Erotyka — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress
Praktycznie jestem przekonany, ¿e filmik intro Vault 21 dziêki mojej inicjatywie powstanie. Dlatego te¿ postanowi³em daæ Wam mo¿liwo¶æ wykazania siê. Do pomocy wystarczy znaæ poprawn± polszczyzne i mieæ dobry pomys³.
Wszystkim graj±cym w Fallouta napewno g³êboko zapad³ w pamiêci tekst War, war never... itd Otó¿ my nie chcemy byæ gorsi, a do tego potrzebujemy jakiego¶ porz±dnego tekstu. Oko³o 30-50 s³ów.
Ka¿dy kto wpadnie na dobry pomys³ niech ¶le meila - kompsoft@wp.pl
Na forum, raczej prosze tego tekstu nie pisaæ, poniewa¿ ma on byæ do naszej (ekipy), a nie publicznej wiadomo¶ci. Oczywi¶cie do czasu wyj¶cia V21.
Na wszelkie pytania z chêci± odpowiem.
Móg³by¶ przybli¿yæ forumowiczom, o czym ma byæ ten wstêpny tekst.
To, ¿e o Polsce postapo to chyba troszkê za ma³o. Chyba, ¿e chodzi o wymy¶lenie sensownej historii przebiegu wojny na terenach Polski
Tu macie du¿e pole do popisu. Chodzi oczywi¶cie o historie wojny, nie koniecznie nale¿y sie ograniczaæ tylko do Polski, ale oczywi¶cie trzeba o niej wspomnieæ. Tak naprawde jak przes³uchacie tekst z F2 to do czasu kiedy nie wkracza on w linie fabularn± czyli nawi±zanie do F1 nie ma tam nic konkretnego. I oto chodzi.
30-50 s³ów????
jak wyskrobiesz 80 to sie nic nie stanie, najwyzej troche obetniemy . Nie mniej jednak to bedzie krotkie intro, a 50 slow to wcale nie tak malo.
Tobedepisalbezspacji Taktosiemogerozpisaænie?
S³owo to nie spacja.
Estwalk - szczeze Ci powiem ze *dziwna* inicjatywa troszke z tym intrem...
To ma byc movie? (tzn, animacja, czy slajdy czy cosik) Rozumiem ze jak juz projektujecie (hmn.. z tego posta wnioskuje ze juz produkujecie) intro do gry, to wszystkie lokacje, swiat, historie, caly design macie za soba ?
Jak tak to niezle i ciesze sie ze juz produkujecie gre, a jak nie to patrz pierwsze slowa w tym poscie.
Kurde, nie rozumiem do konca tego tematu.. Wam chodzi o intro tekstowe? czy animowane?
czekam na odpowiedz
Drogi intoxicate ju¿ spiesze z wyja¶nieniami.
Przez s³owo Film rozumiem Film, a nie tekst To ma byæ podobny film do tego jaki mo¿na zobaczyæ w Falloucie 2, tyle ¿e troche krótszy. Poniewa¿ nie mamy nikogo (chod¼ nie wykluczone ¿e kto¶ sie znajdzie z dobrym g³osem) kto by móg³ ³adnie przeczytaæ tekst, bêdzie on sie zmienia³ w trakcie animacji. Taki tekst do poczytania pod animacjami.
Co do ukoñczenia wszystkich lokacji, ¶wiata i histori to jest mocno zaawansowane. Ale do koñca jeszcze sporo brakuje, szczegolnie je¶li chodzi o prace skrypterów.
Rozplanowanie projektu - polega u nas na tym ¿e ka¿dy ma swoj± dzia³ke i z niej sie wywi±zuje. Nie sposób do koñca wszystkiego, wszystkim narzuciæ. Np kto¶ mówi ¿e potrzebuje jak±¶ lokacje do testów. Ja siadam i wcze¶niej czy pó¼niej j± mu zrobie. Ale g³ównie w³asna inicjatywa plus koordynacja ze strony CW. Mamy forum tam ka¿dy opisuje swoje dokonania i ³±czymy to wszystko w jedn± ca³o¶æ.
