Erotyka — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress
Witam wszystkich i ostrzegam przed zakupami w firmie DIGITALO.PL !!!!
Owszem sprzêt dostarczaj± szybko i na swój w³asny koszt ale nie daj Boze jak przytrafi siê usterka sprzêtu. Reklamujê odtwarzaz DVD KISS DP-600 od ponad miesi±ca, najpierw obiecywali naprawê w ci±gu 14 dni, potem wymianê na nowy model, wreszcie zwrot pieniêdzy. Rozmowy z w³ascielem to wzorcowy przyk³ad niekompetencji i braku poszanowanie klienta. Nie mozna liczyæ na odpowiedz mailem, nie mozna sie dodzwonic, ciagle jest zajety...Jednym s³owem k³amcy, panienka z obs³ugi jeszcze podnosi g³os kiedy upominam siê o swoje. Zg³aszam skargê do Federacji Konsumentów i zak³adam sprawê, a bêd± p³aciæ wiêcej, oj bêd±....
OSTRZEGAM WSZYSTKICH - NIE KUPUJCIE NIC W DIGITALO.PL - TO OSZU¦CI, JE¦LI PRZYTRAFI SIÊ USTERKA BÊDZIECIE MIEÆ WIELKIE PROBLEMY Z REKLAMACJ¡
Nic z tego nie rozumiem, oprócz tego ze masz tylko jeden post. A to oznacza ze moze to byc zwyk³a walka konkurencji. Opisz dok³adnie co ci sie z³ego sta³o.
Autorus
ilez razy to kunkurencja probowala kogos oczernic na forach....
Mo¿e i macie racjê, ale cz³owieka pewnie ponios³o i siê uniós³, mo¿e zbyt ostro bo wypada³o by najpierw sprawê wyja¶niæ z druga stron±, ale z drugiej strony siê nie dziwiê, bo osobi¶cie te¿ nie dosta³em odpowiedzi na maile jak siê pyta³em o rodzaj gwarancji do sprzêtu, który mnie interesi³, a znajomy ju¿ miesi±c czeka na odpowied¼ i przes³anie gwarancji do telewizora, i liczy, ¿e siê w koñcu doczeka.
Mo¿e i macie racjê, ale cz³owieka pewnie ponios³o i siê uniós³, mo¿e zbyt ostro bo wypada³o by najpierw sprawê wyja¶niæ z druga stron±, ale z drugiej strony siê nie dziwiê, bo osobi¶cie te¿ nie dosta³em odpowiedzi na maile jak siê pyta³em o rodzaj gwarancji do sprzêtu, który mnie interesi³, a znajomy ju¿ miesi±c czeka na odpowied¼ i przes³anie gwarancji do telewizora, i liczy, ¿e siê w koñcu doczeka.
W sumie zastanawiam siê jak zareagowaæ na ten w±tek. Jego autor ma zerow± historiê na naszym forum, a rejestracja tylko w jednym celu, aby szkalowaæ innych wygl±da dziwnie. Bo jak wyt³umaczyæ fakt ¿e wiedzia³ ¿e mo¿e co¶ takiego tutaj napisaæ, skoro wcze¶niej nie mia³ dostêpu do forum, nie móg³ go czytaæ bo nie by³ zarejestrowany, a jest ono dostêpne w wiêkszo¶ci dopiero po rejestracji. Wiêc sk±d nagle pomys³ aby siê zarejestrowaæ na hdtvpolska w tym w³a¶nie celu. No chyba ¿e wcze¶niej korzysta siê z innego nicka i ma siê dostêp do forum, to wtedy wszystko wyja¶nia.
Do tego autor w±tku z³ama³ regulamin, do takich postów jest specjalny w±tek dedykowany w tym dziale. £atwo go znale¼æ bo jest przyklejony.
Nie lubiê cenzurowaæ tekstów na forum, ale na razie jednak sk³aniam siê do zawieszenia tego w±tku do wyja¶nienia, z przyczyn podanych wy¿ej.
Witam,
Temat jednak zostanie ods³oniêty bo co najmniej mo¿na pos±dziæ jednak forum o cenzurê. W temacie czekamy na ustosunkowanie siê stron, proszê bez zbêdnych komentarzy! Tylko osoby zwi±zane z problemem.
