Katalog znalezionych fraz
Erotyka — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

Ostatnio przez przypadek natrafiem na stron projektu Sigonyth - wieloosobowej internetowej gry fabularnej rozgrywajcej si w wiecie bdcym poczeniem postnuklearnego quasi-Fallouta i Diunowego SF. Prace nad gr trwaj wprawdzie dopiero od grudnia ale dziki udostpnieniu mi przez twrcw nielicznych materiaw ju teraz mog powiedzie i zapowiada si naprawd spory hit. Gra ma ciekaw szat graficzn oraz w duym stopniu ju gotowy silnik (jest on tworzony dla 2 gier, wczesn wersj alfa mona wyprbowa na stronie www.zoltharia.com). W szczeglnoci naley pochwali prace grafikw (animacje s miodzio) oraz scenarzystw (naprawd ciekawy pomys na gr). Przewidywana premiera wprawdzie dopiero w III kwartale roku, ale ju teraz specjalnie dla Shamo udao mi si zdoby ponisz grafik koncepcyjn, w peni prezentujc klas autorw gry:



Wicej informacji oraz wiee newsy moecie znale na stronie: www.sigonyth.com. Serdecznie zapraszam.


Byem widziaem, oby tak dalej.................. niele si zapowiadajcy projekt, strona WWW czytelna , fajne grafiki w galerii, engine gry widziaem z wersji Zoltharii i przyznam, e w kocu co co jest robione i s tego efekty. Wprawdzie wida e projekt jest jeszcze we wczesnej fazie ale obiecujco si zapowiada....

-=TanatoS=-

Polecam Forum
Zniewalajace....
tia normalnie orgazm w majtkach ...


az chce sie powiedziec....

PSIK PSIK PSIK!
Chyba nie rozumie jaki jest sens ostatnich 3 komentarzy .....
pozwl e zrobie dla Ciebie translacje ;] ... "nie podoba nam si" ;]
ej no, oprcz prezentacji w galerii, to moze wyjsc calkiem fajnie. MMORPG ludzie! jak UO potrafilo wciagnac przy swojej ubogiej grafice, tak i to wciagnie.

wolalabym co prawda bez takiej ilosci Diuny (nie wiem gdzie tam Fallout; tzn. w tym projekcie, nie w Diunie) ale.. jesli nie umrze do lipca, to moze bedzie kolejnym zapychaczem czasu.

btw. podoba mi sie haslo New Desert'a ^__^ "We create you explore"
Obsy genialny z ciebie tlumacz

---

An : UO jak wchodzilo, nie mialo w polsce zbytniej konkurencji i nie mialo znowu az tak tragicznej grafiki.

Demo ktore sciagnac mozna (wczesna pre alfa) jest pozal sie boze... paskudne

---

Osobiscie czekam na STALKER'a ktory .. .wg mojego .. myslenia mozliwe ze bedzie MMORPG'iem ... przynajmniej tak wyglada z opisu niektorych rzeczy.
Doc, jakie demo? Wydawalo mi si, e dzia downloads jest pusty (jest tylko opis jak ludzie trafili na Sigonyth i jakies opowiadania ktych nie chciao mi sie czyta...).

A co do samej gry, c, moja opinia nie rni si wiele od powyszych...
na tej stronce... z enginem ktorego chca uzywac jest pre-alfa ... ale to bleh...

wyglada gorzej jak diablo 1 (chociaz diablo 1 wyglada calkiem niezle).
Witam jak czytam te wczeniejsze posty to normalnie h u j przez samo h mnie strzela i w dupie mam prof Miodka z jego wywodami na temat poprawnej ortografii i polszczyzny.

Projekt jest totalnie nie komercyjny tworzy si w oparciu o wolny wygospodarowany czas ludzi ktrzy chc co zrobi .... a nie tylko pisa takie gupoty porwnujc nasz projekt do STALKERA gry prawie kultowej ktra jeszcze nie wysza na wiato dzienne ( ja bardziej czekam na STALKERA ni na HL2 ), albo do Diablo gry nad ktr pewno kilka lat siedziaa niele dobrana ekipa za kas kilkakrotnie wiksz od tej co obecnie zarabiam........

Moe porwnamy ten projekt do Q4 albo do Doom3............ ehhhhhhhhh Polska jak byo zapeniona w wikszoci nierobami tak i jest tylko szkoda e taki obraz rzeczy widz inni i nas oceniaj ................... dziki wam bardzo............

Teraz moecie mnie oczernia i miesza z botem.................mam to gdzie!!!!!!!!

AjaS - grafik 3D

Ps. Sorry jeli kogo uraziem przypadkowego, ale cinienie mi wzroso co po takich wywodach co nie staje si za czsto..........
Heh ciesz si z takiego odzewu.

Widz, e koledzy dopisali z opiniami. Wic moe kilka moich wyjanie.

Zastanawiam si co wam si nie podoba ???

O ile widziaem na stronie shamo jest was wielu i tworzycie kilka modw do fallouta + jaki jeden projekt bodaje o nazwie trinity,

ktry istnieje od duszego czasu i jedyne co widz to niusy nowa galeria, nowe dziay itd. itd..

Fakt wydanie moda to powane wyzwanie. Na rynku takich modw to wszelakich gier macie od zarbania ale nie ma nic

fajniejszego jak uywanie gotowcw naprawd ambitne wyzwanie.

Jeeli jedyn twoj ambicj DrProtfOr jest pisanie takich tekstw to gratuluj.

Moj ambicj jest zrobienie chocia jednej gry na wasnym silniku bo o ile wiem UO jest zrobiona na gotowcu do pobrania.

My robimy swj wasny i jak zauwaylicie nie macie namiaru na login i haso wic nie zobaczycie co aktualnie mamy zrobione.

Ja swj projekt zaczem w sierpniu (efekt alpha silnika zoltharii - nieco leciwy bo nowy jest w trakcie przygotowywania),

ktry teraz posuy do zrobienia nowej gry robionej od grudnia.

Oczywicie jak kto chce co zobaczy to to zobaczy a nie zauway napisu, e to tylko technical alpha z faktycznie cink grafik.

Chyba, e demo dla niego to to samo co alpha.

Co do wypowiedzi an_ge - galeria to tylko skrawek naszych zasobw celowo nie udostpnionych innym bo spodziewalimy si takich wypowiedzi.

Moecie sobie zobaczy kilka renderw rwnie w trakcie ralizacji







[img]http://www.sigonyth.com/images/screenshoty/2-panna.jpg[/img]

[img]http://www.sigonyth.com/images/screenshoty/2-saudaukar.jpg[/img]



na tej stronce... z enginem ktorego chca uzywac jest pre-alfa ... ale to bleh...

wyglada gorzej jak diablo 1 (chociaz diablo 1 wyglada calkiem niezle).



No tak jak pisaem wyej nie rozrniasz wa alpha od demo.

Mam zatem jedno pytanie skoro to co zrobilimy jest tak paskudne to prosz podajcie chocia jeden link do gry 2D isometric point view

napisanej od zera i dziaajcej napisanej przez zesp niekomercyjny.

Powtarzam NIEKOMERCYJNY

Ciekaw jestem czy znajdziecie chocia 2.

Na tym kocz i mam nadziej, e temat si zakoczy bo to dyskusja bez sensu i potwierdza tylko moje wczeniejsze przemylenia,

e w tym kraju nie bdzie dobrze. Wy tu si wysilacie na zjebk jakiej rodzimej produkcji podczas gry japoce robi swoje i s liderami.

