X
ďťż
Katalog znalezionych fraz
Erotyka — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

Trzynastego grudnia ogłoszone zostało rozpoczęcie oficjalnych testów gry Stratus Online - przeglądarkowego MMORTSa w realiach postapokaliptycznych, tworzonego przez część zespołu zajmującego się Afterfallem. Chętni do wzięcia udziału w testach (czyli po prostu do grania) rejestrować mogą się na tej stronie.
do użytku oddane zostało także oficjalne forum projektu.



rejestracja nie działa, ale ogólnie obawiam sie kolejnej kopi ogame.
Dziala... Wpisujesz mail i haslo i naciskasz 'Rejestruj' ... Ja sie juz zaczynam rozbudowywac. I niestety przypomina to OGame...
A co ma przypominac? Homm5?

Z rejestracja nie ma problemu.

Podoba mi sie fakt ze jest mapa swiata, ale poki co dosc anemicznie brne do przodu

No i brawa za grafike. Jak znajde mozliwosc (czas) sensownego opisana wad/zalet to napewno to zrobie.


Małe sprostowanie wyjaśniające. Cytując Intoxicate'a:


A tak przy okazji to ta gra nie ma nic wspolnego z AF. Tylko pare osob z AF przy nim pomaga
Niestety w tej chwili strona gry sie nie laduje :/ Ale nic bede probowal dalej. Swoja droga fajnie miec taka gre w klimatach, choc ja osobiscie jeszcze tych klimatow nie widzialem ;]
bardzo przyjemna jest ta gra... ale jak będzie coś takiego jak "army save" to osobiście ją zmieszam z błotem
to nie jest beta jeszcze, wiec pewnie Wasze uwagi odnosnie gry moga zostac zaimplementowane.
No więc w końcu udało mi się zalogować, więc czas na mini recenzję.

Zacznę od tego, iż podczas poprzedniej próby rejestracja nie powiodła się, spróbowałem drugi raz - poszło. Loguję się więc i co widzę? Świetną grafikę, trochę zalatującą plastikiem [krawędzie menu itd]. Ogromnym plusem są rysunki przy jednostkach i budynkach - przy większości gier 'przeglądarkowych' w fazie beta [a kilka już takowych testowałem] tego brakuje najbardziej. Teraz trochę o jednostkach - fenomenalne! Jestem pełen podziwu, świetnie wpasowane w klimat postapo, idealnie dopasowane grafiki i opisy. Pojazdy też całkiem niezłe, aczkolwiek przydałby się odpowiednik gwiazdy śmierci z ogame - np jakiś czołg który przetrwał wojnę w podziemnych bunkrach USA? Struktury obronne także mi się podobają, aczkolwiek nie wiem czy działo Gauss'a nie jest zbytnią abstrakcją w świecie postapo? Chociaż trochę futuryzmu nigdy nie zaszkodzi ;-). W kwestii zaś badań nie wypowiem się - nie mam dostępu do drzewa technologicznego, a podstawowe badania - no cóż... Są takie jakie powinny być. Jedyne co mnie zastanawia to fakt iż mogę wybadać "Ulepszony silnik spalinowy" ale samego silnika wpierw odkrywać nie muszę ;-). Kategoria 'Misje' jest na chwilę niedostępna, więc nie mogę się wypowiedzieć. Działu z Energią na chwilę obecną 'nie ogarniam', muszę się bardziej w grę wkręcić.

Okay, koniec analnych frykasów - czas na odrobinę goryczy pod adresem gry. Przede wszystkim gra jest totalną kalką z ogame. Niestety, to dotyka 90% gier przeglądarkowych, że kopiują schemat bazowy jedynie zmieniając schemat, klimat, grafikę, nazwy... Praktycznie każdą grę można podciągnąć pod klon Ogame czy The Crims, jednak zdarzają się chwalebne wyjątki łamiące reguły - jak chociażby X-wars ['klon' ogame, z 6 czy 7 rodzajami surowców, możliwością projektowania statków, setkami technologi wpływającymi na rozwój itd]. Niestety, Stratus do tego wąskiego chwalebnego grona się nie zalicza - każdy na dzień dobry już wie że Stal to podstawowy surowiec, Aluminium będzie schodziło najwięcej w badaniach itd itp. Poza tym, gdzie handel? Jeśli nie będzie dodany to skreślam grę od razu. Dobrym pomysłem byłyby Jerichowe 'ośrodki handlu' - miejsca w które można wysłać karawanę z towarem, zostawiać oferty handlowe, no cokolwiek. No chyba że Stratus będzie aż tak dokładnym klonem ogame że nie będzie w nim opcji wymiany handlowej ;d

