Katalog znalezionych fraz
Erotyka — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

Trzynastego grudnia og³oszone zosta³o rozpoczêcie oficjalnych testów gry Stratus Online - przegl±darkowego MMORTSa w realiach postapokaliptycznych, tworzonego przez czê¶æ zespo³u zajmuj±cego siê Afterfallem. Chêtni do wziêcia udzia³u w testach (czyli po prostu do grania) rejestrowaæ mog± siê na tej stronie.
do u¿ytku oddane zosta³o tak¿e oficjalne forum projektu.



rejestracja nie dzia³a, ale ogólnie obawiam sie kolejnej kopi ogame.
Dziala... Wpisujesz mail i haslo i naciskasz 'Rejestruj' ... Ja sie juz zaczynam rozbudowywac. I niestety przypomina to OGame...
A co ma przypominac? Homm5?

Z rejestracja nie ma problemu.

Podoba mi sie fakt ze jest mapa swiata, ale poki co dosc anemicznie brne do przodu

No i brawa za grafike. Jak znajde mozliwosc (czas) sensownego opisana wad/zalet to napewno to zrobie.


Ma³e sprostowanie wyja¶niaj±ce. Cytuj±c Intoxicate'a:


A tak przy okazji to ta gra nie ma nic wspolnego z AF. Tylko pare osob z AF przy nim pomaga
Niestety w tej chwili strona gry sie nie laduje :/ Ale nic bede probowal dalej. Swoja droga fajnie miec taka gre w klimatach, choc ja osobiscie jeszcze tych klimatow nie widzialem ;]
bardzo przyjemna jest ta gra... ale jak bêdzie co¶ takiego jak "army save" to osobi¶cie j± zmieszam z b³otem
to nie jest beta jeszcze, wiec pewnie Wasze uwagi odnosnie gry moga zostac zaimplementowane.
No wiêc w koñcu uda³o mi siê zalogowaæ, wiêc czas na mini recenzjê.

Zacznê od tego, i¿ podczas poprzedniej próby rejestracja nie powiod³a siê, spróbowa³em drugi raz - posz³o. Logujê siê wiêc i co widzê? ¦wietn± grafikê, trochê zalatuj±c± plastikiem [krawêdzie menu itd]. Ogromnym plusem s± rysunki przy jednostkach i budynkach - przy wiêkszo¶ci gier 'przegl±darkowych' w fazie beta [a kilka ju¿ takowych testowa³em] tego brakuje najbardziej. Teraz trochê o jednostkach - fenomenalne! Jestem pe³en podziwu, ¶wietnie wpasowane w klimat postapo, idealnie dopasowane grafiki i opisy. Pojazdy te¿ ca³kiem niez³e, aczkolwiek przyda³by siê odpowiednik gwiazdy ¶mierci z ogame - np jaki¶ czo³g który przetrwa³ wojnê w podziemnych bunkrach USA? Struktury obronne tak¿e mi siê podobaj±, aczkolwiek nie wiem czy dzia³o Gauss'a nie jest zbytni± abstrakcj± w ¶wiecie postapo? Chocia¿ trochê futuryzmu nigdy nie zaszkodzi ;-). W kwestii za¶ badañ nie wypowiem siê - nie mam dostêpu do drzewa technologicznego, a podstawowe badania - no có¿... S± takie jakie powinny byæ. Jedyne co mnie zastanawia to fakt i¿ mogê wybadaæ "Ulepszony silnik spalinowy" ale samego silnika wpierw odkrywaæ nie muszê ;-). Kategoria 'Misje' jest na chwilê niedostêpna, wiêc nie mogê siê wypowiedzieæ. Dzia³u z Energi± na chwilê obecn± 'nie ogarniam', muszê siê bardziej w grê wkrêciæ.

