Erotyka — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress
Rangi Entrop: Szpon na nied³ugo wymyslic ma nazwy i ilo¶æ rang dla przyjetych wiernych - na razie pewne s± tylko dwie. Jedna z nich jest kaznodzieja, która bêdzie prezentowa³ wy³±cznie Szpon, drug± s± inkwizytorzy w osobach mnie i Szajby. Obie nie do zdobycia dla ¿adnego OldTownowicza. Jednak chyba amulety sprowadz± sie do blaszek okrag³ych, na których odpowiednim kolorem spraya wymalujemy znak rada. Sparaye we¼miemy ze sob±, ¿eby mozna by³o awansowaæ ludzi.
Szpon: 1) Czeladnik - osoba ubiegajaca sie o przyjecie do Zakonu. Musi sobie wybrac Nauczyciela sposrod Akolitow. Bedzie od niego pobieral nauki na temat zasad panujacych w Zakonie. Kiedy akolita uzna, ze jego uczen jest gotowy, zglasza to mi. Ja z Rada (w ktorej sklad wchodze ja i Oddzial Inkwizycji ), ustalam jakie zadanie dac mlodemu czeladnikowi. Po jego ukonczeniu czeladnik staje sie akolita... Kolor amuletu - nie ma... czysta niemalowana blaszka...
2) Akolita - Posiada juz pewien stopien wtajemniczenia. Zna nauki Kosciola tak dobrze, ze moze uczyc osoby chcace do nas dolaczyc... Mozna mu powierzac wazne dla Kultu zadania i moze reprezentowac nas przed innymi. Ma obowiazek bronic dobre imie Swietego Plomienia i donosic Kaznodzieji lub Inkwizycji o wszelkich przejawach herezji lub obrazy kultu... Kazdy Akolita moze miec tylko jednego ucznia - czeladnika. Kiedy uzna, ze wpoil mu zasady panujace w zakonie, zglasza to Kaznodzieji, a ten przeprowadza test... Kolor amuletu - zolty...
3) Inkwizycja - doborowy oddzial Swietych Wojowinkow Zakonu w osobach entropa i Szajby :> ... Sam wiesz entropie, jak bedziecie sie zachowywac i jakie jest Wasze zadanie... Kolor amuletu - czerwony
4) Kaznodzieja - przedstawiciel Zakonu w tej czesci Pustkowia. Wiadomo wszystko co odnosi sie do Zakonu musi dojsc do mnie. Ja podejmuje najwazniejsze decyzje etc... Kolor amuletu - zielony
Entrop: Zastanawialismy siê dzisiaj ca³y dzieñ z Szajb± nad tym, i w koñcu doszlismy do wniosku, ¿e nalezy podzieliæ ko¶ció³ na dwie równoleg³e "¶ciezki rozwoju" - jedn± znich bêd± swojego rodzaju wojownicy, inn± bêd± kap³ani. I w zalezno¶ci od zas³ug danej osoby, bêdzie siê ona rozwija³a w wybranym kierunku (wiadomo, zaporz±dne akcje w ASG bêdzie siê zostwa³o lepszym wojownikiem, a za nawrócenie setki wiernych - kap³anem) mo¿liwe bêdzie ³±czenie rozwojów - i tak np. mo¿na bêdzie byc "kaplanem na 3 poziomie" i równocze¶nie "wojownikiem na 2", i w zalezno¶ci od tych po³±czeñ bêdzie siê zmienia³a kolorystyka amuletu, a tak¿e ubiór. Wymy¶li³em, ¿e Inkwizytor to osoba która ma rozwiniête na 3 poziom i kap³añstwo i sztuke wojenn±, a Kaznodzieja jest po prostu kap³anem, tyle, ¿e na poziomie 4. Powiedz jak oceniasz ten pomys³, Szponie, i jak dobrze to dostosuj rangi do niego (btw - dobry pomys³ z tymi czeladnikami, tyle ¿e nie bêdziemy mieli Akolitów na starcie, wiêc nie za bardzo bêd± oni mieli komu s³uzyc ). Jak chcesz to mo¿esz sie zaj±æ tylko rangami kap³añstwa, my ze Szajb± przedyskutujemy wojowników, a mieszane uzgodnimy na OT
Szpon: Pierwszego czeladnika wyszkolibym ja. Jakby zostal akolita, to szkoliby nastepnych. Pomysl, zeby byly dwie galezie rozwoju nawet fajny. Wy zajelibyscie sie wojownikami, a ja tymi bardziej umyslowymi ... Mysle, ze trzeba bedzie wprowadzic te naciecia na blaszkach. Jedno naciecie - jeden poziom wtajemniczenia. Moze zrobimy tak, ze Akolita, to adept duchowny, a Czeladnik to adept wojowniczej glezi zakonu?
