Erotyka — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress
Grali¶cie w t± grê? Jest dorzucona do pa¼dziernikowego numeru CD-Action i jest to ¶wiatowa premiera!
Mi ta gra siê bardzo podoba, jej akcja dzieje siê w swoiskich klimatach i w ogóle mimo kilku niedoróbek (trudno np. na ziemi czasem jest zauwa¿yæ jaki¶ przedmiot) to jednak jak ka¿da gra diablopodobna strasznie wci±ga.
A przy okazji na ³acinie dzi¶ b³ysne³em znajomo¶ci± jêzyka Frater = brat
Mia³em okazje w tê grê graæ no i nie wywar³a na mnie dobrego wra¿enia, wrêcz przeciwnie. Gra jest do¶æ zabugowana w ogóle nie ma speechów (co jest bardzo niedzisiejsze) grafika jak na dzisiejsze standardy jest do¶æ kiepska, a grywalno¶æ... có¿ gra jest bardzo monotonna (znudzi³a mi siê po 15 minutach). Ot kiepski, nudnawy klon diablo w polskich klimatach jak dla mnie 2/10
Wed³ug mnie gra jest dobra, jakie ty bugi tam widzisz?
PS. Fajny avatar, taki Rev'owski
Ok ja jestem zwolennikiem i Juhas bede bronil tej gry odpierajac twoje zarzuty. - ja sie tam nie dopatrzylem jakichs wiekszych bugow - gram z patchem [po to sa patche zeby je instalowac i z nimi grac] -brak speechow faktycznie sprawia dziwne wrazenie - no tu gry nie obronie nie ma i koniec - grafika, animacja postaci dretwawa, ale jak dla mnie ogolne wraznie niezle, nie kazda gra musi miec wysrubowane wyaganie i bog wie jakie wodotryski, bo jesli malo znana firma ktore swoje gry sprzedaje za 15 zl dalaby wysrugowana grafike do sowjej gry to malo kto by kupil nieznany tytul nie majac pewnosci jak to ebdzie u neigo chodzic - po 15 min nie mozna ocenic grywalnosci tej gdy. Na poczatku lazimy i dobijamy to czego nie zalatwili za nas inni, ale to jest tylko wstep, zabawa zaczyna sie jak mamy juz pomocnikow - golema lub nefretera (czy jakos tak), a potem zdobywamy demona na swoje uslugi. Ta gra odkrywa swoje uroki z czasem, i trzeba w nie troche pograc zeby ja poznac. No a trzeci etap [spoiler !!!- w poludniowo amerykanskiej dzungli mnie powalil klimatem, dopiero zaczolem go grac ale strasznie mnies ie spodobal] Dla mnie jest ona ciekawym tytulem i za taka cene jak najbardziej oplacalna inwestycja, ma ciekawe rozwiazanie, ktore mozna powiedziec w dzisiejszych czasach sa wymogiem wiec tym samym gra spelnia wymogi dzisiajszych gier, nie jest hitem na skale swiatowa, ale dobrze zrobiona gra.. mnie brakuje w niej jedynie multiplaya
co do rpzedmiotow na ziemi wcisnij CapsLock a bedziesz mial je caly czas podswietlane bez koniecznosci trzymania Alt`a
Dziêki za radê Mnie to denerwuje ¿e wiecznie kasy mam za ma³o i nie mogê usprawniæ sobie tego kija tak ¿eby wymiata³
We¼ podaruj swojej postaci umiejêtno¶c wyszukiwania kasy w tej zak³adce "Inne". Nazywa siê chyna "£aska szczêscia". Bêdziesz wtedy od czasu do czasu znajdowa³ nieco wiêcej kasy ni¿ normalnie Ja to mam i mogê sobie czasami poszalec u Alchemików Aha, ¿eby umiejêtno¶ci by³y aktywne to trzeba wcisn±c "K" i wybrac myszk± te, które chce siê miec aktywne.