Dziêkujê moderatorom za szybk± interwencjê i zainteresowanie tematem.
wywo³any do tablicy w takim tonie, z imienia i nazwiska: Otó¿ Pan Jacek D.[przepraszam ale nie chcemy mieæ problemów z GIODO i prawnikami, ¿adnego podawania danych osobowych] dokona³ zakupu Kiss dp600 w dniu 14.03.2006, towar dostarczono pod wskazany adres w dniu 15.03.2006, godz. 17.15 ! W dniu 5.01.2008 Pan D. zg³osi³ do naprawy uszkodzonego Kissa, zgodnie z procedur± towar zosta³ przyjêty, w dniu kolejnym wys³any do naprawy bezpo¶rednio do Linksys NL ! Przypominam, ¿e temat jak ka¿dy jest monitowany co kilka dni. Pan D. oczywi¶cie czêsto komunikowa³ siê z naszym biurem wtej sparwie, jets to zrozmie³e ! Po terminie 2 tygodni, uzyskali¶my odpowied¼, ¿e owy egzemplarz nie zostanie naprawiony, poniewa¿ usterka jest na tyle powa¿na, ¿e zostanie dokonana wymiana na nowy egzemplarz lub zwrot poniesionych kosztów. Jest to normalna praktyka nie znana od dzi¶. Pan Klient zosta³ o tym powiadomiony, bardziej ucieszy³ siê z nowego ezgemplarza ! W dniu 30.01.2008 otrzymali¶my pisemne stanowisko od Linksys w tej sprawie, ¿e wymiana nie jest mo¿liwa ze wglêdu na zakoñzcenie produkcji DP600 oraz ju¿ brakiem stanów magazynowych, w zwi±zku z powy¿szym zostanie dokonany w terminie 7 dni zwrot kosztów poniesionych przez Klienta. Tego samego dnia powiadomyli¶my KLienta o tym fakcie,z jednoczesn± pro¶b± o przes³anie via email danych koniecznych do dokonania p³atno¶ci ! Otrzymawszy od KLienta dane o nr konta, w dniu 1.02.2008 zosta³ zlecony przelew w wysoko¶ci 1439 z³, sesja 2. zwrot p³atno¶ci nast±pi³ w ci±gu drugiej doby, choæ jako sprzedawca nie otrzymali¶my jeszcze do dzisiaj wp³aty od producenta. A przypomnê, ¿e zgodnie z ustw± termin nas obowi±zuj±cy równie¿ jest d³u¿szy. I tu zaczyna siê zabawa. Otó¿ Pan D. obrazi³ ju¿ chyba wszystkim w naszym biurze, obrzucaj±c bardzo ekskluzywnymi wyzwiskami nawet kobiety pracuj±ce w biurze, nie przyjmuje do wiadomo¶ci niczego, powtarzam niczego ! Oskar¿a nas bezpodstawnie o oszustwo, wyzywa itd itd. Pod moim adresem wy³adow±³ siê w sposób szczególny, szczegó³y jednak pozostawiê dla siebie ! Z uporem maniaka twierdzi, ¿e nie ma pieniêdzy, ¿e ju¿ za³o¿y³ sparwê w s±dzie, ¿e by³ ju¿ na policji itd itd Dla nas temat jest zakoñczony, tryb reklamacyjny zosta³ zakoñczony szybko i z korzy¶ci± ca³kowit± dla Klienta. Ale Panu to nie wystarcza, wy³adowuje swoje niezadowolenie, mo¿e s³on± zupê... Po ostatnim kontakcie telefonicznym, zastrzeg³em, ¿e je¶li Pan D. nie zakoñczy swojej nagonki na naszych pracowników, je¶li nie zaprzestanie obra¿aæ i psuæ dobre imie naszej organizacji do wst±pimy na drogê s±dow± z ca³ymi tego konsenkwencjami, a ja jako osoba prywatna równie¿ wniosê pozew cywilny za publiczne szkalowanie i wycieranie sobie ... moim imieniem i nazwiskiem. Pan D. ma czas i szansê wyt³umaczyæ siê z tego, staram siê rozumiem trudne przypadku, jak i k³opoty rodzinne i inne sprawy, lecz digitalo to nie miejsce na wy³adunek z tym zwi±zanych flustracji !
o owej opinii nie wiedzia³em, ale czujno¶æ moderatorów jest skuteczna, zosta³em poproszony o wyja¶nienie tej powaznej sprawy, tym samy zaj±³em stanowisko w imieniu digitalo, ale równei¿ swoim, bo Klient publicznie mnie obra¿a, dla zainteresowanych pe³na korespondecja z KLientem, pozostajê do dyspozycji Adam
Przedstawie mo¿e moje zdanie na ten temat. My¶lê ¿e za³o¿yciel postu nie musi byæ prowokatorem. Najprawdopodobniej po prostu siê zacietrzewi³. Wielokrotnie spotyka³em siê w necie z takim reakcjami na jakiekolwiek problemy z napraw±/wymian± gwarancyjn±/itp. Ludzie podchodz± to tych spraw bardzo ..... jakby to powiedzieæ ... ostro i roszczeniowo.
