Katalog znalezionych fraz
Erotyka — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

Scrub

Gra bêdzie siê toczyæ w po³owie 22 wieku w Europie zachodniej. Ziemia u¶wiadczy³a przesuniecie biegunów. Europa znajduje siê teraz na równiku. Porasta ja d¿ungla i busz. Wiêkszo¶æ ludzi wyginê³a, nieliczni, którzy ocaleli, zdziczeli i tworz± dzikie proste plemiona. Cywilizacja w³a¶ciwie przepad³a, wraz z jej wszystkimi osi±gniêciami. Bron palna jest nies³ychanie rzadka. W³a¶ciwie na ka¿dym pistolecie jaki siê znajdzie czas pozostawi³ swój ¶lad i jest nie do naprawy. Ciezsza bron moze byc uzywana jako maczugi. Mo¿liwe, ze w jaki¶ magazynach lub bunkrach wojskowych, którym uda³o siê ocaleæ mo¿e byæ jak±¶ dobrze zachowania bron... Na codzieñ jednak u¿ywanym orê¿em s± dzidy, luki, dmuchawki z trucizna, maczugi i kamienie.
Klimat jest tropikalny, zadnej cywilizacji, tylko zarosniete ruiny. Jednym slowem- Scrub = Planeta malp + Fallout + jeszcze wiecej rozlinnosci i zwierz±t.

Nowa gra o klimacie/tematyce post-nuklearnej. Bêdzie ona tworzona na silniku Neuroshimy. Bêdzie tak¿e wykorzystywa³a hiperaktywno¶æ S³oñca (Po prostu pole aktywne ma ulec zmianie, a Ziemia na chwile przestaæ siê obracaæ, by po chwili znowu zacz±æ obracaæ siê, tym razem w drug± stronê! Wtedy ma nast±piæ przesuniêcie biegunów, wszêdzie bêd± trzêsienia ziemi, a w Polsce prawdopodobnie bnedzie rownik. Taki cykl powtarza siê mniej wiêcej co jedena¶cie i pó³ tysi±ca lat) . Zapowiada siê ciekawie. Oto parê pierwszych screenów:
http://literatura2.9g.pl/autobus.jpg
http://xthost.info/mardukdigit/promoart.jpg

Oraz co¶ dla ludzi maj±cych wielk± ciekawo¶æ... oraz lubi± siê wypowiadaæ: http://downfall.pl/crpg/forum/viewtopic.php?t=15


Hmm w takim nieprzystepnym zdzicza³ym ¶wiecie ciekawe kim przyjdzie nam prze¿yæ przygodê. I co w³a¶ciwie mo¿emy dla takiego ¶wiata zrobiæ. Intresting.
powodzenia
A co z niebezpieczenstwami czekajacymi na ludzi? Beda to tylko zwierzeta znane wspolczesnie, czy tez roznego rodziaju mutanty, etc.?


Nie s±dzê by zaatakowa³ ciê tygrys lub pantera... tylko zmutowany cz³ekokszta³tny potwór.
Ale kto bedzie g³ównym bohaterem jezeli wszyscy ludzie to dzikusy? Jest ju¿ jakis ogólny zarys fabu³y?
Tak wiec zwierzeta beda rozne. Glownie to te ktore uciekly z ogrodow zoologicznych i sie dostosowaly do nowych warunkow, ale przygotowywujemy kilka niespodzianek Mysle, ze przeciwnikami takze beda ludzie(wiem ze to niesmaczne, ale w innych grach tez mozna zabijac ludzi).
Mamy zgode na wykorzystanie mechaniki neuroshimy i jej loga.
Dwa koncepty zamieszczone tutaj, maja pomoc poczuc klimat Oczywiscie, jezeli ktos chce moze pomoc Pozdr!
Sporo nielogiczno¶ci widze.
Popieram opiniê Theyi... Póki co to jaka¶ amatorka... Zupe³nie jak Iceout...
Neuroshima? Nie chce mi sie wierzyc. Przeciez to zupelnie inny swiat, co to ma wspolnego z Neuroshima?
Nie no... przeciez chodzi tylko o engine Neuroshimy - co ma engine do swiata (no, troszke ma, ale niewiele - to zalezy jeszcze od uniwersalnosci engine)?

Ale racja - troche to traci amatorka (mam nadzieje, ze sie myle). Pytanie numer 1 - gdzie mozna znalezc oficjalna strone projektu?

pozdr.

Nie oceniajmy pochopnie... pewnie na poczatku bedzie im szlo jak po grudzie, pare osob pewnie sie zniecheci, napisza troche kodu, po czym - jak jeszcze beda mieli checi - wywala wszystko i zaczna od nowa porzadnie...

pozr.

i zaczna od jeszcze ambitniejszego projektu, ktorego znow nie ukoncza i tak bez konca.
oceniam to co widze na ich forum

Moze tak tez byc...