Tak wic rbcie swoje mody a ja zrobi gr i zobaczymy kto na tym lepiej wyjdzie.
Ja jestem w ekipie od jaki 24h i jak narazie uwaam ze projekt jest genialny, a ludzie zaangaowani w niego jeszcze bardziej. Jak to powiedzia kiedy pewien redaktor na temat Diablo (...)jak Ci ludzie majc taki projekt nie uczyni czego wielkiego, to nie zrobi tego nikt inny w tym kraju przez najblisze par lat() stawiam na to dolary kontra orzechy()
Shamo od dzis jest radioaktywne - innaczej

Z jednej strony zaciekawia newsem a pozniej jebie na calego

z gory na dol i z boku tez.

Rozumiem wasza radioaktywna frustracje ale czas wyjsc z bunkra na powierzchnie. Pare projektow z mroczna przeszloscia i ciagle powtarzajaca sie lista do zrobienia nie czyni was mistrzami gry do tego trzeba miec pasje :

A tworcy gry SIGONYTH ktorej strone odwiedzilem na pewno ja maja.

A was bunkrownikow czeka smutny los przecietniakow.

Z reszta sami jestescie nikonsekwentni bo porownujac projekt SIGONYTH z produkcjami sygnowanymi podpisami tworcow BG 1 i 2 wystawiacie jednoczesnie projektowi pozytywna opinie bo klasyfikujecie go w jednym szeregu z superprodukcjami.

Zycze Shamanom zajebistej depresji poatomowej i dalszego rozwoju kolka pierdolonej wzajemnej adoracji.
Akorat przyjeto obie formy pisowni tego slowa i przez ch i przez h

Ano nie rozrozniam... kazda linia obrony jest dobra.... i dziekuje za gratulacje, naprawde nie treba.

I z tonu panocku, bo racji nie masz. Znam sie na tym... doceniam to ze ludzie tworza cos sami i chca to robic, jednakze trzeba powiedziec prawde : to co widzialem nie wyglada zachecajaco... Spojrz na to z perspektywy osoby grajacej w to. Mam cie chwalic i myziac za uszkiem? Nie ma sprawy - puci puci misiaczku.... ale chyba nie o to chodzi....

A co do 'ambitnosci' modow i pisania gier od zera... to zes mi teraz dowalil... Oj oj...

I znalazlo by sie troche tych produktow...
Hmmm

O jakim tonie mwisz panocku ?????

Mylisz, e ja pisaem po to aby mnie kto gaska ???

Stary nie gadasz z 15 latkiem i widz, e faktycznie nie rozrniasz tego o czym piszesz. Moe znasz si na poisaniu bzdurnych postw i to wida.

Co do wygldu alphy to my rwnie wiemy, e wyglda nie zapiknie ale nie po to udostpnilimy alph aby kto j podziwia panocku ale eby zobaczy, e kod gry jest pisany profesjonalnie. To tylko potwierdza twj brak kompetencji w wypowiedzi na ten temat.

Nie znam ci i nie wiem co robisz ale moe przesta piraci i zrb co poytecznego.

Nadal czekam na list gier MMORPG 2D NIEKOMERCYJNYCH
Tak si miesznie skada, e Docent tworzy wanie mechanik (od tworzenia postaci po zasady walki) do World of Wastes. MMORPG. W 3D. Zreszt Doc jakby nie patrze to stary wyjadacz, pomaga (przynajmniej radami) w wikszoci projektw ktre dziaaj na tym forum. Czsto w postaci ostrej krytyki, ale wol niebezpodstawn krytyk od tworzenia keczek wzajemnej adoracji (a mwi to z perspektywy czonka jego ekipy).

A ze zwykych RPG, to te by si znalazo par projektw, oprcz Trinity, wszystkie reklamowane na Shamo i forum.

A ton waszych wypowiedzi jest taki, jakbymy conajmniej papierzowi na buty napluli. Naprawd, zachowanie nieco niestosowne jak na nie-15latkw...

Co do grafiki:

Rendery niebrzydkie, cho strasznie plastelinowe (dla porwnania: grafiki z WoW wydaj mi si adniejsze).

Concept artw zwykem nie ocenia, gdy to nie one trafiaj do gry.

Moge si jedynie przyczepi do broni, jako e to moja maa mania. Narysowana klimatycznie, aczkolwiek (o ile to bro konwencjonalna) z pominiciem podstawowych zasad. Ale to ju kwestia tego, czy wam zaley na realimie.
Widzisz ciesz si, e w kocu pisze kto normalny.

Nie wiem co chcesz od mojego tonu bo mj post by bardzo spokojny i zawiera przemylenia nabyte z wiekiem i dowiadczeniem podczas pisania rnych projektw.

Wanie sam potwierdzie, e docent czy zwa jak zwa nic nie zrobi poza krytyk inn.

Z chci bym zobaczy (i mwi to szczerze i bez insynuacji) cho jedn produkcj trwajc krcej ni rok, ktra wypucia cho jedn wersj techniczn dziaajc na w peni wasny,m silniku bo naprawd szukam i ani jednej nie znalazem bo projekty upadaj jak muchy zanim powstan.

Sam wsppracuj z osobami z tych projektw i to bez zawici.

Bez obrazy bo naprawd nie mam takiego zamiaru ale trinity nie ma nic poza konceptami (a szukaem dugo) a ja chciabym zobaczy chocia jedn alph nawet ukryt tajn bez grafiki z polygonami ale dziaajc w pewnym zakresie funkcjonalnym.
nie identyfikuje sie w zaden sposob z tymi opiniami (delikwenta zwanego doktorem poto-worem) ani z opini Obsydiana. Uwaam e po tych kilku komentarzach Shamo stracio bardzo wiele ze swojego klimatu i sensu istnienia - dodam i w najbliszym czasie nie zamierzam pisac zadnych newsw wasnie z tego powodu - bo wtpie czy aby by sens. Wielkie szychy tego serwisu umiej tylko powiedziec "orgazm w majtkach normalnie" ale same nie sprobuj znale zadnej ciekawej gry. Powiem tylko e otrzymaem od Zolthara wikszosc materiaw, grafik, artw nieudostepnionych szerszej publice i na nich oparem swoje zdanie. Ale wicej opiera nei zamierzam jeli zamierzacie reagowa w tak prymitywny sposb.

Tak si miesznie skada, e Docent tworzy wanie mechanik (od tworzenia postaci po zasady walki) do World of Wastes. MMORPG. W 3D. Zreszt Doc jakby nie patrze to stary wyjadacz, pomaga (przynajmniej radami) w wikszoci projektw ktre dziaaj na tym forum.

I na radach sie konczy bo nie widziaem jednego projektu jego wspautorstwa ktry zostaby ukoczony.

Dodam na koniec ze wypwiedzi DrPotfora i pozostaych s bardziej Ni mgbym si spodziewa nawet po tych wasnie osobach. I powiem szczeze ze zostajc redaktorem Shamo liczyem na co innego. Na razie zamierzam przemyslec moj obecno tutaj. Do widzenia.

PS. Nie bronie nikogo - chodzi jedyniie o to jak wyraacie swoj opinie. Poniej poziomu 15-latka. Duo poniej.
Chyba Nightwalk spenia te wymagania, tylko oni opierali si w na silniku Q3.

