Katalog znalezionych fraz
Erotyka — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

Afterfall FAQ ju¿ online!

Z przyjemno¶ci± informujemy, i¿ na stronie internetowej projektu gry Afterfall pojawi³y siê odpowiedzi na pierwsze pytania dotycz±ce gry.

Choæ FAQ wyja¶nia jedynie podstawowe kwestie dotycz±ce produkcji, z pewno¶ci± pozwoli zdobyæ kilka nowych informacji na temat tego postapokaliptycznego cRPG. Je¶li za¶ chcecie dowiedzieæ siê wiêcej – zapraszamy do wziêcia udzia³u w dyskusjach na forum internetowym.

W ostatnim czasie mogli¶cie równie¿ przeczytaæ wywiad na stronie gram.pl dotycz±cy Afterfalla. Wszystkich, którzy z jakiego¶ wzglêdu przegapili tekst, zapraszamy pod ten link.


Niewiele nowego w tym FAQ premiera w 2010? nie tak ¼le, akurat dobra okazja by kompa wymieniæ

(...)ale z ca³± pewno¶ci± bêdzie to jedna z najbardziej rozbudowanych gier cRPG w historii, a ogromna ilo¶æ zadañ i sposobów ich rozwi±zania sprawi, ¿e bêdziecie do niej wracali wielokrotnie.
IMHO powinni¶cie daæ sobie spokój z takimi tekstami, bo mo¿e siê skoñczyæ jak z Stalkerem - cud zapowiedzi, a wysz³o jak wysz³o
Jakby wysz³o tak jak Stalker to bym siê nie obrazi³. Nie oczekiwa³e¶ po Stalkerze RPGa chyba, nie?
Ma³e to jakie¶, trochê niewydarzone i w ogóle - poprzednie FAQ by³o o niebo lepsze - ciekawi mnie tylko jedna rzecz - czy t± ostatni± blisk± bohaterowi osob± bêdzie ojciec, jak planowali¶cie wcze¶niej, czy jednak pod wp³ywem F3 zmienili¶cie swoje plany?
¯eby siê nikt nie czepia³ - pytanie i tak pewnie pozostanie bez odpowiedzi .


"Przybrany ojciec" (którego mo¿na by te¿ nazwaæ "wujkiem", "opiekunem", "mistrzem", "nauczycielem" etc.) to nie to samo co ojciec. I nie jeste¶my paranoikami - nie zamierzamy zmieniaæ dobrej fabu³y, tylko dlatego ¿e w miêdzyczasie kto¶ wypuszcza grê z motywem poszukiwania ojca. To by by³o po prostu g³upie. A co i jak dok³adnie siê u nas w tej materii zmieni³o na skutek postêpu prac... dowiecie siê we w³a¶ciwym czasie

Jakby wysz³o tak jak Stalker to bym siê nie obrazi³. Nie oczekiwa³e¶ po Stalkerze RPGa chyba, nie?

Tails, dok³adnie tak. Pamiêtam t± ca³± masê rzeczy która mia³a by¶ w Stalkerze, i to jak powoli twórcy wyrzucali to czy tamto z ró¿nych powodów.


ale z ca³± pewno¶ci± bêdzie to jedna z najbardziej rozbudowanych gier cRPG w historii, a ogromna ilo¶æ zadañ i sposobów ich rozwi±zania sprawi, ¿e bêdziecie do niej wracali wielokrotnie.

Mo¿e to tylko ja, ale naprawdê nie lubiê jak kto¶ sugeruje ¿e wie co ja bêdê robi³ i my¶la³ Poza tym, pierwsza czê¶æ tego cytatu jest niepotrzebnie pompatyczna moim zdaniem. Mo¿na by tam napisaæ "ale z ca³a pewno¶ci± do³o¿ymy wszelkich starañ aby by³a to jedna z najbardziej rozbudowanych gier cRPG w historii(...)"