Ale nie zrazajcie sie (tworcy Scruba), my po prostu mamy juz pewne doswiadczenie w tym wzgledzie (bylo juz sporo takich projektow, np. Iceout), poza tym sami uczestniczylismy w wielu projektach, ktore padly przez to, ze nie byly profesjonalnie zorganizowane... Ale wam sie moze uda. Znane mi sa przypadki projektow, ktore powstawaly w kompletnym chaosie, a mimo to wypalily.

pozdr.

¦wietnym tego przyk³adem jest New: RPG . Niby panowa³ taki ogólny chaos, ale jako¶ to posz³o i sem gramy teraz na sesyjach .
Wlasnie. Najwazniejsze jest to, zeby zaczeli cos robic. Nawet jak im nie wyjdzie, to zawsze sie duzo naucza.

Przyklady? Np. Tibia. Nie jest to moze super gra, ale maja 62 serwery na calym swiecie, na ktorych gra cala masa graczy. Zostala zrobiona przez 4-ech Niemcow, z ktorych jeden byl webmasterem, a drugi grafikiem Wiec w sumie caly kod itd. odwalili we dwoch - z tego, co wiem, nie mieli duzego doswiadczenia i doswiadczonego koordynatora Ale to fakt - takie gry powstawaly jakis czas temu, teraz juz w zasadzie sie nie pojawiaja.

pozdr.

Mo¿e co¶ z tego projektu bêdzie, ale nie dajê g³owy. Na razie jedzie Iceoutem. Choæ wiecie co? Jak zacze³em robiæ swój mod do Falla (B24) to te¿ by³a to kompletna amatorka, teraz mam nawet 500kb samej dokumentacji, której nikomu oprócz mnie siê nie przyda m.in. jakie¶ teksty na temat budowy schronów przeciwatomowych itepe)...
Ojoj... pol godziny tworzenie postaci? Tego moze nikt nie przetrwac. Mi by sie nie chcialo.

pozdr.

A ja ¿ycze ¿eby wam siê uda³o, napewno wszystkie nielogiczno¶ci wyjd± wam same w robieniu gry i je poprawicie. Powodzenia
Tak, masz racje, ale my zastosujemy hiper kompresje czasu... Ale skonczmy z tym technicznym zargonem.
Ciagle myslimy nad dokladnym opracowaniem tego co sie stalo z ziemia...Jezeli w swiecie przedstawionym w grze mialo miejsce takie zjawisko to akcja na pewno bedzie sie toczyc juz PO nim czyli bedziemy widzieli same skutki.

Zreszta to wbrew pozorom teraz nie jest najwazniejsze. Narazie pracujemy nad swiatem przedstawionym w grze bo to gracz bedzie widzial. Co graczowi przyjdzie z realistycznej genezy jak gra bedzie miala nieciekawy swiat i tym sposobem bedzie nudna? Mysle, ze przecietny smiertelnik w grze(bochater niezalezny tak zwany npc) nie bedzie mial pojecia o tym co bylo przedtem, bedzie wiedzial, ze byla jakas "starozytna cywilizacja" i niewiele wiecej.

Mam teraz niezly metlik w glowie, po przeczytaniu rewelacjo o tym projekcie.

Nie zrazajcie sie krytyka, tylko wyciagajcie wnioski i robcie swoje. (nawet jakby mialo Wam sie nie udac)
IMHO geneza powinna byæ w miare logiczna, niektórych to nie obchodzi a dla niektórych jest to dosyæ istotny element gry...
W NSie nie róbi siê pó³ goziny postaci, jak siê szybko liczy i wie co chce zrobiæ. W wersji komputerowej powinno dziaæ siê to szybciej, mo¿e sami twórcy sobie nie zdaj± z tego sprawy. Oczywi¶cie jak kto¶ chce przejrzeæ 200 sztuczek to mo¿e mu to zaj±æ nawet ca³y dzieñ, ale sprawi gracze robi± w 10 minut karte postaci.

Widzia³em ju¿ zbyt wiele padaj±cych projektów, a je¿eli ten bêdzie darmowe to daje mu szanse 1 do 10, ¿e siê uda. Wiem ile zamieszania jest z g³upi± 50 stronnicow± gazeta, a co dopiero z gr± komputerow±.