By taki litewski (albo otewski) projekt, jak Post Nuclear, ale on chyba pad. Ale mieli techdemo!

Szczerze mwic mao jest projektw, ktre wypuszczaj wiksze iloci materiaw swojej gry, tak jak wersj pre-alpha. Wiele nawet dema nie tworzy. Jedynie par enigmatycznych screenw i tyle W RPG to po prostu nie przejdzie - po co zdradza wygld mapek, czc fabuy?

Kaspar:

A widziae na tym forum, albo wogle gdziekolwiek, ukoczon niekomercyjn postapokaliptyczn RPG inspirowan Falloutem? Obojtnie, czy mod czy stand-alone? Bo ja kojarz tylko Awaken, mod do FT. Zreszt, przy nim chyba te Doc pomaga (swego czasu robi mapy do FT).
I tu wracamy do punktu wyjcia.

- Komercyjne produkcjie nie wypuszczaj adnych alph na wiat bo im si to nie opaci.

- Amatorskich prawie nie ma a te co wymienie ani jedna nie spenia moich dwch wymaga

- Nasz projekt pomimo, e amatorski spotka si z niekonstruktywn krytyk bo na konstruktywn bym tak nie reagowa tylko przyj i zanotowa w projekcie koncepcyjnym jaki rwnie posiadam.

PODSUMOWANIE ???

ZAMIAST bez sensu krytykowa wystarczyo pomyle. Podsumowanie, e jestemy dobrzy zrobi niechccy idealnie Gerard Heime.

A docent czy zwa jak zwa po prostu si pomyli i nie ma dyskusji.
Gerard Heime co do renderw...to to s tylko modele z domyln textur...to tylko kwoli sprostowania...

co do broni...mgby sprecyzowa swoj wypowied?? Bo ja nie moge jej zrozumie...a wszelakie info na ten temat byo by bardzo przydatne

ze swojej strony dorzuce tak ma szybk tapetk...moe ukoi nerwy

http://www.bkm.pl/~Gecco/krysztal/datas/us...ta-sigonyth.jpg

Haime a mgby poda linka do World of Wastes??
Heh.

Tylko jedna maa uwaga:

Fajnie by byo, gdyby Siginyth wyszed.

Na razie duga droga przed nim, przynajmniej sdzc po informacjach na stronie.

Nie chc zapesza, ale rnie moe by, a wasz projekt mzoe doaczy do reszty niewydanych, aczkolwiek genialnych dzie.

Co do broni, nie mam czasu na razie si za to zabiera. Musia bym dokadnie poprzeglda wasze arty. Ale Kaspar moe wam pomc - mu udzieliem wiatych rad co do RS

Co do WoW:

http://shamo.gry-online.pl/forum/attachmen...s=&postid=36670

(screen ze starej wersji)

http://www.mmogspot.com/~nowy/plakat

(grafika propagandowa)

http://www.mmogspot.com

(tutaj maj swoje forum, i tam moze te znajdziecie jakie info)

I maj te kana #WoW w sieci ircnet.pl ( np.: poznan.ircnet.pl , to nie to samo co poznan.irc.pl )

http://shamo.gry-online.pl/forum/showthrea...15&pagenumber=1

(to jest wtek na Shamo o WoW - od duszego czasu co prawda nieaktywny, ale to dlatego, e chopaki maja wasne forum)

Co do tapetki:

"Nie mona wywietli strony"
QUOTE Gerard Heime napisa(a)

I maj te kana #WoW w sieci ircnet.pl ( np.: poznan.ircnet.pl , to nie to samo co poznan.irc.pl )



Czyli krotko mowiac na POLnecie .
Jeszcze tylko moje wyjanienia.

Dziki za dobre yczenia.

Wiemy, e duga droga przed nami ale to co pewno ci interesuje to fakt, e nasz projekt jest nieco inny od pozostaych amatorskich (oczywicie nie wszystkich bro boe).

Ja jako programista mam spore dowiadczenie w programowaniu (nie mwi tu o olimpiadach informatycznych) stworzyem sporo dziaajcych do tej pory systemw, pracuj w niemaej firmie i zarabiam odpowiednio przez co mam czas na to aby zrobi co dla siebie - to eliminuje projekt jako pretendent do nie wypau od strony silnika gry.

Spora ilo teamu ma wiek ponad 25 lat (cznie ze mn - 27) i pracuje zawodowo (co rwnie daje nam team dowiadczony).

Wczeniej rwnie prbowaem znale ludzi i rwnie spotykaem si z krytyk (czsto nieuzasadnion) ale inektre z tamtych projektw (krytykujcych) ju upada a nasz jak y tak yje i wkrtce myl, e bdziemy mieli ma niespodziank.

Na razie tyle.
Coz by tu powiedziec. Nic nowego - zawsze wszedzie krytyka i mimo iz ja tez jej Zoltharowi nie szczedze (a to mi sie licencja nie podoba, a to jezyk programowania, a to cos innego - zlosliwy i zrzedliwy jestem ), to widze potencjal tego zespolu i podziwiam ich za to, ze mimo juz prawie roku pracy nadal ktos tam ma chec cos zrobic. Mnie sie to zazwyczaj nie udaje.

Reasumujac - troszke zbyt duzo w was jadu, a za malo konstruktywnej krytyki. Napiszmy - "engine w tej wersji wyglada kiepsko", "trzeba jeszcze nad nim duzo popracowac", a nie "autor enginu jest do chrzanu, najlepiej niech wraca do domu i nic juz nie probuje robic". Kazdy sie uczy i jest to szczegolnie prawdziwe, jesli chodzi o izometryczne enginy, ktorych, jak slusznie zauwazyl Zolthar, nigdzie nie znajdziecie. Nie ma zbyt wiele darmowych (juz nie mowiac o Open Source) gier tego typu.

Powodzenia Zolthar, wiesz, ze zawsze chetnie zagram! (o ile wezmiesz sie w koncu za kompilacje wersji linuksowej)
Masz to u mnie jak w banku.

Sory, e nadal nie ma wersji na linucha ale wynika to tylko z faktu, ze ja pisz na windzie ale zapewniam, e przewidziaem to i wszystkie typy danych s predefiniowane wic nie bdzie problemu nawet z solarisem.

Jeszcze troszk cierpliwoci :-)

Pozdrawiam
QUOTE Zolthar napisa(a)

Sory, e nadal nie ma wersji na linucha ale wynika to tylko z faktu, ze ja pisz na windzie ale zapewniam, e przewidziaem to i wszystkie typy danych s predefiniowane wic nie bdzie problemu nawet z solarisem.

Linuksa albo ew. linuxa. Tylko prosze nie linucha, bo kojarzy si z dziwnymi rzeczami.

Co do przenonoci - lepiej testuj od razu, bo rne cuda moga si zdarzy, ktrych nawet najlepsi programici nie przewidz. No i nie wiem jak z tym jest pod wind, ale pod linuksem podstawa to automake/autoconf.
JUST WAIT A MINUTE.

Projekt skrytykowaly (i to jeszcze w stylu "mi sie nie podoba" - wiec nie wiem o co sie rzucac) raptem 2 (slownie: dwie) osoby (z czego jedna jest uwazana za szkodliwa dla zdrowia psychicznego i nalezy jej komentarze brac z przymruzeniem oka). Taka wrzawa sie podniosla. Nerwy stargane, dopywy adrenaliny, krew si jasna zaraz poleje. Wyluzujcie ludzie.

