Katalog znalezionych fraz
Erotyka — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

Demo do ¶ci±gnêcia. Podobno post apo (tyle wiem z recenzji).

O samej grze nic nie powiem, bo terminal u mnie w pracy nie pod¼wignie wymagañ...

Jak kto¶ zagra, niech da znaæ, czy fajna
pzdr.


Trash is a Real-Time Strategy game (RTS game) based in a post-apocalyptic future. The surviving humans and mutants battle for control of the primary resource, trash.
Features

Game design encourages coordination with teammates
Supports huge games with up to 24 players
Five types of trash resources
Unique system for sharing resources with teammates
Realistic line-of-sign, line-of-fire, and lines-of-supply
Randomly generated maps
Internet lobbies for in-game matchmaking and stat tracking

STRONKA GRY

O grze nie znalazlem zbyt wiele w necie, screeny wygladaja tak sobie ale przeczowam ze moze byc naprawde ciekawe. Mozna chyba sciagnac ^^
Wiedziony chêci± pogrania sobie w co¶ z klimatem postapoc ¶ci±gn±³em sobie to co¶ i postanowi³em napisaæ, co my¶lê.

A wiêc, zacznê z grubej rury. Macie tylko 30 minut na ka¿de grê singleplayer, po tym czasie albo kupujecie pe³na wersje albo gracie od nowa. ¯eby to jeszcze by³o warte, choæ z³otówki.

Ta gra to, ¿eby nie u¿yæ wulgaryzmów jedne wielka kpina. Wybierasz sobie Play-->Singleplayer, ustawiasz mapê ilo¶æ przeciwników i grasz. No dobra, przynajmniej próbujesz. Pojawiasz siê na mapie, masz podstawowy budynek i kilka ciê¿arówek. Ale wiecie co jest naprawdê zadziwiaj±cego? Zadziwia mnie ich wizja wastelandu. Wszêdzie zielono, trawka, deszczyk pada. Zupe³nie jak w jakiej¶ ba¶niowej krainie. Ten idylliczny obraz psuj± tylko kupki "¶mieci" rozrzucone dooko³a. Tak, ju¿ wiecie, co bêdzie napêdzaæ wasz± gospodarkê. Wysy³acie ciê¿arówki a one niczym odkurzacze wsysaj± te ¶mieci i gdy ju¿ bêd± pe³ne jad± wypluæ je wprost w kwaterê g³ówna. Piêknie prawda? Idea³y akcji Sprz±tanie ¦wiata wiecznie ¿ywe. Ale to nie wszystko. Nasze potê¿ne ciê¿arówki odkurzacze potrafi± równie¿ wsysaæ ruiny budynków, wraki samolotów itd. Naprawdê przekomicznie to wygl±da jak ciê¿arówka zasysa blok, kawa³ek po kawa³ki.

Ale oprócz "¶mieci" s± te¿ inne zasoby. W specjalnych miejscach mo¿na zbudowaæ rafinerie pozyskuj±ca nam ropê/olej. S± te¿ miejsca oznaczone jako "cenne minera³y" oraz "odpady toksyczne". W takich miejsca mo¿emy stawiaæ pozosta³e budynki.

A teraz przejd¼my do armii. Nie liczy³em na zbyt wiele, wiecie wojna by³a, sprzêt jest na wagê z³ota a ludzie s± rozbici i o regularnej armii mo¿na pomarzyæ.

Ale co siê okaza³o? A proszê ciê bardzo, mo¿na sobie naprodukowaæ jaki¶ czo³gopodobnych pojazdów, piechoty i rado¶nie, niczym w Red Alercie przetaczaæ siê po planszy.

By³bym w stanie to prze¿yæ gdyby by³ jaki¶ ciekawy wybór jednostek. Ale mamy 2 rodzaje piechoty, z Karabinami i z wyrzutniami rakiet. Oraz jakie¶ 7 rodzajów pojazdów. Z czego jeden to naprawczy, drugi to wóz stra¿acki a pozosta³e s±, powiedzmy sobie szczerze do d**y.

Ca³a taktyka opiera siê na wyprodukowaniu 3 czo³gopodobnych i ze 2 artyleropodobnych i stania pod baza wroga i strzelania, do czego popadnie. Zajmuj±ce prawda? Ale nie widzieli¶cie jeszcze jak strzelaj±. To istna parodia wszystkiego, co dot±d zrobiono w dziedzinie RTSów. Walka wygl±da tak, ¿e staj± w ma³ej odleg³o¶ci od siebie nasi i wrogowie i strzelaj± do siebie jakimi¶ du¿ymi kropkami. Ale wszystko przebija artyleria. Zacytuje jej opis "very powerful artillery vehicle" Tak, bardzo to ciekawie brzmi. Ale co siê okazuje? Ma ona zasiêg niewiele wiêkszy od czo³gotworu a jej ostrza³ polega na wypluwaniu 3 pomarañczowych, niby to p³on±cych kulek na minute. Jak siê ma takie 3 to mo¿na sobie popatrzeæ jak baza przeciwnika,(têpego nieprzeciêtnie tak nawiasem mówi±c) ginie pod gradem kuleczek.

Na koniec kilka s³ów o grafice. Ja siê pytam sk±d oni takie wymagania wziêli? Ta gra wygl±da prymitywnie jak malowid³a naskalne odnalezione w jaskiniach na terenie Francji. Budynki s± kwadratowe, pojazdy równie¿. Piechota w ogóle jest sztywna i wygl±da g³upio. Otoczenie jest naprawdê brzydkie. Prawie jednolita zieleñ jako pod³o¿e, jakie¶ imitacje gór. Ruiny to kpina, poprostu porozrzucane tu i tam zniszczone budynki, i wraki. Kolorystyka na poziomie dzieci z zerówki. Wszêdzie oczojebne kolorki.

O d¼wiêkach nie ma, co pisaæ, bo one akurat prawie nie istniej±. Co¶ tam dyszy, sapie, prycha. Czasem jaki¶ g³os wyg³osi komunikat, ¿e zakoñczono produkcje pojazdu i tyle.

Jednym s³owem: Ja przecierpia³em, wy ju¿ nie musicie.

Po przeczytaniu opisu Zdzisia wstrzymam siê od ¶ci±gniêcia gry.

EDIT: Obejrza³em sobie screeny z gry z linku, który poda³ Aigam. Graficznie to nie przedstawia siê to za ciekawie. Jak dla mnie trochê zbyt cukierkowo.


W³a¶nie obejrza³em screeny i oto jak je odebra³em:

- Kolorki ala Lentilki i M&Ms'y
- goli kosmici vs "ciê¿arówki miotaj±ce kulkami"
- wiatraki w bezwietrznej dolinie

dalszy komentarz chyba zbêdny
reasumujac: lepiej przejsc 84 raz Fallouta 2 na nowym patchu/ modzie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • erfly06132.opx.pl


  • © Erotyka — strony, Obrazki i wiele wiÄ™cej na WordPress Design by Colombia Hosting