No więc pozostaje czekać na rozwój sytuacji. Wiele pozostaje niewiadome, liczę na rozwój handlu I przyśpieszenie rozgrywki. Osobiście znudziło już mi się czekać godzinę na postawienie budynku ;-)

com.google.gwt.user.client.rpc.InvocationException:
Jesli chodzi o jednostki - takie moje spostrzezenie...
Dziwi mnie mianowicie, ze jednostki wyposarzone w Power Armory poruszaja sie dwa razy szybciej niz zwykli siepacze, ktorzy praktycznie nie posiadaja pancerza ograniczajacego ruchy.
Tak wiem, ze PA nie jest poruszany sila miesni osoby, ktora go nosi, bo ma naped wlasny, jednak mimo wszystko w takim przypadku mozna mowic tylko o pozornym zwiekszeniu sily. Przeciez osoba 'siedzaca w srodku' i tak steruje wszystkim ruchami wlasnych konczyn...
Falloutowy PA to nie mech znany ze StarCrafta jak i nie ołowiowe ciężkie ubranko, w którym człowiek siedzi jak trumnie

Widać co przynoszą plony niewiedzy i traktowania wszystkiego ze zbyt dużą dosłownością - i to zarówno u twórców jak i fanów. No i jak się nie ma porządnego konsultanta naukowego w ekipie
No tak, ale mimo wszystko 10 km/h to tempo dwa razy szybsze niz marsz wojskowy... Taki osobnik u PA musialby caly czas biec dosc szybkim truchtem...
trucht to 7km/h

Niemożliwym jest by ci żołnierze tak biegali, ponieważ nawet jeżeli występuje (a występuje) mikro-hydraulika wspomagająca mięśnie to istnieje takie zjawisko jak zmęczenie mięśni. Spróbuj przez godzinę poruszać palcem w rytmiczne ruchy a też zacznie strasznie cię boleć... a przecież to nie jest żaden wysiłek fizyczny.

Spowodowane jest to tym iż nawet niewielki skurcz mięśni wymaga przemieszczenia się aktyny i miozyny względem siebie... co wymaga wprawienia w ruch wielu procesów biochemicznych - których nie da się powtarzać w nieskończoność bez "odsapnięcia" na chwilkę...
Może mają wrotki w butach.

trucht to 7km/h

Niemożliwym jest by ci żołnierze tak biegali, ponieważ nawet jeżeli występuje (a występuje) mikro-hydraulika wspomagająca mięśnie to istnieje takie zjawisko jak zmęczenie mięśni. Spróbuj przez godzinę poruszać palcem w rytmiczne ruchy a też zacznie strasznie cię boleć... a przecież to nie jest żaden wysiłek fizyczny.

Spowodowane jest to tym iż nawet niewielki skurcz mięśni wymaga przemieszczenia się  aktyny i miozyny względem siebie... co wymaga wprawienia w ruch wielu procesów biochemicznych - których nie da się powtarzać w nieskończoność bez "odsapnięcia" na chwilkę...


Nie dorobiłem sie jeszcze jednostek ale puszczałem zwiad i docierał do celu (dojść bliskiego) w nawet nie 2 minuty więc troszkę dziwi ze jednostki żeby dotrzeć do tego samego miejsca potrzebują dnia
Szkoda też że nie ma opisów "obrony" i 3 te same opisy buggy póki co wybaczam bo to beta ale mam nadzieje ze zmienią całokształt jest w mojej opinii jak najbardziej na + daje twórcom
Zwiad do owej osady dociera u mnie w 45 sekund. Za to juz siepacze musza isc 1 dzien 10h i chyba 3 minuty... Troche smieszne moim zdaniem
Nie pierwsza i nie ostatnia taka gra... odkad gram w falla to widzialem juz kilka takich projektow, no ale coz - gl panowie (i panie?)
A spojrzales chocby na to Blady? Mysle, ze ekipie nie trzeba juz zyczyc 'gl', bo gra jest praktycznie ukonczona...
Szpon, zwiad jest lżejszy zapewne
Z tego co czytałem na forum to gra jest w stadium alpha-beta. I niestety jest dużo dziwnych bugów i skopany balans w pewnych kwestiach. Ale przecież projekt wciąż jest rozwijany i dobrze że słuchają sugestii ludzi.