No, ale nie ma co krzaniæ bo to fandom umnie najlepiej Narzekaæ i nic samemu nie robiæ Powodzenia chopaki, jestem z Wami! Przynajmniej mentalnie :]
Kolos, co Ciê tak dziwi? Ja po prostu lubiê wiedzieæ du¿o o czym¶ co robiê, ¿eby nikt mi pó¼niej nie zarzuci³ ¿e co¶ spieprzy³em
Tak sobie przegl±dam ich forum i natrafi³em na co¶ ciekawego:

Heh, od pocz±tku mówi³em ¿e ten projekt wydaje mi siê drugim wcieleniem Iceouta za którego swojego czasu niez³e baty dostawa³em (rozdwajaniej jazni itepe)...
Mi siê zdaje, ¿e on chyba ju¿ nawet umar³... Có¿ niez³a konkurencja (lmao)...


jeszcze nie umarl
Ale jakby nie patrzeæ to stare forum nie ¿yje, na nowym nic nie ma, strona na sourceforge nie dzia³a (jest pusta), a na serwerze downfall jest alfa..
A projekt jest teraz na serwerze only Sorum na downfall nie zyje bo zostalo opuszczone sourceforge.net tragicznie wolno dziala wiec musielismy przeniesc sie na szybszy serwer.

ja ju¿ siê nie moge po³apaæ. Ta historia tej gry taka troche nieprzemy¶lana. Nagle jak Europa zmieni³a klimat ludzie zdziczeli i powsta³y mutanty i dziwne zwierzêta. Gdzie tutaj naukowe przemy¶lenia?

Ale jakby co¶ takiego wysz³o to bym pogra³.
No jakby wysz³o (jak wyjdzie) to te¿ bym pogra³ oczywi¶cie.
Do autorów: czy s± jakie¶ pocz±tkowe za³o¿enia pod jaki system bêdzie pisana gra (na jeden czy cross platform)? Czy w³asny engine czy który¶ z enginów z sieci, czy jaki¶ komercyjny?
Gra bedzie pod GNU linuxa i windowsy. Jak bylo wspomniane wyzej jest Open Source, wiec silniki komercyjne odpadaja. Scrub z zalozenia ma byc groteskowy.

Co do historii to nie zamierzamy jej ujawniac, to ma byc tajemnica, w koncu z kad gracz ma wiedziec co sie stalo? Mozliwie, ze w Scrubie 4 wszystko sie wyjasni

Nazwy silnika nie pamietam, programowaniem sie nie zajmuje, ale jest to jakis engine open source.

Chcemy sie skupic na fabule. Wzorujemy sie na papierowych grach fabularnych. Mamy pozwolenie na wykorzystanie mechaniki neuroshimy, jest ona prostrza od tej uzywanej w komputerowych rpg.

Mam nadzieje, ze jezeli uda nam sie doprowadzic do konca projekt to bedzie on maksymalnie dziwny
A gdzie macie jakie¶ dzia³aj±ce forum?
no widze ze Kds wie o co mi chodzi
ludzie malej wiary Troche niewyspany jestem, ale postaram sie odpisac.
Also:
Forum narazie jest niedostepne dla gosci, ale za jakis czas gdy takie forum bedzie potrzebne utworzymy je.

Gra nie powstala na zasadzie

Przecie¿ jak ju¿ siê zaprogramuje grafikê, fizykê, interackcjê, przedmioty itp. to mechanika nie powinna byæ na ich tle szczególnie trudna do implementacji...
Heh, Vic... Programowanie gier troche inaczej wyglada.

pozdr.

Heh, Kds, ja wiem jak to wygl±da, tak mi siê tylko napisa³o.
Oj nie do³uj ich. Ka¿dy tak kiedy¶ ma. A mo¿e im siê akurat uda?
ja nie doluje nikogo, powinniscie powaznie popatrzyc na to co pisze...

Dacie rade, *wystarczy* chciec i pracowac, non toper
Mafia jest o wiele lepsza od gta i jak sam powiedzia³e¶ wzorowali siê na nim i siê im uda³o spe³niæ za³o¿enia.