Dlaczego tak mówiê? Rok temu kupi³em w Digitalo TV. W listopadzie 2007 siê zepsu³. Odes³a³em go na gwarancji(door-to-door) do Digitalo. W styczniu dosta³em zupe³nie nowy (nowszy model) TV .... bo starego pewnie nie mogli naprawiæ. I tu dochodzê do sedna ....... wymiana gwarancyjna trwa³a kilka (sporo) tygodni. Gdybym podsze³ do tego na zasadzie "dawajcie ju¿ bo inaczej na policjê!" to pewnie do dzi¶ bym nie mia³ na czym telewizji ogl±daæ Po prostu dzwoni³em .... wielokrotnie, przypomina³em siê, ale zupe³nie na spokojnie. Bez nerwów. Przyj±³em ¿e po drugiej stronie te¿ pracuj± ludzie. Je¶li kto¶ na nich krzyczy .... maj± prawo siê denerwowaæ. Je¶li podchodzisz do tego zupe³nie spokojnie ....... zawsze da siê wyja¶niæ sprawê. Reasumuj±c: - ja na tym zyska³em (nowy, lepszy TV), - moja opinia o Digitalo (na t± chwilê) nie zmieni³a siê - to solidna firma.
Dlatego radzê wszystkim którzy znajd± siê w takiej sytuacji ... zachowajcie spokój. Nerwy s± bardzo z³ym doradc±.
-------------- Edit ----------- Swój komentarz napisa³em równocze¶nie z komentarzem pana z Digitalo Widzê ¿e mia³em wiele siê nie pomylilem.
jesli pieniadze poszly do klienta przelewem 1go w piatek to 4go w poniedzialek mial pieniadze na 1000%
wiec czemu zalozyl temat dzisiaj?
@olatigid
po dzisiejszym na 100% udalbym sie do sadu gdybym byl na twoim miejscu
PS wrzuccie temat do dobrego dzialu
...przepraszam, ¿adnego podawania danych osobowych? A Pan D. moze publicznie podawaæ moje nazwisko i imiê, publicznie oskar¿aæ o oszustwa itd ? tu nikt nie zareagowa³, tu ustawa GIODO nie dzia³a ! Celowo poda³em dane, ale nie pe³ne by byæ w zgodzie z prawem ! Domagam siê publikacji danych Pana D., lub te¿ równie¿ usuniêcia moich danych !!!
Ok. Dla mnie sprawa jest jasna. Wywalam wszystkie posty nie z tematu, nazwiska itd. nie powinno ich byæ.
...przepraszam, ¿adnego podawania danych osobowych? A Pan D. moze publicznie podawaæ moje nazwisko i imiê, publicznie oskar¿aæ o oszustwa itd ? tu nikt nie zareagowa³, tu ustawa GIODO nie dzia³a ! Twoje imiê i nazwisko jako w³a¶ciciele Digitalo.pl jest dostêpne na wielu stronach, w tym na PTK.pl i nie zosta³o podane wraz z prywatnymi danymi teleadresowymi, wiêc nie uzna³em ich moderacji za konieczn±. Istnieje ró¿nica pomiêdzy przedsiêbiorc± a osob± prywatn±. Poza tym proszê nie pisaæ o braku reakcji bo bardzo szybko szkaluj±cy post zosta³ schowany a Ty o nim powiadomiony. I zosta³ odkryty dopiero jak da³e¶ odpowied¼.
No i gdzie jest autor ca³ego w±tku? Bo mnie interesuje czy dosta³ zwrot kasy czy nie. I koniec tematu.
A ja wam powiem, ¿e szczerze zastanawiam siê czy w ogóle nasze forum to miejsce na tego typu dyskusje. Jest po temu od czorta serwisów dedykowanych, typu Ceneo czy Sk±piec, gdzie mo¿na swoje opinie, zadowolenie/niezadowolenie wyra¿aæ. S± serwisy konsumenckie gdzie mo¿na na ten temat dyskutowaæ.
Czy aby na pewno nasze forum ma byæ aren± rozstrzygania tego typu sporów i czy do tego to forum zosta³o stworzone?
Wystarczy siê zastanowiæ jaka jest ostatecznie warto¶æ merytoryczna takiego w±tku dla czytelników naszego forum? Wed³ug mnie dok³adnie zerowa. Ca³y ten topic to jedna wielka manifestacja uczuæ. Kto¶ ma do kogo¶ pretensje, kto¶ ma racjê, kto¶ inny jej pewnie nie ma, mo¿e wszyscy maj± racjê, mo¿e nikt.... Nie nam to roztrz±saæ, bo przecie¿ nie znamy ca³ej sprawy bo i niby sk±d.
Zainteresowani sobie "pogadali" publicznie od serca. W nasz± stronê pojawi³y siê komentarze, ¿e cenzura na forum, ¿e to ¿e tamto. Tak jakby moderatorzy byli stronami w jakimkolwiek tego typu sporze.
Moim skromnym zdaniem, w ogóle nie powinno byæ miejsca na naszym forum na takie dyskusje. Czy ja wiem... ewentualnie jakie¶ poradniki w kwestii zakupów okre¶lonego produktu za granic±, jakich form p³atno¶ci u¿yæ, wszelkie kwestie logistyczne i owszem. Kto¶ co¶ w tym stylu napisze z po¿ytkiem dla innych, ale uwa¿am ¿e na tym nale¿y poprzestaæ.