Puscilem kilka godzin temu atak na jakas osade doslownie 4 kwadraciki ode mnie. Jutro rano zobacze jaki jest wynik xD ...
Gra nigdy szponie nie moze byc ukonczona - nigdy w 100%. Wciaz wszystko powinno sie rozwijac i ulepszac, poza tym - tak, zajrzalem, nawet HQ KSGR zalozylem .
I wtopilem xD ... Obronca mial tyle samo jednostek, ale mial tez ogrodzenie ...
Bardzo spodobala mi sie mozliwosc 'ogladania' przebiegu walki. Nie bede tlumaczyl, o co chodzi - sami zobaczycie...
Piszcie tez czego Wam brakuje w tego typu gier - bede wdzieczny.
Mnie napadli, rozwalili całe ogrodzenie, zabili nieliczną ochronę i ograbili. Na szczęście nie zabrali dużo. Nie warto inwestować w ogrodzenie, lepiej w ochronę.
Czy wam tez podczas logowania jakis blad wyskakuje?:/

ne da rady sie zalogowac
TAK. Bardzo często (dlatego prawie wcale nie gram) pisze że nie ma takiego gracza ale kiedy wchodze później gra już się loguje dobrze.
Co do imbalance'u: pytanie, da się załadować piechotę do pojazdów? Bo jeżeli nie, to nawet PA jest całkowicie bezużyteczne. Poza tym ropa powinna być wydobywana w 10x mniejszych ilościach, wykorzystują ją jedynie pojazdy przy ruchu. Dalej: wytłumaczy mi ktoś dlaczego nie mogę każdego atakować? To znaczy najpierw mogę, ale dzień później już nie... Zwłaszcza że nie widzę czegoś takiego jak "poziom gracza"(o którym jest mowa w uzasadnieniu). Patrząc na ranking jestem pewien że niezbalansowane jest jeszcze wiele innych rzeczy, ale jak do tego dojdę to napiszę... I do czego służy ten cały areator???
Edit:
Ok, da się załadować jednostki do pojazdów:D Z tym że:
Pojazd udźwignie 400 kg
Człowiek 20kg
Pojazd z 4 ludźmi 480kg
Wniosek? Człowiek waży -20kg, gdyż gdyby ważył np. 60kg, to pojazd z 4 ludźmi i tak powinien zabierać jedynie 400-4*60=160[kg](lub nikt by się nie czepiał jeżeli zabrałby 240(400-4*60+4*20)kg... A tak to trochę dziwnie i głupio wychodzi...
Edit2:
Już dziś istnieją roboty zdolne samemu biec ileśtam godzin(po równym terenie oczywiście)... Jaki problem system tego typu wmontować w PA? To nie człowiek poruszałby pancerzem, ale pancerz człowiekiem, więc zmęczenia by nie było... Choć zdaję sobie sprawę że to trochę naciągane. Swoją drogą kiedy już masz PA, to masz i pojemne fury, więc prędkość nie ma znaczenia nawet gdyby było to 0... Zresztą gra jwst najwyraźniej liczona właśnie na transport ludzi furami, te 20h w jedną stronę to rzeczywiście trochę dużo... I dodałbym parę rzeczy, jak np. osobno poziom wyszkolenia jednostki(baraki) i osobno uzbrojenie(nowy budynek; poziom budynku wymagający poziomu broni). Bo jeżeli się uprzeć to można i na leszcza PA założyć, czy plazmówkę dać do rąk komuś z łapanki... I by gra była bardziej rozbudowana, z 8+8 jednostek zrobiłogy się 8*8+8*8(jeżeli rozwoju broni byłoby 8 i pojazdy też miałbyby różny stopień uzbrojenia. Oczywiście mniej niż dana liczba(128), bo ciężkiego działa na lekkim buggy nie zamontujesz). Bo tak jak teraz jest trochę dziwnie, zwłaszcza, że działo czołgowe nie wymaga poziomu broni, a CKM już tak...
Edit3:
Dlaczego nie mogę zalogować się przez proxy? Net mi nawala(porty się blokują) i proxy jest dla mnie niestety koniecznością. I jeszcze raz proszę o wyjaśnienie od czego zależy, czy mogę kogoś zaatakować.
Ale zmęcznie i tak będzie obecne niech ktoś cały dzień porusza dwoim ramieniem na wszystkie strony mimo że to nie twoje mięśnie będą wykonywać "prace" to i tak twoje mięśnie sie zmęczą.
Co do tego, że nie widać poziomu, to ten poziom jest - pozycja w rankingu. Z dzisiejszym patchem przyszło też podświetlanie osad, które możesz atakować. O ile się nie mylę, to są to te z czerwoną obwódką.

Co do problemów z logowaniem - mi też nazwa użytkownika nie wskakuje, ale przy podaniu zamiast niej e-maila zawsze ładnie mnie łączy.

Jeśli chodzi o moją opinię o grze, to już jak na fazę beta, niezbyt wiele w funkcjonalności, rozbudowaniu dzieli ją od OGame, która, bez względu na swoją niezbyt pochlebną opinię (ja też ją podzielam), jest jakimś tam wzorem. Z poważniejszych rzeczy boli tylko brak sojuszy, ale widać, że chłopcy nad grą cały czas pracują.

P.S. Oficjalne forum, jakby ktoś nie znał adresu - http://stratusonline.pl/forum/
P.S.2. Dawno mnie tu nie było .
Prośba - nie atakujcie X-12.pl - dopiero łapię zasady gry, a i mało czasu mam na to. ;]
Właśnie problem z logowaniem występuje wtedy kiedy mejla sie podaje.
U mnie jest wręcz przeciwnie . Ale wiadomo - wersja beta zawsze sama wybiera kiedy chce działać, a kiedy nie .
Widze od groma rzeczy, ktore trzeba by naprawic lub urozmaicic... niestety nie mam czasu by je wszystkie wymienic .

Widze od groma rzeczy, ktore trzeba by naprawic lub urozmaicic... niestety nie mam czasu by je wszystkie wymienic .


Nie mogłeś się zalogować bo był update . Pojawiła się wymiana surowców (porównania do Heroes nie były bezpodstawne ) i przyspieszono piechotę. Tyle na razie zauważyłem.

P.S. Chyba wszystkie błędy z tym "google" są spowodowane update'ami, bo wczoraj też był up i się nie dało wtedy zalogować.

P.S.2. Zmniejszono też wymagania niektórych rzeczy (jak np. "Zapory").
Argh, od wczoraj nie mogę się zalogować na Stratusie... Rozumiem, że update, ale ileż on może trwać?
Dokaldnie. Powazna wtopa. Trzeba bylo dac chociaz jakis komunikat o pracach, a tak musze probowac - uda sie / nie uda (kolana?).

Rozśmieszyłeś mnie, tak powstają off-topy.



To byla mini motywacja dla tworcow, by sie bardziej przlylozyli i nie poprzestawali na laurach, poniewaz jest jeszcze sporo do poprawienia.

ps. kiedy bedzie jakas informacja dotyczaca mozliwosci zalogowania sie?


Dzisiaj od rana już się można logować, jakby ktoś nie wiedział.
W jaki sposób się kolonizuje ?
Trzeba mieć pojazd o nazwie Dingo - on jest swoistym kolonizatorem.
Wszedlem, popatrzylem sie, ze mam 10k surowcow, chcialem jebnac budnek a tu bah - failed, jakis error :[ .
http://stratusonline.pl/forum/viewtopic.php?t=116
Ciężkie jest życie pioniera na obcej ziemi...
Wczoraj przeżyłem chyba 3 najazdy większą ilością Bronco.
Odechciewa się bronić, bo ilu siepaczy trzeba wystawić żeby im dorównać? Niewielu mniej Raidersów. Szkoda surowców i tak zginą... Trudno się oprzeć silniejszemu przeciwnikowi. Żeby się dochrapać lepszych żołnierzyków to trzeba dużo i kosztownie inwestować w badania broni i koszary. Podobnie z sensownymi umocnieniami. Nie jest to ekonomiczne, dużo szybciej i taniej można wyprodukować Camaro czy Bronco, a te są silne w ataku, koszt podobny co 8 raidersów. Chyba trochę nie są zbalansowane pojazdy z jednostkami pieszymi...
Założyłem wczoraj 2 osadę 900km dalej i budowałem sobie od zera osadę ale sielanka krótko trwała, znowu mnie najeżdżają a ja nawet nie mogę jeszcze wystawić obrony.
Prośba żeby nie atakować użytkownika Tath i Tathagata - wprawiam się dopiero...

No ja juz 89pkt, 15 pojazdow i rajdersi w drodze .
Witam wszystkich i dziekuje za wszystkie uwagi/opinie/rady/zgloszone bugi.
Jestem programista Stratusa, kiedys czlonkiem ekipy AF.
Wszystkie zastrzezenia albo zostaly/zostana poprawione, albo przynajmniej byly przez nas omowione:)

I teraz po kolei:

Handel bedzie dodany (juz w najblizszym czasie, zaraz po dorobieniu obslugi sojuszy), zarowno w formie, wymiany surowcow "z serwerem", prostego handlu wymiennego z innymi graczami, jaki i systemu aukcyjnego, gdzie wystawiamy partie surowcow lub jednostek i czekamy na najlepsza oferte.