pogralem w to troche ponad godzine i wywali³em , nie przypadla mi jakos do gustu , przez to ze nie ma tam mowionych textów caly czas mialem wrazenie ze gram z wylaczonym dzwiekiem , panel postaci jest chyba w 640x480 zrobiony bo dos³ownie piksele maja 1 mm a ja gram an najwyzszej rozdzielczosci jaka jest dostepna z 32 bitami (1024x768) , nie wiem ile mam zycia bo kierujac myszke na wskaznik zdrowia pokazuje sie tylko napis zycie albo zdrowie nie pamietam ale nie ma zadnych cyfr , gra jest monotonna i nudna jak flaki z olejem , takie okrojone diablo , wole juz sobie pograc w deuterosa (jak ktos nie wie to taka gra na amige) a napewno gdybym mial wybierac pomiedzy graniem we fratera a graniem w dialbo 2 LOD to wybra³bym to 2 , obie sa nudne bo tylko chodzisz i zabijasz ale w D2 przynajmniej jest to lepiej zrobione i nic nie jest okrojone .
Cubik, jako cz³owiek zach³anny na pocz±tku gry ustawi³em sobie ten gad¿et.
Ja nie mówiê ¿e ta gra jest lepsza od Diablo 2, wrêcz przeciwnie, to tej produkcji siê nie umywa...
A ja sie trochê wkurzy³em na brak kasy i zacz±³em cheatowac. Oto ca³y ja, cheater-player . Zrobi³em sobie oko³o 16 mln kasy i moge teraz szalec ¿e hej! Ze zwyk³ego mieczyka utworzy³em takiego potwora co za jednym machnieciem rozwala jedne z najsilniejszych stworów z map "Pustynia", bo na razie to tylko tam doszed³em.
I mam pytanie, czy komus kto wgra³ patcha 1.1 uda³o sie kiedy wybic wszystkie potwory z planszy i uzyskac bonusa? bo tego bonusa w³a¶nie obiecuja po zainstalowaniu patcha i rozwaleniu wszytkich stworów na mapie .
mnie sie udalo, ze 3 razy chyba, dostajesz za to jeden dodatkowy punkt do rozdania w charakterystyki.
Hmm... o ile intro (Brak kwestyii mówionych i ogólna sztywno¶æ tej animacji) i pikseloza interfejsu mnie trochê cofnê³y, o tyle potem ju¿ znakomicie (btw. patch usun±³ pikseloze). Muzyczka mi³a, animacje niez³e do fajnych (szczególnie ten dziadek w niebieskim) i TOTALNIE WYPASIONA grafa otoczenia - owszem mo¿e nie szczyt dzisiejszych osi±gniêæ, ale dla mnie tereny odwzorowane s± po prostu PIÊKNIE (ah a woda...). O ile niektóre modele nie s± mo¿e najszczê¶liwsze, o tyle GOLEM ROX!
Jedyne co mi doskwiera³o w kwesti grywalno¶ci, to niemo¿no¶æ przyzwyczajenia siê do ci±g³ych obrotów kamery (zda³ by sie pad do tej gry) i to, w jak nierównym tempie leci exp.
Co do uwag technicznych - bardzo spodoba³o mi siê tu zastosowanie systemu opancerzenia podobnego jak w Wasteland i Fountain of Dreams - tzn. pancerze nie odejmuj± sta³ej ilo¶ci obra¿eñ. Kocio³ek te¿ bardzo ciekawy.
Szkoda tego braku ud¼wiêkowienia podczas dialogów i filmików - niestety kosztuje i kosztowaæ to bêdzie producentów mnóstwo punktów karnych w¶ród wszelkiej ma¶ci recenzentów (i graczy jednako)...
Hmmm... Chyba te¿ zacznê cheatowaæ bo te¿ jestem na pustyni i mi jako¶ gra nie idzie...
mozesz max oko³o 16 mln kasy w sejwie dorobic, przy pomocy hexedytora wiêcej siê nie da, chocia¿ przyda³oby siê.
Wydam na zupadkowanie mojego kija, a potem sobie znowu dorzuce, da sie tak?