S³awekR, forum jest potêg± i ka¿dy sprzedawca / us³ugodawca o tym wie. Czasami w³a¶nie jakie¶ tam forum daje szanse pokazaæ innym, jak jest naprawdê, jakiego sklepu siê uchroniæ, pomóc w odzyskaniu pieniêdzy itd. Oby nikt nigdy z nas nie potrzebowa³ takiej formy przekazu, ale wiem, ¿e jak by ciê spotka³a taka "krzywda" to te¿ szuka³by¶ pomocy. Czêsto walka "bezpo¶rednia" z jak±¶ firm± jest nie mo¿liwa ze wzglêdu na odleg³o¶æ, brak kontaktu itd. Wiem, bo kilka razy mia³em przygody ze sklaepami internetowymi
Ka¿dy pisz±c taki temat, oskaraj±c jak±kolwiek firmê bezpodstawinie powinnien mieæ ¶wiadomo¶æ, ¿e nara¿a siê na to ¿e wyjdzie na oszo³oma i powa¿ne konsekwencje finansowe w przypadku bezpodstawnych oszczerstw. Ja na miejscu tak oskar¿onej firmy, poprosi³ bym szanownego Pana co mnie tak sponiewiera³ o odszkodowanie w wysoko¶ci np. 5000z³. Nie ma wiêkszych problemów aby udowodniæ, ¿e po przez tak± opinie firma jak¶ straci³a potencjalnych klientów a tym samym jakie¶ zyski.
Tutaj w tym wszystkim chodzi bardziej o kulture wypowiedzi, a umiejêtne podej¶cie do problemu i próba za³atwienia sprawy polubownie. Nic nie sta³o na przeszkodzie, aby napisaæ: Uprzejmie prosze o kontakt przedstawiciela firmy xxxxx tutaj na forum w celu za³atwienia mojej sparwy. Sprawa wygl±da tak.... kilka opisanych szczegó³ów, kilka faktów i gotowe. Na pewno sprawa równiez by siê wyja¶ni³a. Niestety, na forme przekazu nie ma nikt wp³ywu i takie "chamskie" wystêpki by³y, s± i bêd±.
Szkoda tylko, ¿e po tym wszystkim oskar¿aj±cy nie ma odwagi napisaæ, przepraszam, da³em d.u.p.y, nie sprawdzi³em ¿e kasa jest na koñcie i by³o by ok.
pozdr. dawmac
S³awekR, forum jest potêg± i ka¿dy sprzedawca / us³ugodawca o tym wie. Czasami w³a¶nie jakie¶ tam forum daje szanse pokazaæ innym, jak jest naprawdê, jakiego sklepu siê uchroniæ, pomóc w odzyskaniu pieniêdzy itd. Oby nikt nigdy z nas nie potrzebowa³ takiej formy przekazu, ale wiem, ¿e jak by ciê spotka³a taka "krzywda" to te¿ szuka³by¶ pomocy. Czêsto walka "bezpo¶rednia" z jak±¶ firm± jest nie mo¿liwa ze wzglêdu na odleg³o¶æ, brak kontaktu itd. Wiem, bo kilka razy mia³em przygody ze sklaepami internetowymi
Ka¿dy pisz±c taki temat, oskaraj±c jak±kolwiek firmê bezpodstawinie powinnien mieæ ¶wiadomo¶æ, ¿e nara¿a siê na to ¿e wyjdzie na oszo³oma i powa¿ne konsekwencje finansowe w przypadku bezpodstawnych oszczerstw. Ja na miejscu tak oskar¿onej firmy, poprosi³ bym szanownego Pana co mnie tak sponiewiera³ o odszkodowanie w wysoko¶ci np. 5000z³. Nie ma wiêkszych problemów aby udowodniæ, ¿e po przez tak± opinie firma jak¶ straci³a potencjalnych klientów a tym samym jakie¶ zyski.
Tutaj w tym wszystkim chodzi bardziej o kulture wypowiedzi, a umiejêtne podej¶cie do problemu i próba za³atwienia sprawy polubownie. Nic nie sta³o na przeszkodzie, aby napisaæ: Uprzejmie prosze o kontakt przedstawiciela firmy xxxxx tutaj na forum w celu za³atwienia mojej sparwy. Sprawa wygl±da tak.... kilka opisanych szczegó³ów, kilka faktów i gotowe. Na pewno sprawa równiez by siê wyja¶ni³a. Niestety, na forme przekazu nie ma nikt wp³ywu i takie "chamskie" wystêpki by³y, s± i bêd±.