Okay, koniec analnych frykasów - czas na odrobinê goryczy pod adresem gry. Przede wszystkim gra jest totaln± kalk± z ogame. Niestety, to dotyka 90% gier przegl±darkowych, ¿e kopiuj± schemat bazowy jedynie zmieniaj±c schemat, klimat, grafikê, nazwy... Praktycznie ka¿d± grê mo¿na podci±gn±æ pod klon Ogame czy The Crims, jednak zdarzaj± siê chwalebne wyj±tki ³ami±ce regu³y - jak chocia¿by X-wars ['klon' ogame, z 6 czy 7 rodzajami surowców, mo¿liwo¶ci± projektowania statków, setkami technologi wp³ywaj±cymi na rozwój itd]. Niestety, Stratus do tego w±skiego chwalebnego grona siê nie zalicza - ka¿dy na dzieñ dobry ju¿ wie ¿e Stal to podstawowy surowiec, Aluminium bêdzie schodzi³o najwiêcej w badaniach itd itp. Poza tym, gdzie handel? Je¶li nie bêdzie dodany to skre¶lam grê od razu. Dobrym pomys³em by³yby Jerichowe 'o¶rodki handlu' - miejsca w które mo¿na wys³aæ karawanê z towarem, zostawiaæ oferty handlowe, no cokolwiek. No chyba ¿e Stratus bêdzie a¿ tak dok³adnym klonem ogame ¿e nie bêdzie w nim opcji wymiany handlowej ;d

No wiêc pozostaje czekaæ na rozwój sytuacji. Wiele pozostaje niewiadome, liczê na rozwój handlu I przy¶pieszenie rozgrywki. Osobi¶cie znudzi³o ju¿ mi siê czekaæ godzinê na postawienie budynku ;-)

com.google.gwt.user.client.rpc.InvocationException:
Jesli chodzi o jednostki - takie moje spostrzezenie...
Dziwi mnie mianowicie, ze jednostki wyposarzone w Power Armory poruszaja sie dwa razy szybciej niz zwykli siepacze, ktorzy praktycznie nie posiadaja pancerza ograniczajacego ruchy.
Tak wiem, ze PA nie jest poruszany sila miesni osoby, ktora go nosi, bo ma naped wlasny, jednak mimo wszystko w takim przypadku mozna mowic tylko o pozornym zwiekszeniu sily. Przeciez osoba 'siedzaca w srodku' i tak steruje wszystkim ruchami wlasnych konczyn...
Falloutowy PA to nie mech znany ze StarCrafta jak i nie o³owiowe ciê¿kie ubranko, w którym cz³owiek siedzi jak trumnie

Widaæ co przynosz± plony niewiedzy i traktowania wszystkiego ze zbyt du¿± dos³owno¶ci± - i to zarówno u twórców jak i fanów. No i jak siê nie ma porz±dnego konsultanta naukowego w ekipie
No tak, ale mimo wszystko 10 km/h to tempo dwa razy szybsze niz marsz wojskowy... Taki osobnik u PA musialby caly czas biec dosc szybkim truchtem...
trucht to 7km/h

Niemo¿liwym jest by ci ¿o³nierze tak biegali, poniewa¿ nawet je¿eli wystêpuje (a wystêpuje) mikro-hydraulika wspomagaj±ca miê¶nie to istnieje takie zjawisko jak zmêczenie miê¶ni. Spróbuj przez godzinê poruszaæ palcem w rytmiczne ruchy a te¿ zacznie strasznie ciê boleæ... a przecie¿ to nie jest ¿aden wysi³ek fizyczny.

Spowodowane jest to tym i¿ nawet niewielki skurcz miê¶ni wymaga przemieszczenia siê aktyny i miozyny wzglêdem siebie... co wymaga wprawienia w ruch wielu procesów biochemicznych - których nie da siê powtarzaæ w nieskoñczono¶æ bez "odsapniêcia" na chwilkê...
Mo¿e maj± wrotki w butach.

trucht to 7km/h

Niemo¿liwym jest by ci ¿o³nierze tak biegali, poniewa¿ nawet je¿eli wystêpuje (a wystêpuje) mikro-hydraulika wspomagaj±ca miê¶nie to istnieje takie zjawisko jak zmêczenie miê¶ni. Spróbuj przez godzinê poruszaæ palcem w rytmiczne ruchy a te¿ zacznie strasznie ciê boleæ... a przecie¿ to nie jest ¿aden wysi³ek fizyczny.

Spowodowane jest to tym i¿ nawet niewielki skurcz miê¶ni wymaga przemieszczenia siê  aktyny i miozyny wzglêdem siebie... co wymaga wprawienia w ruch wielu procesów biochemicznych - których nie da siê powtarzaæ w nieskoñczono¶æ bez "odsapniêcia" na chwilkê...


