Erotyka â strony, Obrazki i wiele wiÄcej na WordPress
W tej wypowiedzi J.E. Sawyer traktuje o archetypach postaci i głównie kładzie tu nacisk na postacie charakteryzujące się umiejętnościami naukowymi:
Powiedzmy, że w grze jest N dóbr. I to wszystko. Nigdy nie będziesz w stanie w naturalny sposób znaleźć więcej niż N, a to N podzielone jest pomiędzy liczbę lokacji. Dla większości postaci, N to maksymalna ilość danego dobra, jaką będą w stanie odnaleźć. Jeden power armor, dwie wyrzutnie rakiet, pięćset naboi kalibru .223, 350 small energy cells.
Postacie skupiające się na nauce będą mogły pozyskać więcej niż N. Jak? Poprzez odnalezienie składników N i stworzenie większej jego ilości. Nie ma powodu, dla którego system tworzenia przedmiotów miałby być jakoś specjalnie skomplikowany. Odszukaj/zdobądź niezbędne składniki, miej dane dwie umiejętności rozwinięte na poziomie X i Y, otwórz interfejs tworzenie, wybierz co chcesz wykonać i poświęć na to dostępne zasoby.
Jaki jest cel umieszczania pułapek w grze? Aby nagrodzić pewien typ postaci. Jaki jest cel umieszczania w grze złamanych kończyn i zezwalanie na ich nastawianie? Aby nagrodzić pewien typ postaci. Wojownicy niszczą, dyplomaci mówią, ludzie cienia podkradają się, rozbrajają i kradną, naukowcy budują i naprawiają. Dla każdego rodzaju postaci stworzone zostały rzeczy, z którymi nie poradzą sobie inne postacie. W tym wypadku jest nie inaczej.
Powiedzmy, że w grze po prostu eksplorując możesz odnaleźć tylko dwa miniguny i 5.000 sztuk amunicji do nich. Możesz ich używać dość regularnie, jednak nie zawsze, a amunicja szybko się kończy. Ponadto masz trzeciego członka drużyny, który również może używać miniguna. Odnalezienie odpowiednich elementów, pozwoli ci na zbudowanie trzeciego miniguna i dodatkowych 3.000 sztuk amunicji.
Miałeś wystarczającą ilość, teraz masz jeszcze więcej. Różnice? Najprawdopodobniej nie jesteś tak biegły w posługiwaniu się bronią jak koleś, który nie dba o tworzenie przedmiotów i przeznacza wszystkie punkty na umiejętności bojowe. Na tym to polega. To co wojownik robi przy użyciu 10 kul, naukowiec robi przy użyciu 30. Jednak 20 z nich stworzył sam.
Dzięki tym umiejętnościom możliwe jest tworzenie pancerzy, narkotyków, amunicji, implantów właściwie wszystkiego, czego możesz chcieć mieć więcej niż jest tego w grze. Postacie muszą zboczyć z obranej drogi, aby odnaleźć odpowiednie części, jednakże nagradzane są specjalnymi dobrami, których nie mogą posiadać inne postacie.
Pomysł jest taki, aby umiejętnościom naukowym dać więcej możliwości niż miały one w grach z serii Fallout (na ogół były one bardzo niewielkie). Nikt nie powinien czuć się zmuszany do tworzenia postaci budowniczego, jednak ci, którzy się na to zdecydują powinni zostać wynagrodzeni w odpowiedni sposób.
Jak skonstrułować power armor.? Znajdź część A,B,C i D, idź do laboratorium, otwórz interfejs, wybierz power armor, części i gotowe. Jak zbudować gauss rifle? Znajdź część A,B,C i D, idź do laboratorium, otwórz interfejs, wybierz gauss rifle, części i gotowe.