Katalog znalezionych fraz
Erotyka — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

Od dzisiaj bêdziecie mogli na bie¿±co dowiadywaæ siê o dzia³aniach naszej dzielnej i radosnej dru¿yny twórców gry Polish_Wasteland, która wbrew nadziejom niektórych ma siê ca³y czas dobrze.

Do pocz±tkowego sk³adu teamu do³±czy³o parê osób i obecny sk³ad wygl±da tak:

Bio_hazard - lokacje, ¶wiat
Czacha - concept art, tekstury
Deadlus - lokacje,skrypty
DrPotf0r - szef, ¶wiat, grafika 2d, concept art
Fire - grafika 3d
Gerard Heime - broñ, lokacje, pancerze
Jargo - programowanie, skrypty
Looz - lokacje, teksty
Marek_z_Lechem - concept art
Samar - programowanie
Soda - grafika 3d
SzU - muzyka, concept art
Theya - grafika 2d, concept art

Prace nad gr± ca³y czas posuwaj± siê do przodu mimo burz, deszczów i szalej±cych wiatrów.
Na pocz±tek prezentacja szkiców bestii, które nie dadz± Wam spaæ po nocach:
MUTANT
SZCZUR
PTAK
Oraz przedmiotów, które spotkaæ bêdzie mo¿na na polskim pustkowiu:
SATURATOR
BUDKA_TELEFONICZNA
Na dzisiaj tyle, pozdrawiam.


Ca³kiem milutkie szkice tu macie szczególnie podoba mi siê mutant - super krecha - no i powodzenia w dalszych pracach !!
Faktycznie ladne ladne....
Ale chcialbym to zobaczyc w grze
Ciekawe koncepty

rowniez zycze powodzenia!


Ten mutant w masce gazowej podobny do jednego potworka z Bur¿uazji
szkice pierwsza klasa! nie moge sie juz doczekac kiedy je zobacze w grze
powodzenia!
no spoko szkice.
czyjego autorstwa?

troche ta budka tel. mnie ,,rozczarowala,,
taka londynska zabardzo:D

pozdro
jaka londyñska ? ... chyba jeste¶ za m³ody ¿eby pamiêtaæ, ¿e w czasach PRL'u by³y takie czerwone budki telefoniczne w ka¿dym du¿ym mie¶cie jak na szkicach ;] ...
Ja mam pytan kilka do pana koordynatora, badz kogos kto bedzie znal odpowiedzi na moje pytania

Zrezygnowaliscie z silnika FO (a tym samym z systemu SPECIAL, jak mniemam?) na rzecz autorskiego silnika tworzonego od podstaw. Skoro tak to moje pytania brzmia nastepujaco.

Jak bedzie wygladal rozwoj postaci?
Czy nadal beda perki, traity?
Czy pozostawice ten sam podzial umiejetnosci, statystyk?
W jakich ilosciach gracz bedzie zdobywal doswiadczenie? (chodzi o to czy gracz bedzie zdobywal doswiadczenie w setkach, tysiacach, milonach, bilionach...)
Ile moze wynoscic ilosc doswiadczenia przyznawana graczowi za wykonanie przecietnego questa? (chodzi o to, aby np. gracze piszacy lokacje nie przesadzali z tymi liczbami w jedna, ani druga strone)
...hmm wlasciwie to najpierw powinieniem zapytac sie was czy, aby na pewno w pelni chcecie zrezygnowac ze SPECIALA, czy tylko planujecie odpowiednio go zmodyfikowac? Jezeli to drugie, to jakie modyfikacje chcecie wprowadzic i co chcecie przez to osiagnac, poprawic?

<blagam tylko niech odpowiada ktos kompetentny>

Za odpowiedzi, z gory podziekowal.

Szkice w porzadku, wiecej komentowal nie bede, bo to w koncu tylko koncepty. W kazdym badz razie jak juz przy stronie graficznej projektu jestesmy, to czekam na wiecej modeli giwerek (snajpera RULA) ...i inne smaczki.

