Katalog znalezionych fraz
Erotyka — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

Mia³o by¶ piêknie, ale niestety nie jest

Telewizor super, ³adne kolory, super wygl±da materia³ HD, ogólnie pierwsza klasa..

ale

po 1 dniu od zakupu co¶ zaczê³o lataæ w pilocie.. niestety nie uda³o mi siê serwisu uprosiæ o interwencjê.. miesi±c poczeka³em bêd±c zbywany mailami ¿e siê odezwiemy.. w koñcu rozebra³em pilota i co?
odklei³ siê "ciê¿arek" robi±cy wra¿enie ¿e pilot jest ciê¿szy...

ale to nic... po kilku dniach od zakupu zauwa¿y³em na czarnych planszach testowych 1 pixel ¶wiec±cy na bia³o - tu pewnie wiele siê nie wskóra.. aczkolwiek ogl±daj±c go w sklepie nie zauwa¿y³em tego ... nie powiem, ¿e serwis w tej sprawie nawet nie zaj±³ stanowiska, bo niczego innego siê nie spodziewa³em..

Ale wczoraj odkry³em kolejn± "tajemnicê"
Standardowo TV pod³±czony jest wyj¶ciem s³uchawkowym do amplitunera Pioneer, z g³o¶ników w wbudowanych korzysta³em góra kilka godzin zaraz po zakupie...
Ale przy porz±dkach trzeba by³o sprzêt od³±czyæ... i przy mojemu zdziwieniu - nie gra z g³o¶ników

Testowa³em wszelkie mo¿liwe rzeczy w menu, resetowa³em TV (w³±cznikiem i 'z kabla') i nic ... g³ucho...

Ju¿ napisa³em do serwisu, mam nadziejê, ¿e teraz firma udowodni, ¿e gwarancja door2door jest czym¶ wiêcej ni¿ tylko marketingiem...

Czy mia³ kto¶ mo¿e tego typu problemy???

Zastanawiam siê poza tym czy podwójna awaria sprzêtu (pilot, teraz g³o¶niki) nie mog± byæ podstaw± do rêkojmi... telewizorek ma 3 miesi±ce



Jakiego¶ koszmarnego pecha mia³e¶ A¿ siê ci¶nie pytanie na usta : gdzie kupi³e¶ ?

Jakiego¶ koszmarnego pecha mia³e¶ A¿ siê ci¶nie pytanie na usta : gdzie kupi³e¶ ?

tam gdzie wiêkszo¶æ osób
Z tym lataniem czego¶ w pilocie - mam tak samo. Nadto matryca ma skazê - w moim pojêciu dokuczliw±.
Te¿ obiecali siê odezwaæ i czekam 2 tygodnie. Na razie zastanawiam siê jak siê obra¿ê. Jeszcze nie wiem. Napiszê



Z tym lataniem czego¶ w pilocie - mam tak samo. Nadto matryca ma skazê - w moim pojêciu dokuczliw±.
Te¿ obiecali siê odezwaæ i czekam 2 tygodnie. Na razie zastanawiam siê jak siê obra¿ê. Jeszcze nie wiem. Napiszê


Narazie obiecali zabraæ TV na 2 tygodnie i naprawiæ..., pilota sam naprawi³em - ten ciê¿arek jest przyklejony klejem na gor±co i najwidoczniej siê poprostu odklei³ w transporcie. Pilota rozebra³em wyj±³em ten ciê¿arek i po problemie...

A co do moich g³o¶ników to sprawa jest zabawna
Postanowi³em dok³adniej zapoznaæ siê z problemem i wy³±czy³em TV na kilka godzin z wyjêtym kablem do g³o¶ników.
Po w³±czeniu - wszystko gra...

Ale...

pod³±czy³em g³o¶niki na 2-3 sekundy i od³±czy³em.... mniej wiêcej 2-3 sekundy by³a cisza, potem pojawi³ siê d¼wiêk.
Powtórzy³em to kilka razy z ró¿nymi okresami pod³±czenia g³o¶ników ... i mniej wiêcej tyle samo czasu jak kabel tkwi³ w gnie¼dzie, to po wyjêciu tak samo d³ugo nie by³o d¼wiêku.

Nie znam siê na budowie TV, ale mo¿e to jaki¶ kondensator, bo wygl±da to na jakie¶ opó¼nione na³adowanie/roz³adowanie kondensatora... tym bardziej, ¿e d¼wiêk nie pojawia siê "nagle" tylko wzrasta z 0 do poziomu ustawionego...

A taki fajny telewizorek

No no ... straszycie Panowie.

Odpukaæ na razie zero awarii.
Ciê¿arek w pilocie trzyma siê pomimo tego ¿e parê razy wyl±dowa³ ju¿ na pod³odze.
Martwych pixeli na razi nie mam.
Dzwiêk ok. Ja te¿ mam czasem pod³±czone kolumny (taki zestaw g³o¶ników komputerowych 5.1 Logitecha - ze wzmacniaczem).
Nie zauwa¿y³em aby po od³±czeniu co¶ nie dzia³a³o.

Jak na razie mam szczê¶cie i oby tak dalej

Z tym d¼wiêkiem po wyjêciu wtyku od s³uchawek to ca³kiem normalne jest. W moim jest tak samo. Telewizor poprostu musi sobie wszystko ustawiæ na nowo. Inna jest charakterystyka equalizera dla s³uchawek inna dla g³o¶ników. I chwilê takie przestawienie trwa. Nie, nie mam Amoi. Jeszcze

Z tym d¼wiêkiem po wyjêciu wtyku od s³uchawek to ca³kiem normalne jest. W moim jest tak samo. Telewizor poprostu musi sobie wszystko ustawiæ na nowo. Inna jest charakterystyka equalizera dla s³uchawek inna dla g³o¶ników. I chwilê takie przestawienie trwa. Nie, nie mam Amoi. Jeszcze

ale tak d³ugo??? nie wiem jak d³ugo to mo¿e trwaæ, bo po 5 minutach da³em sobie spokój i pod³±czy³em wzmacniacz...

Ju¿ napisa³em do serwisu, mam nadziejê, ¿e teraz firma udowodni, ¿e gwarancja door2door jest czym¶ wiêcej ni¿ tylko marketingiem...

Czy mia³ kto¶ mo¿e tego typu problemy???
Zastanawiam siê poza tym czy podwójna awaria sprzêtu (pilot, teraz g³o¶niki) nie mog± byæ podstaw± do rêkojmi... telewizorek ma 3 miesi±ce


Od jakiego¶ czasu nie istnieje ju¿ prawo o rêkojmii, teraz mo¿na siê powo³aæ jedynie na tzw. niezgodno¶æ towaru z umow±.

Polecam lekturê:
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/


Od jakiego¶ czasu nie istnieje ju¿ prawo o rêkojmii, teraz mo¿na siê powo³aæ jedynie na tzw. niezgodno¶æ towaru z umow±.

Polecam lekturê:
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/


No i niestety moje problemy z AMOI ... a mo¿e raczej z Digitalo.pl siê nie skoñczy³y na pierwszej awarii...

Pierwsza awaria (opisana wcze¶niej) mia³a do¶æ dziwny koniec, bowiem po 2 tygodniach oczekiwania na naprawê TV, zosta³em poinformowany i¿ z tytu³u przekroczenia czasu naprawy dostanê nowy TV... i faktycznie tydzieñ pó¼niej pó¼nym wieczorem (po 22) zawita³o dwóch pracowników Digitalo i dostarczy³o TV.

Niestety nie wygl±da³ na nowy: by³ przestrojony, brudny (TV i pilot), za¶ na TV nie by³o ¿adnych folii... Wa¿ne, ¿e dzia³a³....

Digitalo na moje pytanie czy to na pewno nowy TV - potwierdzi³o ¿e tak... (tia.. jasne)...

Szczê¶cie nie trwa³o d³ugo - miesi±c pó¼niej na ekranie TV zaczê³y siê pojawiaæ plamy (dzi¶ widaæ je do¶æ znacznie) najpewniej co¶ z pod¶wietleniem obrazu... Zg³osi³em do serwisu... obiecali wymianê... sêk w tym, ¿e miesi±c min±³ z tydzieñ temu a Digitalo siê nie ruszy³o by cokolwiek z tym zrobiæ.

Co wiêcej - przy ka¿dym kontakcie z firm± jestem zapewniany i¿ TV ju¿ do mnie jedzie, b±d¼ bêdzie za dwa dni itp... Ju¿ s³ysza³em historie, ¿e to samochód mia³ wypadek i TV siê uszkodzi³y (w tym jeden dla mnie), by³a te¿ bajka, ¿e wszystkiemu winien kierowca, który ju¿ nie pracuje... ba... obiecywano mi nawet wódkê za zw³okê...

Podj±³em decyzjê by zwróciæ TV do sklepu, kupiê go choæby w ElectroWorld... bo tak fatalnej obs³ugi to ja nie widzia³em od dawna mimo i¿ mia³em okazjê wspó³tworzyæ du¿y sklep internetowy.

Z uwagi na fakt i¿ moje maile do firmy niczego nie zmieniaj±, to mo¿e fakt upublicznienia tej sprawy w internecie co¶ zmieni - bo mo¿e nie tylko ja mam taki problem...

Pozdrawiam

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • erfly06132.opx.pl


  • © Erotyka — strony, Obrazki i wiele wiÄ™cej na WordPress Design by Colombia Hosting