Nie dorobi³em sie jeszcze jednostek ale puszcza³em zwiad i dociera³ do celu (doj¶æ bliskiego) w nawet nie 2 minuty wiêc troszkê dziwi ze jednostki ¿eby dotrzeæ do tego samego miejsca potrzebuj± dnia
Szkoda te¿ ¿e nie ma opisów "obrony" i 3 te same opisy buggy póki co wybaczam bo to beta ale mam nadzieje ze zmieni± ca³okszta³t jest w mojej opinii jak najbardziej na + daje twórcom
Zwiad do owej osady dociera u mnie w 45 sekund. Za to juz siepacze musza isc 1 dzien 10h i chyba 3 minuty... Troche smieszne moim zdaniem
Nie pierwsza i nie ostatnia taka gra... odkad gram w falla to widzialem juz kilka takich projektow, no ale coz - gl panowie (i panie?)
A spojrzales chocby na to Blady? Mysle, ze ekipie nie trzeba juz zyczyc 'gl', bo gra jest praktycznie ukonczona...
Szpon, zwiad jest l¿ejszy zapewne
Z tego co czyta³em na forum to gra jest w stadium alpha-beta. I niestety jest du¿o dziwnych bugów i skopany balans w pewnych kwestiach. Ale przecie¿ projekt wci±¿ jest rozwijany i dobrze ¿e s³uchaj± sugestii ludzi.

Puscilem kilka godzin temu atak na jakas osade doslownie 4 kwadraciki ode mnie. Jutro rano zobacze jaki jest wynik xD ...
Gra nigdy szponie nie moze byc ukonczona - nigdy w 100%. Wciaz wszystko powinno sie rozwijac i ulepszac, poza tym - tak, zajrzalem, nawet HQ KSGR zalozylem .
I wtopilem xD ... Obronca mial tyle samo jednostek, ale mial tez ogrodzenie ...
Bardzo spodobala mi sie mozliwosc 'ogladania' przebiegu walki. Nie bede tlumaczyl, o co chodzi - sami zobaczycie...
Piszcie tez czego Wam brakuje w tego typu gier - bede wdzieczny.
Mnie napadli, rozwalili ca³e ogrodzenie, zabili nieliczn± ochronê i ograbili. Na szczê¶cie nie zabrali du¿o. Nie warto inwestowaæ w ogrodzenie, lepiej w ochronê.
Czy wam tez podczas logowania jakis blad wyskakuje?:/