Nie widzê bo to nie jest otwarty na ¶wiat projekt, je¿eli wiesz o co mi chodzi. Zreszt± ja nic nie mówiê, nie wiem jak to u Was jest, mogê siê jedynie domy¶laæ. Je¿eli jest inaczej ni¿ siê domy¶lamy, to dobrze, prawda?
A wiecie co ja wam powiem? A powiem wa to:
Projekt pewnie nigdy w ca³o¶ci nie ujrzy ¶wiat³a dziennego. ¯yczê wam, ¿eby ujrza³, ale realia przedstawiaj± siê inaczej. To po pierwsze.
Po drugie, to ¿e projekt powstaje jest bardzo dobrym obiawem. Ja siê tam jeszcze a¿ tak na programowaniu i te pe nie znam, ¿eby rzucaæ tu m±drymi has³ami (inni tu s± od tego) ale swoje wiem, a wiem, ¿e pisz±c cokolwiek, cz³owiek mo¿e siê bardzo wiele nauczyæ, a nawet jak nie, to mo¿e siê jeszcze bardziej przyzwyczaiæ do jêzyka i ¶rodowiska programistycznego, co uznajê za bardz wielki plus projektu.
Organizacja,.... nie wiem, jak to u was przebiega, to ocenia³ nie bêdê, ale chyba nie jest za dobrze
Rada ode mnie: wybierzcie jednego go¶cia, który wie wszystko o projekcie który robicie, niech bêdzie to kto¶, komu ufacie, a potem dajcie mu ostateczny g³os we wszystkich sprawach. Macie jaki¶ problem, podajecie mu swoje racje, a on mówi: tak, robimy to. Nie, nie robimy tego. To wam chyba wyjdzie na zdrowie (no chyba ¿e wybierzecie nie tego co trzeba )

No i kodujcie to co macie. A jako ¿e to ma byæ projekt Open Source, to dawajcie to, co macie. Takie jest moje zdanie. Nie czekajcie, a¿ wszystko bêdzie napisane, tylko ju¿ dawajcie to, co macie, a bêdzie dobrze.
Jak pisa³em: ja siê an robieniu gier nie znam nie znam siê nawet dobrze, an graniu w nie
Ale chodzi mi tak ogólnie, a potem zazwyczaj samo siê wszystko uk³ada.
Nie chcemy was zniechecac... Zwlaszcza, ze to projekt open source. Zwlaszcza, ze robiac go - nawet jesli (nie zycze wam tego) nie wypali - nabierzecie niewatpliwe bardzo duzo doswiadczenia.

Nasze uwagi moze sa troche zlosliwe , ale mozecie wyciagnac z nich troche wnioskow. Zacznijcie przede wszystkim publikowac materialy dotyczace waszego projektu - przeciez to open source, to nie polega tylko na tym, ze napiszecie to i udostepnicie zrodla.

I szczerze wam radze - zacznijcie od porzadnej dokumentacji. Ale takiej naprawde porzadnej.

pozdr.

Dok³adnie. Skoro Open Source, to to, co zrobili¶cie powinno byæ raczej ogólnodostêpne na licencji GNU. Czekam, kiedy siê co¶ pojawi
A do¶wiadczenie, to bardzo wa¿na rzecz, jedna z najwa¿niejszych w programowaniu. Tak¿e nie zniechêcaæ mi siê tu. Oni s± od naje¿d¿ania, ale fakt, ¿e du¿o w tym prawdy, tak¿e uczcie siê od nich :]
Na licencji GNU GPL powinno byæ. No i te¿ jestem ciekawy, co z tego projektu wyjdzie.
Ja napisalem, ze gra nie bedzie do niej podobna a to roznica

No to zróbcie trochê tego kodu na pocz±tek, dajcie www i cvs.
Witam!

Jestem razem z kunajkiem liderem projektu Scrub i chcia³em wyja¶niæ pare niedomówieñ.
Pierwsza sprawa - wielokrotnie zarzucany nam brak organizacji:
Stare forum na downfall jest ju¿ dawno nieaktualne a z tamtejszego teamu po ostrej selekcji przesz³o mo¿e 20 osób. Teraz w teamie mamy ich 26. Ka¿dy dzia³ ma swojego szefa, np. graficy 2d maj± swojego g³. grafika 2d.
Ka¿dy z nich oraz my dwaj zatwierdzamy pomys³y, koncept arty, model itp. Wyznaczamy te¿ kolejne zadania, które dodajemy do listy TODO.

Kiedy¶ mo¿e i by³o inaczej i tutaj przyznam racjê Intoxicate, ale to by³o keidy¶.
Teraz ka¼dy kto chce do nas do³±czyæ musi chocia¿by przedstawiæ nam swoje prace, referencje oraz musi byæ dyspozycyjny - mieæ czas. I koniecznie musi zaakceptowaæ nasz regulamin, poniewa¿ z w³asnego do¶wiadczenia wiemy, ¿e jest to konieczne.

Druga sprawa - strona www jest w trakcie prac i przewiduje, ¿e pod koniec tego tygodnia bêdziecie ju¿ mogli ogl±daæ efekty naszych webmasterów oraz grafików. Nie chcemy robiæ czego¶ co bêdzie nasz± wizytówk± na szybko. Natomiast bardzo chcemy, ¿eby layout strony odzwierciedla³ ¶wiat Scruba.

Forum publiczne jeszcze dzi¶ uruchomie na naszym nowym serwerze. Dziêkujemy firmie hostingowej only.pl za wsparcie dla naszego projektu pod postaci± hostingu.