Historia, któr± chcemy opowiedzieæ wykracza poza jedn± czê¶æ gry, za¶ obecne jej umiejscowienie w czasie pozwoli lepiej poznaæ postnuklearny ¶wiat i g³ównego bohatera. Oryginalna fabu³a pos³u¿y³a jako fundament do naszej pracy – dziêki temu dostajecie naprawdê doskonale dopracowan± historiê oraz przemy¶lany i konsekwentnie kreowany ¶wiat.

Nie chcê byæ brutalny ale widzê naprawdê niewiele historii których nie da³o by siê w ca³o¶ci opowiedzieæ w jednej grze. Rozumiem ¿e je¶li chcecie pokazaæ pó¼niej na przyk³ad losy potomka gracza w drugiej czê¶ci, albo jakiej¶ kompletnie innej osoby która bêdzie ¿y³a w ¶wiecie zmienionym poczynaniami gracza z pierwszej czê¶ci to wtedy rozbicie gry na kolejne tytu³y jest jak najbardziej uzasadnione. Ale je¶li to ma byæ ci±gle historia tego samego cz³owieka to nie widzê powodu ¿eby nie móc zawrzeæ jej w jednej grze.
Ale nie wiem co wy¶cie sobie tam w g³owa stworzyli wiêc powa¿nych zarzutów tutaj mieæ nie mogê.

A, i mi³o ¿e wspominacie ¿e sam pomys³ na t± grê i wstêpne prace przy niej trwaj± ju¿ od tych 3 lat, bo do¶æ niedawno czytaj±c was odnios³em wra¿enie ¿e próbujecie siê odci±æ od tamtej przesz³o¶ci pisz±c ¿e grê robicie dopiero od tych kilku miesiêcy kiedy jeste¶cie z Nicolas Games.
A mo¿e te FAQ nie jest dla fanów, ale dla potencjalnych reklamodawców czy innych "wspieracieli" gry o których by³o w wywiadzie dla Rzepy?

Jest "prawda czasu" i "prawda ekranu"
2010. To brzmi jak wieczno¶æ. A grê pewnie czeka sukces Wied¼mina, albo Stalkera. Mo¿e chocia¿ 2009. Co.?
To juz nie te czasy, dziesiec lat wstecz, gdy mozna bylo wypuscic gre w rok ...
FAQ, fakt, za wiele nie wnosi... ale dobre i to - ja tam nie naciskam. Poczekam. Pracujcie w spokoju.


To juz nie te czasy, dziesiec lat wstecz, gdy mozna bylo wypuscic gre w rok ...


I co gorsza teraz co pól roku trzeba zmieniaæ standardy graficzne i zmieniaæ modele, ¿eby nad±¿a³y za trendami.
W wielkich firmach takich jak EA, ca³y sztab, ba pu³k grafików wykonuje tê pracê w parê miesiêcy. I dlatego potem dostajemy ³adne, ale krótkie gry. Tworzenie grafiki to ju¿ nie taki problem jak kiedy¶, wiêc nie dziwcie siê, ¿e teoretycznie tak dopracowane (bo ³adne) gry okazuj± siê potem zabaw± na jeden dzieñ.
Bo na zachodzie ¶redni wiek graczy to oko³o 33 lat. Maj± oni rodziny, prace i inne obowi±zki na g³owie. Oczekuje zatem krótszej bardziej skondesowanej rozrywki bo chc± móc skoñczyæ ca³± gre w tym ma³ym czasie na gry jaki maj±. Jak znowu "na zachodzie" wiekszo¶æ graczy to bêd± nastolatkowie i dzieci z mas± wolnego czasu to i wiecej bêdzie d³u¿szych gier.
A okres produkcji zamiast trzech lat wynosiæ bêdzie piêtna¶cie...
A ¿e Afterfall bêdzie w 2010 (pewnie na Bo¿e Narodzenie) - maj± ch³opaki du¿o czasu, ¿eby zrobiæ go dobrze i obficie.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • erfly06132.opx.pl


  • © Erotyka — strony, Obrazki i wiele wiÄ™cej na WordPress Design by Colombia Hosting