sie wypowiedziala, co o tym mysli...
moje zdanie chyba znacie, reg jest wg mnie ok i moze sie tam znalezc
Reszta chyba i tak sie juz nie wypowie... Wiec ktorys z naszych dwoch moderatorow musi przeniesc regulamin