Efekty pracy naszych grafików mo¿ecie zobaczyæ tutaj:
scrub.sourceforge.net/koncepty/
scrub.sourceforge.net/modele3d/

Doskonale zdajemy sobie sprawe, ¿e przeniesienie gotowego sytemu gry, jakim jest Neuroshima nie jest ³atwe, ale jeszcze bardziej trudne do wykonania wydaje siê nam stworzenie na nowo takiego systemu.
W teamie s± dwie osoby oodpowiedzialne za 'przerabianie go' i te osoby uwielbjaj± ten system wiêc wiedz± co robi±. Jeden z programistów natomiast koñczy robienie szkieletu odpiwedniej klasy.

Nie chcemy robiæ konkurencji Bur¿uazji, ze wzglêdu na ca³kiem inny ¶wiat jaki tworzymy oraz nasze nowatorskie pomys³y, które jednak do zrealizowania wymagaj± du¿ych nak³adów pracy.
Je¶li siê uda niektóre z nich na pewno was pozytywnie zaskocz±!

Co do modelu Open Source w naszym projekcie. Dyskutowali¶my jak bêdzie wygl±da³ cykl wydañ i tym podobne rzeczy i dzszli¶my do pewnych wniosków. Nie mo¿e to wygl±daæ jak w projektach programów narzêdziowych, czy prostych gier. Raz, ¿e nie chcemy zepsuæ wam zabawy podaj±c ju¿ na pocz±tku du¿a czê¶æ fabu³y, a dwa przecie¿ ona bêdzie w jakim¶ stopniu ewoluowa³a.
Wersje przed stabiln± bêd± mia³y tylko jak±¶ czê¶æ mapy oraz jakie¶ ma³e, krótkie i oderwane od oficjalnej fabu³y questy. Dopiero w wersji stabilnej i te¿ nei wiemy czy tej pierwszej pojawi siê ju¿ oficjalna fabu³a.
Mamy nadzieje, ¿e rzadnych przecieków nie bêdzie.

Napisa³em te¿ ze wzglêdu na liczne wasze g³osy opowiadanie pokazuj±ce wam klimat i realia naszego ¶wiata.
A oto i one: znale¿æ je mo¿na tak¿e na: http://scrub.only.pl/opowiadanie.html