Twoja niewiedza mo¿e wynika z tego ¿e ma³o jest ogólnie iformacji na temat V21, a nie ka¿demu sie chce czytaæ strone. Dlatego napisze tutaj:
Tworzymy na silniku F2, zupe³nie now± gre. Nowa mapa ¶wiata (któr± ju¿ mamy, g³ównie jest to polska i troszke europy wschodniej). Nowe lokacje. My¶le ¿e miast, bo na nich sie najd³u¿ej schodzi bêdzie oko³o 10 czyli mniej wiêcej tyle ile w F2. I naprawde du¿o z nich ju¿ powsta³o. Nowe questy i fabu³a - Fabu³a ju¿ jest. O qestach akurat najmniej wiem bo to nie moja dzia³ka Ale ma byæ tego sporo. Nie które nowe grafiki - loading screeny, critersy, itemki itp itd, tak¿e te intro, ale g³ównie korzystamy z tego co nam F2 daje.
Co do informowania spo³eczno¶ci - to prowadzimy strone. Tam s± newsy, piszemy co zrobili¶my, co ju¿ mamy, nad czym pracujemy. Jest galeria. Mo¿e najmniej jest o fabule, ale nad tym sie jeszcze popracuje.
Mam nadziej ¿e odpowiedzia³em na wszystkie pytania. I z chêci± bêde wyja¶nia³ dalej je¶li s± jakie¶ w±tpliwo¶ci.
Intoxicate je¶li robi siê niekomercyjn± grê (jeszcze w dodatku w charakterze moda a nie na w³asnym silniku) to czê¶æ kosztów mo¿na obej¶æ. A nawet trzeba Wiêkszo¶æ robi siê domowymi sposobami, co nie znaczy ¿e o wiele gorszymi. Czasem nawet dorównuj± one komercyjnym produktom. Oczywi¶cie nie dorwiemy profesjonalnego studia do nagrañ, aby zrobiæ traki dla bohaterów, je¶li nie znajdzie siê ¿aden sponsor-wolontariusz ... zreszt± przy uncomercialu zbytnio nie liczê na szczodro¶æ. Mimo to postaramy siê zrobiæ wszystko co w naszej mocy, by ten materia³ nawet nas zaskoczy³.
Co do zamieszczania ró¿nych spraw na stronie, to muszê stwierdziæ, ¿e to tylko wierzcho³ek góry lodowej
Nikt z nas nie prosi³ forumowiczów o zrobienie nam filmika bo techniczne wykonanie tego nie sprawi mega problemów. W±tek ten powsta³ ze wzglêdu na to ¿e chcieli¶my zrobiæ tak jakby konkurs na napisy. Oczywi¶cie wybraliby¶my najlepszy, lub jak podobnie kiedy¶ by³o w przypadku konkursu na fabu³ê - zrobiliby¶my swoj± wersjê uwzglêdniaj±c pomys³y osób zainteresowanych projektem.
Za duzo tych konkursow, w koncu wyjdzie na to ze nie macie wlasnych pomyslow.
Dziêki temu konkursowi mamy bardzo dobry tekst. Pozatym wg mnie wcale ich nie jest za du¿o. Jakie inne konkursy jeszcze omawiali¶my na tym forum?
Przy okazji skoro ju¿ napisa³e¶ obaczy³em Twoj± stronke dotycz±c± Black Steel Moda. Ca³kiem sporo interesuj±cych materia³ów. Bêdzie sie z czego uczyæ, bo widze ¿e Fallouta rozkmini³e¶ na czê¶ci pierwsze i opisa³e¶ to w ca³kiem przystêpny sposób. A nie ukrywam, ¿e je¶li chodzi o skrypty to moja wiedza jest znikoma.
A zróbcie jak±¶ aktualizalkê na stronce co?
Mo¿ecie byæ pewni, ¿e prace ca³y czas trwaj±. Trudno ¿eby¶my pisali za ka¿dym razem, ¿e zrobili¶my jak±¶ - z punktu widzenia ca³ego projektu - b³achostke.
a aktualizacja bêdzie nie d³ugo
Lich.. odnosnie twojego tekstu: War never changes jest swietny, w polskiej wersji do v21 moglby pasowac, jednakze:
- Skad w polsce vaulty o ktorych mowa ww. tekscie? Dokladie chodzi mi o to:
Fabu³a Fallouta2 zak³ada³a, ¿e schrony umiejscowione by³y tak¿e poza Ameryk±. W enklawie jest nawet taka fajna mapka na ¶cianie z zaznaczonymi na czerwono schronami.