ne da rady sie zalogowac
TAK. Bardzo czêsto (dlatego prawie wcale nie gram) pisze ¿e nie ma takiego gracza ale kiedy wchodze pó¼niej gra ju¿ siê loguje dobrze.
Co do imbalance'u: pytanie, da siê za³adowaæ piechotê do pojazdów? Bo je¿eli nie, to nawet PA jest ca³kowicie bezu¿yteczne. Poza tym ropa powinna byæ wydobywana w 10x mniejszych ilo¶ciach, wykorzystuj± j± jedynie pojazdy przy ruchu. Dalej: wyt³umaczy mi kto¶ dlaczego nie mogê ka¿dego atakowaæ? To znaczy najpierw mogê, ale dzieñ pó¼niej ju¿ nie... Zw³aszcza ¿e nie widzê czego¶ takiego jak "poziom gracza"(o którym jest mowa w uzasadnieniu). Patrz±c na ranking jestem pewien ¿e niezbalansowane jest jeszcze wiele innych rzeczy, ale jak do tego dojdê to napiszê... I do czego s³u¿y ten ca³y areator???
Edit:
Ok, da siê za³adowaæ jednostki do pojazdów:D Z tym ¿e:
Pojazd ud¼wignie 400 kg
Cz³owiek 20kg
Pojazd z 4 lud¼mi 480kg
Wniosek? Cz³owiek wa¿y -20kg, gdy¿ gdyby wa¿y³ np. 60kg, to pojazd z 4 lud¼mi i tak powinien zabieraæ jedynie 400-4*60=160[kg](lub nikt by siê nie czepia³ je¿eli zabra³by 240(400-4*60+4*20)kg... A tak to trochê dziwnie i g³upio wychodzi...
Edit2:
Ju¿ dzi¶ istniej± roboty zdolne samemu biec ile¶tam godzin(po równym terenie oczywi¶cie)... Jaki problem system tego typu wmontowaæ w PA? To nie cz³owiek porusza³by pancerzem, ale pancerz cz³owiekiem, wiêc zmêczenia by nie by³o... Choæ zdajê sobie sprawê ¿e to trochê naci±gane. Swoj± drog± kiedy ju¿ masz PA, to masz i pojemne fury, wiêc prêdko¶æ nie ma znaczenia nawet gdyby by³o to 0... Zreszt± gra jwst najwyra¼niej liczona w³a¶nie na transport ludzi furami, te 20h w jedn± stronê to rzeczywi¶cie trochê du¿o... I doda³bym parê rzeczy, jak np. osobno poziom wyszkolenia jednostki(baraki) i osobno uzbrojenie(nowy budynek; poziom budynku wymagaj±cy poziomu broni). Bo je¿eli siê uprzeæ to mo¿na i na leszcza PA za³o¿yæ, czy plazmówkê daæ do r±k komu¶ z ³apanki... I by gra by³a bardziej rozbudowana, z 8+8 jednostek zrobi³ogy siê 8*8+8*8(je¿eli rozwoju broni by³oby 8 i pojazdy te¿ mia³byby ró¿ny stopieñ uzbrojenia. Oczywi¶cie mniej ni¿ dana liczba(128), bo ciê¿kiego dzia³a na lekkim buggy nie zamontujesz). Bo tak jak teraz jest trochê dziwnie, zw³aszcza, ¿e dzia³o czo³gowe nie wymaga poziomu broni, a CKM ju¿ tak...
Edit3:
Dlaczego nie mogê zalogowaæ siê przez proxy? Net mi nawala(porty siê blokuj±) i proxy jest dla mnie niestety konieczno¶ci±. I jeszcze raz proszê o wyja¶nienie od czego zale¿y, czy mogê kogo¶ zaatakowaæ.
Ale zmêcznie i tak bêdzie obecne niech kto¶ ca³y dzieñ porusza dwoim ramieniem na wszystkie strony mimo ¿e to nie twoje miê¶nie bêd± wykonywaæ "prace" to i tak twoje miê¶nie sie zmêcz±.
Co do tego, ¿e nie widaæ poziomu, to ten poziom jest - pozycja w rankingu. Z dzisiejszym patchem przysz³o te¿ pod¶wietlanie osad, które mo¿esz atakowaæ. O ile siê nie mylê, to s± to te z czerwon± obwódk±.

Co do problemów z logowaniem - mi te¿ nazwa u¿ytkownika nie wskakuje, ale przy podaniu zamiast niej e-maila zawsze ³adnie mnie ³±czy.

Je¶li chodzi o moj± opiniê o grze, to ju¿ jak na fazê beta, niezbyt wiele w funkcjonalno¶ci, rozbudowaniu dzieli j± od OGame, która, bez wzglêdu na swoj± niezbyt pochlebn± opiniê (ja te¿ j± podzielam), jest jakim¶ tam wzorem. Z powa¿niejszych rzeczy boli tylko brak sojuszy, ale widaæ, ¿e ch³opcy nad gr± ca³y czas pracuj±.

P.S. Oficjalne forum, jakby kto¶ nie zna³ adresu - http://stratusonline.pl/forum/
P.S.2. Dawno mnie tu nie by³o .
Pro¶ba - nie atakujcie X-12.pl - dopiero ³apiê zasady gry, a i ma³o czasu mam na to. ;]
W³a¶nie problem z logowaniem wystêpuje wtedy kiedy mejla sie podaje.
U mnie jest wrêcz przeciwnie . Ale wiadomo - wersja beta zawsze sama wybiera kiedy chce dzia³aæ, a kiedy nie .
Widze od groma rzeczy, ktore trzeba by naprawic lub urozmaicic... niestety nie mam czasu by je wszystkie wymienic .

Widze od groma rzeczy, ktore trzeba by naprawic lub urozmaicic... niestety nie mam czasu by je wszystkie wymienic .