Domy¶lam siê, ¿e chodzi ci o zupgradowanie swojej broni? No kija Mozesz go upgradowaæ do woli! Ja wyda³em ³±czn± kwotê na upgrade mojego miecza oko³o 30 mln z³ota! Poprzez cheatownie ofkors.
Poniewa¿ gierka ogromni mnie wci±gnê³a, podziele siê dodatkowymi uwagami:
- Za³amany strasznymi frustracjami zwi±zanymi z wiecznym brakiem kasy, postanowi³em zacz±æ rozgrywk± od nowa - tym razem Elen± nie kitajcem i oczywi¶cie celujac w zdolno¶æ "£aska Szczê¶cia". Efekt niesamowity - przy wzglêdnym oszczêdzaniu, po skoñczeniu pierwszego epizodu mia³em zachomikowane 59000 kasy !!!
- nieoficjalny poradnik do ¶ci±gniêcia z netu (odp³atnie Sms-em - wiêc zdja³em z emu³a) jest DO KITU ! Pomijaj±c ca³± pozosta³± denno¶æ opracowania, do najwiêkszych b³êdów nale¿±: brak jakichkolwiek tabel, spisów (np broni, potworów), na niektórych screenach map nie wszystko jest dok³adnie ods³oniête (LEÑ!), porady strategiczne ograniczaj± siê do stwierdzeñ w stylu "zu¿yjemy du¿o mikstur lecz±cych", pozatym autor preferuje Neferkara nad Golemem, polecaj±c w dodatku pakowanie mu ¿ywotno¶ci...
- Golem kompletnie bije Neferkara na g³owê ! Dzieje siê tak dlatego, ¿e Neferkar zadaje ¿a³o¶nie ma³o obra¿eñ, wiêc bardzo powolutku zdobywa poziomy . Mój Golem natomiast po skoñczeniu 1-go rozdzia³u mia³ wiêcej poziomów ni¿ ja i zadawa³ 40 obra¿eñ (!) - zabija³ Vampira dwoma uderzeniami.
- Golemowi pakujcie TYLKO w si³ê ! Niby ¿ywotnosæ pozwoli mu d³u¿ej prze¿yæ, ale przekalkulujcie sobie tak: Golem z du¿± si³± rozwala wiêkszo¶æ wrogów pierwszym ciosem, wiêc wielokrotnie mniej obra¿eñ otrzyma i szybciej zdobêdzie kolejne poziomy, st±d pakowanie ¿ywota jest kompletnie nieop³acalne . Trzeba tylko pamietaæ, ¿eby "wy³±czaæ" go gdy zblizaj± siê wrogowie z atakiem zasiêgowym.
- Ze zdolnosci ofensywnych najlepsze jest Dobicie - dziêki niemu przeciwnicy których mamy na 2 uderzenia - padna po pierwszym, a ci na 3 - po drugim
- Co do broni zasiêgowych: dwururki, obrzyny i kusze s± kiepskie, poniewa¿ strzela siê z nich wolno. Pistolety choæ najszybsze (czym z nawi±zk± rekompensuj± ma³e obra¿enia) i pozwalaj± nosiæ tarczê, to zdyskwalifikowane s± jak dla mnie ¶miesznie ma³ym zasiêgiem.
- Jeszcze jedno co do oszczêdzania - nie sprzedawajcie nadmiarowych mikstur many - sprzedane s± warte 25, natomiast u¿yte do "przemiany" zmniejszaja koszt o 50.
- Na deser Elena ala mafioso z tommy-gunem
No i siê skusi³em. No i mnie wci±g³o...
Kilka uwag:
- Bardzo podoba mi siê ten klimacik klasycznego horroru - wilko³aki, wampiry, mg³a, ¶wiat³o ksiê¿yca. Miodzio! Mi³o jest te¿, dla odmiany biegaæ po swojskim Kamieñcu, czy graæ uczniem Piotra z Sanoka <choæ ja wybra³em Elenê>. Za realia i po³o¿enie du¿y plus.
