Katalog znalezionych fraz
Erotyka — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

No dobra, przyznac siê - kto gra³? IMHO bardzo dobra gra, ma klimat jak cholera, choæ mo¿e miejscami jest trochê niedopracowana.

Oczywi¶cie nie zak³ada³ bym w±tku tylko po to, by powymieniaæ siê z wami do¶wiadczeniami o grze

Otó¿ mam problem. Przeszed³em ju¿ DExa 4 razy i za ¿adnym nie uda³o mi siê ustaliæ, jak dostaæ siê do zalanej czêsci tunelu Canal Road (Hong Kong) - a jest tam podobno Augmentation Canister. Próbowa³em dostaæ sie tam z jednego z kana³ów ko³o mostu - ale chyba nie mogê ze wzglêdu na buga. Otó¿ bêd±c w wodzie, widzê przez scianê kana³u - znajduje siê tam czê¶æ tunelu, jakie¶ rupiecie oraz dwie paskudy przypominaj±ce krokodyle (zapomnia³em, jak siê to nazywa³o). Niestety, nie mogê siê tam dostaæ. Czy wy te¿ tak macie? A mo¿e jest tam inne wej¶cie? Próbowa³em przez niezalan± czê¶æ tunelu (ko³o tylnego wej¶cia do VersaLife) ale - kupa, tunel jest zablokowany metalowymi drzwiami z obu stron.

No i chcia³bym sie dowiedzieæ, jakiego zestawu Augów u¿ywacie?

Ja mam zazwyczaj si³ê bojow±, regeneracje, szybkie bieganie, obronê przeciwrakietow±, cloaka, transparencjê radiow±, ulepszony przep³yw energii, ulepszone widzenie (kiedy¶ u¿ywa³em systemu celowniczego ale chcia³em zobaczyæ, jak dzia³a to widzenie przez ¶ciany ) i ochronê przed ska¿eniami. Mo¿liwe, ¿e o czym¶ zapomnia³em


Pojeæia nie mam, gra³em pierwszy raz - gram - i a¿ do tego stopnia siê nie szwêda³em, ja prawie wszystkie Augmentation Canistery szarpno³em w Honk Kongu przy UC i w tym labolatorium :-]. Nie szpera³em wszêdzie jeszcze...

Ale gra mi siê niemi³osiernie podona, zreszt± zawali³em przez ni± chyba 2 sprawdziany, a przez to z siedze teraz na shamo pewnie zawale juteo ze 2 nastêpne... heh...
hihi a ja wiem, jak tam siê dostaæ

kurde przeszuka³em wszystkie kana³y, a okaza³o siê, ¿e wej¶cie jest w ch³odni jednej z restauracji.. tej gdzie jaki¶ pajac bierze ciê za Paula... resztê wykombinuj sam
Ja gralam tylko w demo ;P


Dobra - po zadaniu pytania, ktore za chwile napisze, zostane zlinczowany :jezyk:... - dobra.. zadam: fajna ta gierka? :bs: nie bijcie :jezyk: - podajta jakis link do dema - skoro u Katji poszlo to u mnie tez odpali :bs:... chyba, ze grala u kogos innego :]
A ja w³±¶nie gram i tak siê fajnie sk³ada, ¿e w³a¶nie dotar³em do laboratorium w HONG KONGU. Wiêc czas wybrali¶cie bezb³êdnie

Grig -> BARDZO FAJNA TA GIERKA!!!

AUG: Do tej pory dorwa³em wspomaganie walki broni± do walki wrêcz >, przyspieszenie, ochronê balistyczn±, regeneracjê
Musimy kiedy¶ umóiæ siê na sesje multiplayera
Info update: w laboratoriach znalaz³em jeszcze "oczny celownik" :jezyk1: i ukrywanie przed maszynami

A przy okazji: Jaki arsena³ z regu³y dobieracie i w jakie cechy inwestujecie przede wszystkim?

Je¶li o mnie chodzi:

sprzêt: Dragon Tooth, paralizator, kusza ze strza³kami parali¿uj±cymi, standardowy pistolet, snajperka, kilka rodzajów granatów na ró¿ne okazje i na wszelki wypadek obrzyn w plecaku

Dodatki instalujê przede wszystkim w snajperce, potem w pistolecie i kuszy

skills : lockpick, rifles, computers, pistol, electronics

Czy istnieje t³umik do standardowego pistoletu?
Grig > zaraz ciê zlinczuje!! Gierka jest wspania³a, a kosztuje 30 ? chyba - nie pamiêtam ile p³aci³em.

A nie istnieje, pistoletu nie da siê wyt³umiæ tym takim pude³eczkiem z napisem "Wepon mod: silent-co¶ dalej

Ja jestem w Area 51 i dobrze s³u¿y³a mi Assult Rifle... :-]
Uuuu co sie okazuje - to gierka 3D - z wieka przykroscia musze stwierdzic, ze moja karta graficzna tego nie pociagnie :cry:
Grig> minimalne wumagania sprzetowe;



    l Procesor 300MHz

    lWin 95/98/Me/XP

    l64 MB RAM'u

    l8-mio megowa karta graficzna

    lKarta zgodna z DirectX7.0

    lNapêd CD-ROM 4x

    l150 MB miejsca na dysku :-]



Mo¿e ci bedzie dzi±³aæ, of corz gra wredy 640x480 i minimum detali, ale i tak warto wed³ug mnie...

Gierka calkiem calkiem .

Zwlaszcza klimacik.

Grafa tez niezla, ale na pewno moznaby ja jeszcze dopracowac.
Minimalne wymagania spelniam - tylko karta (nie wiedziac dlaczego) zawiesza mi kazda gre 3D, czasem po kilku sekundach, czasem po minucie.. - tak czy inaczej w nic co ma grafe 3D zagrac nie moge :/.. a szkoda - bo gierka zapowiada sie nader ciekawie.. - zwlaszcza, ze graja w nia Wolv i Katja - a mamy podobne gusta..
wiedzieæ dlaczego ... ja wiedzieæ musisz pogrzebac w DirectX'ie.
Te¿ bym wiedzia³, ale mnie Doc ubieg³e¶, mia³em kiedy¶ co¶ podobnego , tyko ¿e z DivX'ami :-]

A co do gry - to o dziwo spotykam coraz wiêcej ludzi z tego forum którzy zagrywaj± siê w t± gre :-]
QUOTE Hammer napisa³(a)

A co do gry - to o dziwo spotykam coraz wiêcej ludzi z tego forum którzy zagrywaj± siê w t± gre :-]

moze dlatego iz jeszcze na tytanie przez pare osob ( ) ta gra byla naprwde mocno polecana ? a nie wspomne juz iz w rankingach najlepszych gier ever u niektroych ta gra jest bardzo wysoko
QUOTE Wolv napisa³

Info update: w laboratoriach znalaz³em jeszcze \"oczny celownik\"

IMHO fajniejszy jest vision enhancement... niby target pozwala zaoszczêdziæ trochê skill pointsów,a le ja na tym etapie gry mam upgradowan± snajperkê i advanced na riflach - czyli wszystko, czego mi potrzeba

QUOTE Wolv napisa³

i ukrywanie przed maszynami Ja mam i to i to Stealth pzydaje siê np., gdy ukradniemy dane na temat Dragon Tootha z Versalife - w³±czamy auga i spieprzamy do windy

Mój sprzêt:

Sniper rifle, Assault Rifle, GEP Gun, Assault Shotgun. Dragon Tooth dobry do za³atiwania przeciwników z zaskoczenia Z granatów tylko LAMy.