Takiej prawdziwej mateczki Polski po wojnie atomowej to ja jeszcze nie widzialem, a z calego szeroko pojetego RPG, ten swiat lubie chyba najbardziej i mysle, ze bedzie to niesamowite doznanie Zycze wam powodzenia, a przede wszystkim wytrwlosci, poniewaz tej trzeba najwiecej, bo talent albo sie ma, albo sie go nie ma

A tak PS: Moze ktos zapodac schemat opisujacy jak ma wygladac przykladowe miasto? Wiecie - historia, opis postaci i ew. jakies konkretne wytyczne, jak macie. Nie mowie, ze cos napisze, ale jakbym sie kiedy spil to wiecie... rozne rzeczy czlowiekowi przychodza do glowy
Jak bedzie wygladal rozwoj postaci?
->Bedzie plynny, bez leveli, glupiego wzrastania hp co poziom... im czesciej wykorzystujesz dana umiejetnosc (odnoszac sukcesy oczywiscie) tym szybciej ona rosnie.

Czy nadal beda perki, traity?
->Bêd± - z ta ró¿nic± i¿ bêd± zdobywane w inny sposób i bêdzie ich zdrowo wiêcej ni¿ w falloutach.

Czy pozostawice ten sam podzial umiejetnosci, statystyk?
->Nie

W jakich ilosciach gracz bedzie zdobywal doswiadczenie? (chodzi o to czy gracz bedzie zdobywal doswiadczenie w setkach, tysiacach, milonach, bilionach...)
Ile moze wynoscic ilosc doswiadczenia przyznawana graczowi za wykonanie przecietnego questa? (chodzi o to, aby np. gracze piszacy lokacje nie przesadzali z tymi liczbami w jedna, ani druga strone)

->Nie bedzie otrzymywa³ do¶wiadczenia wyra¿anego w punktach, gdy¿ jest to bezsensowne... umiejêtno¶ci rozwija siê u¿ywaj±c ich, a za questy dostaje siê fizyczne wynagrodzenie.

...hmm wlasciwie to najpierw powinieniem zapytac sie was czy, aby na pewno w pelni chcecie zrezygnowac ze SPECIALA, czy tylko planujecie odpowiednio go zmodyfikowac? Jezeli to drugie, to jakie modyfikacje chcecie wprowadzic i co chcecie przez to osiagnac, poprawic?
->juz zrezygnowalismy ze specjala.
Ja te¿ mam pytanie.
Jak bêdzie wygl±da³ system walki i obra¿eñ?
Dzieki za odpowiedzi, DrPotf0r.

Z tymi zmianami to i fajnie i niefajnie Grywlnosc moze na tym ucierpiec, bo chyba nie ma przyjemniejszego momentu w cRPG jak 'level up'. To zapala gracza do dalszej exploracji swiata gry i co najwazniejsze pozwala jakos racjonalnie rozwinac postac w wybranym przez siebie kierunku. Postaci gracza wzrasta level i to jest ta chwila na zastanowienie sie nad tym co dopakowac teraz, a co dopakowac pozniej itd. zeby osiagnac zamierzony cel, czyli stworzyc sobie np. snejkera. Gracz wykonuje questy, zabija wrogow i tym sposobem jego postac wskakuje na kolejne levele, gracz przydziela jej nastepne punkty doswiadczenia i tak sie to toczy. A teraz jak bedzie chcial dobrze machac mlotkiem to bedzie sie nim musial zdrowo namachac jak bedzie chcial byc handlarzem, to bedzie musial sporo sie nahandlowac... ect. Z jednej strony jest to logiczne i realne podejscie do tematu 'jesli chcesz dobrze strzelac to sie naucz', ale z drugiej strony czy graczy to nie odstraszy? Wyobraz sobie taki motyw. Zaluzmy, ze chcesz stworzyc sobie snejkera, wyczailes goscia majacego na stanie kose, ktora w gardle zatapia sie jak rozgrzany noz w masle. Delikwent chce ci ja opchnac za 3k, ale ty nie masz zlamanego grosza, a twoja postac to nie snejker tylko jakis, jak smiem myslec, obdartus z jednym prawym butem zalozonym na lewa noge I teraz musisz tak:

- nauczyc sie skradac[b] (tak, aby nikt nie zrobil ci kuku zanim twoja reka, w ktorej trzymasz kose nie wyloni sie z mroku. cwiczysz, cwiczysz, cwiczysz...)
[b]- nauczyc sie machac kosa
(trzeba zabijac, i to takie postacie, ktore sa leszczarskie, bo z poczatku my tez jestesmy leszczarscy i mamy tani sprzet. ludzi w miescie mordowal nie bedziesz, bo nie wypada a co najwazniejsze – ale ze mnie dran – nie oplaca sie. wiec lazisz i szukasz pionkow i zabijasz, zabijasz, zabijasz... najpierw krowy rolnikow, pozniej dzieci rolnikow, rolnikow... a na koncu w celu sprawdzenia nabytych przez twoja postac umiejetnosci zabijasz ludzi tak, aby po zatopieniu noza w ich ciele, przed ich zejsciem zdazyc ubic z nimi interes jeszcze zanim poczuja bol, poinformowac ich, ze ktos ich ranil i 'tam' pobiegl, zaprowadzic do szpitala, zdobyc uznanie i wypracowac sobie pozytywna reputacje w miescie. oczywiscie to tylko zart )
[b]- zdobyc kase[b] (za sprzedaz skradzionych przedmiotow nic nie dostaniesz, bo takich nie masz bos (przepraszam za slowo) dupa, a nie zlodziej chyba, ze nauczys sie krasc... jest jednak prosciejszy sposob – wykonywanie questow. za nie dostajesz przedmioty, ktore mozna opchnac, badz tez od razu kase, ale musisz szukac tych najprostszych bos ani negocjator, ani gosc, ktory porzadnie w morde leje. lazisz, lazisz, lazisz... masz tez sprzet zdobyty na wrogach, ale jest tani i kiepsko chodzi, bo zdobyles go na leszczach – vide punkt wyzej)

(wezmy pod uwage jeszcze to, ze nasza postac musi odnosic sukcesy podczas nauk, aby jej umiejetnosci w ogole wzrastaly)

Nie zrozumcie mnie zle, bo ktos moze powiedziec wszystko w swoim czasie. Chodzi mi o to, ze rozwoj postaci i zwiazane z nim poznawanie swiata/interakcja ze swiatem/rozwoj wydarzen, moze przybrac strasznie monotonna forme, a calosc odstraszy graczy swoim schodkowym systemem wymogow. Jakie jest twoje zdanie w tej kwestii, DrPotf0r? Masz jakis kruczek, ktory uplynni rozgrywke wraz z uplynnieniem systemu rozwoju postaci? Czekam na olsnienie

I jeszcze jedno odnosnie twoich odpowiedzi na moje poprzednie pytania. Jakie bede umiejetnosci w nowym systemie, perki, traity, statsy? Podaj chociaz kilka przykladow i jakies opisy w przypadku tajemniczych nazw
Dziekujemy za mierne opowiadanie na temat wadliwego rozwoju postaci.

A teraz odpowiedz na jedno z dwojga pytan zadanych w tym wielkim tekscie.

[..]zeby osiagnac zamierzony cel, czyli stworzyc sobie np. snejkera. Gracz wykonuje questy, zabija wrogow i tym sposobem jego postac wskakuje na kolejne levele, gracz przydziela jej nastepne punkty doswiadczenia i tak sie to toczy
-Gracz nie bedzie strzelal z bazooki by jego postac nauczyla sie skradac, bedzie musial machaæ toporem by staæ siê bieg³ym w jego obs³udze.

I jeszcze jedno odnosnie twoich odpowiedzi na moje poprzednie pytania. Jakie bede umiejetnosci w nowym systemie, perki, traity, statsy? Podaj chociaz kilka przykladow i jakies opisy w przypadku tajemniczych nazw
-Moze poprostu dam ci podrecznik do przeczytania?
to do goscia:
stary zarejestruj sie bo nie wiem do kogo mowie.

mnie jakos w gorky 17 nie przeszkadzalo ze umiejetnosci rosly wraz z uzywaniem danej broni...
poza tym nie sprowadzaj wszytskiego do az takich skrajnosci, bo to nie jest metoda.
Jak bêdzie z tym systemem walki?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • erfly06132.opx.pl


  • © Erotyka — strony, Obrazki i wiele wiÄ™cej na WordPress Design by Colombia Hosting