By³em w³a¶nie w jednym z tych zapad³ych i zdziwacza³ych miast jakich pe³no i zastanawia³em siê, jak ludzie tu mieszkaj±cy wytrzymuj± ten wszêdzie wyczuwalny smród cz³owieka. Zewsz±d s³ysza³em rozmowy – jedne by³y dla mnie zrozumia³e inne przypomina³y mi bezsensowny be³kot. To nie to co u mnie w wiosce ma³e i zamkniête spo³eczeñstwo, w którym wszyscy siê znaj± i wzajemnie szanuj±. By³a to tak ró¿na mieszanka kulturowa, ¿e nigdy nie mog³e¶ byæ pewny jak kto¶ zareaguje na twoj± zaczepkê. Mija³em ruinê jakiego¶ budynku. Na jego froncie sta³y sk±po ubrane prostytutki i od razu pomy¶la³em sobie, ¿e co jak co, ale ich, morderców oraz wariatów w naszym ¶wiecie nie brakuje. Zauwa¿y³em, ¿e wiêkszo¶æ z 'mieszkañców' patrzy siê na mnie wzrokiem zwierzêcia poluj±cego na ofiarê. By³em nie¼le ubrany, a na swoich nogach mia³em znoszone buty i w³a¶nie to mówi³o im wrêcz: bogaty dziwak – nasza ofiara. Gdybym posta³ tam trochê d³u¿ej pewnie rzuciliby siê na mnie, a nigdy nie wiadomo jak± maj± si³ê, albo czy czasem nie maj± jakiego¶ syfa. Podszed³em do drzwi jednego z budynków, który jakim¶ szczê¶liwym trafem zachowa³ siê w niez³ym stanie. Obok drzwi, które czasy ¶wietno¶ci mia³y ju¿ dawno za sob± przymocowana by³a ¿elazna, pordzewia³a tabliczka z zarysowanym napisem: BAR. Skierowa³em siê tam, poniewa¿ wiedzia³em, ¿e je¶li szukasz jakiejkolwiek informacji takie miejsca s± najlepszym pocz±tkiem.
Kiedy otworzy³em drzwi uderzy³ mnie smród potu oraz jaki¶ inny s³abo wyczuwalny zapach.
Zaraz za drzwiami sta³ stra¿nik z dzid± w prawej rêce. Wiedzia³em dobrze, ¿e tacy jak on, tzn. dzikusi potrafi± zrobiæ z niej broñ o wiele gro¼niejsz± od broni palnej.
Co tu robisz kurwa? - odezwa³ siê chrapliwym g³osem
Przyszed³em siê czego¶ napiæ. Co ju¿ nawet tego nie wolno, heh!?
By wej¶æ daj mi co¶! - jak widaæ nie by³ zbyt rozmowny
Mog³em siê tego spodziewaæ, ale có¿ informacja kosztuje.
Wyj±³em z plecaka miêso jaszczurki. Jego wzrok siê roziskrzy³ i szybkim ruchem rêki wyrwa³ mi miêso. Przeszed³em ko³o niego i moim oczom ukaza³o siê du¿e pomieszczenie wype³nione sto³ami i krzes³ami za, którymi siedzia³o mo¿e z dziesiêæ osób. Co¿ za³o¿ê siê, ¿e to przejezdni bo z moich obserwacji ma³o, którego z mieszkañców staæ by by³o na takie luksusy. Na ¶rodku pomieszczenia ustawiony by³ barek zape³niony butelkami szklanymi, jak i drewnianymi naczyniami.
Podesz³emu bli¿ej i zobaczy³em siwego faceta stoj±cego za barkiem. Mia³ na oko oko³o czterdziestki.
Kiedy by³em przy barku dostrzeg³em, ¿e brak mu lewej rêki. Ma farta – pomy¶la³em – bez prawej by³oby mu gorzej. Poprosi³em Wormina – krew z pewnego gatunku jaszczurki zmieszana z sokami ro¶lin, która dawa³a niez³ego kopa. Barman za¿±da³ dwa kawa³ki miêsa, które po chwili mu da³em.
Dosta³em drewniane naczynie w kszta³cie miski wype³nione czerwonawym nie¼le pachn±cym p³ynem. Podnios³em miskê do ust i jednym haustem wypi³em znaczn± czê¶æ jego zwarto¶ci.
Zwróci³em siê ponownie do barmana:
Ile za informacje?
Dwa kolejne kawa³ki miêsa. Dajesz i mo¿e co¶ siê dowiesz...
Obliczy³em, ¿e zostanie mi ju¿ tylko jeden kawa³ek miêsa, ale ostatecznie zgodzi³em siê.
O nie... Nie zap³acê za twoje puste s³owa! - powiedzia³em stanowczo, po czym doda³em – Poszukam kogo¶ innego.
Nie... nie zaczekaj niech ci bêdzie. Pytaj.
Ile dni drogi i jak doj¶æ do wioski Skrybów?
Gdy powiedzia³em ostatnie dwa s³owa barman zakrztusi³ siê, a ja us³ysza³em jak kto¶ wstaje z krzes³a. Barman patrzy³ siê na mnie niezmiernie zdziwiony, lub te¿ przestraszony. Trudno to by³o wyczytaæ patrz±c w jego czarne, zimne oczy. Nagle poczu³em jak kto¶ z³apa³ mnie od ty³u i z niesamowit± szybko¶ci± okrêci³ swoj± rêkê wokó³ mojej szyi. Barman pad³ na ziemie i teraz nie by³o ju¿ go widaæ. Dwaj siedz±cy przy stoliku mê¿czy¼ni nie zwracali na to wogóle uwagi.
Zacz±³em siê dusiæ. Minê³a chwile, która ci±gnê³a mi siê w nieskoñczono¶æ, po czym nieznajomy zapyta³. Jego g³os momentami przechodzi³ w ¶wist.
Co chcesss od Skrrrybów?
Chcia³em byæ twardy, wiêc odpowiedzia³em z wyrzutem silnym g³osem:
A co ci kurwa ... - nieznajomy zacisn±³ mocniej swoj± rêkê i zacz±³em siê dusiæ.
Co chcessszzz od Skrybóóówww?
Rozlu¼ni³ zacisk pozwalaj±c mi mówiæ. Stara³em siê by mój g³os by³ pewny, ale by³o to nadaremne.
Zo-sta³-em... tam wys-³any przez mój-±... wioskê.
Poczu³em ogromny ból spowodowany mocnym u¶ciskiem i z trudem kontynuowa³em.
Oni... oni wie-dz± co¶ co nam pom-o¿e...
Nieznajomy silnym ruchem powali³ mnie na ziemie. Le¿±c na plecach widzia³em jego zniekszta³con± twarz. Zamiast prawego policzka mia³ ropiej±c± miazgê, a ca³a jego twarz pokryta by³a bliznami. Spotka³em wielu bardziej zniekszta³conych, ale ale jego oczy, które wydawa³y mi siê podobne do koloru Wormina bezlito¶nie na mnie patrzy³y. Patrzy³y, jak na kolejn± ofiarê i ju¿ wiedzia³em co mnie czeka. Z ca³ych si³ siê szarpa³em. Ale nie da³em rady nawet poruszyæ jego nogi przygniataj±cej mój brzuch.
Twwwoja misja skkkoñczona.
Powiedzia³ to tak, jakby obwieszcza³ co¶ uroczystego po czym wyj±³ zza skórzanego paska okalaj±cego jego biodra wyciosane, kamienne ostrze. Zobaczy³em jego opadaj±c± rêkê po czym poczu³em przeszywaj±cy ból w okolicach podbrzusza. Rêka unios³a siê ponownie po czym z bezlitosn± si³± opad³a na mój prawy bark. Us³ysza³em trzask ko¶ci oraz ujrza³em swoj± w³asn± krew która powoli s±czy³a siê na pod³ogê. Widzia³em jeszcze tylko niewyra¼nie jak mój oprawca zdejmuje z szyi wisiorek z krzy¿em i puszcza go na moje cia³o. Po chwili jego rêka opad³a znowu tym razem na moj± szyjê. Przesta³em cokolwiek czuæ i wiedzia³em, ¿e zaraz umrê.