nie, chyba lepiej jak sami bêda decydowac, a my siê tylko bêdziemy zgadzaæ czy ich braæ do siebie ("ja go nie chcê!" "ja tez nie!" "ale on nie umie strzelaæ!" "modliæ sie tez nie umie!" "ale strzelaæ bardziej nie umie!" ) przynajmniej nie bêdzie nieporozumien i kazdy bêdzie w tym, w czym chce byc, pod warunkiem tylko, ¿e robi wszystko w tym kierunku (poza tym by³a mowa o mieszanych rozwiniêciach)
W³a¶nie gada³em z martEEm i podrzuci³ mi genialny pomys³. Wy¿si rang± "strzelacze" dostan± specjalne "szarfy", które ka¿dy bêdzie chcia³ mieæ - bêd± wygl±daæ mniej wiêcej jak tutaj, chodzi o to od pasa w dó³, tyle, ¿e bêdzie specjalnie pomalowane, np z jakim¶ ma³ym radem
Co do pocz±tkowych stadiów, to jednak jestem za tym, ¿eby przez akolite przeszed³ ka¿dy.
Jak beda na poczatku dwie rangi, to Ci sprayow nie starczy na pomalowanie wszystkiego ...
Najlepiej zrobimy, jak nikt nie bedzie decydowal, ani my, ani uczen, tylko pozostawimy wszystko w rekach Rytualow. W koncu Swiety Plomien nieomylny jest ... Nawet, jak ktos bedzie chcial bardzo byc Inkwizytorem, a nie przejdzie jakichs tam testow sprawnosciowych (ktore wymyslisz ), to pozostanie mu tylko rozwijac sie w strone bardziej duchowa ...
A taka przepaske za co by sie dostawalo?
Sprajów starczy, spokojna twoja rozczochrana. Zreszta te amulety nie beda du¿e, bo nie mamy tyle materia³y na ich przygotowanie, ani czasu. raczej beda to takie ma³e blaszki, co¶ wozmiarów piêcioz³otówki. jakby mia³y byc wiêksze to bêdzie ich niestety mniej :/
Mo¿emy zrobiæ tak, ¿e ka¿dy siê bêdzie stara³, a my bedziemy wyzanczaæ zadania i notowaæ skrycie efekty. Potem nastapi³a by ceremonia i ¦wiêty P³omieñ by zdecydowa³ jaki kto ma przydzia³, coo by by³o zaszczytem tylko dla tych najleprzych.
A opaskê dostan± tylko ci co dost±pi± a¿ do kleryka - czyli najlepsi z wojowników, a przy tym do¶æ dobrzy kap³ani (drugi poziom tego i tego )
Czyli ustalone. Napisz jakie tam rangi chcesz miec w Inkwizycji, a ja postaram sie wymysli kilka dodatkowych questow i rytualow... Kasta wojownicza:
Czeladnik -> Akolita
-> Obroñca Wiary
Symbol: Talizman w kolorach jeszcze sie ustali Nakazy i Przywileje: Obrona wyznawców, Honorowe warty przed ¦wi±tyni±, Eskorta Kap³anów. Wymagnia: Sprzêt do asg, ewentualnie broñ bia³a, ukonczony podstawowy trening.
