Erotyka â strony, Obrazki i wiele wiÄcej na WordPress
Oto moja propozycja, przeorganizowałem to wszystko lekko:
1. Oldtown 2006 jest ogólnopolskim zlotem miłośników gry fabularnej Fallout. Ma postać imprezy zamkniętej na ściśle określonym terenie, w której udział mogą wziąć osoby, które uzyskały zgodę Organizatorów na ustalonych przez nich warunkach. 2. Uczestnikiem zlotu może zostać każdy, kto ukończył 16 rok życia i uiścił odpowiednią opłatę. Osoby poniżej 18 roku życia muszą przedłożyć organizatorom pisemną zgodę rodziców na udział w imprezie. Wzór tejże zgody znajduje się na stronie internetowej Oldtown. 3. Organizatorzy nie zapewniają ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków. Uczestnicy powinni być ubezpieczeni we własnym zakresie. 4. Każdy uczestnik imprezy w momencie zaakceptowania warunków regulaminu otrzymuje imienny identyfikator. Identyfikator ten powinien nosić w widocznym miejscu. 5. Osoby pod wpływem środków odurzających i/lub agresywne mogą nie zostać dopuszczone do brania udziału w atrakcjach zlotu. Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość wykluczenia takich osób z dalszej części imprezy i wydalenia z terenu zlotu. Osoby stwarzające zagrożenie zdrowia lub życia swojego lub innych uczestników bądź organizatorów zlotu również również zostają wydalone. 6. Wszelkie uchybienia bezpieczeństwa, porządkowe lub organizacyjne powinny być zgłaszane bezpośrednio jednemu z aktualnie dyżurujących Organizatorów lub głównemu Organizatorowi zlotu. 7. Na terenie imrezy obowiązuje absolutny zakaz strzelania z broni ASG. Osoba, która odda jeden choćby strzał zostanie bezzwłocznie wykluczona z dalszej części imprezy i wydalona z terenu zlotu. 8. Ogień wolno palić tylko w specjalnie wyznaczonych do tego celu miejscach.
Ad.1. Oldtown 2006 jest ogólnopolskim zlotem miłośników gry fabularnej Fallout. oraz ogólnopojętych klimatów postapokaliptycznych
Ad.2. W razie wątpliwości podczas rejestracji organizator może zażądać przedstawienia dokumentu tożsamości potwierdzającego wiek zlotowicza.
Ad.4. W przypadk zgubienia identyfikatora należy bezzwłocznie zgłosić się do organizatorów. Osoby posiadające identyfikatory organizatorów lub wsparcia mogą zażądać od zlotowicza pokazania identyfikatora, jeśli ten nie jest dostatecznie widoczny.
9. Zlot jest organizowany za zgodą władz miasta i w porozumieniu ze służbami miejskimi. (niech wiedzą, że jakby co policja może także interweniować)
+ te punkty które były w zeszłym roku bo były one ok i są potrzebne IMO.
REGULAMIN wersja finalna (?)
1. Oldtown 2006 jest ogólnopolskim zlotem miłośników gry fabularnej Fallout oraz ogólnopojętej fantastyki postapokaliptycznej. Ma postać imprezy zamkniętej na ściśle określonym terenie, w której udział mogą wziąć osoby, które uzyskały zgodę Organizatorów na ustalonych przez nich warunkach.
2. Uczestnikiem zlotu może zostać każdy, kto ukończył 16 rok życia i uiścił odpowiednią opłatę. Osoby poniżej 18 roku życia muszą przedłożyć organizatorom pisemną zgodę rodziców na udział w imprezie. Wzór tejże zgody znajduje się na stronie internetowej Oldtown.
3. W razie wątpliwości podczas rejestracji organizator może zażądać przedstawienia dokumentu tożsamości potwierdzającego wiek zlotowicza.
4. Organizatorzy nie zapewniają ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków. Uczestnicy powinni być ubezpieczeni we własnym zakresie.
5. Każdy uczestnik imprezy w momencie zaakceptowania warunków regulaminu otrzymuje imienny identyfikator. Identyfikator ten powinien nosić w widocznym miejscu. W przypadku zgubienia identyfikatora należy bezzwłocznie zgłosić się do organizatorów. Osoby posiadające identyfikatory organizatorów lub wsparcia mogą zażądać od zlotowicza pokazania identyfikatora, jeśli ten nie jest dostatecznie widoczny.
6. Osoby pod wpływem środków odurzających i/lub agresywne mogą nie zostać dopuszczone do brania udziału w atrakcjach zlotu. Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość wykluczenia takich osób z dalszej części imprezy i wydalenia z terenu zlotu. Osoby stwarzające zagrożenie zdrowia lub życia swojego lub innych uczestników bądź organizatorów zlotu również również zostają wydalone.
7. Wszelkie uchybienia bezpieczeństwa, porządkowe lub organizacyjne powinny być zgłaszane bezpośrednio jednemu z aktualnie dyżurujących Organizatorów lub głównemu Organizatorowi zlotu.
8. Na terenie wyznaczonym na pole namiotowe, należy zachować czystość i porządek.
9. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy zagubione lub pozostawione bez opieki.
10. Odpowiedzialność finansową za powstałe szkody ponoszą sprawcy.
11. Na terenie imrezy obowiązuje absolutny zakaz strzelania z broni ASG. Osoba, która odda jeden choćby strzał zostanie bezzwłocznie wykluczona z dalszej części imprezy i wydalona z terenu zlotu.
12. Ogień wolno palić tylko w specjalnie wyznaczonych do tego celu miejscach.
13. Zlot jest organizowany za zgodą władz miasta i w porozumieniu ze służbami miejskimi.
ad.8 a gdzie indziej mozna syfic dowoli ?
ad. 11 chyba kazdy z nas w zeszlym roku powinien zostac wydalony ale w sumie niech zostanie.
Co do punktu 11 to wiadomo, że i tak będzie tak, że ktoś strzeli a my mu i tak tylko upomnienie damy Przesadą moim zdaniem jest stwierdzenie, że choćby jeden strzał i won - napiszmy po prostu:
11. Na terenie imrezy obowiązuje absolutny zakaz strzelania z broni ASG. Osoba, która złamie ten punkt regulaminu może zostać bezzwłocznie wykluczona z dalszej części imprezy i wydalona z terenu zlotu.
i jeszcze dodać zdanie: "Chyba, że organizatorzy ustalą inaczej na czas przygotowanych atrakcji."
Oj czechu, dałbyś sobie spokój z tym 8 punktem - jest potrzebny bo jak widzisz na ulicach miasta też nie wolno syfić a syf jest - a tak przynajmniej mamy na to jakiś wpływ - o ile się postaramy bo wiadomo co było w zeszłym roku - Theya sprzątała w barze cały czas.
Rawdan : poprostu sugerowalem by zapisac w regulaminie ze nigdzie nie mozna syfic...
nie klimatów bo klimat to może być ciepły albo zimny... nie kompromitujmy się nurtu post-apo albo gatunku post-apo
Ja do regulaminu wkleilem tylko tekst smoka, ale fakt - słowo klimat ma inne znaczenie... Oto skutek zbyt częstego czytania CDAction i for internetowych
hehehe A ta wersja z "klimatem" i tak poleciała do Urzędu Miasta
Przynajmniej mamy regulamin w "klimacie" komputerowców