Dodatki wpakowane w snajperkê. Jak co¶ skapnie, to w Assault Rifle.

Skille: Computers (podstawowy skill w tej grze!) Rifles, Lockipcks, Electronics, Heavy. Nigdy nie inwestowa³em w: Swimming, Medicine, Enviro Training. Rzadko w Low i Demolition.

A najwa¿niejsze augi to chyba regeneration i stealth Z innych ko¿ysta³em rzadko. G³ownie z vision enhancement (fajny bajer, no i mozna waliæ na chama przed siebie nie martwi±c siê o wrogów ) no i agressive defence system (przydatne na boty z wyrzutniami i Mj12 Commando).
QUOTE Gerard Heime napisa³(a)

IMHO fajniejszy jest vision enhancement... niby target pozwala zaoszczêdziæ trochê skill pointsów,a le ja na tym etapie gry mam upgradowan± snajperkê i advanced na riflach - czyli wszystko, czego mi potrzeba

Zgadza siê, ja równie¿ mam dopakowan± snajpê i adv, ale je¿eli u¿ywam pistoletu, albo kuszy nie muszê czekaæ tych 3-4 sek a¿ celowniczek siê "skupi", bo aug ju¿ na 1 lvl za³atwia mi to b³yskawicznie

QUOTE Gerard Heime napisa³(a)



Ja mam i to i to Stealth pzydaje siê np., gdy ukradniemy dane na temat Dragon Tootha z Versalife - w³±czamy auga i spieprzamy do windy


No patrz, a ja ich wszystkich pousypia³em

No, nie wszystkich.... mam awersjê do tych eksploduj±cych agentów, wiêc z nimi siê nie patyczkowa³em. Najgorsze jest to, ¿e cierpiê na permanentny niedobór ammo do kuszy i paralizatora i czêsto przychodzi moment, gdy muszê siêgn±æ po snajpê. A choæ uwielbiam snajperów i ten gatunek broni, to jednak strzelanie do bezbronnego naukowca, po to by nie w³±czy³ alarmu jest jakie¶ takie... Czemu w tej grze nie ma pa³ki do og³uszania?! . Nie mia³bym wyrzutów sumienia..:confused:

QUOTE Gerard Heime napisa³(a)



Mój sprzêt:

Sniper rifle, Assault Rifle, GEP Gun, Assault Shotgun. Dragon Tooth dobry do za³atiwania przeciwników z zaskoczenia Z granatów tylko LAMy.


Assault ma IMHO tragicznie niski damage, a je¶li o shotguny chodzi - obrzyn zajmuje mniej miejsca i te¿ zadaje wiêkszy damage . Ale z braku "usypiaczy" na li¶cie wnioskujê, ¿e kolega nie bawi siê w konwenanse z przeciwnikami

QUOTE Gerard Heime napisa³(a)



Skille: Computers (podstawowy skill w tej grze!) Rifles, Lockipcks, Electronics, Heavy. Nigdy nie inwestowa³em w: Swimming, Medicine, Enviro Training. Rzadko w Low i Demolition.


Spotka³em siê z opini±, ¿e electronics to podstawa! A ja najbardziej lubiê lock > Comp na razie wystarczy na mi na trained, w wiêkszo¶ci przypadków i tak znajdujê has³a. Do swima da³em jeden punkcik i nie ¿a³ujê.

QUOTE Gerard Heime napisa³(a)



A najwa¿niejsze augi to chyba regeneration i stealth Z innych ko¿ysta³em rzadko. G³ownie z vision enhancement (fajny bajer, no i mozna waliæ na chama przed siebie nie martwi±c siê o wrogów ) no i agressive defence system (przydatne na boty z wyrzutniami i Mj12 Commando).


Ja bardzo czêsto korzystam te¿ ze "speed enchancement". Pomaga wskoczyæ na za wysokie i niedostêpne pó³ki, a w razie czego wydatnie zwiêksza prêdko¶æ "wycofywania na z góry upatrzone pozycje":jezyk:
QUOTE DrPotf0r napisa³(a)

wiedzieæ dlaczego ... ja wiedzieæ musisz pogrzebac w DirectX'ie.

Doc - Tobie sie wydawac, ze Ty wiedziec - wylaczenie modulu Direct 3D niewiele da... :/ - dzialo Ci sie to samo z Twoja poprzednia karta - S3 Virge (dobrze pamietam?) - Tobie pomoglo... mnie nie

Mnie by sie nowy komp przydal... a nie grzebanie w tym zlomie :jezyk1:
Ja mia³em przypakowanego Assult rifela i idealnie spe³nia³ kilka funkcji, np do zabijania po cichu, nawet ci go¶cie w garniturkach padali... szczegó³ ze szlak trafia³ magazwynek ca³y (33 naboje), by³ celny, mia³ celno¶æ 110 ma³y odrzut, praktycznie jak siê ofiara nie rusza³a to musiala zginaæ od serji.

Jak dla mnie GEP GUN jest za ciê¿ki, jak ju¿ mi trzeba wielkiego kalibru to urzywam Assult Rifela z amonicja 20mm...

Grig> a mo¿e masz z nowego DirektX'a
a kto ci powiedzia³ ¿e trzeba ... go wy³±czaæ?

trzeba powalczyæ .. je¿eli dzia³a 2D to i 3D te¿ dzia³aæ bêdzie.

i dobrze pamietasz ... ale musi siê daæ to zrobiæ... ale je¿eli nie chce sie grzebac i walczyæ... to siê ma burdel w maszynie.
Zeby powalczyc potrzeba... pomocy wtajemniczonych w problem ekspertow

a mnie jak dotad nikt pomoc nie potrafil - a sam niewiele zdzialam, gdyz w temacie jestem niemal laikiem - zatem jesli znasz lek na me graficzne bolaczki, to wyjaw mi jak sprawic by ten dziadek znow dzialal jak nalezy
Najprosciej by by³o przynie¶æ go mi i zostawic - doszed³ bym do tego co jest i .. czy da siê to naprawiæ i jak ... czy te¿ trzeba wymieniaæ.

