Erotyka â strony, Obrazki i wiele wiÄcej na WordPress
Kolejny 'szybki' newsik odnośnie jednego z naszych rodzimych projektów, (któremu od lat gorąco kibicujemy) - Forlorn World.
Otóż dwa dni temu, na polskim serwisie gry.o2.pl, (który, jak nie trudno się domyślić, tematyką oscyluje wokół gier ), ukazał się wywiad z Szymonem Janusem, rzecznikiem medialnym teamu Groung Zero, tworzącej wspomnianą wyżej grę Forlorn World.
W wywiadzie tym możemy poczytać o początkach FW, o genezie, pomysłach, mechanice, silniku, ciekawych rozwiązaniach oraz dowiedzieć się kilku nowych ciekawostek. Mnie szczególnie zaintrygował fragment:
Jeśli o ilustracje chodzi, najbardziej podobają mi się rendery pojemników na śmieci.
wywiad bardzo fajny, jest kilka rzeczy do ktorych bym sie przypiepszyl, ale teraz juz nie pamietam a nie chce mi sie czytac drugi raz ;p
na calokrztalt wywiadu zle wplywaja niektore zaprezentowane materialy (glownie obiekty - bez tekstur, a i obiekty ktore nie sa wogole szczegolne)
powodzenka nad demkiem! <piwo>!
Sorry dziewczeta (jak jakas to przeczyta ) i chlopaki. Za tego tez mialem plewke jak to zobaczylem Na usprawiedliwienie dodam ze bylem wtedy na urlopie na słowacji postaram sie (rekami innych ) to w niedlugim czasie naprawic
Into dawaj rzucaj miesem przeciez ty juz pro jestes.
ej Mefisto, prosze skonczmy z tym rzucaniem miesa, naprawde nie o to mi chodzi.. Robimy gry, na dodatek robimy gry na ten sam rynek.
Jezeli chcesz moich komentarzy, prosze, i nie jest to zadne rzucanie blota. Kolejna sprawa dla mnie slowo Profesionalista ma zapewne inne znaczenie niz dla Ciebie i przyznam Ci ze jezeli ktos mnie w tym momencie tak nazywa - odbieram to jako ironie.
Pokolei. Jakis czas temu rozmawialem z Loozem, ktory mowil ze Waszym glownym celem teraz jest stworzenie dema - nie reklamy. To jest najlepsze rozwiazanie, lepiej zarzucac wywiadami, artami gdy ma sie juz naprawde co pokazac - bardziej to zajawia osoby czytajace, ale jescze bardziej osoby czytajace ale posiadajace duzo pieniedzy . Mowie, ten wywiad jest dobry - ale w sumie 3 materialy odpychaja. Wiem ze trza sie reklamowac, etc, bo sam to przez dluuugi czas robilem i wyszlem na tym jak narazie dobrze, ale na dluzsza mete tak nie jest. Jezeli uda nam sie zdobyc wydawce, ustalimy ETA, Sporo graczy bedzie pamietac "burzuazje/afterfall" jako "duke nuke forever", wiesz o co mi chodzi.