Pozdrowienia i mam nadzieje, ¿e zmieni to troche wasze opinie o Scrubie oraz jego developerach!
Samur
Sam jestem w tym projekcie programist±. Bynajmniej nie przy³±czy³em siê do niego ani ¿eby stworzyæ super grê ani ¿eby zrobiæ komu¶ konkurencjê (bo to nie mój cel i i tak jest to nierealne ). Stoimy w miejscu bo nie mamy naprawde dobrych programistów którzy by chcieli co¶ zrobiæ. Nikt nie potrafi nawet zarysu silnika zrobiæ, ¿eby to siê skompilowa³o... wogóle za du¿e ambicje maj± ludzie w projekcie ale uwa¿am, ¿e Ty intoxicate pozjada³e¶ wszystkie rozumy i poprostu siê wym±drzasz jaki jeste¶ super. To, ¿e bêd±c w tym projekcie ¿aden programista siê nic nie nauczy to bujda jakich ma³o. Jeszcze nic prawie nie napisa³em a ju¿ siê czego¶ nauczy³em. Nie bêde wymiania³ czego, nie wierzysz to nie. Twoja sprawa. Wierze, ¿e jeste¶ dobry w pisaniu gier, ale widze te¿ ¿e jeste¶ cholernie przem±drza³y... ja tam chod¼ by mia³ i rok staæ w miejscu ten projekt to w nim bêde bo zawsze jest okazja siê czego¶ dowiedzieæ nowego od innych programistów którzy siê przy³±cz±³.

edit - Theya
Stara siê nam pomóc mówi±c ci±gle, ¿e nic nie zdzia³amy nic siê nie nauczymy i lepiej pisaæ tetrisa. No dziêki za takie wsparcie duchowe a¿ rwie siê do pracy po takim wsparciu. A pocz±tkuj±cym programist± jestem tylko je¿eli chodzi o gry bo czyste C++ znam bardzo dobrze i pisze od kilku lat. Mam swój programik który by³ ca³kiem popularny póki jeszcze mia³ stronke www bo dostawa³em mejle od nieznajomych to z uwagami to z propozycjami wspó³pracy. Wiêc pocz±tkuj±cy nie jestem.
To ze Intoxicate sie wym±drza nie wynika z tego ze daje rady, a z tego ze mowi ponad ludzmi a nie do ludzi.

Inna sprawa - ze to co on przedstawia, nie jest jedynym slusznym rozwiazaniem. Sa inne, lepsze i gorsze.
widzisz.. Doc, ja mam czysto REALNE podejscie do projektow.

nie przekrecaj prosze mojej ksywy.
Heh... zaczyna sie robic goraco. Nie bede sie wypowiadal za Intoxicate, ale mi chodzilo w moich postach glownie o to, zeby panow od Scruba troche wesprzec... Jesli to zostalo odebrane inaczej, coz. W kazdym razie pisanie tetrisa to jest naprawde dobra lekcja dla kazdego programisty....

pozdr.