Jesli chodzi o czasy to w kolejnej wersji, zmniejszymy rozmiar sektora (teraz jest to 10km x 10 km) na 5x5 km^2, co przyspieszy rozgrywke 2 krotnie.

Bugi sa na biezaco poprawiane, co tydzien-dwa wychodzi nowa wersja.

Co do rozwijania gry, a zarazem podobienstw do ogame, to narazie jestesmy w fazie testow "planu minimum", czyli mamy wszystkie podstawowe rzeczy, ktore powinny byc w tego typu grze. Na tym etapie, chcemy wyeliminowac bugi, zbalansowac to co jest, ocenic wydajnosc serwera oraz uwzglednic Wasze propozycje. Jesli sie z tym uporamy, bedziemy systematycznie dodawac: nowe jednostki/budynki, wspomniany handel, system questow, pojazdy fruwajace, byc moze elementy RPG (bohaterow specjalnych) itp. itd.

Balans, co tu ukrywac, jest narazie w powijakach. Problem w tym, ze nie da sie tego typu gry zbalansowac, bez pomocy kilkudziesieciu-kilkuset osob, ktore sobie po prostu pograja kilka tygodni i sie wypowiedza co i jak:)

Zalozeniem bylo, ze glowna sila bojowa sa jednostki "piesze" a autka stanowia transport i ewentualnie lekkie wsparcie.

Prosze rowniez, o pisanie uwag i spostrzezen na forum gry http://stratusonline.pl/forum

PS: Dzieki Kolos za pomoc i wsparcie!!!

Co do najazdów to jest na to jedna metoda - jeśli masz coś surowców, to je wydaj. Najlepiej na wojsko. JA tak zawsze robię jak mi coś zbywa (dajmy na to badam sobie coś i mi zostaje jeszcze sporo surowców, ale nic pożytecznego z tego nie wybuduje), buduję sobie Raidersów albo Siepaczy. Zawsze to jakaś ochrona, przynajmniej psychologiczna. A do tego nie ma surowców w bazie, więc jesteś bezpieczny.
Ja jak widzę ze ktoś idzie na mnie z armia, to od razu przeznaczam wszystko co sie da albo na budynki (jak mnie stać) bele jakie byle wydać surowce, i resztę na jednostki tym sposobem przeciwnik dożo nie zyska powiedzmy 30 do 50 surowca i straci parę jednostek co jest nie opłacalne i już potem nie atakuje. Bilans jest po prostu nieopłacalny (brak elementu zaskoczenia daje swoje)

Pytanie - czy u was tez nie zapamiętuje loginu, bo nie wiem czy tylko ja tak mam czy wszyscy a ciągle wklepywanie maila jest denerwujące
U mnie też tak jest i chyba u wszystkich, bo już parę osób o tym mówiło. Prawdopodobnie jeszcze nie zostało wprowadzone. Ja mam krótki login (Sid), także nie mam tego problemu . Problem polega na tym, że logowanie jest (chyba) w JavaScript i nie działa też zapamiętywanie przez przeglądarkę.
Jeszcze niedawno dało się stosować taką metodę, że podczas ataku, gdy miało się świadomość pewnej przegranej, można było wysłać wszystkie swoje jednostki wypakowane surowcami do losowo wybranej, odległej mieściny. Tak odległej aby atak odbył się zanim tam dojdą, a po ataku anulowało sie transport i tym samym ocalało się jednostki i surowce. Teraz zostało to stety/niestety zablokowane.
W jakim sensie zablokowane? Nie moge sie ewakuowac z osady, jesli wiem, ze atakujacy zetrze moje sily w pyl? :/
Przydaloby sie imo cos w rodzaju fleetsave'a ala ogame. Kiedy bedzie jakis normalniejszy ranking? No i wezcie zrobcie tak, by mape mozna bylo przesuwac myszka, a nie tylko klikajac na nia (jest to imo niewygodne).

W jakim sensie zablokowane? Nie moge sie ewakuowac z osady, jesli wiem, ze atakujacy zetrze moje sily w pyl? :/


A możesz atakować kogoś jak sam jesteś atakowany, jeśli tak to wysyłam to co mam na tego który akurat mnie atakuje, zakładam oczywiście ze w bazie nie zostawił zbyt wielu jednostek, a nawet jeśli nie atakować to porostu wysyłam gdzieś daleko i zawracam po tym jak już mi bazę splądruje
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • erfly06132.opx.pl


  • © Erotyka — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress Design by Colombia Hosting