Ale w±tpiê ¿eby¶ t³uk³ siê przez prawie ca³y kraj z kompem

wiec narazie mogê siê tylko domy¶laæ co mo¿e byæ...

->wywal ca³y system zrob pe³en reinstal... - i na czysty system ... wrzuæ tylko DirectX'a i jak±¶ gierkê ... na której siê wcze¶niej wywala³ - baw siê ustawieniami w DX'ie.. i nie tylko. - zalatw sobie te¿ najnowsze stery do kompa i grafy - je¿eli masz grafe na AGP, to instaluj j± tylko jako 2x .. a nie jako 4x (czêsty b³±d posiadaczy czipsetu VIA i starszych GF'ów)
Dzieki za rade Doc - prawde mowiac juz grzebalem przy ustawieniach AGP - mam chipsety VIA i ustawiony poziom AGP x2.. bawilem sie tez sterownikami i chipsetami.. zdolal kiedys jeden osobnik doprowadzic grafe do ladu.. i jego zdaniem.. mieszal cos z kolejnoscia wkladania kart do plyty glownej.. ale co dokladnie zrobil.. powiedziec nie chcial :/..

Gorzow Wlkp. odwiedze z pewnoscia... ale bez kompa

Masz racje - to nie topic i nie tablica na takie tematy... - tak na marginesie - mozeby zalozyc do tego osobna tablice - w koncu bylo sporo topicow z tym zwiazanych..? - wiem, ze to forum o Falloutach a nie o problemach z kompem.. ale moze jednak nie bylby to glupi pomysl..?
Problem widocznie prosty Konflikt IRQ i sprawa jasna

a z zak³adaniem tablicy technicznej to do Obsego.
"Czemu w tej grze nie ma pa³ki do og³uszania?!"

- jak nie jak tak ?!? Nazywa siê toto "Baton" (nie myliæ z czekoladowymi). Po polsku to bêdzie "pa³ka teleskopowa" zadaje niewielkie obra¿enia, ale jeden cios w karczycho powali ka¿dego zwyk³ego pacjenta.

CO siê tyczy wybuchaj±cych dziwolongów w czerni: po którym¶ z paczów zrobili tak, ¿ê jak ich u¶picz, to nie eksploduja... wiêæ stosujê na nich wpierw ilka kulek ze stealth pistola, a potem dobijam be³tem usypiaj±cym. NO chyba, ¿e mi siê lockpicki koñcz±, to u¿ywam ich do otwierania zamkniêtych szafek...
@Kmieciu -> Dziêki, jak tylko znajdê batona > zmieniam strategiê!

A je¶li ju¿ o problemach z gr± mowa. Jedno z zadañ dostajemy od Paula. Prosi o nadanie sygna³u do przywódców "organizacji terrorystycznych". I tu pojawi³ siê ciekawy bug... Po klikniêciu w odpowiednim kompie "send signal" czeka³em 5 minut

i sygna³ nie zosta³ nadany, wci±¿ by³o "sending signal". Ale ¿o³dacy UNATCO uznali mnie za wroga, dosta³em przekaz od Simmonsa, ¿e zawiod³em organizacjê, a gdy dotar³em do Paula zda³em mu dok³adn± relacjê. Innymi s³owy wszystko wokó³ zachowywa³o siê jakbym wype³ni³ zadanie. ALE NIE DOSTA£EM XP! I z "primary objectives" nie zniknê³o polecenie nadania sygna³u. I tak jestem ju¿ z powrotem w NY, mam wysadziæ transport "gray death", a nadal w "primary" mam ¿±danie wys³ania sygna³u. I chyba tak ju¿ bêdzie do koñca gry. Nieco frustruj±ce...:confused:

UPDATE: Mam ju¿ pe³en zestaw augmentów. Dorzuci³em jeszcze "enviromental" i zmniejszanie zu¿ycia energii. Teraz pozostaje ju¿ tylko ³apaæ kolejne upgrade'y
Ja dostajê Deus Exa pod choinkê ¿e tak powiem. Dzi¶ kupi³em, patrzê w Empiku nie ma, pytam siê czy jest, to s³yszê ¿e nie ma, jadê do Media Marktu, a tu jest... Ostatni egzempla¿! Wiêc nied³ugo do³±czê do waszego grona.
Ano nie bawiê siê za bardzo w usypianie - jeno na pocz±tku, gdy walczê z NSFem

Od niezabijania ludzi jest SWAT 3

Faktycznie, GEP to mo¿ê strata miejsca, gdy siê ma du¿o 20mm HE do AR, ale ja po prostu bardzo lubiê t± broñ.

AS - có¿, za³adowany Sabotami stanowi spore zagro¿enie dla Commando - ale w ogólnym rozrachunku jest kiepski (AR zreszt± te¿ super nie jest) wiêc najczê¶ciej u¿ywam SRa

Najwieksza pora¿ka tej gry to plasma rifle - bron bardzo nieefektywna, zarówno w rêkach wroga jak i w moich. Podobnie flamethrower - za ma³y zasieg.

Dalej - szkda, ze do pistola nie mozna zamontowaæ t³umika, bo IMHO stealth pistol jest za s³aby.

A speed enhancement faktycznie jest wyczadzisty Lubie soie skakaæ po dachach w NY czy HK
Ehh... a gdzie moralno¶æ?

Ale bêdê musia³ przeprosiæ siê z AS, bo ma niewiele mniejszy damage od obrzyna , a obrzyn...có¿ zawiód³ mnie podczas pojedynku z kilkunastoma komandosami MJ12 podczas pierwszego spotkania ze Stantonem Dawdem. Wiêc teraz noszê AS... Co prawda u¿ywam go tylko w ostateczno¶ci, ale czasem siê przydaje. Ze smutkiem stwierdzam, ¿e im dalej zapuszczam siê w grê tym mniej mam okazji do poskradania i pousypiania.< Aktualnie wyl±dowa³em w Parzy¿u>

Coraz mniej amunicji do paralizera i TRQ darts, za to coraz wiêcej robotów i alarmów Ale za to zdarzaj± siê momenty, ¿e snajpshot nie ma czasu ostygn±æ

Brak t³umika do zwyk³ego pistoletu uwa¿am za grub± pomy³kê. Je¶li mogê wyt³umiæ snjperkê to dlaczego nie pistolet? Nie wp³ynê³oby to tak mocno na grê. Szczególnie, ¿e ostatnio musia³em wyrzuciæ modyfikacjê t³umi±c±, bo po prostu nie mia³em jej do czego przyczepiæ. A mo¿e jest ju¿ jaki¶ mod do DX poprawiaj±cy ten b³±d?

Je¶li chodzi o broñ ciê¿k± nie inwestowa³em w ni± i je¶li napotyka³em to strzeli³em sobie raz, czy dwa ¿eby zobaczyæ jak siêzachowuje, tak¿e nie mam zdania...