Drodzy twrcy, dalicie takie screeny a nie inne, (wiadomo) lepsze chowajc przed publik. Wic czemu szum podnosicie, gdy reszcie wydaj si one nieco ubogie? Ze wydajemy swoje opinie, wzorujac sie na nich? (btw. Zoltharze, te nowe rendery sa dla mnie ciekawsze)

Sami wiecie ile projektow upada. Informacje o nowych tworzonych - juz nie stanowia wielkiego halo. Stad - brakuje optymizmu i ekscytacji wsrod rzeszy graczy. Pesymizmy, cynizmu i sarkazmu - za to wiele.

Sam fakt, iz tworzycie wszystko od poczatku sami - nie wrozy dobrze. Jak juz Przemo_nie wspomnial - takie przedsiewziecia sa ogromnie czaso i pracochlonne. Dlatego w miare uplywu czasu ludzie sie wykruszaja i nie ma komu dalej ciagnac niekomercyjnego biznesu. (inna sprawa gdy motywacja jest materialna, znaczy - ma przeklad na dochody.)

TO DLATEGO nie ma przykladow ukonczonych projektow niekomercyjnych. A nie dlatego, ze nikt nie bral sie za ich tworzenie.

posty typu QUOTE Shamo od dzis jest radioaktywne - innaczej

Z jednej strony zaciekawia newsem a pozniej jebie na calego

z gory na dol i z boku tez. (...)(itd)

to nie wiem skad sie biora. Ani Obsydian ani DrPotfor nie wypowiadali sie w imieniu calej spolecznosci Shamo, nie rozumiem wiec, po co tak uogolniac. Wypowiedzieli SWOJE zdanie w SWOIM imieniu. Ich mozna ciagnac pod pregierz, ale nie serwis.

Co do ciebie, Kaspar, to texty

QUOTE \"Uwaam e po tych kilku komentarzach Shamo stracio bardzo wiele ze swojego klimatu i sensu istnienia - dodam i w najbliszym czasie nie zamierzam pisac zadnych newsw wasnie z tego powodu - bo wtpie czy aby by sens. \"

maja wydzwiek szczekania zbitego psa (no offence). Napisales newsa o projekcie ktory tobie sie spodobal (i zapewne wielu innym, ale nie o tym rzecz), luz, a teraz masz pretensje ze co? ze kilka osob nie podziela twego zdania? i ze powiedzialy to na forum? Projekt jak dla mnie nie jest powalajacy i nie piszcze z uciechy, no ale co? To oznacza ze nie dowiem sie o zadnym innym? "Bo to ma watpliwy sens"?

ogolnie to pozdrawiam i zalecam co poniektorym parzenie zielonej herbaty. Tak na uspokojenie ;] over and out.

ps. co do okreslenia "zapychacz czasu" to info dla niewtajemniczonych - jest to okreslenie na rzecz (gre, ksiazke, film, whatever, forme rozrywki) ktora zabiera nam czas, a nie sluzy niczemu pozytecznemu. Tak jak wspomniana wczesniej Ultima Online.

/edit - Tak, wiem ze sie troche spoznilam z postem, bo juz skonczyliscie dyskusje i przeniesliscie sie (jak zwykle) na temat broni, ale.. uwazam ze moje trzy grosze sa wazne, by sprawe wyjasnic ;]
QUOTE an_ge napisa(a)



/edit - Tak, wiem ze sie troche spoznilam z postem, bo juz skonczyliscie dyskusje i przeniesliscie sie (jak zwykle) na temat broni, ale.. uwazam ze moje trzy grosze sa wazne, by sprawe wyjasnic ;]


Jaka aluzja do mnie? Ale: obiecaem, e ju w kwestii broni, jei chodzi o inne RPG, nie bde si wypowiada. Wic na razie moesz by spokojna

Poza tym, popieram Ci w 95% (czyli cakowicie ).
aye, totalnie czytelna aluzja Ale w koncu trzeba miec jakies hobby (i charakterystyczne cechy wykorzystywane perfidnie do bloga)

taa? przy 95% i tak sie czasem pudluje

(sorr za offtopic)

pytanie: to pod Linuxa tez zrobicie?
Bunge : no przeciez napisali ze maja zamiar : chociaz ty czytaj uwaznie.

'z czego jedna jest uwazana za szkodliwa dla zdrowia psychicznego i nalezy jej komentarze brac z przymruzeniem oka' : jak widac legenda ma wyprzedzila m persone... jak zawsze i jaka jest bdna - ale lubie j

Zawsze mowie tylko za siebie, inaczej zaznaczam ten fakt ... lub gdy mam do tego prawo. Broda mi sie juz kotuni od powtarzania tego...

Kaspar : tobie bije wielkie brawo , nastepnym razem opisz to : http://www.metalheart.ru/ , miast sie mazaz i grozic odejsciem.

i zlota mysl tego watku : TYLKO TEN KTORY NIC NIE ROBI, NIE JEST KRYTYKOWANY.

to chyba na tyle... dalsza dyskusja nie ma sensu. Panowie zbyt ostro podchodza do tego wszystkiego... szkoda.
Ale fajna jatka bya, a ja jak zwykle si spuniem .

A cae zamieszanie z braku sownika "Doc na normal", ewentualnie "Gerard na Normal" (u niego to chyba efekt cigego przebywania z Docentem).

Po prostu trzeba si przyzwyczai.
Ach Jargo, sam przecie z nim pracujesz, nie wiesz jak to jest? Jak musisz poprawia tekst 4 razy, bo Docowi caly czas co nie pasuje, to z czasem przesikasz t Docentowatoci

Zreszt, to zasada dziaania wzorcw osobowych Williama Kirk Kilpatricka Jednym sowem, czowiek odwouje si w swoich reakcjach do wzorcw osobowych zapisanych w pamici

...

Tak wogle, to ja naprawd udzielam wypowiedzi w podobnym stylu lub o podobnym tonie, co Docent? Bo nie zauwayem

A tak na temat: czy ktos zamierza jeszcze napisa co o Sigonythcie, czy moe ekipa New Desert ostatecznie zmya si z Shamo?
Witaj an_ge.

Dziki za wyjaniajcego posta i jeszcze tylko chciaem dwa swoje grosze wrzuci.

Widzc dwa gupie posty nie wiedziaem kto jest kto, i e jedna z tych osb jest powszechnie uznawana za szkodliw. Teraz to wiem.

Co do upadajcych projektw to nie oczekiwalimy pochwa ale raczej szukamy osb do pomocy.

Jakoe robimy to za friko nie jestemy w stanie nikomu zapaci a tu kompletna arogancja si okazaa.

Nasz projekt nie jest mody bo gdyby kto wszed na http://www.zoltharia.com i poczyta kroniki zobaczyby,

e projekt ma ju ponad dwa lata i cay czas si rozwija. Nigdy nie byo tak, e tylko gadam o czym co zrobiem

a tego nie pokazuj. Bya pierwsza wersja gry, w ktr grao ponad 500 osb.

Potem powstaa nowa wersja i cay czas jest rozwijana.