Zgadzam siê z Kdsem. Nie chodzi o to ¿e Was jedziemy, ¿e jeste¶my lepsi itp.
Chodzi o to ¿e w miarê trze¼wo patrzymy na skomplikowany projekt (du¿y, skoro ponad 20 osób tam jest), którego cz³onkowie nie maj± do¶wiadczenia w pisaniu gier i pracy w takim du¿ym zespole (je¿eli maj±, to przepraszam, ale tak wynika z poprzednich postów). Do takiego projektu trzeba mieæ zaliczone etapy jakby to powiedzieæ obejmuj±ce np. te ró¿ne tetrisy, wê¿yki itp. Bez tego ani rusz. Je¿eli jest to Wasz pierwszy projekt to skoro prace siê nie posuwaj± do przodu m.in. w kwestii silnika gry, to jednak co¶ jest nie tak.
Mo¿e nale¿a³o wybraæ co¶ prostszego?
Mo¿e (skoro to Open Source) to udostêpniajcie kod na bie¿±co w CVSie, je¿eli czego¶ nie zrobicie to mo¿e znale¼æ siê osoba która wam pode¶le potrzebny kawa³ek kodu albo pomys³.
Wlasnie... w kwestii malych, ale uzytecznych kawalkow kodu moge sie przydac... mam kilka takich modulikow fajnych.

pozdr.

A teraz wypowiem siê ja, programista (a co ) którego najwiêkszym osi±gniêciem jest naipsanie dzia³aj±cej gry Kó³ko i krzy¿yk. Bez AI oczywi¶cie
Wiem, ¿e organizajca w grupach lu¼nech, ¿e tak opwiem, czyli osób, które nie siedz± w jednym budynku, jest zawsze strasznie pogmatwana. Dlatego mam podziw dla Bur¿uji, ¿e daj± sobie z tym radê na tak± skalê.
Nie twirdzê wiêc, ¿e jest to niemozliwe, ale ¿e jest trudne. Je¶li ludzie z projektu nie znaj± siê dobrze, to jest to bardzo trudne. Przy takiej liczbie ludzi w projekcie jest to cholernie trudne, ale mo¿eliwe do zrealizowania, jesli jest siê wystarczaj±co odwa¿nym i upartym.
Poza tym: projekt stoi, nie macie nawet napisanego silnika (zarysu). Reszta mo¿e wtedy drygaæ w tanecznych podskokach, ale bez silnika na nic wam siê nie przyda. Tak¿e potrzebujecie utalentowanych programistów, którzy ten silnik napisz±.
To jedno.
Drugie: ja kds'a i intoxicate'a odbieram jako rady. Mo¿e i ostre, mo¿e i daj±ce wam do zrozumienia, ¿e to tak, jakby i¶æ walczyæ Polska vs. USA. Szanse mamy, ale jakie?
A tetris to cholernie skomplikowana gra. Zróbcie j± w 3d, widok z góry, obroty bry³ (klocków) w 3d, ró¿ne bajery, typu bonusy pojawiaj±ce siê na drodze spadaj±cego klocka (np, losowe obracanie siê klocka a¿ spadnie na ziemiê, zmiana kierunków klawiszy, a¿ klocek spadnie na ziemiê itp). Do³ó¿cie internetow± bazê danych z najlepszymi wynikami i internetowe pojedynki kilku graczy.
Ma³e wyzwanie jak na pocz±tek? A przynajmniej siê poznacie, bêdziecie wiedzieli kogo na co staæ itp.
Fakt, ¿e mo¿e to napisaæ jeden programista, ale lepiej napisaæ to grupowo i poznaæ siê.
IMHO kds i intoxicate daj± wam dobre rady, ¿eby dac sobie chwilê spokoju. Bo NIE da siê zrobiæ prostej gry RPG. Je¶li posiedzi siê z kartk± i pomy¶li, co ta gra musia³aby robiæ, ¿eby dzia³aæ dobrze, a do tego spe³niaæ oczekiwania (bo nie warto chyba robiæ czego¶, co w za³o¿eniu jest kiepskie, nie?) to wychodzi tego w cholerê roboty.

Co do vica: te¿ racja. Takie rozwi±zanie powinno wam pomóc. nikt wam raczej silnika nie napisze, ale mo¿e doradzi, poka¿e b³êdy, dorzuci co¶ przydatnego.

Co do Docenta i Intoxicate: od zawsze chyba gry¼li¶cie siê z intoxicatem, dajcie sobie spokój choæ na tej tablicy. Nie gry¼ siê z Docentem. zostawcie siê w spokoju, w najgorszym wypadku wymieniajcie argumenty, ale siê nie gry¼cie.
Ooo nie wiedzialem, ze jestesmy tacy slawni

Pelny profesjonalizm, hehe... Zamiast programowania, mozna troche popracowaæ nad form± wypowiedzi ^^.

sorki za klopoty To pisalem ja SteveV
oooo ale meksyk sie z tego topicu zrobil

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • erfly06132.opx.pl


  • © Erotyka — strony, Obrazki i wiele wiÄ™cej na WordPress Design by Colombia Hosting