Szkoda tylko, ¿e po tym wszystkim oskar¿aj±cy nie ma odwagi napisaæ, przepraszam, da³em d.u.p.y, nie sprawdzi³em ¿e kasa jest na koñcie i by³o by ok.
pozdr. dawmac
Ja to wszystko rozumiem, forum jest potêg±, ka¿dy ma prawo pisaæ itd. itp.... Ale trzeba mieæ ¶wiadomo¶æ faktu jak ³atwo przy okazji o prowokacje, nadu¿ycia i manipulacje. A nawet je¶li nie to, to wystarcz± zwyk³e ludzkie nie kontrolowane emocje powoduj±ce i¿ dyskusja przerodzi siê w pyskówkê i s³own± wymianê ciosów. Przypomina mi siê niedawny w±tek szkaluj±cy sprzedawców gier na konsole X, na portalu aukcyjnym Y.
Owszem, ludzie bêd± wypisywaæ ró¿ne rzeczy, uzewnêtrzniaæ siê i kto ma nad tym wszystkim czuwaæ? My, znaczy siê moderatorzy? Mamy rozstrzygaæ kto ma racjê? Mamy zostawiaæ to bez komentarza i hulaj dusza? A i tak przy okazji dostajemy po ty³ku, bo ¿e niby ¶miemy cenzurowaæ czy inne tego typu rzeczy. Tak jakby mnie albo innego moderatora to ziêbi³o czy te¿ grza³o. Na portalach specjalizowanych do tego, typu ceneo czy sk±piec to czuwaj± nad tym sztaby ludzi, ¿eby nie by³o nadu¿yæ, kontroluj± IP z jakich pochodz± opinie, itp. My tego nie robimy, nie bêdziemy robiæ, nie jeste¶my od tego na forum i ¿ycia by nam brak³o jakby¶my jeszcze tym mieli siê zajmowaæ.
A mnie jako moderatora forum dyskusyjnego, po prostu po ludzku krew zalewa jak czytam w±tek kogo¶, kto siê nagle objawi³ nie wiadomo sk±d i zaczyna swoj± wypowied¼ od "oszu¶ci". I naprawdê nie jest wa¿ne o kim swoje opinie wyra¿a. Dla mnie jako moderatora jest istotne, i¿ narusza dobre obyczaje wypracowane i stosowane od lat na forach i grupach dyskusyjnych. Takie dzia³anie do niczego dobrego nie prowadzi.
Dlatego te¿ jestem osobi¶cie przeciwny tego typu w±tkom na naszym konkretnym forum. To jest oczywi¶cie moje prywatne zdanie jako moderatora. Kto¶ inny mo¿e mieæ zdanie odmienne, szanujê to. Jeszcze gdyby nie istnia³y specjalnie dedykowane do tego portale, to bym to jako¶ by³ w stanie zaakceptowaæ, ale jest ich jak "mrówków" i nie widzê powodu aby¶my my mieli powielaæ ich funkcje.
A ja wam powiem, ¿e szczerze zastanawiam siê czy w ogóle nasze forum to miejsce na tego typu dyskusje. Jest po temu od czorta serwisów dedykowanych, typu Ceneo czy Sk±piec, gdzie mo¿na swoje opinie, zadowolenie/niezadowolenie wyra¿aæ. S± serwisy konsumenckie gdzie mo¿na na ten temat dyskutowaæ.
Panowie Moderatorzy. O co tutaj chodzi ? Jaka to sprawa "zosta³a wyja¶niona" ? Dlaczego zmiana nazwy w±tku na bardziej przyjazny ? By³ zarzut, by³o t³umaczenie sprzedawcy ale nie by³o jeszcze odpowiedzi autora w±tku. Dlaczego z Waszej strony pojawia siê jaka¶ dziwna nadgorliwo¶æ ? Jaka¶ dziwna chêæ zamiatania czego¶ po dywan ? Jak kto¶ doczepi³ siê, ¿e niby cenzura to nagle jeste¶my jawni ale zmieniamy nazwê aby "po oczach nie ¶wieciæ". Macie forumowiczów za dzieci ? Rozumiem dzia³ania typu "ostrze¿enie" za podanie danych osobowych ale takie ug³askanie tytu³u ?
Przy okazji. Panie Moderatorze SlawekR. Cieszê sie, ¿e znalaz³ siê Pan na forum i bêdzie Pan móg³ uprzejmie odpowiedzieæ na moje pytanie z w±tku http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=9179. Mam nadziejê, ¿e nie straci Pan na to zbyt du¿o swojego cennego czasu.
Gustaw, przedstawiê to obrazowo: wpada na forum kole¶ i pisze temat: Gustaw to oszust i kradnie! To jest pierwszy post kolesia. W tre¶ci zamieszcza kilka inwektyw i oskar¿eñ, po czym znika.
Za³ó¿my ¿e Gustawa znamy i wspó³pracujemy z nim od dawna.