Czeladnik -> Akolita -> Obroñca Wiary -> Rycerz P³omienia Symbol: Talizman. Nakazy i Przywileje: to co wcze¶niej + Przeprowadzanie podstawowego treningu, "oczyszczanie" ziem z heretyków, Wymagania: Ukoñczony zaawansowany trening, broñ bia³a i sprzêt asg, wlasnorêcznie wykonane opancerzenie, oprócz tego wymagane jest ukoñczenie kilku questów na rzecz Zakonu oraz dope³nienie Ryta³u Czuwania, czyli samotnej, ca³onocnej warty przed ¦wi±tyni±.
Symbol: Talizman i Rynsztunek (o tym dalej) Nakazy i Przywileje: jeszcze mysle Wymagania: wszystko to co wcze¶niej, lecz zbroja i broñ bia³a musi byc porz±dna i najlepiej inkanstowana w symbole religijne, p³omienie, krzy¿e, rady etc., oprócz tego wymagane jest ukoñczenie wielu trudnych i niebezpiecznych questów na rzecz Zakonu, zabicie conajmnije jednego heretyka, nawrócenie kilku osób, oraz dope³nienie rytua³u Oczyszczenia Siebie, czyli jeszcze nie wiem ale zwi±zane z ogniem i bólem
Kasta mieszana:
Czeladnik -> Akolita
-> Kap³an Polowy
Symbol: Talizman w kolorach [i]jeszcze sie ustali Nakazy i Przywileje: to co dotyczy obydwu grup : Obroñcy wiary i Kap³ana pierwszego poziomu, dostêp do niektórych ryta³ów, Eskorta Kaznozdziei. Wymagnia: najpierw nalezy byæ Obroñc± Wiary i Kap³anem pierwszego stopnia oraz odprawiæ Rytua³ Czuwania.
Czeladnik -> Akolita -> Kap³an Polowy ->
-> Kleryk
Symbol: Talizman w kolorach jeszcze sie ustali i Tunika Nakazy i Przywileje: to co wcze¶niej, plus to co dotyczy obydwu grup : Rycerza P³omienia i Kap³ana drugiego poziomu, plus: Dowodzenie w³asnym oddzia³em (który trzeba najpierw zebraæ spo¶ród Obroñców Wiary, Rycerzy P³omienia i Kap³anów). Wymagnia: najpierw nalezy byæ Obroñc± Wiary i Kap³anem pierwszego stopnia, oprócz tego nale¿y ubiæ przynajmniej jednego heretyka i nawrócic sporo nieo¶wieconych.
Jak dla mnie to nauki tego mistrza i przypisy z Ksiegi mistrzow zajebiscie pasuja do nauk Zakonu.
- Mistrzu. Ile lat zajmie mi nauka? - Dwadzie¶cia lat, je¿eli nie umrê wcze¶niej. - A je¿eli bêdê æwiczy³ dwa razy d³u¿ej? - Trzydzie¶ci lat, je¿eli nie umrê wcze¶niej. - A je¿eli bêdê medytowaæ nocami? - Czterdzie¶ci lat, je¿eli nie umrê wcze¶niej. - Jak to, Mistrzu? Nie rozumiem. - Im wiêkszy po¶piech tym gorzej. Tylko bêd±c cierpliwym dojdziesz do celu. Nie próbuj przy¶pieszaæ nauki, ona sama wybierze tempo.
dzieki, Zocik, ¶wietne te teksty, na pewno je wykorzystam.
Szponku, zapominasz o opisach do kasty Kap³añskiej :>
Chcê rozwin±æ sprawê amuletów - bêdziemy mieli blaszane kó³ka, które bêdzie mo¿na pomalowaæ, ale jest tak¿e mo¿liwo¶æ zrobienia takich krzy¿y (patrz za³±cznik), tylko musimy wiedzieæ wcze¶niej, ¿eby mieæ czas na ich przyciêcie.
Jak masz jakis pomys³ na wykorzystanie, wal ¶mia³o ^^
Niedlugo dopisze brakujace rangi.
Krzyzyki beda odgrywaly role orderow. Dostac je beda mogli tylko ci, ktorzy zrobia cos waznego dla Zakonu...