QUOTE

Sami wiecie ile projektow upada. Informacje o nowych tworzonych - juz nie stanowia wielkiego halo. Stad - brakuje optymizmu i ekscytacji wsrod rzeszy graczy. Pesymizmy, cynizmu i sarkazmu - za to wiele.

Sam fakt, iz tworzycie wszystko od poczatku sami - nie wrozy dobrze.  

Dokadnie wiele ich upada i podczas rozwijania silnika upado kilka projektw.

Jednak my nadal jestemy i mamy naprawd team, ktry istnieje od pocztku.

Moe par sw o dowiadczeniach programisty silnika:

- Projekt i wykonanie systemu dla stacji monitorowania alarmw poprzez linie komutowane, radiolinie oraz cza GSM

- Programista w dziale kadr/pac - rozwj algorytmw liczenia deklaracji ZUS oraz procedury podstawy zasiku chorobowego(technologia COM Business Object)

- Wykonanie nowych i rozwj istniejcych moduw do systemu finansowo-ksigowego (technologia COM Business Object)

- Projekt i wykonanie aplikacji BUDET W UJCIU ZADANIOWYM dla klientw ze sfery budetowej

- Projekt i wykonanie programu ewidencji i kontroli wydawania banderol alkoholowych "AKCYZA" dla II Urzdu Skarbowego w Katowicach

- Wykonanie projektu i oprogramowania dla porednikw ubezpieczeniowych III filaru

- Projekt i wykonanie komputerowego systemu sprzeday dla hurtowni

- Dowiadczenie w pracy z zespoami liczcymi ponad 100 osb

To tylko wybrane dowiadczenia, ktre zagwarantuj prawidowy rozwj silnika i jego skoczenie.

Ponadto nie mam ju 15 czy 17 lat i nie bdzie sytuacji, gdy musz i na studia albo rodzice

zabroni mi co robi i ka czyta ksiki.

Dodatkowo ludzie z core teamu s rwnie w podobnej sytuacji co gwarantuje nam sukces.

My poszukujemy jedynie wsparcia od was. Nawet jednak czy dwie grafiki s pomocne chocia to zawsze mao.

Kada rada konstruktywna jest na cen zota. Nawet jeeli kto mi powie stary twj silnik chodzi jak mucha

w smole jest dla mnie sygnaem do zastanowienia si nad kodem, ale krytyka typu "kur.a ale to kicha "

nie wnosi nic poza sygnaem "ten go to cynik, arogant".

Czar goryczy przelewa fakt, e rozmawiam z ludmi z zagranicy i o dziwo od nich mam wiksze wsparcie ni od rodakw - kompletna paranoja.

QUOTE

ak juz Przemo_nie wspomnial - takie przedsiewziecia sa ogromnie czaso i pracochlonne. Dlatego w miare uplywu czasu ludzie sie wykruszaja i nie ma komu dalej ciagnac niekomercyjnego biznesu. (inna sprawa gdy motywacja jest materialna, znaczy - ma przeklad na dochody.)

TO DLATEGO nie ma przykladow ukonczonych projektow niekomercyjnych. A nie dlatego, ze nikt nie bral sie za ich tworzenie.

Wanie wszystkie nasze strony www wiadcz o tym, e tak nie jest. Ludzie s od pocztku i nadal trwaj a przybywaj tylko nowi.

Owszem pewna rotacja jest ale chccy dowiedzie si czego wicej o naszej grupie doczytaliby, e rotacja jest wrd ludzi maej wiary.

Tak naprawd nad gr wsppracuje 3x wicej osb ni jest to napisane ale tylko te osoby s z nami od pocztku trwania zoltharii i sigonyth.

To chyba o czym wiadczy.
Przed chwil oblukaem sobie wersj alpha enginu i ....

jestem pozytywnie nastawiony tzn ogladaem go z punktu widzenia kodera (mechaniki a nie wygldu).

Wszystko chodzi pynnie i adnie, scrolowanie, wykrywanie kolizji, animacja na moje oko cakiem cakiem.

Mi si podoba.

Aha co do izometrycznych enginw to jest IanOut project ktry jest ju w fazie beta. jest to nowy engine z tym ze uywa grafik z Fallouta 2.

I mam takie pytanko, czy planujecie udostpnienie kodu rdowego?
Dziki za sowa uznania a porwnujc mnie do IanOut tylko mnie podbudowae wszak to tylko nominacja dla mnie. Tym bardziej, e grafik chcemy mie wasn.

Nie zmienia to faktu, e to nadal nie jest polski system wic nie pozostaje mi nic tylko kontynuowa to co zaczem.

Niespodzianka jest taka, e teraz silnik dziaa ju naprawd w dwch trybach (client/server oraz single player) w wersji MMORPG i jak bdzie moliwo ogosz zapotrzebowanie na beta testerw.

Ciesz si rnie, e w kocu kto podszed do alphy tak jak si powinno podchodzi do alphy. Gdybym robi silnik 3D to dabym same polygony ale tu daem co dla oka dodatkowo.

Niestety nie planujemy udostpniania kodu rdowego ale t jest na razie 99% czas pokae czy to si zmieni.

Pozdrawiam.
Primo po pierwsze:

Piszc swojego pierwszego posta w tym temacie, ktry to by okrutnie cyniczny i sakrastyczny (tak jak to mam w zwyczaju piszc tylko kwintesencj), miaem na myli przedewszystkim grafik (bo tym si w tej chwili zawodowo zajmuj). Reasumujc szata graficzna jak i wykonanie nie powala na kolana i plasuje si gdzie w przedziale rednio na jerza - amane przez - przecitne ... wjc nie oczekujcie odemnie, e bde odrazu wpada w zachwyt nad tym projektem i wychwala go pod niebiosa i jeszcze dalej ... a same projekty nie s mi obce i nie pozostaje amatorem w tej kwestii.

Primo po drugie:

Tumaczenie si autorw wiekiem, prac zawodow i dowiadczeniem, kompletnie do mnie nie przemawia i na 100% bde za to potpiony przez nich bo uznam to za stek bzdur. Bo akurat wiek jak i dowiadczenie czy te w/w praca zawodowa ma z amatorskimi projektami tak niewiele do czynienia co krucjata mrwek afrykaskich na marsa.

Nie od dzi dnia wiadomo wszem i wobec, e w historii powstaway ju nie jedne projekty mniej lub bardziej zaawansowane, a tym samym mniej lub bardziej udane. Czy to robione przez zielonych amatrw z rednim wiekiem po 16 lat czy full wypas profesjonalistw majcych na koncie zdumiewajce osignicia.

Bo co si liczy ? liczy si idea, wizja i przedewszystkim jeden czowiek - dobry koordynator, ktry umie zapanowa nad caym powierzonym mu ludzkim potencjaem z jakim ma doczynienia przy tworzeniu projektu. Przykadw mona by mnoy, tylko po co ... s dwa wyjcia: albo bdzie przerost formy nad treci i klapa, albo bdzie to naleycie wykonane i udane. Tak czy siak jak moge zachwyca si czym czego tak naprawde jeszcze nie ma.

Primo po trzecie:

Sam jestem jednym z zaoycieli Shamo i nie pierwszy ju, a napewno nie ostatni widz ktry z koleji amatroski projekt gry, moda etc. Co wjcej! ba! wspieramy wszystko co si tylko da (FMUD, Nightwalk, Rdzawe Stepy, Polish Wasted etc.) aby jak najwicej modw, addonw, samodzielnych gier ujrzao swiato dzienne. Dlatego tymbardziej prosz nie wymaga odemnie bym si zachwyca i dostawa linotoku poczonego rozlunieniem mini twarzy na sam widok nie w peni kompletnego projektu po jednym renderze i paru concept artach (zaznaczam i oceniam grafike, a nie silnik gry).