Gustaw wyja¶nia, ¿e nie jest oszustem i sprawê dawno wyja¶ni³ a ka¿demu zainteresowanemu mo¿e udostêpniæ komplet dokumentacji.
I co? Temat z tytu³em "Gustaw to oszust i kradnie" ma zostaæ na forum? Ile mamy ³askawie czekaæ a¿ osoba oskar¿aj±ca odpowie? Mia³ wystarczaj±co du¿o czasu. Nie odpowiedzia³, oznacza to ¿e to zwyk³a prowokacja przeprowadzona przez pieniacza i nie bêdzie nikt na tym forum obra¿a³ firm czy osób prywatnych bez podania mocnych dowodów.
Temat uwa¿am za zamkniêty a sprawa "skarg" na firmy zostanie rozwa¿ona. Nie jeste¶my federacj± konsumentów.
I W TYM W¡TKU PROSZÊ WIÊCEJ NIC NIE PISAÆ DOPÓKI NIE WYPOWIE SIÊ JEGO AUTOR. POSTY BÊD¡ KASOWANE I NAGRADZANE OSTRZE¯ENIAMI!
Proszê, oto dla dociekliwych "podstawa prawna": W sprzecznych sytuacjach nie okre¶lonych przez regulamin decyzje zawsze podejmuje administrator.
Jestem z nim w sta³ym kontakcie, mo¿e byæ?
Panowie Moderatorzy. O co tutaj chodzi ? Jaka to sprawa "zosta³a wyja¶niona" ? Dlaczego zmiana nazwy w±tku na bardziej przyjazny ? By³ zarzut, by³o t³umaczenie sprzedawcy ale nie by³o jeszcze odpowiedzi autora w±tku. Dlaczego z Waszej strony pojawia siê jaka¶ dziwna nadgorliwo¶æ ? Jaka¶ dziwna chêæ zamiatania czego¶ po dywan ? Jak kto¶ doczepi³ siê, ¿e niby cenzura to nagle jeste¶my jawni ale zmieniamy nazwê aby "po oczach nie ¶wieciæ". Macie forumowiczów za dzieci ? Rozumiem dzia³ania typu "ostrze¿enie" za podanie danych osobowych ale takie ug³askanie tytu³u ?
Przy okazji. Panie Moderatorze SlawekR. Cieszê sie, ¿e znalaz³ siê Pan na forum i bêdzie Pan móg³ uprzejmie odpowiedzieæ na moje pytanie z w±tku http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=9179. Mam nadziejê, ¿e nie straci Pan na to zbyt du¿o swojego cennego czasu.
Odpowiedzia³em Ci przed momentem w tamtym w±tku (9179), przepraszam ale nie zauwa¿y³em go wcze¶niej w nat³oku postów. Je¶li kierujesz pytanie bezpo¶rednio do mnie to zawsze mo¿esz zrobiæ to przez PMa. Na pewno odpowiem na wszelkie w±tpliwo¶ci.
Co do tytu³u obecnego w±tku, to ja ju¿ ogólnie napisa³em co o tym s±dzê i jaki jest mój prywatny pogl±d na tego typu wypowiedzi i to niezale¿nie kogo siê tycz±.
Nie ja ten tytu³ zreszt± zmieni³em, ale w pe³ni to popieram. Powód wyja¶ni³ ju¿ Maxiuca. Chodzi o prost± kulturê wypowiedzi i o to, ¿e intencje autora w±tku nie by³y i nadal nie s± dla nas jasne, zwa¿ywszy na jego absolutnie zerowy sta¿ na forum, a jak sam zauwa¿y³e¶ nadal siê nie odezwa³ i nie odzywa.
I naprawdê nie ma siê co tu doszukiwaæ podtekstów. To jest w³a¶nie snucie teorii spiskowych o cenzurze itp. O czym wspomina³em ju¿ w po¶cie wcze¶niejszym. Gdyby taka cenzura mia³a miejsce, to na zdrowy rozum... wystarczy pomy¶leæ, po takim po¶cie ani komentarzach do niego nie by³oby nawet ¶ladu. Mo¿e chocia¿ to Ciê przekona do tego i¿ nasze intencje s± zdrowe, w±tek jednak jest i funkcjonuje [ale funkcjonuje tylko po to ¿eby autor w±tku siê móg³ ustosunkowaæ do odpowiedzi digitalo na zarzuty. ¯adnych wiecej postów osób postronnych nie bêdzie bo nie jeste¶cie ani sêdziami, ani adwokatami, ani prokuratorami ani ³aw± przysiêg³ych - przypis maxiuca] . Wiêc mo¿e naprawdê dajmy ju¿ temu spokój.
PS
Do Maxiuca, sorry ¿e jednak dok³adam wypowied¼, ale by³o pytanie do mnie bezpo¶rednio wiêc odpowiadam.
Proszê, oto dla dociekliwych "podstawa prawna": W sprzecznych sytuacjach nie okre¶lonych przez regulamin decyzje zawsze podejmuje administrator.