Nie mog³e¶ siê zalogowaæ bo by³ update . Pojawi³a siê wymiana surowców (porównania do Heroes nie by³y bezpodstawne ) i przyspieszono piechotê. Tyle na razie zauwa¿y³em.

P.S. Chyba wszystkie b³êdy z tym "google" s± spowodowane update'ami, bo wczoraj te¿ by³ up i siê nie da³o wtedy zalogowaæ.

P.S.2. Zmniejszono te¿ wymagania niektórych rzeczy (jak np. "Zapory").
Argh, od wczoraj nie mogê siê zalogowaæ na Stratusie... Rozumiem, ¿e update, ale ile¿ on mo¿e trwaæ?
Dokaldnie. Powazna wtopa. Trzeba bylo dac chociaz jakis komunikat o pracach, a tak musze probowac - uda sie / nie uda (kolana?).

Roz¶mieszy³e¶ mnie, tak powstaj± off-topy.



To byla mini motywacja dla tworcow, by sie bardziej przlylozyli i nie poprzestawali na laurach, poniewaz jest jeszcze sporo do poprawienia.

ps. kiedy bedzie jakas informacja dotyczaca mozliwosci zalogowania sie?


Dzisiaj od rana ju¿ siê mo¿na logowaæ, jakby kto¶ nie wiedzia³.
W jaki sposób siê kolonizuje ?
Trzeba mieæ pojazd o nazwie Dingo - on jest swoistym kolonizatorem.
Wszedlem, popatrzylem sie, ze mam 10k surowcow, chcialem jebnac budnek a tu bah - failed, jakis error :[ .
http://stratusonline.pl/forum/viewtopic.php?t=116
Ciê¿kie jest ¿ycie pioniera na obcej ziemi...
Wczoraj prze¿y³em chyba 3 najazdy wiêksz± ilo¶ci± Bronco.
Odechciewa siê broniæ, bo ilu siepaczy trzeba wystawiæ ¿eby im dorównaæ? Niewielu mniej Raidersów. Szkoda surowców i tak zgin±... Trudno siê oprzeæ silniejszemu przeciwnikowi. ¯eby siê dochrapaæ lepszych ¿o³nierzyków to trzeba du¿o i kosztownie inwestowaæ w badania broni i koszary. Podobnie z sensownymi umocnieniami. Nie jest to ekonomiczne, du¿o szybciej i taniej mo¿na wyprodukowaæ Camaro czy Bronco, a te s± silne w ataku, koszt podobny co 8 raidersów. Chyba trochê nie s± zbalansowane pojazdy z jednostkami pieszymi...
Za³o¿y³em wczoraj 2 osadê 900km dalej i budowa³em sobie od zera osadê ale sielanka krótko trwa³a, znowu mnie naje¿d¿aj± a ja nawet nie mogê jeszcze wystawiæ obrony.
Pro¶ba ¿eby nie atakowaæ u¿ytkownika Tath i Tathagata - wprawiam siê dopiero...

No ja juz 89pkt, 15 pojazdow i rajdersi w drodze .
Witam wszystkich i dziekuje za wszystkie uwagi/opinie/rady/zgloszone bugi.
Jestem programista Stratusa, kiedys czlonkiem ekipy AF.
Wszystkie zastrzezenia albo zostaly/zostana poprawione, albo przynajmniej byly przez nas omowione:)

I teraz po kolei:

Handel bedzie dodany (juz w najblizszym czasie, zaraz po dorobieniu obslugi sojuszy), zarowno w formie, wymiany surowcow "z serwerem", prostego handlu wymiennego z innymi graczami, jaki i systemu aukcyjnego, gdzie wystawiamy partie surowcow lub jednostek i czekamy na najlepsza oferte.

Jesli chodzi o czasy to w kolejnej wersji, zmniejszymy rozmiar sektora (teraz jest to 10km x 10 km) na 5x5 km^2, co przyspieszy rozgrywke 2 krotnie.

Bugi sa na biezaco poprawiane, co tydzien-dwa wychodzi nowa wersja.

