Katalog znalezionych fraz
Erotyka — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

Na Unknown pojawi³ siê opis przedmiotów, które nie trafi³y do Fallouta 1, choc czesciowo byly juz gotowe. Niedlugo znajda siê tez opisy questow, map i npcow.

Zainteresowanych odsylam pod ten adres:
http://fallout.forall.pl/index.php?show=f1/nf/przedmioty

[edit]

Nie widzialem tego na innych stronach, wiec uznalem, ze warto poinformowac ;]


Jak przeczytalem nag³ówek mowiacy o tym ze tresc dotyczy F1 to zaraz przyszlo mi na mysl ze maczal w tym palce albo Vermin albo Mef...

No i mialem racje

a ja bym sie czepil kilku buraczkow stylistycznych

Karta kluczowa (Access Card)
nie lepiej by brzmialo karta dostepu????

Klucz mia³ byæ pierwotnie w Krypcie 15 (Vault 15), jednak jego domniemanego przeznaczenia chyba nigdy nie poznamy.
chyba "faktycznego przeznaczenia" - domniemywac to sobie mozemy do czego ten klucz jest

Zawsze pamiêtaj ognie, w których zosta³e¶ wykuty.
jakos tak kulawo to zdanie brzmi... ja przeczytalem na poczatku "ogonie" - i mysle "o jakie kurde ogony chodzi? " nie da sie go inaczej sklecic?

i na koniec moj faworyt :
Cybernetyczny manipulator w formie d³oni. Uszkodzony z racji na naturê procesu usuwania.
Uszkodzony z..... heee????

tyle mojego czepialstwa - do strony merytorycznej nie mam (oczywiscie;)) zastrzezen

Tak siê sk³ada Biohazardzie, ¿e te t³umaczenia nie nale¿± do mnie ale do ekipy, która przygotowywa³a spolszczenie Fallouta - dla mnie polska wersja mog³a by wogóle nie istnieæ... - specjalnie zada³em sobie trud znalezienia polskiej nak³adki jêzykowej, ¿eby móc podaæ czytelnikom "oryginalne" polskie teksty a nie w³asne t³umaczenia (nie wa¿ne czy lepsze czy gorsze), wiêc có¿ zazalenia do CD Projektu czy kto to tam robi³


Ech...
Polskie t³umaczenie jest koszmarne. Czy w ogóle da siê z nowych p³yt zainstalowaæ wersjê angielsk±?
Aktualizacji ciag dalszy, na stronie zamieszczony zosta³ opis lokacji, które nie trafi³y do gry ;]

http://fallout.forall.pl/index.php?show=f1/nf/lokacje
Mef >> ech... tak tez podejzewalem w sumie, bo w niektorych miejscach wyglada to jakby jakims translatorem tlumaczyli... :/

wiesz - nic nie stoi na przeszkodzie aby poprawic - zawsze bedzie lepiej wygladac a jak juz nie chcesz, to umiesc tam gdzies na stronie, ze to jest z "oryginalnej polskiej wersji" wziete - bo naprawde co niektore rzeczy brzmia tragicznie...
A co do zakoñczeñ w dwójce, to który patch czy mod umo¿liwia uzyskanie ich wszystkich?
Zdaje sie, ze nie ma takiego patcha (przynajmniej nie slyszalem), czesc zakonczen jest poprostu niemozliwa do uzyskania, jedynie odnotowana w kodzie gry, podobnie jak z tymi w F1.
Tu ja sie wtr±cê - w jedynce sprawa wygl±da tak , ¿e niektórych zakonczeñ nie uzyskasz, bo by³yby nielogiczne (zmiany w fabule) albo dlatego,¿e nie zosta³y zaimplementowane. Tzn. s± jako pliki tekstowe i/ lub obrazki, ale nijak nie po³±czone z gr±. Tymczasem w dwójce te po³±czenia istnieja - czyli TEORETYCZNIE wszystkie zakoñczenia powinny byæ dostêpne. Fakt, ¿e nie mozna iuch uzyskaæ, nie jest spraw± zamierzon± ale zbugowaniem.

Aha i btw- z tego co pamiêtam jest przynajmniej jeden nieoficjalny patch, którego twórca stwierdza³ w Reamde, ¿e naprawia on zbugowane zakoñczenia (Szpony, Gecko itd.). Niestety nie pomne jego nazwy, ale przynajmniej masz nadziejê na to, ¿e go znajdziesz...
¦wietna robota, Mef. Wielkie dziêki i czekam na wiêcej. Co do tych zakoñczeñ - istniej± i co z tego, ¿e tylko jako obrazki i tekst? Mo¿na mieæ pe³niejszy obraz ¶wiata dziêki takim prezentom. Mef, jedna WIELKA pro¶ba - czy móg³by¶ odpowiedzieæ na pytanie: co mia³o staæ siê z g³ównym bohaterem po przy³±czeniu do Dzieci Katedry? Czy by³a jaka¶ inna animacja oprócz tej, w której zamieniasz siê w mutanta?

To nie temat na takie pytania, napisz mu PM ;] - Manior
Zoor - ten problem mia³em poruszyæ w dziale "questów" ale jednak chyba trafi do uzupe³nienia artyku³u o zakoñczeniach, ¿eby wszystko by³o na swoim miejscu (na razie s± tylko zakoñczenia dla miast - tzn tylko te do których by³y slajdy).

Otó¿ pierwotnie zakoñczenie z przy³±czeniem siê do Katedry nie mia³o byæ swoistym Game Over, po którym mamy filmik i wywala nas do Menu g³ównego. Zakoñczenie to mia³o byæ "pe³noprawne" tzn. - po tym samym co zwykle filmiku z transformacj± i pacyfikacj± Vault 13 (nie by³o ¿adnego dodatkowego zrobionego do tego celu) mia³ nast±piæ standardowy "pokaz slajdów" z narratorem, tyle tylko, ¿e dla wszystkich lokacji mieli¶my wtedy tylko "z³e" zakonczenia z Inwazj± (tak jak normalnie dla Hub i Followersów). Natomiast w miejscu gdzie narrator normalnie mówi o naszym zwyciêstwie:

Hmm...
Ciekawe, czy da³oby siê to przywróciæ...
Heeej! Czego¶ takiego mi brakowa³o. Super sprawa Mef
Wiem Verm, wiem...

A ¿eby nie sk³adac posta z emotek, to dodam, ¿e jak dla mnie to sprawa jest g³ównie taka nostalgiczno-przykra... Ogromnie mnie smuci ile stracili¶my przez niedbalstwo i pogoñ za pieni±¿kiem (terminy...). Gdyby w grze wyladowa³o w funkcjonuj±cy sposób wszystko to, co istnieje, b±d¼ wspomniane jest w plikach, to bezkonkurencyjno¶æ Fallouta przesz³a by na jeszcze wy¿szy poziom.

Sorrow > Ogrom roboty przyt³oczy³by chyba najwiêkszych mistrzów modowania - pozatym z wielu rzeczy pozosta³ jedynie koncept, wiêc nie by³oby to pe³ne odtwarzanie ale raczej w³asna interpretacja. No i jeszcze niektóre poprawki wymaga³yby obróbki kodu ¼ród³owego - tego juz zupe³nie nie widzê
Chodzi³o mi o samo zakoñczenie z mutkami. Tak opisane jest o wiele bardziej satysfakcjonuj±ce a tak¿e wreszcie sta³oby siê alternatywnym pozytywnym zakoñczeniem gry.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • erfly06132.opx.pl


  • © Erotyka — strony, Obrazki i wiele wiÄ™cej na WordPress Design by Colombia Hosting