Jestem z nim w sta³ym kontakcie, mo¿e byæ?
No to mo¿e administrator wyja¶ni mi dlaczego moje pisanie w tym w±tku narusza regulamin forum i mogê dostaæ ostrze¿enie ? Mo¿e byæ ?
Dla przypomnienia:
Za co mo¿na dostaæ ostrze¿enie (w przypadku otrzymania 5 ostrze¿eñ u¿ytkownik automatycznie karany jest banem na forum.):
1. Tworzenie tematów bezsensownych i niewnosz±cych nic do tematu HDTV 2. Nale¿y unikaæ u¿ywania s³ów i zwrotów uznawanych potocznie za wulgarne b±d¼ obra¼liwe. 3. Nale¿y unikaæ pisania kilku postów pod rz±d, lepiej edytowaæ jednego posta ni¿ za¶miecaæ forum kilkoma zbêdnymi. 4. Nowe tematy nale¿y zak³adaæ we w³a¶ciwych dzia³ach. 5. Nele¿y staraæ siê aby nazwa tematu korespondowa³a z jego tre¶ci±. U³atwiasz tym samym korzystanie z forum innym u¿ytkownikom. Pamiêtaj, ¿e forum to nie czat, nie oczekuj natychmiastowej odpowiedzi. 6. Tre¶ci antysemickie, rasistowskie, zdecydowanie szowinistyczne, pornograficzne i inne tresci zabronione przez prawo, a tak¿e nawo³ywanie do przemocy s± zabronione.
Zamykam ten temat. Bez dyskusji. Znam inne forum gdzie mo¿ecie sobie o sklepach podyskutowaæ. Jak dostanê jakie¶ PM od np. twórcy tematu umo¿liwiê mu odpowied¼.
wywo³any do tablicy w takim tonie, z imienia i nazwiska: Otó¿ Pan Jacek D.[przepraszam ale nie chcemy mieæ problemów z GIODO i prawnikami, ¿adnego podawania danych osobowych] dokona³ zakupu Kiss dp600 w dniu 14.03.2006, towar dostarczono pod wskazany adres w dniu 15.03.2006, godz. 17.15 ! W dniu 5.01.2008 Pan D. zg³osi³ do naprawy uszkodzonego Kissa, zgodnie z procedur± towar zosta³ przyjêty, w dniu kolejnym wys³any do naprawy bezpo¶rednio do Linksys NL ! Przypominam, ¿e temat jak ka¿dy jest monitowany co kilka dni. Pan D. oczywi¶cie czêsto komunikowa³ siê z naszym biurem wtej sparwie, jets to zrozmie³e ! Po terminie 2 tygodni, uzyskali¶my odpowied¼, ¿e owy egzemplarz nie zostanie naprawiony, poniewa¿ usterka jest na tyle powa¿na, ¿e zostanie dokonana wymiana na nowy egzemplarz lub zwrot poniesionych kosztów. Jest to normalna praktyka nie znana od dzi¶. Pan Klient zosta³ o tym powiadomiony, bardziej ucieszy³ siê z nowego ezgemplarza ! W dniu 30.01.2008 otrzymali¶my pisemne stanowisko od Linksys w tej sprawie, ¿e wymiana nie jest mo¿liwa ze wglêdu na zakoñzcenie produkcji DP600 oraz ju¿ brakiem stanów magazynowych, w zwi±zku z powy¿szym zostanie dokonany w terminie 7 dni zwrot kosztów poniesionych przez Klienta. Tego samego dnia powiadomyli¶my KLienta o tym fakcie,z jednoczesn± pro¶b± o przes³anie via email danych koniecznych do dokonania p³atno¶ci ! Otrzymawszy od KLienta dane o nr konta, w dniu 1.02.2008 zosta³ zlecony przelew w wysoko¶ci 1439 z³, sesja 2. zwrot p³atno¶ci nast±pi³ w ci±gu drugiej doby, choæ jako sprzedawca nie otrzymali¶my jeszcze do dzisiaj wp³aty od producenta. A przypomnê, ¿e zgodnie z ustw± termin nas obowi±zuj±cy równie¿ jest d³u¿szy. I tu zaczyna siê zabawa. Otó¿ Pan D. obrazi³ ju¿ chyba wszystkim w naszym biurze, obrzucaj±c bardzo ekskluzywnymi wyzwiskami nawet kobiety pracuj±ce w biurze, nie przyjmuje do wiadomo¶ci niczego, powtarzam niczego ! Oskar¿a nas bezpodstawnie o oszustwo, wyzywa itd itd. Pod moim adresem wy³adow±³ siê w sposób szczególny, szczegó³y jednak pozostawiê dla siebie ! Z uporem maniaka twierdzi, ¿e nie ma pieniêdzy, ¿e ju¿ za³o¿y³ sparwê w s±dzie, ¿e by³ ju¿ na policji itd itd Dla nas temat jest zakoñczony, tryb reklamacyjny zosta³ zakoñczony szybko i z korzy¶ci± ca³kowit± dla Klienta. Ale Panu to nie wystarcza, wy³adowuje swoje niezadowolenie, mo¿e s³on± zupê... Po ostatnim kontakcie telefonicznym, zastrzeg³em, ¿e je¶li Pan D. nie zakoñczy swojej nagonki na naszych pracowników, je¶li nie zaprzestanie obra¿aæ i psuæ dobre imie naszej organizacji do wst±pimy na drogê s±dow± z ca³ymi tego konsenkwencjami, a ja jako osoba prywatna równie¿ wniosê pozew cywilny za publiczne szkalowanie i wycieranie sobie ... moim imieniem i nazwiskiem. Pan D. ma czas i szansê wyt³umaczyæ siê z tego, staram siê rozumiem trudne przypadku, jak i k³opoty rodzinne i inne sprawy, lecz digitalo to nie miejsce na wy³adunek z tym zwi±zanych flustracji !
o owej opinii nie wiedzia³em, ale czujno¶æ moderatorów jest skuteczna, zosta³em poproszony o wyja¶nienie tej powaznej sprawy, tym samy zaj±³em stanowisko w imieniu digitalo, ale równei¿ swoim, bo Klient publicznie mnie obra¿a, dla zainteresowanych pe³na korespondecja z KLientem, pozostajê do dyspozycji Adam
Witam, czê¶ciowo to co Pan pisze jest prawd±, procedura reklamacyjna wygl±da³a w taki sposób jaki Pan opisuje. Tylko ¿e to nie Digitalo mnie informowa³o o postêpie w sprawie, o co kilkukrotnie prosi³em dwoni±c do biura, wysy³aj±c maile itp...Poza tym, zgadza siê ostatnie rozmowy prowadzi³em w nieco juz podniesionym tonie ale w tej sytuacji jest to rzecz normalna...Ani razu nie u¿y³em personalnie obelg wobec pracowników biura. Pana dane s± podawane w internecie, jest Pan w³a¶cicielem firmy wiêc pozwoli³em sobie u¿yæ Pañskiego nazwiska jako osoby z któr± rozmawiam w tej jak¿e skomplikowanej sprawie. Dopiero wczoraj przes³a³ mi Pan maila z informacj± o przelewie z 01-02-2008, którego to przelewu nie mam do dzis dnia na swoim koncie. Prosze mi powiedzieæ co Pan na moim miejscu my¶la³by o tej sprawie ? Czekam na przelew dzisiaj do 18:15, bo o tej godzinie jest ostatnie ksiêgowanie w moim banku. Jestem te¿ w sta³ym kontakcie z Federacj± Konsumentów.
z powazaniem Jacek Denkiewicz
Witam, czê¶ciowo to co Pan pisze jest prawd±, procedura reklamacyjna wygl±da³a w taki sposób jaki Pan opisuje. Tylko ¿e to nie Digitalo mnie informowa³o o postêpie w sprawie, o co kilkukrotnie prosi³em dwoni±c do biura, wysy³aj±c maile itp...Poza tym, zgadza siê ostatnie rozmowy prowadzi³em w nieco juz podniesionym tonie ale w tej sytuacji jest to rzecz normalna...Ani razu nie u¿y³em personalnie obelg wobec pracowników biura. Pana dane s± podawane w internecie, jest Pan w³a¶cicielem firmy wiêc pozwoli³em sobie u¿yæ Pañskiego nazwiska jako osoby z któr± rozmawiam w tej jak¿e skomplikowanej sprawie. Dopiero wczoraj przes³a³ mi Pan maila z informacj± o przelewie z 01-02-2008, którego to przelewu nie mam do dzis dnia na swoim koncie. Prosze mi powiedzieæ co Pan na moim miejscu my¶la³by o tej sprawie ? Czekam na przelew dzisiaj do 18:15, bo o tej godzinie jest ostatnie ksiêgowanie w moim banku. Jestem te¿ w sta³ym kontakcie z Federacj± Konsumentów.
z powazaniem Jacek Denkiewicz
s³owo przeprawszam by by³o jak najbardziej na miescu za forme wpisu do ostatniego tematu, tak dla ogólnego lepszego samopoczucia
pozdr. damwac
s³owo przeprawszam by by³o jak najbardziej na miescu za forme wpisu do ostatniego tematu, tak dla ogólnego lepszego samopoczucia
pozdr. damwac
Tylko kto kogo ma przepraszaæ bo jako obserwator trochê siê ju¿ w tym pogubi³em Proponujê panowie zmieniæ tytu³ tego w±tku bo niestety "cd" jest trochê myl±cy...
Sam mia³em jaki¶ czas temu przeboje z innym sklepem dlatego zawsze sercem jestem przy kliencie.