A speed enchancement bardzo przyda³ mi siê podczas ucieczki z apartamentu pani Chung . Odci±³em sobie drogê wiêc te kilkana¶cie piêter pokona³em skacz±c z gzymsu na gzyms. Gdyby nie "speed" i "regen" ju¿ po trzecim skoku by³bym papk±. Ale to ¶wietne uczucie tak sobie skakaæ. Long Live Spiderman!
Od Maggie Chow naj³atwiej uciec rozbijajac szybê w salonie i przeskakuj±c na balkon mieszkania Jacka (tego od helikoptera Dibbuk czy jako¶ tak). Pomijam ju¿ fakt, ze najlepiej to wogóle zabiæ po cichu s³u¿±c± i zakra¶æ siê po miecz (nkit mnie nie zaatakowa³). Alternatywne wej¶cia - czyli dach z helipadem lub remontowane piêtro hotelu - to jedna wielka pomy³ka, tamtedy jest o wiele trudniej siê dostaæ.

BTW - znalaz³em wej¶cie do zalanej czê¶ci Canal Road Tunnel. Podpowied¼ - nie jest tam, gdzie by¶cie siê go spodziewali. Podpowied¼ nr 2 - jest na sta³ym l±dzie

BTW czy odpa³a³ kto¶ moze który¶ z tch

http://www.planetdeusex.com/dx1/files/mods/

modów?

EDIT:

Od razu mówiê, ¿e Minty's Mod mi nie dzia³a - zobaczcie, jak z tym jest u was.

EDIT2:

Mod dzia³a, ale trzeba miec najnowszego patcha. Poza tym jest kepski (broñ jest zbyt przegiêta... jest snajperka strzelaj±ca przez ¶ciany )
Ja w demie zrobi³em sobie snajperkê z pistoletu (doda³em lunetê, i celownik laserowy [a zrobi³em tak bo do czgo innego ci±gle brakuje mi naboi, a w pistoletach siê wyszkoli³em]). Teraz mam dwa pytania:

1. Skoro mam tak "wypasionego" pistola, to wyrzucaæ snajperkê czy zostawiæ sobie (brakuje mi miejsca w plecaku)?

2. Czy da siê przenie¶æ savy z dema do pe³nej?

P.S. Posiadam zip z drug± misj± do dema (ca³kiem d³ug±), i nie mam ochoty znowu przechodziæ tych dwoch misji, st±d pytanie nr. 2.
Co do przegrania misji z dema do fulla - I have no f**kin' idea.

Wypasiony pistol - có¿, pistolem nigdy nie bêdziasz mia³ takiego zasiêgu, obra¿eñ no i celno¶ci jak w przypadku snajperki. Na pó¼niejszym etapie gry pistolet jest po prostu za s³aby.

Jak chcesz dobrego guna, to w Monty's Mod jest Magnum - o wiêkszym powerze, ale i odrzucie (no i masa badziewnej broni, typu granat czyszcz±cy pó³ planszy )

BTW polecam hejhujka Mod - jest tam parê sztuk broni z UT!
Je¶li chodzi o mody, to najlepszy jest IMHO hardcore2.0. Umieszczam readme dla zaostrzenia apetytu:

Zawiera kilka dobrych patentów: Akimbo Pistol, samo³aduj±ca siê Stunprod, Asault Rifle zadaje wiêcej obra¿eñ, i granatnik mo¿na u¿ywaæ jednocze¶nie strzelaj±æ seri± ... plasma rifle dzia³a jak ASMD z unreal. DO tego multiplayer z botami w stylu UT. Jestem pod wra¿eniem umiejêtno¶ci twórcy tego moda, np. boty rzucaj± ¶wietnymi charakterystycznymi tekstami, dobranymi z singla. ALbo mo¿liwo¶æ wyboru dowolnego skina z ca³ej gry (Woman in Black rulez )

Niestety mod ten wypacza trochê ideê deusa i zamienia go w co¶ w stylu duke nukem, niemniej jednak jest o wiele lepszy ni¿ wszystkie hejujki i minty razem wziête.

Kampanie single player, polecane przez Kmiecia:

(podam nazwy plików, ¿eby¶ta mogli przez google poszukaæ

cassandrapart1setup.exe

hotelcarone_v1.11.exe

ZodiacPart2_Full_Version(1).zip
A ten malutki plik udostêpnia 77 postaci w multiplayerze - do wyboru do koloru
Pytanie nieca³kiem retoryczne -skad to wzi±æ? Bo zajawka w postaci readme podzia³a³a na mnie, jak p³achta na byka (a nie skoñczy³em jeszcze czytaæ )

(rezultaty googlowania niedostateczne)

No dobra. Wystarczy³o pozbyæ siê kropki w"2.0". Google fajne jest

http://www.planetdeusex.com/deusxed/subs/s...ails.asp?id=117
A dla mnie to czarna magia.... ledwo co wczoraj sama gre koñczy³em...
I tak oto wczoraj ukoñczy³em Deusa! Na wszystkie sposoby. Jednak moim zdaniem najlepszym wyj¶ciem jest "Dark Age", czyli droga, któr± proponuje Tracer Tong. Pozosta³e opieraj± siê na z³udnej idei w³adania nad ¶wiatem... A jaki by³ wasz wybór? I dlaczego akurat ten?

Przy okazji doszuka³em siê jeszcze dówch zabawnych bugów, oba o tym samym dzia³aniu. W misji, w której po raz pierwszy jeste¶my w Area 51 na parterze jest pokoik, w którym musimy wklepaæ kod, ¿eby przywróciæ zapasowe zasilanie. Mo¿emy to robic do bólu i za ka¿dym razem przyznane nam zostanie 100 EXP.

Z kolei po misji w podwodnym laboratorium, gdy przy helikopterze na spotkanie wybiega nam Savage, je¶li nie mamy miejsca na jego prezent, mo¿emy rozmawiaæ z nim bez koñca i za ka¿dym razem dostaniemy 500 EXP za wykonanie zadania!
Moje zakoñczenie? Fuzja z Heliosem.

Dlaczego?

Uwa¿am, ¿e wypadkowy "w³adca ludzko¶ci" bêd±cy po³±czeniem c¿³owieka i maszyny, by³ by... hmmmm, w³adc± doskona³ym. Sêdzi±, który zawsze jest sprawiedliwy, jego opinie obiektywne. Nie myli siê, podejmuje zawsze przemy¶lane, powiedzia³ bym nawet - skalkulowane decyzje. Jest opanowany, ch³odny, nie rzadza nim rzadne negattywne ludzkie emocje. Jednocze¶nie nie jest pozbawiony ludzkiej inwencji, si³y twórczej, pozostaj±c cz³owiekiem zapewnia Heliosowi wiedzê o ludziach, wed³ug znanego powiedzenia "Nic co ludzkie nie jest mi obce". Wydaje mi siê, ¿e to rowi±zanie najlepsze.

Brak wolno¶ci? Ale¿ sk±d. To tak, jak stworzenie idealnego organu ustawodawczego, wykonawczego, sadowniczego, bêdacego w 100% fair wobec ludzi. Natomiast w³adzê w rêce ludzi mozna przekazaæ pó¼niej - gdy ludzko¶æ do tego doro¶nie.

Dark Ages uwa¿am, za rozwi±zanie dobre na krótk± metê - w koñcu kiedy¶ ¶wiat siê odrodzi, wyjdzie z owych mrocznych wieków... a wtedy historia moze siê powtórzyæ, jak to zwykle bywa. No i jest w±tpliwe w jednej kwestii - czy ¿ycie we wszystkich tych miastach-pañstwach bêdzie sprawiedliwe? Przeciez wszystko zale¿y od ludzi w nich rz±dz±cych... Mo¿e czê¶æ zachowa ateñsk± demokracjê, ale inne nie - sk³onia siê w stornê tyranii, despotyzmu, rozpoczn± siê podboje, wojny... jednym s³owem - chaos.

Natomiast przymierze z Everettem - to machinacje Page'a w bardziej ludzkiej, cywilizowanej formie... danie ludziom nieco wolno¶ci, powiedzia³ bym wrêcz - z³udzenia wolno¶ci, kiedy tak na prawdê Illuminati sprawuje w³adzê. I to nie do koñca sprawiedliw± - wszak ludzie pope³niaj± b³êdy, kieruj± siê emocjami, czêsto negatywnymi.
Im d³u¿ej gramw Deus EX : Invisible War (sequel), tym bardziej utwierdzam siê w przekonaniu, ¿e jedynka by³a o niebo lepsza. W dwójce wszystkie 4 zakoñczenia s± do bani... no mo¿e oprócz jedego: "renegade" - zabiæ wszystkich: Illuminati ( Nicolette DuClaire i jej przydupasa), Dentonów (Paula i JC - 2 razy), Tracera Tonga, zniszczyæ Helios, wykosiæ szefa Templariuszy ... tylko ¿e w efekcie na Ziemi wybucha 3 wojna ¶wiatowa i mamy nuklearny fallout, którym rz±dz± cyborgi o ¶miesznych ryjkach i piskliwym g³osie.
@Kmieciu-> Z tego, co czyta³em jest te¿ nie¼le zabugowana.

@Gerard-> My¶lê, ¿e przyjmujesz bardzo optymistyczn± wersjê.

Po pierwsze: Przystaj±c na t± opcjê zgadzasz siê na co¶, z czym walczy³e¶ przez ca³± grê - zgromadzenie ca³ej w³adzy w "rêkach" jednostki . Wszystko uzale¿nione by³oby od decyzji pojedynczego w³adcy

Po drugie: Tego siê w³a¶nie obawiam, ch³odnych, skalkulowanych decyzji. Piszesz o sprawiedliwo¶ci i negatywnych emocjach. A co z pozytywnymi? Maszyna nie zna takich uczuæ jak lito¶æ, wspó³czucie, mi³o¶æ, altruizm. Helios przy³±czy³ Dentona, ale z pewno¶ci± przygotowa³ sobie backup i równie dobrze mo¿e go od³±czyæ. I nie ulega w±tpliwo¶ci, ¿e maszyna jest czê¶ci± dominuj±c±. A maszyna nie przejmuje siê istnieniam ludzkimi, to tylko wadliwe komponenty, które siê usuwa, lub zastêpuje. Ewentualne protesty czê¶ci ludzkiej prowadzi³yby albo do wewnêtrznego konfliktu ca³o¶ci i w efekcie autodestrukcji, albo do usuniêcia pierwiastka ludzkiego jako niepotrzebnego. Komputerowa precyzja i ch³ód s± po prostu zbyt odleg³e od ludzkiej uczuciowo¶ci i tendencji do podlegania emocjom i ambicji, ¿eby by³y ze sob± kompatybilne i mog³y bezawaryjnie wspó³pracowaæ.

Zabawne, ale moim zdaniem w³a¶nie ta opcja jest najgorszym wyj¶ciem. Ale to tylko MHO
Oho, Deu¶ Exu¶ How nice. Oczywi¶cie nie ma co dyskutowaæ nad tym, ¿e jedynka wyprzedza dwójkê o parê lat ¶wietlnych. Mimo to IW nie jest z³e... ono jest po prostu za bardzo 'user friendly.' Teraz trzêsê ty³kiem na to, co Eidos trobi³ z III czê¶ci± Thiefa...

W jedynce jedynym sensownym rozwi±zaniem wyda³o mi siê The New Dark Age - z dwóch powodów. Po pierwsze ¶wiat po czym¶ takim przypomina³by ten z Thiefa;) Po drugie inne rozwi±zania zbyt mi nie odpowiada³y - musia³bym siê dzieliæ w³adz± z innymi Illuminati w zakoñczeniu czarnego brata, a z Civilisation pamiêtam, ¿e Virtual Democracy oferowana przez Heliosa nie sprawdza siê tak dobrze jak Technokracja...

Co nie przeszkodzi³o mi w drugiej czê¶ci po³±czyæ siê z Heliosem ;]
Ehh.. a ja dwójki jeszcze na oczy nie widzia³em
Mee too niby moge mieæ demo, ale i tak na moim kompie nie ruszy... wiêc p0ozostaje mi stara dobra jedynka
Niom, szczególnie, ¿e CDA zrobi³o fanom prezent z okazji setnego numeru i full wersja jest do³±czona do pisma
Jakbym mial pewnosc ze jest muzyka i glosy np. to bym kupil!

Ma ktos moze? Od czasu bestialskiego wydania Quake2 bez muzyki CDA jest na liscie do potraktowania Starozytna Wysokopoziomowa Klatwa Dalekiego Zasiegu mk. II.
Nie wiem... ja nie mam... znaczy siê mam, ale nie z CDA ;] A sprawy z quakiem na pamiêtam, jako¶ chyba nikt mi o tym nie powiedzia³ :jezyk:
Hm, raczej jest tam muzyka, bo to Game of The Year Edition... Zawsze mo¿na spróbowaæ, zreszt± nie wykosztowali siê na swój setny numer... A muzyka w menu DX1 to najlepszy kawa³ek tekno jaki s³ysza³em w ¿yciu!
[QUOTE]Cardi napisa³(a)

Hm, raczej jest tam muzyka, bo to Game of The Year Edition... Zawsze mo¿na spróbowaæ, zreszt± nie wykosztowali siê na swój setny numer... [/QUOTE]

Fakt, choæ mnie to akurat na rekê, bo i tak zamierza³em kupiæ >

[QUOTE]Cardi napisa³(a)

A muzyka w menu DX1 to najlepszy kawa³ek tekno jaki s³ysza³em w ¿yciu! [/QUOTE]

Hehehe, choæ Card jest w tej opinii do¶æ odosobniony
[QUOTE]Hehehe, choæ Card jest w tej opinii do¶æ odosobniony [/QUOTE] Bo tam pracuj± lamerzy i amatorzy ;] Mo¿e na grach siê znaj±, ale na dobrej muzyce na pewno nie... Nawet metalowcy od nich s³uchaj± Agilery... A Fruk im w rzêtak w tym przypadku ;] Muzyczka z menu DX1 jest genialna i EOT;)

[QUOTE]Fakt, choæ mnie to akurat na rekê, bo i tak zamierza³em kupiæ [/QUOTE] No nic dziwnego, skoro gra lepsza od Fallouta ;] Zreszt± Torment to najlepsze cRPG jakie powsta³o i te¿ lepiej dam tutaj 'EOT'...
[QUOTE]Cardi napisa³(a)

Bo tam pracuj± lamerzy i amatorzy ;][/QUOTE]

Tjaaa

[QUOTE]Cardi napisa³(a)

Mo¿e na grach siê znaj±, ale na dobrej muzyce na pewno nie... Nawet metalowcy od nich s³uchaj± Agilery... [/QUOTE]

Eld Ci siê chwali³ ?

[QUOTE]Cardi napisa³(a)

No nic dziwnego, skoro gra lepsza od Fallouta ;] [/QUOTE]

Równie dobra jak Fallout >

[QUOTE]Cardi napisa³(a)

Zreszt± Torment to najlepsze cRPG jakie powsta³o i te¿ lepiej dam tutaj 'EOT'... [/QUOTE]

Czy wspomina³em ju¿, ¿e na tym forum jest sporo militarystów?
Hym... kiedy ostatnio kogo¶ zlinczowali¶my :bs:

POza tym muzyka w DX kszta³tuje klimat, bezcelowe jest rozpatrywanie jej w odniesieniu do muzyki rozrywkowej. Ona ma za zadnie robic co¶ innego niz muzyka rozrywkowa...
[QUOTE]Eld Ci siê chwali³ ? [/QUOTE] W ogóle ostatnio zrobi³ siê z niego taki mi³y ch³opta¶... nie ma co ;]

[QUOTE]za wszystkich stron rozlega siê -CHCHK- -KATCHINK- [/QUOTE] Luzik, spójrz na mój podpis^^ Grunt to byæ kontrowersyjnym:jezyk1: Nie martwcie siê, kiedy¶ przejrzycie Falla wskro¶ i to nie bêdzie najlepszy dzieñ w waszym ¿yciu ;];]

W sumie DX1 ma zaraz po Thiefie muzê najlepiej pasuj±c± do akcji... W ¿adnej innej grze d¼wiêk nie ³±czy³ siê tak idealnie z akcj± i nie stanowi³ takiej ca³o¶ci z gr±, oczywi¶cie casus Thiefa pozostaje
a mnie muza w deusie dobila definitywnie i ... gralem w niego zawsze bez niej... poprostu nie daje sie rady (tak samo system szok 1 i 2)
[QUOTE]Hammer³(a)

Hym... kiedy ostatnio kogo¶ zlinczowali¶my [/QUOTE]

No nie? J¿ ko¶ci sztywniej±.. trzeba siê rozruszaæ -kkrrrk- :twist:

[QUOTE]Cardi napisa³(a)

W ogóle ostatnio zrobi³ siê z niego taki mi³y ch³opta¶... nie ma co ;][/QUOTE]

Có¿, rodzina zmienia. A czyta³e¶ jego wypowiedzi z Gamewalkera? Zaczynam siê zastanawiaæ czy to on wychowuje Filipsa, czy na odwrót?

[QUOTE]Cardi napisa³(a)

Luzik, spójrz na mój podpis^^ Grunt to byæ kontrowersyjnym:jezyk1:[/QUOTE]

Chcesz byæ kontrowersyjny? Zmieñ "bicz" na "bitch" :ironia:

[QUOTE]Cardi napisa³(a)

Nie martwcie siê, kiedy¶ przejrzycie Falla wskro¶ i to nie bêdzie najlepszy dzieñ w waszym ¿yciu ;];][/QUOTE]

Prêdzej Tobie otworz± siê oczy na prawdziw± naturê BG

[QUOTE]Cardi napisa³(a)

W sumie DX1 ma zaraz po Thiefie muzê najlepiej pasuj±c± do akcji... W ¿adnej innej grze d¼wiêk nie ³±czy³ siê tak idealnie z akcj± i nie stanowi³ takiej ca³o¶ci z gr±, oczywi¶cie casus Thiefa pozostaje [/QUOTE]

A moim zdaniem muza w Tormie, Fallu i w BG2 te¿ nie¼le wspó³gra. Szczególnie w Tormie mi siê podoba³a. Bez problemu da siê jej s³uchaæ i poza gr± >

Doc: Hmm... w SS1 by³a jaka¶ muza? Dziwne, chyba mia³em jak±¶ obciêt± wersjê... A w "dwójkê" nie gra³em
Muzyka w DeusExie jest wybitna... motyw z menu g³ównego jest wrêcz... nostalgiczny. Raczej nie jest to techno... raczej jaki¶ industial czy co¶tam, faktem pozostaje, ¿e w niewielu grach tak dobrze siê komponuje z lokacjami: Libery Island, Hell`s Kitchen, Area 51.

Muza w DeusEx2 to zwyk³e pop³uczyny, woda po ogórach i tani remix.

Co siê tyczy redaktorów z ¦GK i CDaction ... ech szkoda s³ów... za czasów kiedy istnia³y jeszcze porz±dne pisma o grach: SS, Gambler, Reset.. to mozna by³o porónywaæ poziom artyku³ów, rzetelno¶æ, wiedzê. Miesieæzniki te mia³y klasê, styl i humor. Mottem ¦GK/CDA jest "By Debil for Debil (dozwolone do lat 14)". Z reszt± - w dobie internetu mogê ukoñczyc dan± grê szybciej, ni¿ oni zd±¿± napisaæ artyku³.
[QUOTE]Kmieciu4eveR napisa³(a)

Co siê tyczy redaktorów z ¦GK i CDaction ... ech szkoda s³ów... za czasów kiedy istnia³y jeszcze porz±dne pisma o grach: SS, Gambler, Reset.. to mozna by³o porónywaæ poziom artyku³ów, rzetelno¶æ, wiedzê. Miesieæzniki te mia³y klasê, styl i humor. Mottem ¦GK/CDA jest "By Debil for Debil (dozwolone do lat 14)". Z reszt± - w dobie internetu mogê ukoñczyc dan± grê szybciej, ni¿ oni zd±¿± napisaæ artyku³. [/QUOTE]

BUHAHAHAHAHA :D:D

Nie no, tym mnie rozwali³e¶ Zgadzam siê: SS, Reset, Top Secret, Gambler. Te wszystkie pisma zbiera³em, czyta³em i bardzo lubi³em. Ale zbiera³em te¿ ¦GK. I on jest starszy od nich wszystkich !!! Wiêc stawianie go w jednej linii z m³odziutkim CDA jest grub± pomy³k± !! < w zasadzie Reset jest m³odszy od CDA, wiêc powinni¶my mówiæ tylko o SS, TS, Gamblerze i ¦GK>

Poza tym bardzo lubi³em ¦GK za rzetelne porady, ciekawe k±ciki i zabawne rysunki, wiêc bêde siê ostro k³óci³ w kwestii jego "debilizmu"

>
skoro zeszlismy juz na temat gazetek - to wtrace ze

Doc uznaje tylko SS'y i TS'a ..... natomiast Reset, ¦GK, Gambler .. i cala reszta to tylko popluczyny po klasyce - to powiedzialem ja...
[QUOTE]DrPotf0r napisa³(a)

skoro zeszlismy juz na temat gazetek - to wtrace ze

Doc uznaje tylko SS'y i TS'a ..... natomiast Reset, ¦GK, Gambler .. i cala reszta to tylko popluczyny po klasyce - to powiedzialem ja...
[/QUOTE]

Trudno mi siê k³óciæ, bo SS'a i TS'a bardzo lubiê. Zaznaczê tylko, ¿e ¦GK powsta³ przed SS'em. Wiêc co jest pop³uczynami po czym? I co jest klasyk±? < Dla mnie ca³a pi±tka: ¦GK, TS, SS, Gambler i pominiêty Bajtek, a w zasadzie szóstka, je¶li doliczyæ nieco m³odszego Reseta> - to powiedzia³em ja... :jezyk:
Bajtek zostal pominiety dlatego ze nie byl pismem o grach (przez jakis czas owszem byl - ale potem zostal bajtek i wylam strikte gierkowy - TS) Co do ¦GK - nielubie go - ani razu nie trafilem tam na cos ciekawego.

Dla mnie klasyka to TS a potem SS, reszta jakos dla mnie nie istniala (zreszta i tak tylko TS sie liczy)
Có¿, trzeba jednak przyznaæ, ¿e to ¦GK wytrwa³ najd³u¿ej. TS istnia³ 7 lat, SS - 8, a ¦GK-11.

Zreszt± ok. Nie bêdê siê narzuca³. Tobie podoba siê SS i TS, mnie ca³a pi±tka (szóstka). Amen

Ale gdybym mia³ wybieraæ, to chyba kolejno¶æ by³aby taka: SS, ¦GK, TS, Reset, Gambler, Bajtek.
mam do opowiedzenie przyk³ad z mojego ¿ycia...

nie interesowa³em siê grami, mimo ¿e wiêkszo¶æ moich kumpli cosik czyta³a... raz gdy jecha³em nad morze kupi³em sobie ¦GK. Wyrzuci³em, bo po 1) ludzie pisali jakby ich kto¶ zabi³ 50 lat temu, po 2) ¿adna przedstawiona gra nie by³a ciekawa. Po powrocie zobaczy³em CDA w delikatesach z PE£N¡ wersj± gry. To by³o co¶! Kupi³em oczywi¶cie ten numerek... i sta³em siê fanem CDA i maniakiem gier... pó¼niej doszed³ .NET który pad³ a na koniec PC-Format...

teraz mam jeszcze Chip'a w prenumeracie ... a CDA i PCF przychodz± do domu w gustownych czarnych workach...

I GDYBY NIE CDA NIE GRA£ BYM W ¯ADNE GRY ANI W DEUS'A! :jump:
kazdy ma swoja liste - oczywiscie i ja dolaczam sie do glosow ze ts, gambler i ss rzadzily (pamieta ktos opis do rollarcastera z gamblera ? ta babcia juz nie takie rzeczy w swoim zyciu widziala ). takze reseta lubilem - jak dla mnie klimatem najblizszy byl gamblerowi wlasnie... (ps: zawsze sie tym chwale to czemu teraz by nie - byle chyba 2 razy w gamblerze drukowany )

sgk - kiedys - za czasow ts czy ss uwazalem te gazete za najgorszy chlam - i chyba tak bylo - poziom jej widocznie odstawal od reszty...

ale potem przyszly czasy ze ukochane gazetki upadly a powstaly gnioty w typie cda... i co dalej sie okazalo ? ano to ze najgorsza kiedys gazetka sgk jest o niebo lepsza od tych dzisiejszych gniotow ! (choc afaik i tej juz nie ma ?)

reasumujac - juz pomijam wszelkie clicki i inne gazety ktore nie wiem nawet jak sie nazywaja - teraz wydaje sie megachlam, a cda jest krolem megachlamu.

ps: pamietacie jak zaczeli wydawac w polsce pc gamera 'po polsku' ? to dopiero byl pasc
LoveBeer----> Zauwa¿, ¿e w clicku pracuje trochê narodu z SSa. Co prawda wygl±d wci±¿ a'la bravo girl, ale merytorycznie siê poprawi³ (mówiê to na podstawie informacji aprzed paru miesiêcy). Po upadku SS nie mam ju¿ nic dla mnie na tym rynku. Dobijaj±ce jest to ¿e dobre gazety padaj±, a kiepskie jak by³y, tak s± :glupek2:
[QUOTE]LoveBeer napisa³(a)

takze reseta lubilem - jak dla mnie klimatem najblizszy byl gamblerowi wlasnie... (ps: zawsze sie tym chwale to czemu teraz by nie - byle chyba 2 razy w gamblerze drukowany )[/QUOTE] Congrats ! W których numerach?

A dziêki Resetowi pozna³em duet Adler/Pi±tkowski, których komiksy by³y tam drukowane, a których uwa¿am historie uwa¿am za jedne z lepszych je¶li o m³ode pokolenie chodzi >

Poza tym zawarto¶æ k±cików by³a ciekawa.