Primo po czwarte:

Jak ju an_ge wspomniaa jak do tej pory tylko Tinity wry (przy ktrym te mam swj may udzia) dobre rokowania na zamknicie projektu z powodzeniam tworzonego ju od bagatela ponad 2 lat jeli mnie pami nie zawodzi. Co tym samym nie ycz bro Boe le Sigonyth, bo jestem daleki od tego. Poprostu czas pokae.

Primo po pite:

Do redaktorw Shamo, a zwaszcza Kasparusa: Chopczyku ... oczekuj z Twoich ust oficjalnych przeprosin za stwierdzenie (a tymczasem zostajesz zawieszony w funkcji redaktora shamo):

"Wielkie szychy tego serwisu umiej tylko powiedziec "orgazm w majtkach normalnie" ale same nie sprobuj znale zadnej ciekawej gry."

bowiem nie masz zielonego pojcia ile mam zaj poza wasn prac, dwoma uczelniami na gowie i rozpoczetych wasnych projektw i przedsiwzi. Dlatego nie jestem w stanie kontrolowa forum na bierzco i spdza na nim poowy dnia jesli nie wjcej, a tymbardziej odpowiada na kadego posta piszc eseje literackie godne literackiej nagrony Nikke.

Dzikuj za uwage.

Jesli kto poczu si tym uraony z gry przepraszam bowiem nie byo to moim zamiarem.

P.S. zwroty "Primo po pierwsze" etc. zostay celowo i wiadomie przezemnie uyte w takiej, a nie innej formie - to dla czepialskich.
Sprawa druga:

Domagam si rwnie przeprosin od autora postu:

QUOTE Unregistered napisa(a)

Shamo od dzis jest radioaktywne - innaczej

Z jednej strony zaciekawia newsem a pozniej  jebie na calego

z gory na dol i z boku tez.

Rozumiem wasza  radioaktywna frustracje ale czas wyjsc z bunkra na powierzchnie. Pare projektow z mroczna przeszloscia i ciagle powtarzajaca sie lista do zrobienia nie czyni was mistrzami gry do tego trzeba miec pasje :

A tworcy gry SIGONYTH  ktorej strone odwiedzilem na pewno ja maja.

A was  bunkrownikow  czeka smutny los przecietniakow.

Z reszta sami jestescie nikonsekwentni  bo porownujac projekt SIGONYTH z produkcjami sygnowanymi podpisami tworcow BG 1 i 2 wystawiacie jednoczesnie projektowi  pozytywna opinie bo klasyfikujecie go w jednym szeregu z superprodukcjami.

Zycze  Shamanom  zajebistej depresji poatomowej i dalszego rozwoju kolka pierdolonej wzajemnej adoracji.


(

host: poufne-usunite na prob ...

kraj: poufne

miasto: poufne

domys: osoba ta tam prawdopodobnie pracuje i napewno nie ma 16 lat co za tym idzie, napewno nie przypadkowo trafia na stron Sigonyth ...

)

Za zniewaenie dobrego imienia Shamo (bowiem nikt nie bluzga na Sigonyth) jak i caej spoecznoci uytkownikw na nim przebywajcych, dlatego i nie zwraca si on do 2 czy 3 osb tylko do grona ponad 1000 ludzi. Ponadto chciabym zakoczy t polemik i by moe nawet nawiza wspprac z autorami Sigonyth. jeli i oni wyra tak ch.

Przeprosiny maj by wystosowane drog oficjaln poprzez zaoenie stosownego tematu.

Sprawa Trzecia:

Nie chciaem jej porusza ... ale ... Autor projektu Zolthar pisze i wikszo zespou jeli nie wszyscy maja ponad 28 lat, a tymczasem poziom wypowiedzi (min. AjaS) pozostawia wiele do yczenia i tylko wszake on pozostaje niezruszony na krytyk i reprezentuje poziom.

Sprawa Czwarta:

DrPotf0r nie jest zreszony z Shamo, jest wolnym strzelcem i wsplpracuje tylko z nami. Shamowicze znaja go ju z jego sarkastycznego poczucia humoru i ironii wjc dla osb nowych moe si to wyda moe nieco grubiaskie ale taki jest Doc i to sie nie zmieni ... to tak w gwoli wyjanie.
Witam ponownie.

No no pokany post zatem par moich komentarzy - bynajmniej nie w myl oko za oko wrcz przeciwnie.

Ad primo 1

Nie napisae, e chodzi ci o grafik napisae o orgamie w majtkach a chodzio o to aby pokaza, e nie uprawiamy czczego gadania i dlatego udostpnilimy alph aby pokaza stan kodu gry. Grafika to na tym etapie dla mnie rzecz wtrna bo to potem mona zmieni. Najwaniejsze byy mechanizmy. Wic o to mi chodzio odpisujc na posta o orgazmach.

Ad primo 2

Co do wieku to niestety nie masz racji z caym szacunkiem. Wikszo tych amatorskich projektw, ktre upady upaday dlatego, e brali si za nie ludzie zbyt modzi. A powody upadkw byy proste:

- studia

- pierwsza lub kolejna dziewczyna

- brak umiejtnoci

- nowa praca i pogo za pienidzmi

- wiele innych problemw modego wieku

Niestety w tym ostatnim uwierz mi mam racj bo napisaem troch kodu i wiem jak bardzo wane jest dowiadczenie w projektowaniu struktur danych a z caym szacunkiem dla modych gniewnych programistw w adnej szkole w Polsce si tego nie da nauczy bo sam studiowaem na profilu inynierii i programowania. To przychodzi z wiekiem i prac zawodow. Ja chciaem zwrci uwag na fakt, e jestem ju po tych przejciach i jestem w stanie napisa ten silnik.

QUOTE

Bo co si liczy ? liczy si idea, wizja i przedewszystkim jeden czowiek - dobry koordynator, ktry umie zapanowa nad caym powierzonym mu ludzkim potencjaem z jakim ma doczynienia przy tworzeniu projektu. Przykadw mona by mnoy, tylko po co ... s dwa wyjcia: albo bdzie przerost formy nad treci i klapa, albo bdzie to naleycie wykonane i udane. Tak czy siak jak moge zachwyca si czym czego tak naprawde jeszcze nie ma.

I tu widzisz troch nie wiesz jak u nas jest. O ile mi wiadomo to mamy koordynatora, ktry trzyma to wszystko w kupie od dobrych dwch lat czego efektem pierwsza wersja gry a teraz prace nad drug i wczeniejsze posty ludzi z mojego zespou. Pasj mamy ide te.

Owszem nic nie gwarantuje nam sukcesu ale za to moemy mie marzenie, wsplny cel, ktry nas razem skupia w jedn cao. Na tym forum widziaem wiele ludzi, ktrzy co robi i szukaem wsparcia a zastaem zjebk.

