Pytanie - dlaczego aż 3 poziomy perka? Nie powinno być 1?
Nie chodzi o 3 poziomy perka, tylko o to, ze musisz miec 3 lvl postaci zeby moc go wybrac...
Prerequisites: Level 3, Perception 5
Wymaga Levelu 3 oraz 5 Percepcji.
Ranks: 3
Posiada 3 poziomy!
Wydaje mi sie ze tu faktycznie moze byc blad w wiki, bo z tego co pamietam to jest tylko jeden poziom tego perka
Czyli jednak... Zawsze był tylko 1 Awareness w każdym FO. Bo co dawałby kolejny poziom? Chodziło mi tylko o potwierdzenie, że popełnili bł±d na witrynie.
Czyli jednak... Zawsze był tylko 1 Awareness w każdym FO. Bo co dawałby kolejny poziom? Chodziło mi tylko o potwierdzenie, że popełnili bł±d na witrynie.
Ale to nie dokladnie chodzi o to, ze mozna wziasc 3 lvl tego perka...
Perk Rate is a Derived Statistic. It describes how often the character is allowed to pick a Perk. The lower the Perk Rate, the better. Character's Perk Rate depends on his race, traits, such as Skilled (which increases the rate) and Fear the Reaper (which decreases it). Some perks, like Divine Favor, may decrease the Perk Rate as well.
In Fallout, Fallout 2 and Fallout Tactics, the racial Perk Rate for humans is 3, which means that they can pick a new Perk every 3 levels. In Tactics, the rate is 4 for ghouls, super mutants and deathclaws, and 2 for dogs. Robots cannot pick Perks at all.
In Fallout 3, the Perk Rate is always 1 - that is, you can pick a new perk every level. Also, Traits, part of the character system in all previous games, were not included in Fallout 3, and some of them were turned into Perks.
In Lionheart (a non-Fallout game using the SPECIAL system), the first Perk is taken at Level 2, not 3, but the subsequent Perks are taken every 3 Levels.
Po polsku to brzmi tak:
Poziom Profitu jest statystyk± która wpływa na częstotliwo¶ć otrzymywania profitów. Im niższy poziom, tym lepiej (np. jeżeli ma 2 to zyskamy poziom co 2 poziomy, jak 3 to co 3 poziomy itd.). Poziom Profitu zależy od rasy, cech i innych profitów.
W Fallout oraz Fallout 2 Poziom Profitu wynosi 3 (czyli profit co 3 poziomy) i jedynym czynnikiem wpływaj±cym nań jest cecha Wyszkolenie.
W Fallout Tactics u ludzi Poziom Profitu wynosi 3. Dla Mutantów, Szponów ¦mierci i Ghuli wynosi 4, a dla psów 2. Roboty nie mog± wybierać profitów.
W Lionheart pierwszy perk otrzymuje się na 2, a nie 3, poziomie, jednak kolejne otrzymuje co 3 poziomy.
Wiec chodzi chyba tylko o to, ze mozna wybierac perki co 3 lvl...
Tak, na pewno był to bł±d. Wła¶nie sprawdziłem w grze - niby wydaje się oczywiste, ale lepiej upewnić się do¶wiadczalnie.
The number of Ranks each Perk has determines how many times the perk can be taken. Więc chodzi o to, ile razy można sięgn±ć po dany profit.
Tfu! Rate mi sie z Rank pomylilo
NieĽle! Na Wiki bł±d został już skorygowany.