[QUOTE]LoveBeer napisa³(a)

sgk - kiedys - za czasow ts czy ss uwazalem te gazete za najgorszy chlam - i chyba tak bylo - poziom jej widocznie odstawal od reszty...[/QUOTE] A ja zawsze lubi³em. To by³o drugie czasopismo o tej tematyce, które zacz±³em zbieraæ

[QUOTE]LoveBeer napisa³(a)

(choc afaik i tej juz nie ma ?)[/QUOTE]

Niestety Na poczatku 2004 pad³o. Ale i tak nie ma pisma po¶wiêconego grom, które wytrwa³oby d³u¿ej

[QUOTE]LoveBeer napisa³(a)

a cda jest krolem megachlamu.[/QUOTE]

Mnie siê podoba . W tej chwili to jedyne pismo graowe, które zbieram

[QUOTE]Drapichrust napisa³(a)

Zauwa¿, ¿e w clicku pracuje trochê narodu z SSa. Co prawda wygl±d wci±¿ a'la bravo girl, ale merytorycznie siê poprawi³ (mówiê to na podstawie informacji aprzed paru miesiêcy).[/QUOTE] O "Clicku" wolê siê nie wypowiadaæ. To jedyne game-pismo, które autentycznie mnie wkurza! Nic specjalnie ciekawego nie znalaz³em w recenzjach. A k±cik listowy jest ¿a³osn± podrób± "Action Redaction" z CDA. Tamtejsze teksty Smugglera potrafi± byæ zabawne . Te s± po prostu chamskie.
Ja od jakiegos czasu licze na to ze CDA padnie, ale niestety tak nie jest.

Zgadzam sie z Kmieciem co do "by debil for debil". Pisma jakie zostaly na rynku reprezentuja taki sam poziom - czy to click, ksg (woah! to jest debilizm i tandeta) czy jakis inny play. Roznia sie tyko cenowo.

CDA kupowalem regularnie do jakiegos 2001r., potem tylko juz po full wersje sporadycznie (co jest w przypadku CDA smieszne - bo albo nie ma muzyki, albo jest trial, albo ktotamwiecojeszcze). Dzieki CDA poznalem Fallouta (pierwszy moj numer osobisty), ale i tak gazeta powinna szczeznac razem z cala swoja redakcja w najgorszych katakumbach.

No, ale dzisiaj kupie DeusEx'a (papier chce ktos ?).
hehe - zapomnialem dodac - wiec co czytac ? a z 'kim' shamo trzyma od niedawna ?

http://www.ss-ng.com/ppk.php

oczywiscie nie jest to to co oryginal ale zawsze... zasadniczo od jakiegos czasu nic wiecej nie czytam niz to wlasnie. jedynym minusem jest to ze nie mozna zatachac monitora do kibelka :bs:
W³a¶nie skoñczy³em Deus Ex - Invisible War z CD-A i to bez ani jednego trupa (z wy³±czeniem tych zabitych przez innych i tych co sami wybuchaj±).
Muszê powiedzieæ ¿e pozytywnie siê na niej zaskoczy³em, bo pierwej (demo sprzed kilku lat) nie przypad³a mi do gustu. Zarzutów do jej mechaniki mona mieæ du¿o, bo usuniêcie RPG'owego rozwoju postaci na rzesz typowego FPS'a z mocami (na szczê¶cie choæ dobór biomadów mamy swobodny). No i jeszcze zamiana ekwipunku z ala Diablo na taki co¶ ala BG mo¿e komu¶ do gustu nie przypa¶æ (No bo mo¿na mieæ bezkarnie z dziesiêæ niema³ych spluw), ale na szczê¶cie sposób prowadzenia gry pozosta³ ten sam, a nawet jest lepszy bo nie ma tego g³upiego wra¿enia liniowych kolejnych misji (Dalej jest liniowo ale teraz przemieszczasz siê w miarê swobodnie pomiêdzy kilkoma sektorami, choæ wad± jest to ¿e s± one teraz do¶æ ma³e). Za wadê mo¿na te¿ uznaæ jednolita amunicjê, choæ mi to odpowiada³o. Je¶li chodzi o fabu³ê to jest ona tak genialna jak w czê¶ci pierwszej (Kilka zwalczaj±cych siê organizacji po³±czonych sieci± dziwnych powi±zañ), ale w odró¿nieniu od czê¶ci pierwszej jest ona wielotorowa, co powoduje ¿e pocz±tku mo¿e wkurzaæ pomieszanie z popl±taniem (a nawet ja mia³em pocz±tkowo problemy z rozeznaniem, choæ na szczê¶cie poszed³em t± drog± która chcia³em), ale jest to tak naprawdê du¿ym plusem tej czê¶ci gry. Za to odstrasza pocz±tkowo nie do koñca fajny wstêpny konflikt korporacji WTO z ko¶cio³em £adu, ale na szczê¶cie potem zaczyna robiæ siê ciekawie (i t³oczno), gdy¿ zaczn± siê ujawniaæ starzy znajomi i stare sprawy. Ogólnie fabu³a jest genialna jak na DEx przysta³o i co ciekawe koñczy siê tam gdzie wszystko siê zaczê³o! Co do zakoñczeñ to s± cztery ale teraz w odró¿nieniu od czê¶ci pierwszej s± jednoznaczne (Wcze¶niej niezale¿nie od wyboru wychodzi³o ¿e: mo¿e bêdzie ¼le, a mo¿e byæ dobrze, bo przysz³o¶æ zale¿y od...), teraz s± one jednoznacznie (w skrócie: Zag³ada, Ciemnota, Dyktatura, Jedno¶æ). Niech mi kto¶ odpowie tylko na jedno: Czy Paul przypadkiem nie zosta³ zamordowany w czê¶ci pierwszej? Je¶li tak to co robi ¿ywy w czê¶ci drugiej? Ale co tam lubi³em tego kolesia.
W pierwszej cze¶ci Paula mo¿na by³o odratowac w kilku miejscach . co do samego Invisible War - faktycznie, fabu³a jest chyba jedn± z mocniejszych stron tej gry - i ten zwrot akcji, o ktorym wspomnia³e¶ - po prostu ¶wietny. Pamiêtam, jak graj±c pierwszy raz bardzo zaanga¿owa³em siê po jednej ze stron, ¿eby potem odkryæ, ¿e (...). swoj± drog±, ju¿ du¿o wcze¶niej domy¶li³em siê, kim napraawdê jest Jej ¦wi±tobliwo¶æ- po akcencie j± poznacie . a co do zakoñczenbia z dyktatur± - tak bym tego nie nazwa³ - starzy znajomi wprawdzie sprawuj± w³adzê, ale czy nie robili tego od zawsze? tak¿e jest to bardziej zachowanie status quo, ni¿ jawna zmiana. I jeszcze jedno - to, co najbardziej mi siê spodoba³o - wprowadzenie nowej religii po to, ¿eby w koñcu znie¶æ religiê.
Rzuca ressurection spell - Nameless mod

Polecam przyjrzec sie projektowi z bliska. Sledze poczynania chlopakow juz od paru mcy i mam nadzieje ze jan 2009 okaze sie data ponownej instalacji DE na moim komputerze.
Generalnie ciekawy projekt - ale chyba tylko dla zg³êbionych w to ichnieca³e forum, czy co to tam jest.
Co¶ a'la Shamo mod, tyle ¿e wyjdzie .
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • erfly06132.opx.pl


  • © Erotyka — strony, Obrazki i wiele wiÄ™cej na WordPress Design by Colombia Hosting