Katalog znalezionych fraz
Erotyka — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

Witam, otó¿ od niedawna zajmuje siê 3D, teksturowaniem i wstawianiem obiektów. I niestety napotka³em dosyæ powa¿ny problem, a rozwi±zania nie znalaz³em ani w Google, ani na forum. Opiszê mo¿e wszystko po kolei. Wykorzystywane programy to Blender 2.49 i Gimp.

Otó¿ mam model miecza w .blend i teksturê w .tga. W "shading" i "ustawienia materia³u" ( albo po prostu material buttons ), w okienku "Links and pipeline" robiê "Add new". W "texture" dajê "add new" i zmieniam w "map input" na UV. Pó¼niej w "Link to object" wpisujê co¶ krótkiego ( próbowa³em ró¿nych rzeczy - od se, przez "sej" i "sejm" a¿ po "sejmitar", a tak¿e ca³kowicie odmienne, typu "zcsxgs" ).

W "texture buttons" wybieram "image", robiê "load" i wczytujê idealnie t± sam± teksturê, któr± mam na mieczu. Teraz importujê co¶ ( przez Kerrax ) i dostosowujê skalê mojej broni. Usuwam obiekt, który przed chwil± importowa³em i eksportujê mój model ( nie przez Kerrax, tylko normalnie ).

Mam wiêc teksturê w .tga i model w .3ds. Oba pliki maj± identyczn± nazwê. Teksturê wrzucam do "_Work\Data\Textures\Items", a model do "D:\G2NK\_Work\Data\Meshes\Items\IT_Weapons".

Piszê skrypt, mo¿e podam jego tre¶æ poni¿ej ( jest w IT_Addon_Weapons ):

//*********************************************************
INSTANCE sejmitar (C_Item)
{
name = "Sejmitar";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_SWD;
material = MAT_METAL;

value = 750;

damageTotal = 70;
damagetype = DAM_EDGE;
range = 95;

on_equip = Equip_1H_02;
on_unequip = UnEquip_1H_02;

cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
cond_value[2] = 50;
visual = "Sejmitar.3ds";

description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_OneHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

No, to teraz sprawdzam w Spacerze skrypty, nie ma ¿adnego b³êdu. Uruchamiam Gothic, wpisujê sobie kod na moj± broñ. Pojawia siê, owszem. Model te¿ jest taki, jaki byæ powinien. Jednak tekstura, jak sugeruje nazwa tematu, jest "kamienna". Mo¿e dam screen.

http://ifotos.pl/img/Kamiennaa_xrssxr.JPG

Co robiæ ? Sprawdza³em wszystkie czynno¶ci z ró¿nymi tutorialami, próbowa³em ró¿nych kombinacji nazw plików, grzeba³em nieco w skryptach - i nic. Spêdzi³em nad wstawianiem tego jednego modelu z 4 godziny i nadal jest "z kamienia".

Co mo¿e byæ przyczyn± takich rzeczy ? Najlepsze jest to, ¿e pierwszy model który wstawia³em nie sprawia³ takich problemów i dzia³a bez zarzutu. Robiê kolejne analogicznie, ale wszystkie inne maj± kamienn± teksturê.

B³agam o jak±¶ radê, a najlepiej o proste rozwi±zanie problemu 4.gif . Kto poda pomocn± d³oñ pocz±tkuj±cemu ?


W moim przypadku problemem by³o to, ¿e nie wstawia³em tekstury w dobre miejsce. Musi ona znajdowaæ siê DOK£ADNIE w folderze "Textures", to pierwsza sprawa. PO drugie, musisz pamiêtaæ, ¿e je¶li wstawisz jaki¶ przedmiot do gry i bêdzie mia³ on z³± teksturê, to pó¼niej nawet jak wstawisz teksturê, poprawisz j± czy cokolwiek, to w moim przypadku ma zapamiêtan± ju¿ t± star±, wiêc musisz wej¶æ w folder _compiled i usun±æ kopiê .MDS swojego miecza, je¶i wstawisz now± teskturê ofc. Ostatnia sprawa- ja akurat tworzê w Wingsie, i tam, je¶li wstawiê teksturê, a nastêpnie oteksturujê przedmiot i zapiszê w formacie .3ds, to gdy otworzê go ponownie, ju¿ zapisanego, to czêsto zmienia mi nazwê tesktury, na tak± jak nazwa obiektu- czyli, je¶li miecz zosta³ stworzony z modelu "cube1" to tekstura bêdzie siê nazywaæ "cube1" i wtedy muszê wyeksportowaæ teksturê o nazwie "cube1" i z TAK¡ W£A¦NIE nazw± wstawiæ j± do folderu TEXTURES. Mam nadziejê, ¿e pomog³em jako¶
Jak ja co¶ dodaje do gothic to mis siê ca³y ¶wiat z kamienia robi
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • erfly06132.opx.pl


  • © Erotyka — strony, Obrazki i wiele wiÄ™cej na WordPress Design by Colombia Hosting