- Podoba mi siê równie¿ wyposa¿enie Eleny. Stanowczo zbyt du¿o H&S serwuje graczom preferuj±cym broñ dystansow± sztampowy standard fantasy - ³uk, kusza, wzglêdnie co¶ do rzucania. Wprowadzenie broni palnej to dobre posuniêcie. Choæ z pewn± niepewno¶ci± spogl±dam na pistolet, który wygl±da na bliskiego kuzyna Colta 1911. W XIX wieku? Mo¿e lepiej by by³o jednak zacz±æ od pistoletów ska³kowych, rusznic, itp. i skoñczyæ na rewolwerach, strzelbach i prototypach broni automatycznej?
- Pozostaj±c jeszcze w temacie broni: dlaczego nie ma oburêczno¶ci dla broni palnej? Przecie¿ te pistolety a¿ siê o to prosz±! W tej chwili ze wzglêdu na s³aby zasiêg i niski damage niewiele osób siê na nie decyduje, mo¿liwo¶æ sztrzelania z dwóch po³±czona z ich szybkostrzelno¶ci± stawia³aby je w zupe³nie nowym ¶wietle.
- Zgadzam siê, ¿e Golem jest du¿o lepszy od Neferkara <przynajmniej dla postaci strzelaj±cej>, jednak je¶li chodzi o taktykê pakowania tylko w si³ê... nie wiem... Mój golem pada podejrzanie czêsto. A przez to te¿ nie ma jak awansowaæ. Obskakuje go banda cienkich, ale szybkich i licznych stworków i wyt³ukuj± z niego wszystko zanim siê na dobre rozmacha.
- Niektóre umiejêtno¶ci wydaj± siê dodane trochê na si³ê. O ile w Diablo 2 nie mog³em siê zdecydowaæ w co ³adowaæ punkty, o tyle tu dla wiêkszo¶ci nie widzê powa¿nego zastosowania...
- Brak kwestii mówionych faktycznie moze dra¿niæ, ale da siê do tego przyzywyczaiæ. Pamiêtam jeszcze czasy, gdy w pe³ni "uspeechowana" gra by³a ewenementem. A gdy, jak ja, lubi siê abandonware i emulatory starych konsol, sprawa nie jest specjalnie dokuczliwa.
Podsumowuj±c : to chyba pierwsza typowa h&s od czasu Diablo 2, w któr± faktycznie chce mi siê graæ. Ale fanem tego gatunku nie jestem, wiec mog³em co¶ przeoczyæ.
Wilku - o golema trzeba dbaæ dotyczy to g³ównie podprowadzania mu przeciwników po kolei Ja siê tak z moim d³uugo pie¶ci³em, zanim sta³ siê naprawdê potê¿ny... Smutne jest to, ¿e potem nast±pi³ dla mnie nag³y przeskok (na LKMa) i Golem juz w³a¶ciwie nie ma sensu bytu.
Co do oburêczno¶ci z pistoletami - popieram, te¿ mnie ten brak wkurza (taa, te graficzki pistoletów wygl±daj±cych jak wspó³czesne te¿ nie za szczê¶liwe).
Natomiast serdecznie polecam CKM przewrócenia (przewracania?) - NIC nie podejdzie.
Co do zdolno¶ci te¯ niestety masz racjê... u mnie jakie¶ 7 punktów czeka na rozdzielenie, bo nie widzê senu w pakowanie ich w cokolwiek innego poza £ask± Szczê¶cia, Dobiciem i Unikami (ewentualnie mo¿na prze³±czyæ siê na opiekuñczo¶æ gdy ma sie kim dowodziæ - ale i tak jestem chwilowo za potê¿ny, ¿eby potrzebowac pomocy )
EDIT: ZNALAZ£EM BARDZO PRZYJEMNEGO BUGA! Je¶li zmienimy broñ, pasek kondycji siê sam odnawia do pe³na Bardzo przydatne - po prostu kiedy spada nam kondycha - szybko dwa razy stukamy "~" b±d¼ raz 2 a potem 1 i biegniemy dalej nic nie zwalniaj±c!
Nie wiem czemu, ale kojarzy mi sie to z ochroniark± karawany (kombatka+minigun), b±d¼ kolonialnym Marine z Obcego: