Katalog znalezionych fraz
Erotyka — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

Ten temat, nie ma nic wspólnego z konkursem - postanowi³em ¿e czy konkurs wygramy czy nie, teren który wybrali¶my w zesz³ym roku, pewnie i tak bêdziemy mogli wykorzystaæ i w tym (znaczy... nastêpnym). Tego obszaru, raczej nikt z ewentualnych innych zwyciêzców konkursu nie bêdzie traktowa³ powa¿nie bo po cholere komu taki ¶mietnik, z bunkrami, nasypami ze ¶mieci i piachu, gruzami i do³ami? My¶lê ¿e na organizacjê konwentu w tym samym miejscu i tak mamy raczej ogromne szanse.

W ka¿dym razie...

Zapodajê tutaj mapê zrobion± na podstawie satelitarnego zdjêcia z gogli. Oznaczy³em na niej cyframi odpowiednie obszary które mo¿na do czego¶ wykorzystaæ. Oprócz tego, zielonym kolorem oznaczy³em miejsca gdzie rosn± drzewa (równierz w rzêdzie) a czarnym - drogi i parking.

Kropkowana jasno-niebieska linia to obszar który we¼miemy na pole namiotowe - bêdzie w sam raz w ¶rodku, pomiêdzy wszystkimi obiektami wiêc zlotowicze bêd± wszêdzie mieli blisko.

Kropkowana czarna linia to ewentualne ¶cierzki które mogliby¶my zrobiæ na polu wymiotowym ¿eby by³o tam widaæ ¿e to miasteczko jest.

Tutaj omówienie oznaczonych obiektów (szczegó³y bêdziemy omawiaæ w oddzielnych topicach, we wspó³pracy z odpowiednimi sekcjami):

Bar - tego miejsca nikomu nie trzeba przedstawiaæ. W ka¿dym razie, omawiali¶my ju¿ sprawê powiêkszenia baru i uwa¿am ¿e jest to niezbêdne - bior±c pod uwagê ¿e z roku na rok, przybywaæ bêdzie wiêcej konwentowiczów i ¿e miejsca w tak okupowanym obiekcie nie mo¿e zabrakn±æ. Dlatego:

1) dotychczasowa sala prelekcyjna, zniknie stamt±d i stanie siê czê¶ci± baru.
2) obszar zagruzowany, pomiêdzy dotychczasow± sal± prelekcyjn± a dotychczasowym barem bêdzie trzeba wyrównaæ i zrobiæ z niego co¶ na kszta³t ogródka piwnego (w Fallout te¿ takowe s± wiêc klimatu to nie popsuje a miejsca bêdzie wiêcej.
3) bêdzie trzeba przyszykowaæ dwa dodatkowe wej¶cia - raczej wiecie o które mi chodzi.

Sala Prelekcyjna - tutaj znajduje siê bunkier o identycznej konstrukcji jak jedna po³ówka przysz³ego baru (jeden tylko silos). Wykorzystamy go na salê prelekcyjn± z kilku powodów:

1) jest w nim tyle miejsca co w dotychczasowej sali prelekcyjnej
2) jest tam tak ciemno ¿e mo¿na za dnia wy¶wietlaæ tam z projektora filmy
3) jest blisko

Niestety z pomieszczeniem tym wi±¿± siê równierz pewne problemy:

1) jest tam ciemno - trzeba to o¶wielaæ ca³± dobê (tzn. w tych momentach gdy ma siê tam co¶ dziaæ
2) wentylacja powietrza - tam chyba nie ma ¿adnej czerpni dziêki której nastêpywa³aby wymiana powietrza

Kantorek - wiecie ¿e to by³a kwatera g³ówna ca³ej organizacji. Poniewa¿ sprawdzi³a siê w tej roli - zostañmy przy tym - jedynie podrasujemy j± bardziej za rok.

Niewielki budynek zadaszony - no i tutaj w³a¶nie pojawia siê pytanie: do czego go wykorzystaæ? Jest to niewielka budka - na oko to jakie¶ 2x2 m - murowana. Ma dach, wiêc mo¿e siê do czego¶ przydaæ. Mo¿na by tam standardowym sposobem zrobiæ biurko i przeobraziæ to miejsce w jakie¶ biuro czego¶ tam.

Podziemne pomieszczenie - ten obiekt uwa¿am za dobre miejsce na kwaterê g³ówn± dla Rangers of Oldtown. Nie do¶æ ¿e za dnia ca³kiem dobrze dociera tam ¶wiat³o (bo jest szerokie wej¶cie), to jeszcze mo¿na tam zrobiæ ca³kiem niez³± klatkê na wiêzienie . Po za tym, wej¶cie jest dosyæ oryginalne. Tam te¿ da³oby rade zrobiæ biurko (dla szeryfa ), powiesi³oby siê mapy, wogóle przerobi³o to na kwaterê. Przemawia za tym równierz fakt ¿e stamt±d jest blisko do wartowni nr 1 - tej najwa¿niejszej - a to podsuwa mi pomys³, by zrobiæ w tym pomieszczeniu dwa miejsca do le¿enia, dla jakiej¶ specjalnej warty maj±cej byæ "si³ami szybkiego reagowania" - ale to oczywi¶cie nie jest teraz istotne. W ka¿dym razie, uwa¿am ¿e to miejsce nadaje siê ¶wietnie na siedzibê Rangers of Oldtown.

Dziury - z nimi raczej nic siê zrobiæ nie da... ewentualnie je rozkopaæ lepiej, przykryæ i zrobiæ jakie¶ ziemianki czy co¶, do ch³odzenia ¿ywno¶ci czy co¶ w tym rodzaju - ale to tylko z my¶l± o konwentowiczach. Mo¿e jednak lepiej je jako¶ zabezpiczeczyæ ¿eby nikt tam nie wpad³ i nie zrobi³ sobie krzywdy.

Ruiny - jeszcze w zesz³ym roku wydawa³o mi siê to ¶wietnym miejscem na prysznic - co z tego wysz³o sami widzieli¶cie. By³o mi trochê szkoda Jabota i Zwonimira którzy tam nie¼le siê napracowali z oczyszczaniem tego miejsca. No niestety - nie przyda³o siê zbytnio. Macie jaki¶ pomys³?

Wartownia 1 - to oczywi¶cie g³ówne wej¶cie do Oldtown. Tutaj nale¿a³oby jednak postaraæ siê ju¿ w nastêpny konwent, o jak±¶ rogatkê (ale falloutow±) i ³adny napis Oldtown. Oprócz tego, wartowniê trzeba te¿ przygotowaæ z my¶l± o wartownikach - je¶li bêdzie padaæ w nocy to trochê tak niedobrze... - wiêc jaki¶ sza³as czy co¶.

Wartownia 2 - nie by³o tego w poprzenim roku, i to by³ swego rodzaju b³±d. Ju¿ podczas prac nad przygotowaniem terenu, czêsto w³a¶nie t± drog± wje¿d¿a³y na ten teren samochody lub rowe¿y¶ci. Poza tym, to dosyæ zamaskowane przez drzewa, ³atwe wej¶cie do Oldtown i powinni¶my jednak i na tej drodze ustawiæ wartowniê.

Ma³e Ruiny - wiecie chyba co mam na my¶li - te rozpadaj±ce siê 4 ¶ciany z cegie³. Nie wiem czy do czego¶ mo¿emy to wykorzystaæ... jak macie jaki¶ pomys³ to piszcie.

Plac - poniewa¿ pole namiotowe bêdzie gdzie indziej, musimy zastanowiæ siê czy na tym placu zrobimy znów ognisko czy je przeniesiemy. Kto¶ nawet zapodawa³ pomys³ by zrobiæ tam rynek dla kupców. Byæ mo¿e mo¿naby ten obszar wykorzystaæ pod ToiToie (chyba jednak 2 za³atwimy ju¿ za rok). Co do tego obszaru równierz proszê o jakie¶ pomys³y.

Na zakoñczenie pozostaje mi jeszcze wspomnieæ o tym, co to jest ta ciemno-niebieska przerywana linia ko³o kantorka - no wiêc, mianowicie, mia³by to by æ prosty p³ot - takie ogrodzenie belkowe, maj±ce oznaczaæ ¿e za ten p³ot nie wolno konwentowiczom wchodziæ. Dlaczego? Otó¿ na tym obszarze, MY - za³oga organizatorska, roz³o¿y³aby swoje namioty. Od razu uprzedzam pytanie "Po co?? Dlaczego??" - a no dlatego, ¿e my tam w pewnym sensie pracujemy na tym konwencie. Czu³em nie raz zmêczenie, nie raz te¿ widzia³em ¿e wy jeste¶cie zmêczeni. Dlatego uwa¿am ¿e ta strefa powinna byæ wydzielona, ¿eby nikt tam nie chodzi³, nie zawraca³ nam g³owy, ¿eby mo¿naby³o siê spokojnie wyspaæ itd. Tej prywatno¶ci trochê nam potrzeba - serio.

S³uchajcie, ka¿d± z wymienionych powy¿ej lokacji, szczegó³owo omówi siê w oddzielnych tematach. Na razie, proszê o komentarze odno¶nie rozmieszczenia obiektów i ich zagospodarowania. Gdy ju¿ ustalimy ¿e OldTown z lotu ptaka bêdzie tak lub tak wygl±daæ, wtedy zajmiemy siê szczegó³owym omawianiem ka¿dego z obiektów oddzielnie, w oddzielnych tematach - które to ja rozpocznê.


Hmm - wydawa³o mi siê, ¿e to ju¿ ustalone
Miejsca 4 i 5 zosta³y opisane w tym temacie!

4 to wiezienie + warownia
5 to kapliczka

Przyoczy³e¶ to, czy ci siê nie podoba ?! Wcze¶niej nikt tego negatywnie nie komentowa³!!
My¶lê, ¿e pogadamy jutro (o ile siê zobaczymy w OldTown), ale ja my¶lê inaczej!

4 na kapliczkê siê nie nadaje - za to na wiê¼ienie idealnie. Na dachu mo¿e staæ wartownik, który jednocze¶nie ma na oku samo wiêzienie i jak i czê¶æ drogi do miasta. Wej¶cie na dach jest ³atwe.
Zrobi siê tylko kratê i przechodz±cy zlotowicze bêd± mogli ogl±daæ uwiêzionych raidersów, tudzie¿ innych 'bandziorów'! W ¶rodku postawi siê jak±¶ pseudo-prycz i bêdzie git!
Czy Rangersi potrzebuj± naprawdê swoj± siedzibê, a je¶li tak to czy umieszczanie jej tak blisko pola namiotowego i drogi (czyli w którym kolwiek z tych dwóch budynków) ma wogóle sens ?!

Wiêzienie 1
Wiêzienie 2
Wiêzienie 3

Natomiast budynek 5 jest dobrze oswietlony i ma klimatyczne wejscie. Na przeciwleglej scianie umiescilo by sie oltarz, a blizej drzwi postawilo trzy rzedy lawek. Szpon by co jakis czas prowadzil tam 'msze' - czyli jakas pogatuszke taka Nie mowiac juz o wykorzystaniu tego do jakichs quest'ów.
Szpon! Wypowiedz siê co p tym myslisz bo, je¶li tobie siê to nie podoba, to nie ma o czym mówiæ chyba!

Kapliczka

Edit:
Przypominam równie¿ o pomy¶le l±dowiska dla Verta na tym placyku (knkretna lokalizacja by³a w temacie, do którego da³em link wy¿ej)!

I jeszcze jedno:
Ta druga wartownia (punkt 9) to my¶lê, ¿e mog± obstawiæ Raidersi. Da³oby to nam niejak± swobodê, a jednocze¶nie rozwi±za³o problem w przypadku ma³ej liczby Rangersów. Tym bardziej, ¿e wi±za³em nadzieje z tymi budynkami - je¶li nie ma nikt nic przeciwko!
W 10 mo¿naby zrobiæ Centrum Karawan. To tylko propozycja, niech siê wypowie Zwonimir i reszta. Dobrzeby by³o, jakby¶ mieli siedzibê w centrum.


10 stoi bez pomys³u nie bez powodu - to ruina jest i w dodatku malutka - jak tam uda ci siê stó³ i krzes³o wstawiæ to ci pogratulujê
No chyba, ¿e by¶cie to rozbudowali jako¶ - wtedy mia³oby to wiêkszy sens!

BTW: Co do mojego posta powy¿ej: ma³e sprostowanko!
Po wspólnych oglêdzinach iustaleniach z Rawdanem, postanowili¶my, ¿e w punkcie 5 faktycznie lepiej bêdzie zrobiæ kwaterê Rangers.
Punkt 4 jest póki co proponowany na wiêzienie, ale tego do koñca jeszcze nie wiadomo!
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • erfly06132.opx.pl


  • © Erotyka — strony, Obrazki i wiele wiÄ™cej na WordPress Design by Colombia Hosting