Projekt V21pl poszed³ o kroczek dalej. Przywo³uj±c nasze kalendarium mamy :
2054 Maj±c na uwadze niebezpieczny konflikt Europy z Bliskim Wschodem oraz straty spowodowane dziwn± plag±, USA rozpoczyna pracê nad projektem safehouse. Vault-Tec sprzedaje swoje schrony tak¿e poza Ameryk±. Na ¶wiecie powstanie 120 schronów atomowych, wybudowanych przez Vault-Tec oraz oko³o 60 nale¿±cych do innych firm i organizacji rz±dowych.
...
2063.11 Vault-Tec rozpoczyna budowê schronów w Europie. Zapotrzebowanie na nie wbrew pozorom jest ogromne.
(projektuj±c kalendarium starali¶my siê, ¿eby wyeliminowaæ sprzeczno¶ci z oryginaln± falloutow± fabu³±, a je¿eli ju¿ takie by³yby konieczne, to zredukowaæ sprzeczno¶ci do minimum)
Nie sadze zeby polske bylo stac na budowe schronow atomowych. Wieksze prawdopodobienstwo ze zmodyfikowali by juz istniejace fortyfikacje z 2 wojny swiatowej. Jak ktos sie tym interesuje to wie ze jest tego pelno. U mnie w okolicy jest kilka starych schronow ktore maja powierzchnie wieksza niz krypta 13. Nikt nie wie kto je dokladnie jakie bylo ich przeznaczenie, sa pogloski ze zaprojektowal je sam Hitler. Z tych ktore zwiedzielm: jeden ciagnie sie pod gora na ktorej stoi zamek, drugi to nie tylko korytarze ale wielkie pomieszczenia jak hangary.
W tym momencie Polskê nie by³oby staæ. To raz. Za 50 lat sprawa ma prawo siê zmieniæ, zw³aszcza ¿e rozwijamy siê dosyæ prê¿nie po upadku komunizmu. To dwa. Nikt nie mówi o setkach schronów na terenie Polski, tylko o kilku, wiêc pañstwo by³oby staæ na te kilka schronów. Oczywi¶cie nikt nie ma zamiaru ratowaæ ca³ej populacji. To trzy.
...a te schrony poniemieckie to bez przesady. Z tego co siê orientujê przed promieniowaniem i wirusami zbyt dobrze by nie chroni³y (choæ nie mówiê ¿e wcale) Ponadto mieszkañcy musz± z czego¶æ czerpaæ ¿ywno¶æ i wodê, wiêc potrzeba trochê bardziej zaawansowanej technologii ni¿ tej z czasów IIW¦
Mysle ze Polska byla by wplatana w taka wojne jedynie posrednio, bo tutaj niema i nie bedzie niczego strategicznego. Schrony wyobrazam sobie jako zwykle podziemne budowle zaadoptowane do ochrony przed skazeniem po przez zainstalowanie w nich odpowiednich technologii. Wcale nie musza byc zaawansowane: tylko odpowiednie drzwi pancerne i filtry (wody/powietrza). Scenariusz wyobrazam sobie w ten sposob ze wszelkie starcia odbywaly by sie metoda walki z uzyciem broni konwencjonalnej z tym ze w powietrzu ciagle unosil by sie radioaktywny py³ (przeniesiony z odleglych panstw po przez wiatr: przyklad Czarnobyl)
W niektorych miejscach polski nawet za 500 lat nic sie nie zmieni (chodzi mi o postep) wiec akcja moze dziac sie nawet na jakiejs zwyczajnej wsi, nic szczegolnego poza tym ze gdzies w tle docieraly by echa wojny z odleglych panstw, kontynentow. Twierdze ze nie ma sensu wysilac sie na cos ambitnego, bo wtedy nie bedzie to realne. Rezultat: wysilek wlozony w wymyslanie niewiadomo czego nowego pojdzie na marne, bo zmniejszy on a nie zwieszy grywalnosci.
Tak zamota³e¶, ¿e ostatecznie nie wiele wynika z Twojej wypowiedzi. Nie róbcie niczego oryginalnego, nie wysilajcie sie, bo to zmniejszy grywalno¶æ - gratuluje - z³ota my¶l. Przynajmniej tak zrozumia³em to co napisa³e¶.
Nie mówi±c o tym ¿e 99,9% mieszkañców Polski ma pr±d i telewizor 500 lat temu go nie by³o (w znacznej wiêkszo¶ci i 50 lat temu), a by³y zamki w których mieszkali sobie rycerze... mo¿e gdzie¶ nie daleko Ciebie jaki¶ zamek jest, ale pewnie szybciej go ludzie zwiedzaj± ni¿ tam mieszkaj±. Wiêc gadanie ¿e przez 500 lat sie nic nie zmienia jest tak samo nie dorzeczne jak mówienie ¿eby¶my sie nie wysilali.