Co do rozwijania gry, a zarazem podobienstw do ogame, to narazie jestesmy w fazie testow "planu minimum", czyli mamy wszystkie podstawowe rzeczy, ktore powinny byc w tego typu grze. Na tym etapie, chcemy wyeliminowac bugi, zbalansowac to co jest, ocenic wydajnosc serwera oraz uwzglednic Wasze propozycje. Jesli sie z tym uporamy, bedziemy systematycznie dodawac: nowe jednostki/budynki, wspomniany handel, system questow, pojazdy fruwajace, byc moze elementy RPG (bohaterow specjalnych) itp. itd.

Balans, co tu ukrywac, jest narazie w powijakach. Problem w tym, ze nie da sie tego typu gry zbalansowac, bez pomocy kilkudziesieciu-kilkuset osob, ktore sobie po prostu pograja kilka tygodni i sie wypowiedza co i jak:)

Zalozeniem bylo, ze glowna sila bojowa sa jednostki "piesze" a autka stanowia transport i ewentualnie lekkie wsparcie.

Prosze rowniez, o pisanie uwag i spostrzezen na forum gry http://stratusonline.pl/forum

PS: Dzieki Kolos za pomoc i wsparcie!!!

Co do najazdów to jest na to jedna metoda - je¶li masz co¶ surowców, to je wydaj. Najlepiej na wojsko. JA tak zawsze robiê jak mi co¶ zbywa (dajmy na to badam sobie co¶ i mi zostaje jeszcze sporo surowców, ale nic po¿ytecznego z tego nie wybuduje), budujê sobie Raidersów albo Siepaczy. Zawsze to jaka¶ ochrona, przynajmniej psychologiczna. A do tego nie ma surowców w bazie, wiêc jeste¶ bezpieczny.
Ja jak widzê ze kto¶ idzie na mnie z armia, to od razu przeznaczam wszystko co sie da albo na budynki (jak mnie staæ) bele jakie byle wydaæ surowce, i resztê na jednostki tym sposobem przeciwnik do¿o nie zyska powiedzmy 30 do 50 surowca i straci parê jednostek co jest nie op³acalne i ju¿ potem nie atakuje. Bilans jest po prostu nieop³acalny (brak elementu zaskoczenia daje swoje)

Pytanie - czy u was tez nie zapamiêtuje loginu, bo nie wiem czy tylko ja tak mam czy wszyscy a ci±gle wklepywanie maila jest denerwuj±ce
U mnie te¿ tak jest i chyba u wszystkich, bo ju¿ parê osób o tym mówi³o. Prawdopodobnie jeszcze nie zosta³o wprowadzone. Ja mam krótki login (Sid), tak¿e nie mam tego problemu . Problem polega na tym, ¿e logowanie jest (chyba) w JavaScript i nie dzia³a te¿ zapamiêtywanie przez przegl±darkê.
Jeszcze niedawno da³o siê stosowaæ tak± metodê, ¿e podczas ataku, gdy mia³o siê ¶wiadomo¶æ pewnej przegranej, mo¿na by³o wys³aæ wszystkie swoje jednostki wypakowane surowcami do losowo wybranej, odleg³ej mie¶ciny. Tak odleg³ej aby atak odby³ siê zanim tam dojd±, a po ataku anulowa³o sie transport i tym samym ocala³o siê jednostki i surowce. Teraz zosta³o to stety/niestety zablokowane.
W jakim sensie zablokowane? Nie moge sie ewakuowac z osady, jesli wiem, ze atakujacy zetrze moje sily w pyl? :/
Przydaloby sie imo cos w rodzaju fleetsave'a ala ogame. Kiedy bedzie jakis normalniejszy ranking? No i wezcie zrobcie tak, by mape mozna bylo przesuwac myszka, a nie tylko klikajac na nia (jest to imo niewygodne).

W jakim sensie zablokowane? Nie moge sie ewakuowac z osady, jesli wiem, ze atakujacy zetrze moje sily w pyl? :/


A mo¿esz atakowaæ kogo¶ jak sam jeste¶ atakowany, je¶li tak to wysy³am to co mam na tego który akurat mnie atakuje, zak³adam oczywi¶cie ze w bazie nie zostawi³ zbyt wielu jednostek, a nawet je¶li nie atakowaæ to porostu wysy³am gdzie¶ daleko i zawracam po tym jak ju¿ mi bazê spl±druje
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • erfly06132.opx.pl


  • © Erotyka — strony, Obrazki i wiele wiÄ™cej na WordPress Design by Colombia Hosting