Erotyka â strony, Obrazki i wiele wiÄcej na WordPress
Na Unknown pojawił się opis przedmiotów, które nie trafiły do Fallouta 1, choc czesciowo byly juz gotowe. Niedlugo znajda się tez opisy questow, map i npcow.
Nie widzialem tego na innych stronach, wiec uznalem, ze warto poinformowac ;]
Jak przeczytalem nagłówek mowiacy o tym ze tresc dotyczy F1 to zaraz przyszlo mi na mysl ze maczal w tym palce albo Vermin albo Mef...
No i mialem racje
a ja bym sie czepil kilku buraczkow stylistycznych
Karta kluczowa (Access Card) nie lepiej by brzmialo karta dostepu????
Klucz miał być pierwotnie w Krypcie 15 (Vault 15), jednak jego domniemanego przeznaczenia chyba nigdy nie poznamy. chyba "faktycznego przeznaczenia" - domniemywac to sobie mozemy do czego ten klucz jest
Zawsze pamiętaj ognie, w których zostałeś wykuty. jakos tak kulawo to zdanie brzmi... ja przeczytalem na poczatku "ogonie" - i mysle "o jakie kurde ogony chodzi? " nie da sie go inaczej sklecic?
i na koniec moj faworyt : Cybernetyczny manipulator w formie dłoni. Uszkodzony z racji na naturę procesu usuwania. Uszkodzony z..... heee????
tyle mojego czepialstwa - do strony merytorycznej nie mam (oczywiscie;)) zastrzezen
Tak się składa Biohazardzie, że te tłumaczenia nie należą do mnie ale do ekipy, która przygotowywała spolszczenie Fallouta - dla mnie polska wersja mogła by wogóle nie istnieć... - specjalnie zadałem sobie trud znalezienia polskiej nakładki językowej, żeby móc podać czytelnikom "oryginalne" polskie teksty a nie własne tłumaczenia (nie ważne czy lepsze czy gorsze), więc cóż zazalenia do CD Projektu czy kto to tam robił
Ech... Polskie tłumaczenie jest koszmarne. Czy w ogóle da się z nowych płyt zainstalować wersję angielską?
Aktualizacji ciag dalszy, na stronie zamieszczony został opis lokacji, które nie trafiły do gry ;]
wiesz - nic nie stoi na przeszkodzie aby poprawic - zawsze bedzie lepiej wygladac a jak juz nie chcesz, to umiesc tam gdzies na stronie, ze to jest z "oryginalnej polskiej wersji" wziete - bo naprawde co niektore rzeczy brzmia tragicznie...
A co do zakończeń w dwójce, to który patch czy mod umożliwia uzyskanie ich wszystkich?
Zdaje sie, ze nie ma takiego patcha (przynajmniej nie slyszalem), czesc zakonczen jest poprostu niemozliwa do uzyskania, jedynie odnotowana w kodzie gry, podobnie jak z tymi w F1.
Tu ja sie wtrącę - w jedynce sprawa wygląda tak , że niektórych zakonczeń nie uzyskasz, bo byłyby nielogiczne (zmiany w fabule) albo dlatego,że nie zostały zaimplementowane. Tzn. są jako pliki tekstowe i/ lub obrazki, ale nijak nie połączone z grą. Tymczasem w dwójce te połączenia istnieja - czyli TEORETYCZNIE wszystkie zakończenia powinny być dostępne. Fakt, że nie mozna iuch uzyskać, nie jest sprawą zamierzoną ale zbugowaniem.
Aha i btw- z tego co pamiętam jest przynajmniej jeden nieoficjalny patch, którego twórca stwierdzał w Reamde, że naprawia on zbugowane zakończenia (Szpony, Gecko itd.). Niestety nie pomne jego nazwy, ale przynajmniej masz nadzieję na to, że go znajdziesz...
Świetna robota, Mef. Wielkie dzięki i czekam na więcej. Co do tych zakończeń - istnieją i co z tego, że tylko jako obrazki i tekst? Można mieć pełniejszy obraz świata dzięki takim prezentom. Mef, jedna WIELKA prośba - czy mógłbyś odpowiedzieć na pytanie: co miało stać się z głównym bohaterem po przyłączeniu do Dzieci Katedry? Czy była jakaś inna animacja oprócz tej, w której zamieniasz się w mutanta?
To nie temat na takie pytania, napisz mu PM ;] - Manior
Zoor - ten problem miałem poruszyć w dziale "questów" ale jednak chyba trafi do uzupełnienia artykułu o zakończeniach, żeby wszystko było na swoim miejscu (na razie są tylko zakończenia dla miast - tzn tylko te do których były slajdy).
Otóż pierwotnie zakończenie z przyłączeniem się do Katedry nie miało być swoistym Game Over, po którym mamy filmik i wywala nas do Menu głównego. Zakończenie to miało być "pełnoprawne" tzn. - po tym samym co zwykle filmiku z transformacją i pacyfikacją Vault 13 (nie było żadnego dodatkowego zrobionego do tego celu) miał nastąpić standardowy "pokaz slajdów" z narratorem, tyle tylko, że dla wszystkich lokacji mieliśmy wtedy tylko "złe" zakonczenia z Inwazją (tak jak normalnie dla Hub i Followersów). Natomiast w miejscu gdzie narrator normalnie mówi o naszym zwycięstwie:
Hmm... Ciekawe, czy dałoby się to przywrócić...
Heeej! Czegoś takiego mi brakowało. Super sprawa Mef Wiem Verm, wiem...
A żeby nie składac posta z emotek, to dodam, że jak dla mnie to sprawa jest głównie taka nostalgiczno-przykra... Ogromnie mnie smuci ile straciliśmy przez niedbalstwo i pogoń za pieniążkiem (terminy...). Gdyby w grze wyladowało w funkcjonujący sposób wszystko to, co istnieje, bądź wspomniane jest w plikach, to bezkonkurencyjność Fallouta przeszła by na jeszcze wyższy poziom.
Sorrow > Ogrom roboty przytłoczyłby chyba największych mistrzów modowania - pozatym z wielu rzeczy pozostał jedynie koncept, więc nie byłoby to pełne odtwarzanie ale raczej własna interpretacja. No i jeszcze niektóre poprawki wymagałyby obróbki kodu źródłowego - tego juz zupełnie nie widzę
Chodziło mi o samo zakończenie z mutkami. Tak opisane jest o wiele bardziej satysfakcjonujące a także wreszcie stałoby się alternatywnym pozytywnym zakończeniem gry.