Zle mnie zrozumiales. Zasada jest taka: niby poswiecasz duzo czasu na cos wiec oczekujesz tym wiecej korzysci. Jednak okazuje sie ze choc na tej samej drodze to jednak idziesz w odwrotnym kierunku. Rezultat: im wiecej cos robisz tym tylko pogarszasz sprawe. Wybudowanie na terenie polski superschronu i umiejscowienie tu wojny atomowej to tak jak talibowie w Klewkach.
Co do postepu, moze mam ograniczona wyobraznie ale nie spodziewam sie zadnych rewolucji, zawsze bedziemy w tyle w porownaniu do innych panstw. Proponuje wziasc 25% tego co mozna dostrzec w grze Fallout i beda to Polskie realia.
Wojna. Wojna jest odwiecznym dziedzictwem oraz przekleñstwem ludzko¶ci. By³a w prehistorii, towarzyszy³a nam w ¶redniowieczu, jest z nami i dzi¶. Lecz nigdy nie zmienia swych zasad. 60 lat w bunkrze zrobi³y swoje. Bunkier nr 22 jest jednym z sze¶ciu najwiêkszych bunkrów w ca³ej Polsce. Gdañsk- nr 3, Wroc³aw- nr 9, Zakopane- nr 16, Bia³ystok- nr18, nasz bunkier w Krakowie oraz centrum dowodzenia i komunikacji w Warszawie- nr 26. Wszystko zaczê³o siê od ataku nuklearnego na Amerykê. Nawet nie wiadomo, kto zacz±³ tê jatkê. Istniej± podejrzenia, ¿e to Komunistyczne Rosjo-Indie wystrzeli³y pierwsze pociski ze ¶mierciono¶nym ³adunkiem. Potem nast±pi³a globalna wojna. Ojciec zabija³ syna. ONZ sk³ócone, komu pomóc, rozpad³o siê w radioaktywnym ob³oku. Nastêpnie ruszy³a inwazja na Polskê. Jako ¿e nasz kraj nie posiada³ g³owic nuklearnych, musieli¶my wycofaæ siê w g³±b kraju. Wszystko odby³o siê sprawnie i szybko, dziêki rozwiniêciu teleporterów osobowych na transportery sferowe. Zajêli¶my linie obronne i czekali¶my. Odpierali¶my ataki przez trzy lata. Najwidoczniej Sowieci chcieli zaj±æ i skolonizowaæ od razu ca³e nasze terytorium. Nie uda³oby im siê to, gdyby podczas ataku nie siad³ nasz system sterowania wie¿yczkami laserowymi w bunkrach. Jak gor±cy nó¿ w mas³o, tak mo¿na okre¶liæ sposób, w jaki wróg wszed³ w nasz± liniê obrony. Du¿a czê¶æ obroñców zginê³a od wybuchu elektrowni atomowej pod Bia³ymstokiem. Reszta teleportowa³a siê do ocala³ej sieci bunkrów na po³udniu i zachodzie kraju. Siedzimy w ukryciu od 57 lat. Atakujemy jak partyzanci, nie mo¿emy siê ujawniæ, aby nie zniszczy³y nas rakiety przenikaj±ce typu Stalin mk III. Jednak zdarzy³o siê! Centralna czê¶æ Polski na wska¼niku radioaktywno¶ci ma ¶liczn± cyfrê osiem. A¿ do dzi¶.
Mo¿e byæ? Nie liczy³em liter, bo to prolog do mojego opowiadania. Wielkie pozdro dla ca³ej redakcji!
Tylko po co te teleportery...I nie ma co siê oszukiwaæ z trzema latami. Zajêcie terytorium wielko¶ci Polski to kwestia kilku dni, zw³aszcza przy posiadaniu technologii i przewagi liczebnej. W razie wojny... We're doomed
Irak tez mial byc zdobyty w ciagu kilku miesiecy A ile trwa tam wojna sami widzimy Tak samo Polska miala byc podczas WWII zajeta w czasie kilku dni A mimo przewagi technologicznej zajelo to troche wiecej A nasze podziemie i ruch oporu walczyly bez przerwy przez wszystkie lata wojny
sorry ale uwa¿am ¿e nieda siê stwo¿yæ spujnego tekstu do filmu nie widz±c go i niewiedz±c o czym on jest ale szczerze wam kibicujê z projektem!