Jak pisaem w poprzednim pocie ja nawet wsrd ludzi z teamu oczekuj konstrukltywnej krytyki a nie poklasku bo nie chodzi nam o zrobienie czego byle zrobi. Idc na stron zagraniczn i widzc jak japoce robi i robi za friko a potem to sprzedaj czemu nie zrobi tak samo. Mam siedzie i gra w ich gry czy zrobi jedn wasn ? Od zawsze miaem marzenie, ktre spenio si i spenia si. Zrobi dzieo ycia. Czy to tak duo ?

Niestety po raz kolejny mwi to o czym pisaem.

Wicej wsparcia konstruktywnego uzyskuje si na zagranicznych sajtach, gdzie ludzie napewno ci nie wymiej ale wska ci bdy, pomyki nawet mieszne ale powiedz co robisz le.

Niestety w Polsce jest inaczej dlatego na grze mamy takich ludzi jakimi samymi jestemy.

Ad primo 3

Widzisz ale znowu mwisz co innego ni piszesz. Nie ocenie caoci ale grafik. Widzisz ja si z tob nawet zgadzam ale po co taki ton wypowiedzi ? Zaleao ci na czym ??? Stawiasz nas za konkurencj ? to tylko o nas dobrze wiadczy.

Ad primo 4

Bez urazy i adnych aluzji ale trinity(ja rwnie ycz jak najlepiej) istnieje jak mwisz od ponad 2 lat ale nic nie wida na stronie aby to miao kiedykolwiek wyj. Znam przynajmniej jeden lub dwa inne projekty, ktre istniej od 3 razy krtszego czasu i maj dziaajcy kod 3D, ktry mona zobaczy czy to na forum czy na stronie a w trinity nie ma nawet w download niczego. Notabene mj silnik istnieje od sierpnia 2003 roku i naprawd do dzisiaj mamy duo napisane i alpha w trakcie przygotowywania.

Osoby ledzce rozwj silnika widziay kolejne etapy i wiedz, e postpy s widoczne ale nasz gr zbesztae z ziemi a trinity, ktre nic nie pokazao stawiasz za przykad ??? Nie rozumiem tego.

Ad primo 5

Bez urazy ale to wy powinnicie si przeprosi a nie tenr edaktor. On susznie zauway jako waszych wypowiedzi. Zauwa, e zbluzgano mj projekt a ja ani jednego przeklestwa a ni pogardy nie uyem. To mi nale si przeprosiny.

QUOTE

bowiem nie masz zielonego pojcia ile mam zaj poza wasn prac, dwoma uczelniami na gowie i rozpoczetych wasnych projektw i przedsiwzi. Dlatego nie jestem w stanie kontrolowa forum na bierzco i spdza na nim poowy dnia jesli nie wjcej, a tymbardziej odpowiada na kadego posta piszc eseje literackie godne literackiej nagrony Nikke.

Skoro nie kontrolujesz forum to jakim prawem zawieszasz kogo kto chce nad tym panowa ???

Stary ja pracuj, niedawno koczyem studia a w tym czasie robiem kilka fuch, pisaem silnik i braem lub i jako byem w stanie to pogodzi.

Na koniec tylko powiem, e ostatni post nikogo nie obrazi bo przynajmniej ja lubi dyskusj szczeglnie w tonie ostatniego posta a nie pierwszego - a uywanie primo to aby atwiej byo si popa do czego odpisuj.

Pozdrawiam i rwnie mam nadziej, e nikogo nie obraziem.
Jak na moj wraliwo, to Kaspar ma niestety racj...bez urazy, ale ostatnimi czasy administracja Shamo staa si przeraliwie grubiaska, a to powany minus tego forum...
Jako jeden z tworcow Trinity powiem jedynie tyle: Jak nie pokazujemy, to wcale nie znaczy, ze nie mamy. Praca u nas wre, a ze efektow w postaci prealphy lub czegos podobnego nie ma, to nie znaczy, ze nic sie nie dzieje i ze nic nie zrobilismy. Zycze waszemu projektowi jak najlpeiej i bede go wspieral w swoim serwisie (VDHP), ale denerwuja mnie teksty typu. My jestesy lepsi, bo cos pokazalismy, a wasz projekt i tak sie nie ukaze. Jesli kazdy wychodzilby z takiego zalozenia, to malo byloby nowych firm komputerowych. Dodam takze, ze my rowniez realizujemy swoje marzenia i to jest dla nas najwazniejsze.
Najmocniej przepraszam jeeli jakikolwiek post lub zdanie obrazio wasz projekt. Bynajmniej nie chodzio mi o to kto jest lepszy bo nie o to toczy si dyskusja. Wrcz przeciwnie jak najbardziej zaley mi na tym aby bya konkurencja wrd amatorw bo moe przyczyni si to do powstania lepszych produktw. Powiem wicej ja rwnie mog wspiera wasz projekt.

Jeszcze raz nie miaem, adnych zych intencji. A tak BTW chtnie zobacz co macie bo ciekawi mnie stan prac ale wycznie z ciekawoci.

Pozdrawiam.
Ano witam.

Ad Ad primo 1.

Tak nie napisaem, e chodzi mi o grafik mj bd, ale tak jak ju wczeniej pisaem nie mam czasu na pisanie eseji. Pozatym pewnie sam przyznasz, e reakcja na ten news / kometarze przesza nasze najmielsze oczekiwania. Same komentarze nie miay na celu w aden sposb oczernia czy te zniewaa Waszego projektu o czym te ju wspomniaem.

Ad Ad primo 2.

C i tu sie rznimy, kady znas ma inne dowiadczenia na tym polu ja pki co mam takie jakie przedstawiem by moe jak jeszcze troche poyje i mnie wrzody od tego typu sytuacji nei wykocz to moe sie odmieni ;], a pki co podtrzymuje to co napisaem.

Ad Ad primo 3.

Ton bytaki jaki by sarkastyczny i specyficzny dla mnie, byc moe nieco ostry ale nie mia na celu obrazy ani wyszydzania, to by nawet prdzej cytat ale to ju inna historia.

Ad Ad primo 4.

Z tym odnonie Trinity nie zgodze si, bo mam wikszy wgld w to co normalny miertelnik i miem twierdzi i jest on w duej mierze ukoczony ni tylko rozpoczty, ale wicej nie moge powiedzie na ten temat ze zrozumiaych wzgldw.

Ad Ad primo 5.

Mg to zrobi w sposb stosowniejszy anieli na amach forum i oficjalnie, s do tego odpowiednie procedury i kanay komunikacyjne by o tym osobicie poinforomowa, a nie dowiadywa si od osb 3-cich. Ponadto nie by on szaraczkiem ale osob publiczn i koleg redakcyjnym.

Odnosnie pracy i studiw tego te nie moemy porwnywa kady znas ocenia to na wasnym przykadzie, dowiadczeniach etc. i wierz mi naprawde mam nie mao zaj i nie twierdze Wcale, e Ty miae ich mniej ;].

Proponuje zakopa topr i nawiza wspprac ;].
Ok wida, e kady z nas ma inne dowiadczenia i pewno ycie wiele nas jeszcze nauczy i myl, e to dobry moment aby zakopa bazuk i zacz robi co konsturktywnego.

Z mojej strony powiem rwnie, e cieszy mnie, e si myliem co do trinity a z obsydianem chtnie wymieni dowiadczenia i moe faktycznie nawie si jaka wsppraca.

Pozdrawiam.
QUOTE Nie zmienia to faktu, e to nadal nie jest polski system wic nie pozostaje mi nic tylko kontynuowa to co zaczem.

Jasne, ja jestem w 100% za ukonczeniem waszego projektu(a raczej projektw).

QUOTE Niespodzianka jest taka, e teraz silnik dziaa ju naprawd w dwch trybach (client/server oraz single player) w wersji MMORPG i jak bdzie moliwo ogosz zapotrzebowanie na beta testerw.

Pewnie si zgosz .

QUOTE Niestety nie planujemy udostpniania kodu rdowego ale t jest na razie 99% czas pokae czy to si zmieni.

Troch szkoda, no bo wasnie nie ma open sourcowych enginow izometrycznych(dla RPG), nie wspominajc ju o sieciowych.
Fajnie to wyglada jak wszyscy sie zaczynaja tlumaczyc

-pytanie : jakiz cel ma wymienianie zaje ktorym sie oddajemy? Bo jezeli to ma jakis wiekszy sens, to ja tez moge cos napisac.

---

i malutkie wyjasnienie : sarkazm, ironia, grubianstwo to nie wszystko co mam do zaoferowania, kto ze mna w jakikolwiek sposob pracowal ten wie

---

Zolthar : 'e jedna z tych osb jest powszechnie uznawana za szkodliw' : czuje sie obrazony, przepro

---

Jargo : na nastepna impreze zaprosze cie osobiscie

---

Gerard : ty nie kopiuj moich zachowan, to szkodzic moze osobie w tak mlodym wieku; szczegolnie tych nienaturalnych

---

i jak bedzie co ogladac i z Trinity i z Sigonyth'u, to bedzie powazna krytyka (nie mam tu na mysli czystego krytykowania - wady i zalety beda zawarte w ocenie) i obiektywna dla obu produktow.
ehhh

no comment - szkoda sw
QUOTE DrPotf0r napisa(a)

i malutkie wyjasnienie : sarkazm, ironia, grubianstwo to nie wszystko co mam do zaoferowania, kto ze mna w jakikolwiek sposob pracowal ten wie

niestety w dobry sarkazm i konstruktywn ironi, to raczej jeste ubogi...za to grubiastwa...ci nie brak...
Co jak co ale Ty Vermin na tym forum bez skazy te nie jeste ;] ...
dajcie se (sobie te) na luz... bo wiecej zlego wyjdzie.
wow....

tak malo czasu a tyle tekstu, negatywnej energii (bosz co ja pisze) no ale prawda....

i wszystko przez mniej niz 10 sw...

jestem pelna podziwu.
eh

No wanie

Wystarczy 10 sw by wywoa wojn.

A potem 1000 nie wystarczy by j zakoczy.



Chyba odkryem jak mdro ludow.

(tylko ludu brak ;] )
Mona to zaatwi bez sw:

Jedn ze stron stawia sie pod mur...

Przypominaj mi si lekcje historii... profesor rzuca haso:

"jak zreformowa ustrj polityczny RP z XVIII wieku?"

po kilku mdrych wypowiedziach skoczyy mi si pomysy... no to rzucam taki tekst:

"Wybi 80% szlachty!"

Potem przewijao si jeszcze par razy - przy reformie finansw, wojska, przy zmianie mentalnoci polakw (o, tu w szczeglnoci forsowaem mj pomys! ).

Niemniej jednak: koczmy OT, zamykajmy temat...

U mnie Sigonyth ma czyst kartotek: bde ledzi rozwj projektu, i gdy zobacz cos naprawde konkretnego, wtedy przyjdzie czas na komentarze.

Licz na to, e Obsy bdzie na bierzco informowa nas o postpach prac.
QUOTE jargo napisa(a)

eh  
No wanie

Wystarczy 10 sw by wywoa wojn.

A potem 1000 nie wystarczy by j zakoczy.



Chyba odkryem jak mdro ludow.

(tylko ludu brak ;] )


O! Podoba mi sie! Masz juz jednego luda ;]

Dobrze, ze sie wszyscy pogodzili, macie po :misio: (ee nie ma tu misia) BTW: ta klotnia skonczyla sie zanim zdarzylam ja przeczytac i ten...koniec mojego OT
Jak kady wie kady robi jak umie. Projekt zarwno Sigonyth jak i zoltaria bardzo mi si podobaj i widz w nich wiksz przyszo ni w innych polskich produkcjach tego typu.

Jestem grafikiem w tej grupie i na obron grafiki pokazuj wam obrazy z produkcji do tej gry.. myl e cz z was zmieni zdanie o grafice bo jakby nie patrze to jest policzek dla twrcw i mam zamiar broni swoich zdolnoci

und3r

[img]http://3d.tech.new.net/pliki/postaci/pan3.jpg[/img]

[img]http://3d.tech.new.net/pliki/postaci/pan3a.jpg[/img]

Czekam na wasze opinie
HI!

Bardzo dobra robota ale wstrzymam si z zachwytem do czasu jak zobacz animacje tak skomplikowanej siatki

Pozdrawiam,

SODA
Siatka jest bardzo prosta i nie jest gsta

To wszytko kwestia modelingu A rigowa bdzie kto inny :>
Moze trzeba bedzie zaznaczyc w stopce na forum ze Shamo [jako portal] nie ponosi odpowiedzialnosci za umieszczane na forum tresci

A na powaznie to ciesze sie ze cala ta sprawa jush sie zakonczyla.

Zolthar ja chcialbym powiedziec tylko tyle ze Shamo [jako serwis] bedzie wspieral jak tylko moze WSZYSTKIE projekty a to ze jego redaktorzy czy forumowicze roznie sie o roznych wypowiadaja to juz tylko kwestia indywidualnego gustu IMHO.

PS. Vermin co masz dokaldnei na mysli mowiac ze administacja shamo stala sie grubianska? Prosilbym o jakies konkretne przyklady jesli mozna.
C, nie chciabym zosta le zrozumiany, wic na pocztek najpierw co rozumiem pod definicj grubiastwo [vide definicja sownikowa]:

grubiastwo

zachowanie, sowa itp. niestosowne, nieokrzesane, prostackie

czyli jeli o Ciebie chodzi Kazul, to nie mam zastrzee jako uytkownik forum, bo to si Ciebie nie ima. Jak chcesz przykadw, prosz zerknij na pocztek teg tematu i zlustruj wiele wypowiedzi. A z innej beczki: kady kto cho troch orientuje si w relacjach SHAMO, wie, e cz moich sporw z Potforem ma charakter czysto personalny, lecz teraz mwi to jako Vermin - user, a nie jako Vermin - 'wrg Potfornego'

(zaznaczam, e jest to tylko moje skromne zdanie i moje wasne odczucia...)
Hmmm

Tak sobie mysl i...

Wanie uswiadomiem sobie, ze mona miec wirtualnych wrogw.

Taki sieciowy przyjaciel(inaczej)ma same zalety.

Mozna si na nim wyy grajac 1 na 1,

bluzga do woli

a kiedy si zmczysz po prostu wyczasz kompa.

I to podniecajce oczekiwanie na nowego wirusa w skrzynce. ;D

A tak na powanie to moe co kto (z ekipy Sigonyth) pokae jeszcze do ogldania, jak ju si tak rozpdzilimy ;]
QUOTE I to podniecajce oczekiwanie na nowego wirusa w skrzynce.

O tak! :>
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • erfly06132.opx.pl


  • © Erotyka — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress Design by Colombia Hosting